Keresés

Részletes keresés

Gothpaladinus Creative Commons License 2010.04.12 0 0 18843
A köveket "tartalmazó" objektum Texture - Coordinates részénél is játszhadoszhatnál az ott levő számokkal, mert minden bizonnyal az lesz a ludas!
Előzmény: Kisember87 (18834)
Gothpaladinus Creative Commons License 2010.04.12 0 0 18842
Igen, Budapesten van. Annyit még segítek, hogy Tátra T5C5 villamosok és buszok is mennek ezen a hídon, és a város közép-északi részén van, nagyjából a bel-/külvárosinak mondható városrész(ek) körülbelüli határa ez egyben!
Előzmény: wlacus (18835)
Gothpaladinus Creative Commons License 2010.04.12 0 0 18841
Nem, mivel az M0-án (még) nem megy villamos :)
Bár ha a vili nem volna rajta, akár még az is lehetne, ezt hozzá kell tenni!
Előzmény: petiteto (18836)
Gothpaladinus Creative Commons License 2010.04.12 0 0 18840
1024*768-on is képes volt 100 fölé menni? Az aztán már valami! :-OOO
Hát akkor neked nem lesz nagyon gondod a majdani Watford Junction - Rugby-vel sem, mert igen erős az új géped! ;)
Előzmény: tibitrain (18839)
tibitrain Creative Commons License 2010.04.12 0 0 18839
Kikapcsoltam amit mondtál.
Én nem aprózom el ennyire a felbontást. Teljes képernyőn menten M3-mal most, a felbontás 1024*768, külső nézetbe 55-70, belsőbe 100-130 fps volt.
Előzmény: Gothpaladinus (18830)
HLJ Creative Commons License 2010.04.12 0 0 18838
Véleményetekre lennék kíváncsi!

A bzmotot építem és a panelnál annyi lenne most az animált rész a 3d cabon kívül, hogy menetkar, fékkar, km óra és menet irányváltó kar. A kérdésem a következő: a bznél a menetirány váltó kar az az 1,2,d,n fokozat tehát külön kimondottan menetirányváltó mint a nagyobb járműveknél nincsen. Viszont a szimulátorba kell, hogy legyen.

Ezt hogyan oldjam meg? Simán semmi ne legyen a helyén vagy hogyan? Javaslatokat várok! Ez még kiadás előtt belekerül!
HLJ Creative Commons License 2010.04.12 0 0 18837
Első körben maztro kollégának: gyönyörű lesz a railjet csak így tovább! Igaz nem vagyok railjet párti, de szép lesz és kipróbálnám!

Viszont a bhvhoz ragaszkodok mind a régi mind az új változathoz! Ha valaki erről is tudna belső textetek küldeni az jól jönne!

