Keresés

Részletes keresés

Distván Creative Commons License 2006.12.29 0 0 5109

"Fúziós atomreaktor vagy részecskegyorsító kerül bele?"

Értelemszerűn az első az utóbbi felesleges, de ez itt már nyílt titok. Meg úgy már igen drága lett volna, szerencsére így kívülről feltűnő változások nem lesznek.

Előzmény: _nyunyuka (5105)
Distván Creative Commons License 2006.12.29 0 0 5108
Valahogy a tudatalattiban sejtettem és bevált! :)
Előzmény: M62-902 (5100)
Vendégsín Creative Commons License 2006.12.29 0 0 5107
...erre felfigyelt viszont egy szerv...

Nem i? :-))
Előzmény: g8-s15 (5106)
g8-s15 Creative Commons License 2006.12.29 0 0 5106

Az M42 lassan fel áll. Volt egy-két kép, ami nem kerülhetet volna ki a nyilvánosság felé, erre felfigyelt viszont egy szerv, a következmény....

Ezért nem fényképezhet senki a motorszínben...

hogy az M42 képeit ki veteti le, azt nem tudom 

Előzmény: _nyunyuka (5105)
_nyunyuka Creative Commons License 2006.12.29 0 0 5105

Szia!

 

De jó hogy itt vagy: mi történik az M42 001-gyel? Fúziós atomreaktor vagy részecskegyorsító kerül bele?

 

Tegnap panaszkodott egy fotós ismerős, hogy lefotózta a frissen festett gépet, a honlapjáról levetették, ha pedig észrevették volna, ki is zavarták volna a mozdonyszínből.

 

Ma pedig egy mv. ismerős szólt, ő ugyan nem teszi a honlapjára a képet, de lefotózta, miután észrevették, őt is kizavarták. Pedig neki belépési- és fotóengedélye is van.

Előzmény: g8-s15 (5104)
g8-s15 Creative Commons License 2006.12.29 0 0 5104
Ez csak a köztudtam lett elhintve.
Előzmény: Én-1 (5103)
Én-1 Creative Commons License 2006.12.29 0 0 5103

"de döntés erről még nincs, lehet, hogy ÖBB is 25kV-al villamosít."

 

Elvégre ők akarják a Semmeriget kikerülni a tehervonataikkal.

Előzmény: g8-s15 (5102)
g8-s15 Creative Commons License 2006.12.29 0 0 5102

Sok kérdést tettél fel első hozzászólásokként.

 

Tudom, egy szentgotthárdit nagyon érdekel, hogy mi lesz a 21-es vonalon (engem is, pedig tőlem 60km). A helyzet az, hogy a tervezések kezdődnek el, azt követően talán 2008-tól a tényleges építések.

Ami biztos, mert ez a keret: 120km/h sebesség, villamosítás, állomásokon széles peron, új biztosítóberendezés és GSM-R rádió. Ez kb. 5év alatt.

Ez mellett a járművek is cserélődnek majd, az M41, M43 eltűnik.

 

Az ÖBB felé a villamosítás kérdéses. Náluk távvezetéket és új alállomást kellene kiépíteni kb. Gleisdorf környékén, ami nagy költség. Ennek elkerülése érdekében kaptak pár ajánlatot, de döntés erről még nincs, lehet, hogy ÖBB is 25kV-al villamosít.

Előzmény: krill24 (5099)
fgts Creative Commons License 2006.12.29 0 0 5101
Kolosszális tehervonat!
Előzmény: Distván (5069)
M62-902 Creative Commons License 2006.12.29 0 0 5100

"Ez vagy a csornai I-es, vagy a II-es tartalék...."

 

Ez most kivételesen nem az.

Ez a Fertőszentmikulási tartalék volt,és valszínüleg az általam Kapuvárig cibált és ott oszlott csornai vonatból vitt át egy szokásos "rendkívül fontos"kocsit Csornára.

Előzmény: cs1014 (5076)
krill24 Creative Commons License 2006.12.28 0 0 5099
Azért nem hinném,hogy a Gotthárdi vonal forgalma 2 típusra korlátozódna még ha a felsővezetékből értelemszerűen az adódik akkor sem.Jön még ide gázolajos gép azután is nem is egy szerintem:)És ha villamosítanak akkor hol lesz a határ a két rendszer között?
Előzmény: Distván (5081)
krill24 Creative Commons License 2006.12.28 0 0 5098

Ez a kép télleg szép de csak a 32 tengelyes miatt

igen figyelemfelkeltő jelenség

krill24 Creative Commons License 2006.12.28 0 0 5097
Kb 8 éve fotózok kisebb nagyobb kihagyásokkal bár akkor még gyerek voltam,de abból az időből is van sok jó vasúti fotó.Épp most dolgozom azon,hogy azok a régi képek ujra elő legyenek hívva,mert van köztük 1-2 csemege.Sajnos megsemmisültek pár éve.De a negatívok megvannak.Kiskorom óta rá vagyok kattanva a vasútra és a vasútfotózásra de most 1 éve főleg mióta megvan az első digitális fényképezőm.Remélem tudok majd érdekeset mutatni a topiklakóknak.
Előzmény: Distván (5096)
Distván Creative Commons License 2006.12.28 0 0 5096
Szép kép. Mióta fotózol?
Előzmény: krill24 (5092)
cs1014 Creative Commons License 2006.12.28 0 0 5095
Erről a trafóról van nekem is képem, igaz Ebenfurtról, és fel is tettem ide, (vagy az ÖBB fórumba?) még amikor aktuális volt.
Előzmény: krill24 (5092)
krill24 Creative Commons License 2006.12.28 0 0 5094

Ilyen és ehez hasonló sínen guruló masinákat lehetett látni Gotthárdon eddig.

