Talán tudnátok nekem segíteni abban mi lehet a gond ha az iveco-m (daily35c11) műszerfalán a porlasztócsúcs formájú hiba visszajelző pirosan villog és ezzel egy időben torpan is a kocsi.A hibafeltárás után a hibásnak jelzett porlasztót koplett kicseréltem de a hiba nem szűnt meg csak mérséklődött mégpedig ugy hogy ez a jelenség már csak 2500-3000 -es fordulat után jelentkezett egy napja petig ismét erősödött és már csak 2-3-ba tudok vele menni max 1000-1500-ös fordulaton.Előre is köszönöm.
Meg lehet, de nincs értelme, inkább egy normális sofőrt kell keresni. Mi van akkor mikor pl vész esetén szükség van a fordulatra? Törjön össze inkább az autó?
Üdv. Az megoldható egy 65c15 2800cm3 dailyn, hogy kb 2800-as fordulatnál ne tudja jobban kihúzatni az aktuális sofőr? Szóval valahogy szeretném leszabályozni a max fordulatszámot.
Csak infóként közlöm, hogy megnéztem szétszedve is a két hátsó ajtót, és nem teljesen egyformák. Apróbb átalakításokkal szerintem megoldható a csere, de egy az egyben nem lehet őket átcserélni.
Az új ajtóban van egy plusz merevítés belülről (nem tudom, h mekkora jelentősége van), de a fő különbség a zárszerkezetek körül van, itt sajnos vágni kell a lemezből, hogy a régi ajtót az új kasznira fel lehessen rakni...
egy Daily 2007es 35s12 H2 L3 büszke gazdája lettem. Mivel 80%ban a belvárosban kell vele garázdálkodnom és mégiscsak 7m-es ez a dög vettem hozzá egy "vezeték nélküli" tolatókamerát. Gondoltam elöl a monitor el lesz majd a szivargyujtóról, hátul a kamera meg kap áramot a tolatólámpáról azt' áldás-békesség. Ez az elképzelésem erősen bukni látszik mióta, tudom, hogy a járgányt CAN-BUS-szal verték meg a kedves kis Tajánok. Gondolom a minimum, hogy a lámpahiba visszajelző világitana ezután (már ha nem vágom vele haza kapásból az ECU-t) de sajnos nem értek hozzá, csak az tudom, hogy félek tőle mint mókus az erdőtűztől!
Van valakinek ötlete, hogy mégis hogyan tovább? Nem nagyon merek kísérletezni vele, de mindenképp szeretném, ha nem kézzel kéne kapcsolni és a váltó környékére berámolni egy kapcsolót elég nagy szívásnak ígérkeik. Esetleg áramot kaphatna a raktér világitásról és egy relé kapcsolná amit a tolatólámpa vezérel?
Köszi a segítséget.Sajnos senki nem gyárt torziós rugót Budapesten vagy Pestmegyében.Amit a net kidobott azt már felhívtam:( .A legjobb ajánlat eddig 80 pénz volt.
Én már sokfelé kerestem, de eddig nem találtam (legalábbis emberi áron nem). Nekem 65c17-be kellene 05'-ös de ugyanarról a rugóról beszélünk :) Szóval ha valahol máshol találnál légyszi szólj vissza ide is, mert az új a 200e netto, azért meg nem keveset kell dolgozni.
Sziasztok.Hátha tud valaki segíteni.Keresek 65c15 bal első torzios rugót(eeeeeeetőt a nyüves:) ha tud valaki bontottat vagy valami utángyártottat.2002-es évjárat.
Annak idején itt a környezetemben először vettem a Dynát ,nagyon nem bántam meg,csak a kényalmam miatt lenne az Iveco,remélem hogy hasonlóan jó lesz a véleményem róla 9.5 év mulva,az én Toyotámban 213000km van sokszor elég forszirozott körülmények között,de a multkor egy nagybanizó alsónémedis termelőtársam Ivecoja a kényelmével lenyügözött,majd meglátom remélem és ebben erősitsetek meg-jó döntés lesz,hozzá kell tennem rakottan mindig 75-80-al mentem,üresen sem mentem soha a Toyotával 105 nél többet,azt is csak előzés miatt,valamint a sógor autószervizben dolgozik,és talán emiatt is de én mindig 10000km ént lecseréltem benne a cuccokat általában castrolt használva,illetve mindig törekedve a legjobb dolgok fele:az iveconál nem tudom a dolgokat,pl gázolajszürő fajta-talán valaki az ufit mondotta,olajra nem tudom hogy milyen kell stb...
A másik dolog pedig,hogy a matrica árak jelentősen drágábbak,a piaci belépők a duplája,azt hiszem hogy sürübben kell müszakiztatni,és ha ugy alakul erre már hivatásos jogositványos pali kell azt bejelenteni(gondolom hallottátok a szeptember eleji NAV akciokat a fövárosi nagybanin),szóval még mindig a legolcsóbb a b kategória,ha meg elkapnak nos 100 ból egyszer akkor is inkább a tengelysúly a probléma ha jól tudom
Mértek már meg,hordtam a gyalult káposztát Rimaszombatra(Szlovák-Magyar határon)de már odaát,és mivel őszinte voltam (4.2 tonna)20000ft birsággal megusztam,egyébként nem jól irtam tegnap szóval azt hiszem,hogy az Iveco-szalai oldja meg ugy a dolgot,hogy kiadja neked a 65c alvázat úgy hogy az lesz ráirva hogy 35 c15(platós-ponyvás lenne)... a Toyota dyna 105 paci de a nyomaték mindennél fontosabb az pedig ha jól tudom 1400 rpm-től 280nm...le a kalappal előttük