Fpses kérdésre, nálam 60-62 között van ez a szám az m3nál, úgyis, hogy kabin nézetben vagyok és úgy is, hogy külső nézet, nah talán egy picivel itt több, de nem jelentős.
petiteto Creative Commons License 2010.04.12 0 0 18836
Csak nem a Gödöllői HÉV Kistarcsa kórház előtt lévő M0 felüljáró?
Előzmény: Gothpaladinus (18831)
wlacus Creative Commons License 2010.04.12 0 0 18835
Hmmm... Budapesten van???
Valahogy ismerős csak nem ugrik be!
Előzmény: Gothpaladinus (18831)
Kisember87 Creative Commons License 2010.04.12 0 0 18834
Na most meg cáfolom a hozzászolásomat, mert sikerült lejebb venni a terelővonalak, és a nyilak vastagságán. A diszkőnél vagyok most bajban, mert azt ahogy lejebb veszem a kövek nagysága a duplájára nő, nem tudom hogy most meg mi a probléma a képpel.
Előzmény: Kisember87 (18828)
phontanka Creative Commons License 2010.04.12 0 0 18833
Nálam 40 fölé csak a sólyomvári alagútban megy az fps érték. Örülnék a hatvannak, mert akkor azért nem szakadozna sehol se nagyon.
Előzmény: tibitrain (18829)
vasutasadam Creative Commons License 2010.04.12 0 0 18832
Az embernek 24 képet kell másodpercenként látnia ahhoz, hogy összefüggő ˝filmet˝ láthasson. Az FPS érték a másodpercenként megjelenő képek számát mutatja. Ha az érték 24 alatt van, akkor a szemünk szaggatottnak látja, ha 24 felett, akkor összefüggőként. Így a 60 FPS főleg az M3 vonalon nagyon jó eredménynek számít!
Előzmény: tibitrain (18829)
Gothpaladinus Creative Commons License 2010.04.12 0 0 18831
Ha már pályaépítés, itt is készül valami; lássuk, ki tippel először helyszínt! :)))
Árpád híd (jobbról)
Gothpaladinus Creative Commons License 2010.04.12 0 0 18830
Akkor ezek szerint még nem kapcsoltad ki az iménti hsz-emben említett függőleges szinkronizálást (vsync)? Mert ha az be van kapcsolva, az lekorlátozza a maximumot 60 fps-re, jobb esetben 70-re, szóval azt mindenképp érdemes kikapcsolni!
Bár ha egyből a 3-as metróval kezded, ki tudja, tényleg annyi-e a max, mivel az tényleg egy nagy gépigényű pálya...
Felbontás mekkora nálad? Nálam 320*240-en is csak kb 25-30 fps a maximum a vonalon, állomásoknál vagy HyperCam-es 8-10 fps-es rögzítés esetén viszont lezuhan 5-10-ig is ez az érték, ami azért már jelent egy érezhető szaggatást!

Hogy értsd: egy adott 3D-s játéknál a szaggatást a DVD-videók sebessége, azaz 24 fps alatti teljesítményt értjük (mások szerint 30 fps ez az érték), bár a BVE-nél ez inkább csak 15 alatt válik komolyabb akadozássá, főleg ha csak kb 50-el vagy még annyival sem megyünk!
Előzmény: tibitrain (18829)
tibitrain Creative Commons License 2010.04.12 0 0 18829
A 3-as metrót próbáltam, de csak 60 fps a maximum. Nem értek hozzá, de nem kevés ez egy kicsit?
Előzmény: Gothpaladinus (18821)
Kisember87 Creative Commons License 2010.04.12 0 0 18828
A nyilakon, és a terelővonalakon sajnos nem tudok változtatni, mert ha lejebb veszem őket, akkor túl vékonyak lesznek és úgy nagyon ronda. A díszkő meg megoldható.
Előzmény: phontanka (18825)
maztro Creative Commons License 2010.04.11 0 0 18827
[OFF] Már megint előbbre került a hsz-em a kelleténél. Biztosan azzal lehetett a gond, hogy sokáig ültem ezen a hsz-en. Csak nehogy valaki lemaradjon róla! ;) Jó éjt! [ON]
Előzmény: maztro (18824)
CSUPA-CS Creative Commons License 2010.04.11 0 0 18826
Köszönöm válaszod, ezt sem tudtam eddig.
Előzmény: phontanka (18818)
phontanka Creative Commons License 2010.04.11 0 0 18825
Szép lesz. Ha megengedsz egy javaslatot, a pálya közti kikövezett részen sűrűbbre kéne venni a köveket, mert egy-egy díszkő darab nagyon nagynak tűnik. Az úton a terelővonal és a nyilak nem túl nagyok?
Előzmény: Kisember87 (18822)
maztro Creative Commons License 2010.04.11 0 0 18824
Üdv mindenkinek!

Mostantól nálam is minden rendben van - számítógép téren.
Kezdésnek pedig egy újdonság értékű hírről számolnék be nektek:
Amiről vasutasadam már korábban publikált képeket, a RailJet építésében azóta én is jelen vagyok, az ő "megbízásából". Első sorban a belső tér kialakításában játszom szerepet, de persze minden másban is, amihez kellhetek. Jelen állapotot még ő sem látta eddig! Akkor hát következzenek a képek! :)

RailJet_BveTrain_100411_01
Felszállás: Ízelítő a kezdeti kiegészítőből
RailJet_BveTrain_100411_02
Mind a 76 ülés a helyén
RailJet_BveTrain_100411_03
A külső váz is készül - az ablakok sem maradnak ilyen magasak
RailJet_BveTrain_100411_04
Látvány a(z igazi) törzsutasok részére