Az,hogy duplán raktam fel csak az amatőrizmusomat támaszja alá:)

Első topikos hozzászólásaim ezek nézzétek el nekem:)

Distván Creative Commons License 2006.12.28 0 0 5093
Az lesz, a múlt az más.
Előzmény: krill24 (5091)
krill24 Creative Commons License 2006.12.28 0 0 5092
trafó Gotthárdontrafó Gotthárdon
krill24 Creative Commons License 2006.12.28 0 0 5091
Annyira azért nem unalmas vonal a Gotthárdi,ha mozgás van rajta nem lehet unalmas:)néha előfordultak rajta még a mávos időkben is érdekességek
Distván Creative Commons License 2006.12.28 0 0 5090
Most este kb. 22:00. :-)
Előzmény: Vendégsín (5089)
Vendégsín Creative Commons License 2006.12.28 0 0 5089
A helyreállítást, a műszaki mentést az éjszakai órákban is végezték, s ezt napközben is folytatják. Várhatóan csak a délutáni órákban indulhat meg a vonatközlekedés ezen a szakaszon...

Most akkor reggel van, vagy este?
Előzmény: gyozo78 (5088)
gyozo78 Creative Commons License 2006.12.28 0 0 5088
Baleset történt a Budapest-Győr-Hegyeshalom vasútvonalon december 27-én. A Budapest felől Hegyeshalomba tartó, húsz kocsis, kukoricát szállító tehervonat négy kocsija este hét órakor Lébény-Mosonszentmiklós állomás és Kimle között kisiklott.

Személyi sérülés nem történt, az anyagi kár jelentős. A baleset körülményeit, okát a MÁV szakértői vizsgálják.

A baleset pontos oka még nem ismert - ezt a részletes vizsgálat tárja majd fel -, de valószínűleg a vonat műszaki hibája miatt siklott ki a négy tehervagon, melyek közül az egyik felborult, s megrongálta a másik pályatestet is. A vasútvonal ezen szakaszát este hét órától nem használhatják a vonatok, mindkét vágány több száz méteren belül megrongálódott.

A személyvonatok helyett vonatpótló autóbuszok szállítják az utasokat, az IC- és nemzetközi vonatok kerülő útvonalon: Győr-Csorna-Hegyeshalom érintésével közlekednek, a késés egy-másfél órás.

A helyreállítást, a műszaki mentést az éjszakai órákban is végezték, s ezt napközben is folytatják. Várhatóan csak a délutáni órákban indulhat meg a vonatközlekedés ezen a szakaszon, akkor is csak az egyik vágányon. A másik pályatest ideiglenes helyreállítása pár napot még igénybe vesz. Addig a Budapest-Győr-Hegyeshalom vasútvonalon késésekkel és forgalomkorlátozásokkal kell számolni.

A képen a helyre állításban segítséget nyújtó gépek egy része:
m62 230 + v43 325 + 1047 503. a fotó 2006.12.28-án Győrben készült az napi szolgálatuk végén.


krill24 Creative Commons License 2006.12.28 0 0 5087
Azért a Gotthárdi állomáson jópár vágányt ki kell cserélni ahhoz,hogy itt a Taurusok vígan legyenek vajon arra is lesz keret?Én remélem öszintén.
cs1014 Creative Commons License 2006.12.28 0 0 5086
Éjjelente M44-essel talán.

Nappalonta is. :-)
Előzmény: Distván (5085)
Distván Creative Commons License 2006.12.28 0 0 5085

Éjjelente M44-essel talán.

 

Nyugi dögivel fogsz látni, olyan unalmas egy vonal lesz, hogy csak na. Majd a könyöködön jön ki a Taurus Taurus hátán.

Előzmény: krill24 (5084)
krill24 Creative Commons License 2006.12.28 0 0 5084

Az király szeretnék olyanokat látni meg fotózni itt de mivel fognak tolatni?

 

Distván Creative Commons License 2006.12.28 0 0 5083
Hát azért írtam az 1116-ot. :)
Előzmény: Én-1 (5082)
Én-1 Creative Commons License 2006.12.28 0 0 5082
Meg sok-sok tehervonatot.
Előzmény: Distván (5081)
Distván Creative Commons License 2006.12.28 0 0 5081

Egyszerű: villamosítják! Aztán 1047 ill. 1116-on és 4124-en kívül mást nem látsz majd arra. :-)

Előzmény: krill24 (5080)
krill24 Creative Commons License 2006.12.28 0 0 5080
De mégis mi a terv azzal a Gotthárdi vonallal?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!