hétfőn kész lett a csiszolás polírozás, el is mentem a krómozóhoz :) látom már az alagút végét :) Alumínium alkatrészeket még meg kell takarítanom pasztától :) Polírozó ember munkája megtetszett, és elvittem neki a áttétel házat is hogy polírozza fel :D
Ahh nem adtam fel. Egy új gyújtógyertyát raktam bele, Meg ellenőriztem a megszakító hézagot. Az itt leírtak alapján 0,4 mm-re állítottam be a hézagokat.
Nagy örömömre szolgál hogy tökéletesen működik már. 26km/h sebességet mértem vele és elég jól kipörög. 5km próbautat tettem meg. Volt még benzin szivárgás de azt is megoldottam már.
Köszönöm a segítséget és jó mulatást a nemzetközi találkozóra akinek sikerül eljutni oda.
karbibol visszafele áramlik a benzin? mert ha nem lehet hogy a ac-dba is belerohadt már a benzin. ha 2 évig nem használod akkor alap lenne hogy teljesen kienged belőle az üzemanyagot, és úgy nincs vele baj. porlasztó kicsit bonyolultabb csatornák vannak benne. ultrahangos mosóval lenne érdemes kimosni.
Szétkaptam. A porlasztót minden irányból rendbe raktam. A hengerfejet dugó teteját megpucoltam kipofogó nyílást és rövid csövét megpucoltam. A tünet maradt. Starton indít rövidesen elkapja pötyög-pötyög de fokozatosan visszatolva a szivatóhoz közeli helyzetben lessz folyamatos a járása de ereje nincs annyi hogy önállóan menjen rá-rá kell segíteni. Régen meg 10 kimétereket mentem vele segítség nélkül. Szikra folyamatos kicsit gyengés kékesnek látom de nem hagy ki. nincs ötletem
Sziasztok. 8-10éve van Ciklonunk. Használata kimerül a 2évente elővesszük üzemanyagcsere, gyertyapucolás 1hét használat majd újra letesszük 2 évre.
Most megint elővettem kipucoltam a tankot és rendbetettem a gumikat letakarítottam.
Be is indul viszonylag hamar és mikor a dúsítót félig kb visszatolom ahogy üzemállapotban szokott lenni nem megy önállóan. mindig rá kell segíteni. Ha felemelem a kerékről kipörög szépen a motor. A levegő fúvókát kitakarítottam. Viszont tanácstalan vagyok. Olvastam írtátok hogy a kipufogócsatornát érdemes kitisztítani ilyesmi. Mivel azért becsben tartom nem szivesen bontanám szét nagyon. esetleg 1-2 trükköt meghalgatnék hátha tanulnék belőle.
van egy velosolex flesh 6000 gépem, megvásároltam kb 6-7 éve, és problémám volt a kardán hajtással, fogaskerék ügy megoldódott. ezért úgy döntöttem felújítom, csak nem úgy haladnak a mesterek ahogy én akarom. csiszolás krómozás legtöbb idő. homokszórás is megvolt :)
Eladóvá vált szeretet 3800-as blokkom könnyen indul de sajnos az erő szépen lassan elmegy belőle már nem azt nyújtja amit régen.Irányár:20000. Ha valakit érdekel írjon vagy telefonáljon.
ne is mond meg a polimobil meg hasonlóakat, hozzák hogy meg kellene nézni mert nem megy. körbe megnézem és mondom megnéztem de azzal nem lett jobb :D mondtam neki vigye oda ahol vállaltak rá garanciát :D
A kínai láncos dongó blokkok 55 körül mennek igaz új, de 3új sem éri fel ezeknek a kismociknak az értékét minőségre ésmég az élményről nemis beszéltünk :)
És egy új gyertyánál mik a paraméterek? Mik a legfontosabbak, amikre figyelni kell, mert lehet, hogy az sem jó, ami most benne van és lehet, hogy nem olyan típus kellene bele.
A benzined ne legyen régi, először is ezt kell figyelembe venni (pl tavalyi) Majd utánna a többit ellenőrizd. Például gyujtás, üzemanyag ellátás. A dugattyú tetejéről szabad a kormot eltávolítani, de ne csiszolóval, hanem kapard le egy késsel. Viszont a dugattyú palástját ne bánsd. Ha már koromról van szó akkor a kipufogórést érdemes kitisztítani, és a leömlő csövet. De nem ez okozza a problémát.
Sziasztok, a Solexem nagyon nehezen indul. Köhög, de csak egyet-egyet ugrik a motor, aztán ezt egyre sűrűbben és úgy száz-kétszáz méter tekerés után indul be rendesen. Szikra van, a motor is jó, erős, és ha már begyulladt, akkor megy rendesen, nem fullad le egyáltalán. Viszont, ha leállítom, megint kezdhetem elölről a gyújtási hercehurcát. Tud valaki segíteni, hogy mi lehet a probléma? Az gond-e ha a dugattyú tetején van egy kis korom? És ha igen, mivel lehet azt letisztítani - szabad smirglivel is? Köszi előre is.