Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

m.norbert Creative Commons License 2015.08.13 0 0 2190

hétfőn kész lett a csiszolás polírozás, el is mentem a krómozóhoz :) látom már az alagút végét :) Alumínium alkatrészeket még meg kell takarítanom pasztától :) Polírozó ember munkája megtetszett, és elvittem neki a áttétel házat is hogy polírozza fel :D 

 

 

Előzmény: m.norbert (2180)
zsmax Creative Commons License 2015.08.13 0 0 2189

Ahh nem adtam fel. Egy új gyújtógyertyát raktam bele, Meg ellenőriztem a megszakító hézagot. Az itt leírtak alapján 0,4 mm-re állítottam be a hézagokat. 

Nagy örömömre szolgál hogy tökéletesen működik már. 26km/h sebességet mértem vele és elég jól kipörög. 5km próbautat tettem meg. Volt még benzin szivárgás de azt is megoldottam már.

Köszönöm a segítséget és jó mulatást a nemzetközi találkozóra akinek sikerül eljutni oda.

Előzmény: m.norbert (2188)
m.norbert Creative Commons License 2015.08.13 0 0 2188

Szia 

 

karbibol visszafele áramlik a benzin? mert ha nem lehet hogy a ac-dba is belerohadt már a benzin. ha 2 évig nem használod akkor alap lenne hogy teljesen kienged belőle az üzemanyagot, és úgy nincs vele baj. porlasztó kicsit bonyolultabb csatornák vannak benne.  ultrahangos mosóval lenne érdemes kimosni. 

 

Előzmény: zsmax (2186)
geegee_ Creative Commons License 2015.08.11 0 0 2187

Kedves Trotilex3800,

Köszönöm a válaszod.Nincs még ilyen gépem, igaz, másmilyen sem, csak úgy puhatolódzás volt a kérdés.

Csak láttam eladót és érdekes kis gépek ezek... :-)

Kösz +1x, üdv

Előzmény: trotilex3800 (2184)
zsmax Creative Commons License 2015.08.11 0 0 2186

Szétkaptam. A porlasztót minden irányból rendbe raktam. A hengerfejet dugó teteját megpucoltam kipofogó nyílást és rövid csövét megpucoltam. A tünet maradt. Starton indít rövidesen elkapja pötyög-pötyög de fokozatosan visszatolva a szivatóhoz közeli helyzetben lessz folyamatos a járása de ereje nincs annyi hogy önállóan menjen rá-rá kell segíteni. Régen meg 10 kimétereket mentem vele segítség nélkül. Szikra folyamatos kicsit gyengés kékesnek látom de nem hagy ki. nincs ötletem

zsmax Creative Commons License 2015.08.11 0 0 2185

Sziasztok.  8-10éve van Ciklonunk. Használata kimerül a 2évente elővesszük üzemanyagcsere, gyertyapucolás 1hét használat majd újra letesszük 2 évre.

Most megint elővettem kipucoltam a tankot és rendbetettem a gumikat letakarítottam. 

Be is indul viszonylag hamar és mikor a dúsítót félig kb visszatolom ahogy üzemállapotban szokott lenni nem megy önállóan. mindig rá kell segíteni. Ha felemelem a kerékről kipörög szépen a motor. A levegő fúvókát kitakarítottam. Viszont tanácstalan vagyok. Olvastam írtátok hogy a kipufogócsatornát érdemes kitisztítani ilyesmi. Mivel azért becsben tartom nem szivesen bontanám szét nagyon. esetleg 1-2 trükköt meghalgatnék hátha tanulnék belőle.

 

üdv. Feri

trotilex3800 Creative Commons License 2015.08.10 0 0 2184

Kedves Geegee!

 

A motorokhoz minden alkatrészt belehet szerezni itthon! Ha rendben van a géped 30-cal számolhatsz, csak a havat nem szereti

a dörzskerék, mert bele fagy a recékbe és elkezd csúszni. Vizesen nincs vele gond, DE NAGYON FONTOS HOGY A GUMI NYOMÁS

2-2.5 BAR KÖZÖTT LEGYEN!!!!!!! Ennél a nyomásnál nem kopik jobban mint egy kerékpár gumi! Fontos oda figyelni, hogy a

motor billentő rugók szabadon mozoghassanak! A fogyasztást illetően 1.2-1.5 között változhat függően attól hogy hol és mit

tankolsz! A leghosszabb út amit 8-an tettünk 2x200km volt 1 gyertya slusszal! Ennyit a megbízhatóságról! 

 

Kellemes motorozást! 

Előzmény: geegee_ (2183)
geegee_ Creative Commons License 2015.08.09 0 0 2183

Helló Urak.

Érdekelne, hogy egy Solex 3800-as, ha jó, rendben van, akkor kb mire lehet vele kapcsolatban számítani?

Sík úton mennyit megy egy átlagember alatt?Mennyit fogyaszt?Mennyire megbízható?Esőben nem csúszik e a dörzskerék?

Napi használatra érdemes-e befogni?

Alkatrész van e hozzá?

 

Előre is kösz, üdv G

m.norbert Creative Commons License 2015.08.02 0 0 2182

amit eddig csináltam jó lett mind. régebbi stílust jobban szerettem amit csíkoznom kellet.

Előzmény: mistar (2181)
mistar Creative Commons License 2015.08.02 0 0 2181

Hű de szép lesz!