Annyira igazából nem ismerem én ezeket a szerelvényeket, mégcsak látásból sem, de legalább a belső tér textúráit első kézből - a magaméból - szereztem: első utamon rajta. S mégcsak nem is volt tervezett az az út, szóval már csak ezért is megérte az nap felkelni! :)
Valamint ezután meg is éri mihamarabb lefeküdni, úgyhogy mindenkinek jó éjszakát kívánok!

maztro
HLJ Creative Commons License 2010.04.11 0 0 18823
http://www.norc.hu/street-view/

Nézd meg ezt a linket, örülni fogsz neki!
Előzmény: Kisember87 (18822)
Kisember87 Creative Commons License 2010.04.11 0 0 18822
Tipikus Nagykörút
Gothpaladinus Creative Commons License 2010.04.11 0 0 18821
Na, és hány fps-el megy pontosan? :)
Apropó, érdemes a vsync-et (függőleges szinkronizálás) kikapcsolnod, mert akkor nem korlátozza le a maximális fps értékét 60-70-nél nagyobbra, hanem a gép lehetőségeihez képest a maximumot fogja úgy nyújtani!
Előzmény: tibitrain (18816)
phontanka Creative Commons License 2010.04.11 0 0 18820
Elfelejtettem átírni a címet a bveklub.hu-n, most már helyreraktam.
Előzmény: tibitrain (18812)
Gothpaladinus Creative Commons License 2010.04.11 0 0 18819
Letörölheted nyugodtan, miután a dll-eket a helyükre tetted, mert csak a .NET vagy Mono Framework az, aminek végleges telepítettsége szükséges, a Tao Framework csak a dll-ek átmásolásáig kell, az OpenAL meg egyáltalán nem, ha legalább 1.2.5-ös verziót használsz az OpenBVE-ből!
De mivel te most töltötted le, így az neked már 1.2.6.1, úgyhogy Neked már nincs az OpenAL-re és az SDL Keverő dll-ek másolására és meglétére szükséged!

@Phontanka: Ha már módosítod az OpenBVE telepítésének leírását, akkor már az OpenAL és az SDL keverő "függőség" másolásának és telepítésének szükségességét is kivehetnéd belőle, mert ugye ezekre az OpenBVE 1.2.5 óta nincs szükség, így azonban csak feleslegesen növeli a működőképessé varázsolás idejét, illetve a program helyigényét!
Előzmény: tibitrain (18811)
phontanka Creative Commons License 2010.04.11 0 0 18818
Az openBVE nem használ DirectX-et, az OpenGL biztosítja a grafikai megjelenést. Ez azért kell, hogy így legyen, mert a DirectX a Windows oprendszerhez kötődik, így ha azt használná az openBVE, akkor bajos lenne Linuxon és Mac-en használni a programot. OpenGL támogatás viszont minden oprendszeren elérhető.
Előzmény: CSUPA-CS (18814)
HLJ Creative Commons License 2010.04.11 0 0 18817
Hehe!

Az utolsó mondatod tetszett a legjobban :)

Amúgy én is ezt csináltam :)

Tény az interface mappa lényegébe véve az micsoda, mire való és mi kerül bele, lehet nekem beleírnom valamit? Pluginok helye esetleg vagy mi?
Előzmény: tibitrain (18816)
tibitrain Creative Commons License 2010.04.11 0 0 18816
Tényleg jó ez az openbve !!! Az M3-as metró a régi gépen kékhalál volt, ez viszi mint állat :))
A fiam alig enged a géphez, fél óráig csak az ajtót nyitogatta a metrón :))
BDat5937 Creative Commons License 2010.04.11 0 0 18815
Jó hírek!
Engedélyt kérem a VMW-től!Ha megadják letölthető lesz az 1.0-ás változat.
CSUPA-CS Creative Commons License 2010.04.11 0 0 18814
Sziasztok!
Nekem is lenne egy kérdésem.
Használja valaki az OpenBVE-t DirectX 10-el, és működik?
Windows XP Van.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!