Meg annyit hogy erdekel gyari 17" skoda alufelni megvetelre gumi nelkul;). Most a gyari 16" kerek jo gumikkal van rajta ha vkit erdekel vagy elcserelne szorben ugy is erdekel.
Szeretnek megchippelni egy superb 2005 131 lovas gepet. Tanacsot kernek ki tud jo es megbizhato helyet. Az sem baj ha nem 80 e ft. S pest lenne a legjobb..
Közben rákérdeztem, Németből hozták be, a szervíztörténet szerint tavaly 19k km volt benne, viszont a hátulja törött volt. Hát kérdés mekkora ütést kapott hátulról, mechanikailag milyen sérülést, erőhatást kapott a futómű, felfüggesztés, stb...
Hát igen, csak a többi használt superbhez viszonyítva (itt hátsó ülésfűtés, kulcs nélküli indítás, dsg, minden földi jó) kb gyanúsan olcsó. A többi 140.000km-el megy ennyiért, vagy többért.. És hát 3 éves dízelnél nem túl reális a 25k km.. Viszont a vörös szervíz kft ugyanakkor skodákkal, vw, audi, stb foglalkozik. Elég csúnya lenne tőlük egy nagyobb óravisszatekerés, vagy valami elhallgatott gyári hibát tudok elképzelni...
Ok. Akkor a lényeg az, hogy ami 2-3 cég (nagyobbak) neten vannak azokhoz bàtran fordúljak? Nem akarok gàny munkàt. Pilkington van most is benne. Ìgy vettem. Semmilyen cserére utaló jel nem maradt. Nem látszik.
Köszi a segìtséget. Amikor vettem 200 felett lett volna a casco szoval...
Azt kell eldönteni, milyen üveget szereljenek be. Gyári, vagy beszállítói (Pilkington, Saint-Gobain), vagy occó kínai.
Maga a technológia bolondbiztos, a csere maga kb 30-40 perc, de utána nem szabad mozgatni az autót még 1-2 óráig, illetve erős vízsugárral mosni még pár napig.
Az M6 és az M3 között, ha nem az M0-n mész, akkor útba esik ez a műhely (a régi 6-os úton vannak, egészen a Lágymányosi híd lábánál), és a közelben van egy McDonalds és egy Burger King, ahol van wifi, hogy megvárd a javítást.
De olyan is van, hogy kijönnek egy mikrobusszal javítani. Ha valahol van egy hosszabb tárgyalásod Pesten, megcsinálják az autót, amíg bent vagy.
Az árakról nem tudok nyilatkozni, nekünk minden autónk cascós, amúgy mindig pontosan érkeztek, precízen és nagy összeszokottsággal dolgoztak, kifejezetten udvariasak voltak.
Ami még nagyon tetszett: a művelet utolsó fázisában ragasztószalagokkal rögzítik a szélvédőt a karosszériához, hogy száradás közben ne tudjon elmozdulni. A megfelelő idő letelte után ezeket le kell húzni. A ragasztószalagot úgy rakták fel, hogy a végét visszahajtották: így nem kellett kapirgálni, mint a cellux-szalag végét, hanem egyből simán el lehetett távolítani. Apróság, de én szeretem az ilyet :-)
Ha a 2.0 CR TDI-ről van szó, az azt, hogy csak a szerencsén múlik, hogy mikor áll meg. Ha megáll, akkor meg jó eséllyel rá kell költeni 1milliót. ):-((
(mindezt azért, mert kispóroltak belőle egy ~5x3mm-es acél csapot és a hozzá tartozó ~12mm-es hornyot Bosch CP4.1 pumpa)