Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zente1234 Creative Commons License 2012.10.22 0 0 1598

Üdv!

 

Talán tudnátok nekem segíteni abban mi lehet a gond ha az iveco-m (daily35c11) műszerfalán a porlasztócsúcs formájú hiba visszajelző pirosan villog és ezzel egy időben torpan is a kocsi.A hibafeltárás után a hibásnak jelzett porlasztót koplett kicseréltem de a hiba nem szűnt meg csak mérséklődött mégpedig ugy hogy ez a jelenség már csak 2500-3000 -es fordulat után jelentkezett egy napja petig ismét erősödött és már csak 2-3-ba tudok vele menni max 1000-1500-ös fordulaton.Előre is köszönöm.

Liviati Creative Commons License 2012.10.20 0 0 1597

Meg lehet, de nincs értelme, inkább egy normális sofőrt kell keresni. Mi van akkor mikor pl vész esetén szükség van a fordulatra? Törjön össze inkább  az autó?

Előzmény: Törölt nick (1596)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.19 0 0 1596

Üdv. Az megoldható egy 65c15 2800cm3 dailyn, hogy kb 2800-as fordulatnál ne tudja jobban kihúzatni az aktuális sofőr? Szóval valahogy szeretném leszabályozni a max fordulatszámot.

Sbamar Creative Commons License 2012.10.12 0 0 1595

Csak infóként közlöm, hogy megnéztem szétszedve is a két hátsó ajtót, és nem teljesen egyformák. Apróbb átalakításokkal szerintem megoldható a csere, de egy az egyben nem lehet őket átcserélni.

Az új ajtóban van egy plusz merevítés belülről (nem tudom, h mekkora jelentősége van), de a fő különbség a zárszerkezetek körül van, itt sajnos vágni kell a lemezből, hogy a régi ajtót az új kasznira fel lehessen rakni...

Előzmény: Roadtrain (1592)
Roadtrain Creative Commons License 2012.10.09 0 0 1594

Személyes véleményem,hogy azért érezni kéne annyira ezt a vasat,hogy tudj vele tolatni :)

De ha már annyira biztosra szeretnél menni akkor a legbiztosabb akksiról levenni egy szálat és hátra vinni,persze biztin keresztül.

Előzmény: Whoisdaddy (1591)
Roadtrain Creative Commons License 2012.10.09 0 0 1593

Nem tudom,de manapság már annyi mindent legyártanak,hogy egy próbát megér,gondoltma én :D

Előzmény: Liviati (1585)
Roadtrain Creative Commons License 2012.10.09 0 0 1592

Szerintem biztos mivel a karosszéria csak elől lett módosítva 2006-ban a többi maradt ugyanaz mint eddig.

Előzmény: Sbamar (1589)
Whoisdaddy Creative Commons License 2012.10.09 0 0 1591

Üdvözlet mindenkinek,

egy Daily 2007es 35s12 H2 L3 büszke gazdája lettem. Mivel 80%ban a belvárosban kell vele garázdálkodnom és mégiscsak 7m-es ez a dög vettem hozzá egy "vezeték nélküli" tolatókamerát. Gondoltam elöl a monitor el lesz majd a szivargyujtóról, hátul a kamera meg kap áramot a tolatólámpáról azt' áldás-békesség. Ez az elképzelésem erősen bukni látszik mióta, tudom, hogy a járgányt CAN-BUS-szal verték meg a kedves kis Tajánok. Gondolom a minimum, hogy a lámpahiba visszajelző világitana ezután (már ha nem vágom vele haza kapásból az ECU-t) de sajnos nem értek hozzá, csak az tudom, hogy félek tőle mint mókus az erdőtűztől!

Van valakinek ötlete, hogy mégis hogyan tovább? Nem nagyon merek kísérletezni vele, de mindenképp szeretném, ha nem kézzel kéne kapcsolni és a váltó környékére berámolni egy kapcsolót elég nagy szívásnak ígérkeik. Esetleg áramot kaphatna a raktér világitásról és egy relé kapcsolná amit a tolatólámpa vezérel?

Vagy bármilyen épkézláb ötletre nyitott vagyok.

Lionel

 

Zsotto Creative Commons License 2012.10.06 0 0 1590

Kiszedvenincsen a rugóm. De ideje lenne már rendbe rakni. Ha lesz időm kiszedem és:

1. Ha valóban törött ugye muszáj egy csere darab (ezért nem mertem eddig megbontani)

2. Ha másutt van a hiba nekem az a jobb, de akkor beméretezem rendesen mielőtt összeraknám.

Szóval, ha végre nekiállok, szólok!

Előzmény: block01 (1588)
Sbamar Creative Commons License 2012.10.04 0 0 1589

Sziasztok!

 

Tudja esetleg vki, h egy 2007-es daily hátsó ajtaja megegyezik-e az előző szériáéval (a szögletes lámpás)?

Ránézésre én nem látok különbséget, de vajon tényleg csereszabatosak?

 

Köszi!

block01 Creative Commons License 2012.10.03 0 0 1588

Zsotto vagy mindenki.Nincs valakinek törött rugó kiszedve a kocsiból?Lehet hogy le tudom gyártatni csak kellenének a pontos méretek.

block01 Creative Commons License 2012.10.03 0 0 1587

Köszi a segítséget.Sajnos senki nem gyárt torziós rugót Budapesten vagy Pestmegyében.Amit a net kidobott azt már felhívtam:(  .A legjobb ajánlat eddig  80 pénz volt.

delvan_dti Creative Commons License 2012.10.03 0 0 1586
Előzmény: Zsotto (1583)
Liviati Creative Commons License 2012.10.02 0 0 1585

Torziós rúdat csinálnak hazánkban? Én inkább esztergályossal csináltatnám, csak kérdés anyagot hol lehet szerezni hozzá.