Előzmény: m.norbert (2180)
m.norbert Creative Commons License 2015.07.31 0 0 2180

ma kész lett a porfestés, lakkozással. cirka egy nap :) ritkán van ilyen :) már csak krómra várok :) 

 

m.norbert Creative Commons License 2015.07.30 0 0 2179

van egy velosolex flesh 6000 gépem, megvásároltam kb 6-7 éve, és problémám volt a kardán hajtással, fogaskerék ügy megoldódott. ezért úgy döntöttem felújítom, csak nem úgy haladnak a mesterek ahogy én akarom. csiszolás krómozás legtöbb idő. homokszórás is megvolt :) 

 

 

 

 

 

Csimpi1973 Creative Commons License 2015.07.30 0 0 2178

Képek a blokk.rol :

Csimpi1973 Creative Commons License 2015.07.30 0 0 2177

Sziasztok!

Eladóvá vált szeretet 3800-as blokkom könnyen indul de sajnos az erő szépen lassan elmegy belőle már nem azt nyújtja amit régen.Irányár:20000. Ha valakit érdekel írjon vagy telefonáljon.

Telefonszámom:06305597243

Üdv:Csimpi

Ui:Megfelelő ajánlatot elfogadok.

Csimpi1973 Creative Commons License 2015.07.26 0 0 2176

szia már elkelt

Előzmény: Miata40-es (2175)
Miata40-es Creative Commons License 2015.07.16 0 0 2175

Ja, ha meg van még kérlek üzenj. 30-hathuszonhét4239

Kösz!

Kr.

Előzmény: Csimpi1973 (2108)
Miata40-es Creative Commons License 2015.07.16 0 0 2174

Szia,

ez a keret 3800-asra van? Engem érdekelne ha meg van még. 

Üdv:

Kristóf

Előzmény: Csimpi1973 (2108)
m.norbert Creative Commons License 2015.07.08 0 0 2173

ne is mond meg a polimobil meg hasonlóakat, hozzák hogy meg kellene nézni mert nem megy. körbe megnézem és mondom megnéztem de azzal nem lett jobb :D mondtam neki vigye oda ahol vállaltak rá garanciát :D

Előzmény: ben.yy (2172)
ben.yy Creative Commons License 2015.07.07 0 0 2172

Igazad lehet.

Mikor én vettem kb 1éve volt 65ezer

fellelt állapotú...

Festés, gumi, stb..

És a motor épp csak köhögött. 

A kínai láncos dongó blokkok 55 körül mennek igaz új, de 3új sem éri fel ezeknek a kismociknak az értékét  minőségre ésmég az élményről nemis beszéltünk :)

m.norbert Creative Commons License 2015.07.07 0 0 2171

értelek, de 60 ért már vesz komplettet vázastól. nagyon lent van valamiért az ára sajnos.

Előzmény: ben.yy (2170)
ben.yy Creative Commons License 2015.07.07 0 0 2170

Alkudni kötelező!

 

m.norbert Creative Commons License 2015.07.05 0 0 2169

nehéz lesz eladni.

Előzmény: ben.yy (2168)
ben.yy Creative Commons License 2015.07.05 0 0 2168

ELADÓ solex 3800 blokk napi használatban.

Újra cserélve:

 

Komplett megszakító+kondi

Dugó gyűrű hajtókar

Üzemanyag vezeték

Lendkerék burkolat

Ac membrán

Számlával igazolom!

Ár 50.000ft

m.norbert Creative Commons License 2015.07.04 0 0 2167

vissza a jövőbe? 2014? de azért megyünk viszek egy kardános solexet :) 

Előzmény: S_G_L (2147)
m.norbert Creative Commons License 2015.07.04 0 0 2166

középső jeladót kibaszod a faszba és raksz bele megszakítot kondit és megy tovább. jeladót nem veszel olcsón az biztos. 

Előzmény: ben.yy (2149)
ben.yy Creative Commons License 2015.06.29 0 0 2165

Brisk N17 a gyertya típusa.

Megszakító hézakot is illik megnézni(0.4mm)

Ugyanígy a gyertya gyujtó hézakja 0.4mm 

Mióta lecsereltem hagyományosra a gyujtásomat 3méteren beröffen és úgy ketyeg akár 1 zsebóra.

Azelőtt elektronikus gyujtással nagyobb fordulatú volt az alapjárat nehezebben indult és (csattogva)járt.

 

 

Leftly Creative Commons License 2015.06.28 0 0 2164

És egy új gyertyánál mik a paraméterek? Mik a legfontosabbak, amikre figyelni kell, mert lehet, hogy az sem jó, ami most benne van és lehet, hogy nem olyan típus kellene bele.

ben.yy Creative Commons License 2015.06.28 0 0 2163

Nálam 1 gyertya csere megoldotta a nehezen indulást.

 

Kempingez Creative Commons License 2015.06.25 0 0 2162

A benzined ne legyen régi, először is ezt kell figyelembe venni (pl tavalyi) Majd utánna a többit ellenőrizd. Például gyujtás, üzemanyag ellátás. A dugattyú tetejéről szabad a kormot eltávolítani, de ne csiszolóval, hanem kapard le egy késsel. Viszont a dugattyú palástját ne bánsd. Ha már koromról van szó akkor a kipufogórést érdemes kitisztítani, és a leömlő csövet. De nem ez okozza a problémát.

Előzmény: Leftly (2161)
Leftly Creative Commons License 2015.06.25 0 0 2161

Sziasztok, a Solexem nagyon nehezen indul. Köhög, de csak egyet-egyet ugrik a motor, aztán ezt egyre sűrűbben és úgy száz-kétszáz méter tekerés után indul be rendesen. Szikra van, a motor is jó, erős, és ha már begyulladt, akkor megy rendesen, nem fullad le egyáltalán. Viszont, ha leállítom, megint kezdhetem elölről a gyújtási hercehurcát.  Tud valaki segíteni, hogy mi lehet a probléma? Az gond-e ha a dugattyú tetején van egy kis korom? És ha igen, mivel lehet azt letisztítani - szabad smirglivel is? Köszi előre is. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!