Nos egy fontos megállapítást tettem minap a nem tökéletes,bár használható munkába járó 207/500-as gépemmel kapcsolatban.
Tavaly augusztus 8.-án cseréltem hajtómű olajat,80W90-es Ford Escortba ajánlott löttyöt öntöttem bele,nívócsavar kicsordulásig./kb.1,5 dl mennyiség/
Azóta kb. 610 km-et futottam a motorral,és gondoltam szintet ellenőrzök.
Hát ,kb.0,7 dl olajat öntöttem bele,hogy a nívócsavarnál kicsorduljon az olaj.
Na már most:
Én laikusként arra gondolok,hogy szar a szimmering a hajtóműnél,és mivel kifele nem jön olaj,mert folt nincs a motor alatt,kuplung jól műxik,indító pofák nem csúsznak,a maximális észrevételem az,hogy bár már cseréltem tömítő alátétet a hajtómű leeresztő csavarnál,ennek ellenére mindig " könnyes a csavar".Tehát szerintem a forgattyús ház felé megy el az olaj.Ezt elégeti a motor valahogyan..../lehet ezért füstölt fehéreset a hegymenetben ???/ Nem tudom a hajtómű olaj égése milyen színű füsttel jár??
A kérdésem az lenne,hogy ha adott esetben igazam lenne a sejtelmemmel kapcsolatban,ez befolyásolhatja a motor működését????
És ha igen,milyen formában?Azt egyszerűen nem hiszem el,hogy a blokk összehúzatott részénél akkora levegőt tud beszívni,hogy egy főtengő szimmering jelenséget produkáljon a motor!!!!!
Sziasztok! Hogyan kell csinálni, hogy ki lehessen próbálni? Mit hová kell kötni? Trafós és megszakítós gyújtásnál értem, hogyha feszültséget adok a 15-ös pontra és a testre és megszakítom akkor a gyújtás vezetéken megjelenik a szikra, de itt impulzus vezetéken megy a megszakítás. Mivel tudom ezt előidézni?
Ebben az esetben arra gondolok, hogy a bekötés még nem készült el. Csak tipp, de előfordulhat, hogy a karbihiány is azért játékos, mert nem 2T-s benzin+zoxigén a durrelegy, hanem valami jófajta dolog... pl ánizslikőr, mint a taxi3-ban.
Ergo tuning járműről van szó!
Annál a fordulatnál, amire a jármű képes, már szikratuning is szükséges, ezért fogják hergelni a tranzimót tirisztorral.
Különös meglepetésben volt részem ma. Itt nálunk Mosonmagyaróváron ma volt egy Veterán találkozó és börze és bár ma még dolgozom, kinéztem. Meglepetésemre a nagy Jeszi bácsival találkoztam. Kicsit hiányoznak a Pest környéki börzék. :)
Ez egy eladó babetta, a hirdetés szerint üzemképtelen állapotban. Tirisztor meg tranzimo együtt?! Az hogy működhetne???
Ha meg próba lenne, akkor:
tirisztoros gépen tesztelni tranzimot ugyan úgy f@szság lenne, mint
tranzimos gépen tesztelni tirisztort
Ha két kivezetéses az alaplap, akkor még mehetne is, de még egyszer: ez nem egy tesztmotor, hanem egy eladó motor, amelyet az eladónak nem sikerült üzembe helyeznie. Vajon miért? (nagy összegekkel fogadnék, hogy nincs szikrája, hehe...)
Számomra nem érthető kristálytisztán a vigyorgás tárgya.
"Bekötve" csak a tranzimó van valamennyire a két gyújtóegységből. Lehet, hogy csak egy köztes állapotot mutat a kép, amidőn is a tranzimó működőképességét próbálják vallatni. Esetleg azért készült a kép, mert lányos zavarában nem tudta a mechanik, hogy melyik tyúkbelet hová pászítsa...
Bár szikrapróbához elengedhetetlen, hogy lássuk a két elektródát, ami betekert gyertyánál az én képességeimet meghaladja. Bár vannak a világ szegleteiben fura dolgok... A lenti bringa is lehet, hogy azért üzemel karbi nélkül, mert a helyváltoztatás úgy történik, hogy görbíti a teret.
Szia Köszi az érdeklödést de eladó Maxim csak bontva van, Amit használok az nem eladó. Váz, a motor meg bontva. A tengely kapott vizet a csapágya meg nem jó. nem tudom ki foglalkozik ilyennel. Sok alkatrészem van hozzá.
Mivel többet is használtam, de általában ellopták a városban ha ott hagytam valahol lezárva.
Tegnap tegnapelött mopedoztam na nem Babettával, mert a telkemröl lejövett eresztett az első gumi meg ledobta a láncot. Ja meg indulásnál kidobta a szivato rugos kitámasztoját.
Maradt a Puch Pécs Boglár között. Kaposvári ebédeléssel. Meg Somogyváron a bencés apátság és Szentlászlo kultusz tanulmányozása. Nagyon érdekes ajánlom mindenkinek.
Más utközben az ut széle le volt kaszálva végig. Kilométerenként tiz husz petpalack meg nagyon sok sörös doboz kidobálva,Siralmas amit csak mopedröl lehet látni. Na meg erdöbe kidobálva Monitorok, épitési törmelék. Az uton gyöztem összeszedni ami autokrol leesett méröszallag tömitések komplett alkatrészek. A végén meguntam.
A motorrral semmi még gyertya hiba se fordult elö. A Simsonom ha hegyre mentem vagy slusz vagy sebesség kidobás. Ennél a járgánylál ilyen semmi. csak egy tankolás volt. Elötte gondoltam ha bedöglik akkor ott hagyom. De semmi hibát nem produkált. Pedig volt emelkedő Gödrénél és Orfü felé mentem át a Mecseken-
Még valami a rendör csak köszöntött menet közbe egy falu után. Semmi piszkálodás. Leszoritó autos az böven volt. De ez már természetes.
Kaposvárnál autout van azt szabad használni mopeddal? kérdés?