Nem tudom, azert kerdezem:-)
Inkabb az aprobb dolgokra gondoltam en, hogy mas lehet pl. Motortarto bakok esetleg nem ugy helyezkednek el, mint itthon....
Nem volt meg szerencsem angol scenic motorteret latni, de most probalok keresni:-)
Én is igy jártam, nekem az öreg akksi miatt halt meg a generátor. Ugyanez az üzenet. Szerencsémre 5 e Ft-ból javították diódák égtek meg.
Keress egy generátorjavító szakit, ha tudod szedd le és vidd el hozzá, ez a legolcsóbb megoldás. A felújytott 30-50 között van, Uj gondolom nem kell:)
Nekem a lököst is leszedték, mert könyebb volt igy szerelgetni, semmi köze nincs a generátorhoz, de tényleg jobb. Leszedték még a körülötte lévő cuccokat oszt jónapot.
Olvastam Solya2000 sajnalatos motor tortenetet. Szoba kerult az angoliabol beszerzett motor, mint lehetoseg.
A kerdes, hogy az angol motor jo a hazai scenic-be?
Akkor inkabb ugy fogalmaznek, vezettem mar olyan autot, ahol az asr jobban vegezte a dolgat.
Amikor az esp bekapcsol a visszajelzo villog a muszerfalon. A kiporgesgatlonal is kellene?
Mar nagyon kivancsi vagyok, mert az enyem tenyleg nagyon gyenge....
Háát azért 130ezer után egy szénkefe páros esélyes (főleg, hogy néha megjön pillanatokra a töltés), de lehet a szabadonfutó is akár.
Mindenképp ránéznék, mielőtt fesszabályzóban gondolkoznék, főleg amiatt, mert CANbuszos autóknál a fesszabályzót egy szoftver képezi amit a vezérlőegység futttat :)
Köszi a választ! Az autó 2004-es, én nemrég vettem, úgyhogy ilyen szinten nem ismerem az előéletét. A felajánlásodat köszönöm, de gyanítom illene azonos típust legalább párban cserélni és mivel ez pont az, ami a nem ajánlott kategóriában van, erre nem áldoznék pénzt.
Ha leszedem a motor takaró műanyag lemezt, akkor látszik, hogy milyen van most?
Na előtétellenállás kiszedve, már rutin az első 1 órás buhera után már max 15 perc alatt kint is van :D ja és már úton Dev. kartárs felé.
Okulásként és infóként rakok fel pár képet...
Dev-től mér infót várok, de ha valakinek elhalt azh ellenállás az mielött a javítottat, vagy újat visszateszi feltétlen nézzen rá az apa csatira!!!
Mert lehet az ördög nem alszik...
Nekem ez a kis melegedés ölte meg...ami már a javítás elött is látható volt, de nem tulajdonítottunk neki nagy jelentőséget....itt még az első kiszereléskor amikor nem tulajdonítottunk nagy jelentőséget neki
Tegnap az M1-esen végíg a viharral jöttem (vagy ő jött velem). Nagyon durva volt, jég, szél, aqua-planing elakadt vagy csak leállt autók mindenfele.
Sajna nem állhattam meg, mert sietnem kellett Pesten azt vettem észre, hogy tempomat hibát ír ki "cruise control fault" és ha bekapcsoltam, világított a SERVICE lámpa. Ez ma reggelre megjavult, gondolom egy kis nedvesség érte.
Ami viszont még előjött (és ugyancsak már itt Pesten), az a "Low battery" és a STOP pirosan, mellette a töltés jellel, hangos sípolással. Ez többször felvillant, majd egy idő után folyamatossá vált.
Ma lemértem egy cimbivel multiméterrel, nincs töltés. Generátor javítási tippeket szeretnék kérni tőletek, mit kell leszedni, hogy hozzáférjek, ki tud felújítót stb.
Cimborámét is onnan vitték el a Golfról........ Ráadásul rendőr..... Szerinted ő hogyan oldaná meg a kérdést, ha az elba...ott törvényeink nem ilyenek lennének?
Ez brutálisan kemény! Két hete jöttem haza (Széplak-felső), szerencsére nem volt semmi, pedig fél méteres kerítés volt csak a telken.
Vérlázító! Meddig hagyják, hogy a fémtolvajok kiskirályokként éljenek és minden mozdítható tárgyat elvigyenek? Nem igaz, hogy nem lehet lefülelni az átvevő helyeket.
Egy infot szeretnék megosztani veletek, ami sajnos az utóbbi időben jellemző volt a környékünkre. (Balaton déli part)
Elszaporodtak a katalizátor lopások. Nem csak Renault-ból, más típusból is, épp ezért bárkit érinthet a dolog. Védekezni nem nagyon tudsz ellene, mivel pár perc alatt, a kocsi alá mászva, egy ügyes kis vágó szerszámmal szedik le, ami hangtalan. Még nem láttam ezt a szerszámot, de majd ha sikerül fotózok egyet.
A katalizátort egyébként a benne lévő nemes fémek miatt lopják.
Nekem van esp kapcsolo es telen nagyon jol mukodott a menetstabilizalo, ha be volt kapcsolva.
Azonban a kiporgesgatlo nem. Biztos, hogy mindenkinek akinek van esp-je annak kiporgesgatloha is van?
Ha igen, akkor nekem nem mukodik.
Készülök gyújtótrafót venni tartalékba. Van valamilyen típus, amit kifejezetten ajánlotok hozzá, esetleg kerülni kell?
Lenne mégegy kérdésem. Amikor indítom az autót (egészen pontosan, amikor elindulok 1-esben), akkor van egy furcsa hang a motortéből. Nehéz leírni, hogy milyen, de leginkább valamilyen kattogó, de nem túl hangos hang. Aztán 1-2 mp múlva el is múlik. Gondoltam az okoskerékre, de ha jól tudom, akkor az motor indításnál jelentkezik. Nálam akkor nincs gond. Ez kizárólag az első elindulásnál jelentkezik motorindítás után. Van valakinek ötlete? 1.6 benzines motor.
A kipörgésgátló folyamatos tapadást és stabilitást biztosít gyorsulás közben az egész sebességtartományban, ezáltal támogatja az aktív biztonságot. Ezen kívül csökkenti a gumik kopását. A kipörgésgátló működését villogó kontroll lámpa jelzi a műszerfalon. A kipörgésgátló magába foglalja az ún. elektronikus differenciálzár funkciót (EDS), ami része az elektronikus stabilitásprogramnak (ESP) is. A kipörgésgátlót az ESP-kapcsolóval lehet kikapcsolni.
Ezeket a korulmenyeket nem kellene elviselnie? Pl. Lassan utpadkara felhajtast.
Szamomra nagyon erdekes, mert a nagyobb uthibak eseten is tortenhet ilyen?!
Nagy valószínűséggel azért robbant be, mert a kasztni a vadrácson való áthaladáskor csavarodott és az üveget összeroppantotta. Bezárt állapotban az üvegtető a kasztni merevítőjeként a helyére zárva teherviselő elemként működik.
Nagyon sajnálom, hogy ezt történt.
Számomra az a tanulság, hogy nyitott tetővel nem szabad az aszfaltot elhagyni, sőt a padkára való felállás is meggondolandó.