Előzmény: Roadtrain (1584)
Roadtrain Creative Commons License 2012.10.02 0 0 1584

Rugó gyártót nem kerestetek meg még evvel????

Zsotto Creative Commons License 2012.10.02 0 0 1583

Én már sokfelé kerestem, de eddig nem találtam (legalábbis emberi áron nem). Nekem 65c17-be kellene 05'-ös de ugyanarról a rugóról beszélünk :)
Szóval ha valahol máshol találnál légyszi szólj vissza ide is, mert az új a 200e netto, azért meg nem keveset kell dolgozni. 

Előzmény: block01 (1582)
block01 Creative Commons License 2012.10.01 0 0 1582

Sziasztok.Hátha tud valaki segíteni.Keresek  65c15 bal első torzios rugót(eeeeeeetőt a nyüves:) ha tud valaki bontottat vagy valami utángyártottat.2002-es évjárat.

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.09.16 0 0 1581
Előzmény: Zsotto (1580)
Zsotto Creative Commons License 2012.09.16 0 0 1580

Milyen múltkori? Daily manual? Azt meg hol lehet letölteni? Erről lemaradtam.

Előzmény: Törölt nick (1576)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.16 0 0 1579

Csak alá kell feküdnöd.Ha lambdaszonda hibát ír ki a gép,akkor EGR gond van.Írj a másikon,ahol az autód képe van.

Előzmény: Roadtrain (1578)
Roadtrain Creative Commons License 2012.09.16 0 0 1578

Arra lennék kíváncsi,hogy a mostani gépnek (2007.11.) a katalizátor előtt vagy után van a lambda szonda?

De szerintem utána van sajna ami elméletileg rosszabb.A 2006-on előtte volt.

Roadtrain Creative Commons License 2012.09.16 0 0 1577

A turbo után van a baj :( kicsit eltünt tegnap éjjel a dolog onnan lentről ,ismét.

Előzmény: Törölt nick (1576)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.15 0 0 1576

Ha letöltötted a múltkorit,a 310. oldalon van a turbó.Remélem nincs baj?Ez a turbó nem felújítható!!Csinálják,de jó sosem lesz.

Előzmény: Roadtrain (1575)
Roadtrain Creative Commons License 2012.09.15 0 0 1575

Véletlen nincs valakinek robbantott ábrája a turbo és a kipuf közti részről??

2007-es 3.0-ás 

MÖTÖZÖ Creative Commons License 2012.09.15 0 0 1574

Annak idején itt a környezetemben először vettem a Dynát ,nagyon nem bántam meg,csak a kényalmam miatt lenne az Iveco,remélem hogy hasonlóan jó lesz a véleményem róla 9.5 év mulva,az én Toyotámban 213000km van sokszor elég forszirozott körülmények között,de a multkor egy nagybanizó alsónémedis termelőtársam Ivecoja a kényelmével lenyügözött,majd meglátom remélem és ebben erősitsetek meg-jó döntés lesz,hozzá kell tennem rakottan mindig 75-80-al mentem,üresen sem mentem soha a Toyotával 105 nél többet,azt is csak előzés miatt,valamint a sógor autószervizben dolgozik,és talán emiatt is de én mindig 10000km ént lecseréltem benne a cuccokat általában castrolt használva,illetve mindig törekedve a legjobb dolgok fele:az iveconál nem tudom a dolgokat,pl gázolajszürő fajta-talán valaki az ufit mondotta,olajra nem tudom hogy milyen kell stb...

Liviati Creative Commons License 2012.09.15 0 0 1573

Tudtommal, ha gépkocsivezetőt alkalmazol annak csak hivatásos jogosítványa lehet akár személy akár teher.

Előzmény: MÖTÖZÖ (1570)
Liviati Creative Commons License 2012.09.15 0 0 1572

A 7 tonnás Daily alatt Eurocargo hátsó futómű van, a kerekek is a nagyobb terhelésre vannak méretezve..

Előzmény: klaszlo74 (1571)
klaszlo74 Creative Commons License 2012.09.15 0 0 1571

105 lóval emelkedőn egy napnyugta mire felérsz :) nekem is 90 ló van a dailymben és nem igazán szereti a dombokat !...a másik álltalában a

C-gumi 1 t"" körüli"" terheltségre van tervezve így a hat kereked 6t-bírna el ésszerüen -biztonságosan ..nálad még rájön az önsúly  ...

MÖTÖZÖ Creative Commons License 2012.09.15 0 0 1570

A másik dolog pedig,hogy a matrica árak jelentősen drágábbak,a piaci belépők a duplája,azt hiszem hogy sürübben kell müszakiztatni,és ha ugy alakul erre már hivatásos jogositványos pali kell azt bejelenteni(gondolom hallottátok a szeptember eleji NAV akciokat a fövárosi nagybanin),szóval még mindig a legolcsóbb a b kategória,ha meg elkapnak nos 100 ból egyszer akkor is inkább a tengelysúly a probléma ha jól tudom

MÖTÖZÖ Creative Commons License 2012.09.15 0 0 1569

Mértek már meg,hordtam a gyalult káposztát Rimaszombatra(Szlovák-Magyar határon)de már odaát,és mivel őszinte voltam (4.2 tonna)20000ft birsággal megusztam,egyébként nem jól irtam tegnap szóval azt hiszem,hogy az Iveco-szalai oldja meg ugy a dolgot,hogy kiadja neked a 65c alvázat úgy hogy az lesz ráirva hogy 35 c15(platós-ponyvás lenne)... a Toyota dyna 105 paci de a nyomaték mindennél fontosabb az pedig ha jól tudom 1400 rpm-től 280nm...le a kalappal előttük

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!