Szép jóestét kivánok minden dutrásnak még nem írtam ide soha bár van köztetek akivel már személyesen is találkoztam és a fórumot is olvasom de nem ez a lényeg hanem hogy mégeggy ue-50-es megmenekült az enyészettől mert három évután eladta nekem az idős gazdája
Amiket írtál róla az csak jó dolog:) A kisebb hibák azok könnyen javíthatók. Sajnos 1 2 olajcsepp nekem is van. Ha eredeti kerekeket tudsz szerezni akkor az is 1 pöpecc kis Dudu lesz:) (Már nem mint ha most nem lenne az) Én HW kocsit is húzok a Dutrámmal. Bírja. De tény és való hogy az UE-28 mögé a 3.5 tonnás MBP a legjobb. vigyázatok rá mert így 1 kép alapján is nagyon jó gépnek tűnik. Ha tudsz rakjál róla fel képeket, videókat.
Valaki keresett 50-es Dutra alaktrészeket a közelmúltban. Beszéltem az úrral,aki hirdeti,szimpatikusnak tünik. Szerintem nosmális áron el lehet hozni töle a dolgokat. Ö maga tavaly adta el a gépet,amit 100-szor megbánt már.....ugyan miért? Én az üvegek miatt hívtam,de sajnos már csak 1 db van neki a hosszúkásból,elölröl. Gondolom majd mindenki nézegeti a hirdetéseket,de azért felteszem a linket,hátha segítek vele. http://www.expressz.hu/auto/haszongepjarmu/mezogazdasagi/egyeb/hirdetes-23077636/
Egyébként öt is érdekli a kínai gumi a Zetorjára kellene. Ha valaki tud róla véleményt,fényképet....
Én Vas megyében Nádasdon lakom. Kb 6 éve került a családhoz. Kisebb hibái vannak (Kis olajfolyás, meghajtásoknál kisebb könnyezés) de motorikusan nagyon pöpi. Mióta új akkumulátor van benne azóta dekompresszor nélkül is simán indul. Vannak utólag rárakott ( a feleségem szerint Mek mesteresen) dolgok ( kompresszor az oldalkihajtáson, légtartály ideiglenes konzollal feltéve, oldaltükrök egy buszról, illetve egy teherautóról ). De ami a lényeg még soha nem hagyott cserben, pedig az erdőnk nem a legjobb helyen van. Egyszer némi rutintalanság miatt még a hátuljára is sikerült felállítani ( még szerencse, hogy van rajt fülke), de visszaállítás után simán továbbpöfögött. Egyszóval ez vált a hobbivá. Kezdve a külön traktorszínépítéstől, a mindennapi simogatásig. És majdnem elfelejtettem, sajnos nem eredeti kerekek vannak rajta. Elöl 9.00-20, hátul 15-24. Ami sajnos nem a legjobb az arányok miatt, de igy került a birtokunkba, és azóta nem sikerült lecserélni. Jelenleg is inkább a meglévő 2,5*1,7-es egytengelyes kiskocsi helyett tervezem egy nagyobb egytengelyes, vagy egy kéttengelyes ( max 3,5 t) pótkocsi vételét, hogy hatékonyabb legyen az erdőről a tüzelő hazaszállítása ( kb 7 kilóméterre van az erdő)
Az oldalt olvasva örömmel látom egyre több embernek van szüksége 28 as DUTRA javítási útmutatóra. Már egy tucat embernek küldtem CD én ,most elkezdte feltölteni hogy többen is letudják tölteni.Majd párnap és remélem kész lesz.
Hello Végre elkezdtük az "Új" UE-28 motor összerakását. A volt tulaj kosárban adta, elakadtunk a főtengely hátsó csapágy hézagolás-nál. Valakinek nincs esetleg egy robbantott ábrája, vagy tudna szolgálni némi infóval?
Főtengely a helyén, hajtőkar, stb. Ok, innéttől kéne némi infó,
Itt a demokráciát is sikerült sajátságosra eszkábálni a komcsiknak és főleg a kettős állampolgárságúaknak.
Láttam TV hiradóban, hogy a rendőr autót döntögetik a cigányok, s abban ilyedt nyálas sünök lestek. (mekkora marhaság arról a kedves állatról elnevezni a rendőrséget) Amerikában próbálj meg a rendőr előtt, csak a zsebedben kotorászni.
Ügye a németeknél nem tipikus a lopás. Mégis Hitler autópálya építésekor, akik úgy gondolták, hogy sajátjuk a cement, ott lengedeztek kötéllel a nyakukon a fákon.
Nem semmi,majdnem 1 milla 1 szinte apró javítás. Annyiért dolgozó 90-es vagy 1000-es Dutrát lehet kapni Persze azt is javítgatni kell,de ehhez képest "fillérek" Az M6-os rengeteg alagútja és "völgyhídja" lehet hogy viccesnek tünik,de inkább elszomorító,hogy azt a sok fölösleges munkát,ami extra milliárdokba került a mi zsebünkböl vették ki. Bár ez Abszurdisztánban (Mo.) nem egyedüli példa. Ott a Margithíd felújítása,az M0 híd,a 4-es metro stb. És az elkövetök nem hogy szabadlábon,de zsíros pozíciókat betöltve "tengetik" életüket. Közben sikerült egy olcsóbb fuvart találnom,hogy végre haza kerüljön a Kisdudu. Mégpedíg 100 Ft de max 110 Ft/ km. Ettöl olcsóbb tényleg nincs. A fickó Újpesten lakik,tehát plusz km nélkül megyünk. Úgyhogy jövö héten "repül" is haza a kicsike.
Ami még elgondolkodtató. Ha szétfröccsen valami, egyből neki állunk és másnap már kell a gépezet. Mi az hogy egy Magyarországon eladott mindannyiunk zsebéből géptámogatással vett traktor alkatrésze, hetek múlva jön be?
Az újabb New Hollandok a lehető legjobb példák a mai silány minőségű mezőgazdasági gépekre. Gyakorlatilag a lehető legrosszabb statisztikával bír a meghibásodások listáján. Kedvező árával és "rábeszélőeszközzel" tudják eladni.
Tegnap villámlátogatással Pécs környékét vettem be. Tudom ez a mániám a mai traktorok javítási költségei. 170 LE-ős new hollandot szereltek, eltört az első kardán keresztje. A gazda bátran bement a dealerhez, hogy kér egy komplett kardán tengelyt, feltételezve, hogy száz ezer Ft körül lesz. 960 ezerért, pár hét alatt meghozzák Olaszországból. Csak közvetlenül az eltört cuccokat kérte, kereszt 280 ezer, a kereszt egyik tartója 190 ezer. A 470 ezer Ft-nyi alkatrész elfért egy kezemben. Ennyi pénzt fizettek úgy, hogy a fiával az udvar közepén megjavították, nem a szines új macinadrágos szervízes csinálta meg. Volt már turbó csere is, az 380 ezer, helyette belefabrikáltak egy új Cristált, 110-ért.
Az új M6 nem rossz, azonban az alagutak egymás után vagy 4, az tényleg vicces.
Tiszteletem! Nekem van szerelési útmutatóm, de az elég hosszú. Írd meg melyik részre van szükséged, azután meglátjuk hogyan lehet eljuttatni hozzád. Megjegyzem a dutra-rába információs lapon meg volt. Tudja-e valaki, hogyan lehetne hozzáférni?