Igen, Budapesten van. Annyit még segítek, hogy Tátra T5C5 villamosok és buszok is mennek ezen a hídon, és a város közép-északi részén van, nagyjából a bel-/külvárosinak mondható városrész(ek) körülbelüli határa ez egyben!
1024*768-on is képes volt 100 fölé menni? Az aztán már valami! :-OOO Hát akkor neked nem lesz nagyon gondod a majdani Watford Junction - Rugby-vel sem, mert igen erős az új géped! ;)
Kikapcsoltam amit mondtál. Én nem aprózom el ennyire a felbontást. Teljes képernyőn menten M3-mal most, a felbontás 1024*768, külső nézetbe 55-70, belsőbe 100-130 fps volt.
A bzmotot építem és a panelnál annyi lenne most az animált rész a 3d cabon kívül, hogy menetkar, fékkar, km óra és menet irányváltó kar. A kérdésem a következő: a bznél a menetirány váltó kar az az 1,2,d,n fokozat tehát külön kimondottan menetirányváltó mint a nagyobb járműveknél nincsen. Viszont a szimulátorba kell, hogy legyen.
Ezt hogyan oldjam meg? Simán semmi ne legyen a helyén vagy hogyan? Javaslatokat várok! Ez még kiadás előtt belekerül!
Első körben maztro kollégának: gyönyörű lesz a railjet csak így tovább! Igaz nem vagyok railjet párti, de szép lesz és kipróbálnám!
Viszont a bhvhoz ragaszkodok mind a régi mind az új változathoz! Ha valaki erről is tudna belső textetek küldeni az jól jönne!
Fpses kérdésre, nálam 60-62 között van ez a szám az m3nál, úgyis, hogy kabin nézetben vagyok és úgy is, hogy külső nézet, nah talán egy picivel itt több, de nem jelentős.
Na most meg cáfolom a hozzászolásomat, mert sikerült lejebb venni a terelővonalak, és a nyilak vastagságán. A diszkőnél vagyok most bajban, mert azt ahogy lejebb veszem a kövek nagysága a duplájára nő, nem tudom hogy most meg mi a probléma a képpel.
Az embernek 24 képet kell másodpercenként látnia ahhoz, hogy összefüggő ˝filmet˝ láthasson. Az FPS érték a másodpercenként megjelenő képek számát mutatja. Ha az érték 24 alatt van, akkor a szemünk szaggatottnak látja, ha 24 felett, akkor összefüggőként. Így a 60 FPS főleg az M3 vonalon nagyon jó eredménynek számít!
Akkor ezek szerint még nem kapcsoltad ki az iménti hsz-emben említett függőleges szinkronizálást (vsync)? Mert ha az be van kapcsolva, az lekorlátozza a maximumot 60 fps-re, jobb esetben 70-re, szóval azt mindenképp érdemes kikapcsolni! Bár ha egyből a 3-as metróval kezded, ki tudja, tényleg annyi-e a max, mivel az tényleg egy nagy gépigényű pálya... Felbontás mekkora nálad? Nálam 320*240-en is csak kb 25-30 fps a maximum a vonalon, állomásoknál vagy HyperCam-es 8-10 fps-es rögzítés esetén viszont lezuhan 5-10-ig is ez az érték, ami azért már jelent egy érezhető szaggatást!
Hogy értsd: egy adott 3D-s játéknál a szaggatást a DVD-videók sebessége, azaz 24 fps alatti teljesítményt értjük (mások szerint 30 fps ez az érték), bár a BVE-nél ez inkább csak 15 alatt válik komolyabb akadozássá, főleg ha csak kb 50-el vagy még annyival sem megyünk!
A nyilakon, és a terelővonalakon sajnos nem tudok változtatni, mert ha lejebb veszem őket, akkor túl vékonyak lesznek és úgy nagyon ronda. A díszkő meg megoldható.
[OFF] Már megint előbbre került a hsz-em a kelleténél. Biztosan azzal lehetett a gond, hogy sokáig ültem ezen a hsz-en. Csak nehogy valaki lemaradjon róla! ;) Jó éjt! [ON]
Szép lesz. Ha megengedsz egy javaslatot, a pálya közti kikövezett részen sűrűbbre kéne venni a köveket, mert egy-egy díszkő darab nagyon nagynak tűnik. Az úton a terelővonal és a nyilak nem túl nagyok?
Mostantól nálam is minden rendben van - számítógép téren. Kezdésnek pedig egy újdonság értékű hírről számolnék be nektek: Amiről vasutasadam már korábban publikált képeket, a RailJet építésében azóta én is jelen vagyok, az ő "megbízásából". Első sorban a belső tér kialakításában játszom szerepet, de persze minden másban is, amihez kellhetek. Jelen állapotot még ő sem látta eddig! Akkor hát következzenek a képek! :)
Felszállás: Ízelítő a kezdeti kiegészítőből
Mind a 76 ülés a helyén
A külső váz is készül - az ablakok sem maradnak ilyen magasak
Látvány a(z igazi) törzsutasok részére
Annyira igazából nem ismerem én ezeket a szerelvényeket, mégcsak látásból sem, de legalább a belső tér textúráit első kézből - a magaméból - szereztem: első utamon rajta. S mégcsak nem is volt tervezett az az út, szóval már csak ezért is megérte az nap felkelni! :) Valamint ezután meg is éri mihamarabb lefeküdni, úgyhogy mindenkinek jó éjszakát kívánok!
Na, és hány fps-el megy pontosan? :) Apropó, érdemes a vsync-et (függőleges szinkronizálás) kikapcsolnod, mert akkor nem korlátozza le a maximális fps értékét 60-70-nél nagyobbra, hanem a gép lehetőségeihez képest a maximumot fogja úgy nyújtani!
Letörölheted nyugodtan, miután a dll-eket a helyükre tetted, mert csak a .NET vagy Mono Framework az, aminek végleges telepítettsége szükséges, a Tao Framework csak a dll-ek átmásolásáig kell, az OpenAL meg egyáltalán nem, ha legalább 1.2.5-ös verziót használsz az OpenBVE-ből! De mivel te most töltötted le, így az neked már 1.2.6.1, úgyhogy Neked már nincs az OpenAL-re és az SDL Keverő dll-ek másolására és meglétére szükséged!
@Phontanka: Ha már módosítod az OpenBVE telepítésének leírását, akkor már az OpenAL és az SDL keverő "függőség" másolásának és telepítésének szükségességét is kivehetnéd belőle, mert ugye ezekre az OpenBVE 1.2.5 óta nincs szükség, így azonban csak feleslegesen növeli a működőképessé varázsolás idejét, illetve a program helyigényét!
Az openBVE nem használ DirectX-et, az OpenGL biztosítja a grafikai megjelenést. Ez azért kell, hogy így legyen, mert a DirectX a Windows oprendszerhez kötődik, így ha azt használná az openBVE, akkor bajos lenne Linuxon és Mac-en használni a programot. OpenGL támogatás viszont minden oprendszeren elérhető.
Tényleg jó ez az openbve !!! Az M3-as metró a régi gépen kékhalál volt, ez viszi mint állat :)) A fiam alig enged a géphez, fél óráig csak az ajtót nyitogatta a metrón :))