Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pléhúsz Creative Commons License 2010.11.03 0 0 6501

Persze reménykedjünk.

Eddig a lét elküldték:

Vili

Belák

Molnár Balázs

plé

Dutrás Géza

Dutrás Gabi

Előzmény: t. tomi (6499)
pléhúsz Creative Commons License 2010.11.03 0 0 6500

Szia!

 

Volt egy flegma kérdésem felétek 2-3 oldallal ez előtt.

 

Üdv. plé

Előzmény: Nagybali (6497)
t. tomi Creative Commons License 2010.11.03 0 0 6499
Sziasztok!

Sajnos, négy nap után, csak most kerültem gép közelbe, ezért nem válaszoltam ill. nem küldtem a doksit, akinek még kellett. Ne itt jelezzétek! Küldjetek már email-t, akinek kell még a jav .könyv., mert már nem tudom követni! Megpróbálom holnap elküldeni, ha nem jön közbe semmi!

Pléhúsz!
Sajnos úgy néz ki, hogy a "delete " gombot meg kell nyomni, már ami az svéd utamat
illeti. Sajnos nálunk nincs szabi, egymás között kell megoldani a hiányzásunkat, és az egyik kollégámnak a vizsgája beleesik ebbe az időpontba, de azért Én bízom a végtelenségig. Biztos, hogy jó buli lesz, tudva azt, hogy kik szeretnének menni, sajnálnám ha nem lehetnék ott. De hát a muszály, nagy Úr!
Jelzem, max. keddig ( ez a számomra végső határidő amit a főnökömnek szabtam ) ha a bizakodásomat felül múlta a " nagyúr" !

Üdv: Tomi
Józsi 61 Creative Commons License 2010.11.03 0 0 6498

 

 

   Heló Ricsi !

   Bármi ami 4 hengeres csepel motor alkatrész az nekem mind van .

   Ha valami érdekel hívj nyugodtan a következő számon .

   06 30 kettőhatvannégy harmincnyolc  hetvenhat .

   Ami igen fontos az ,hogy ezek az alkatrészek szinte újak .

   Üdv : Józsi

Előzmény: DutrásRicsi16 (6457)
Nagybali Creative Commons License 2010.11.03 0 0 6497

 

Köszi!!

 

Üdv: Nagybali

Előzmény: dutrancs (6496)
dutrancs Creative Commons License 2010.11.02 0 0 6496
Teljesen igazad van. Régebben is így csináltuk mert az volt az általános tapasztalat,hogy bármennyire precizen beállított ( egyforma hosszúságuak is voltak a tőkék ) a motoron mégis csődöt mondott a precizitás. Mint már korábban is írtuk nem egyszer .kipufogó torok le ,izzítás,indítás és lesni a fejleményeket.Gázfröccs meg max. ford. mindent kipróbálni és figyelni "mit mond a motor".Hogy reagál a gázra ,van-e bele pofázás, kis kékes füstöcske ,elindul-e mind a két henger egyszerre vagy egyik késik esetleg ,szép egyenletes-e az alpjárat. stb....Legtöbbször úgy a jó ha nem is egyformára vannak állítva a tőkék. Hülyén hangzik de ez van!
Előzmény: Nagybali (6487)
DutrásRicsi16 Creative Commons License 2010.11.02 0 0 6495
AZ UE-50 megmutatta mire képes:) Gratulálok hozzá:)
Engem is érdekelne Dutrás könyv!!!
kiscsera Creative Commons License 2010.11.02 0 0 6494

Vagy engem.

Előzmény: kiscsera (6493)
kiscsera Creative Commons License 2010.11.02 0 0 6493
Szia Joebátyó!Még ma,ha lehet hívd fel az önindítós bácsit,mert igen nagy a tolongás.Az öni. vadi új,vagy igen igényesen felújított.Láttam!Üdv.kiscsera
Előzmény: joebatyo (6421)
kiralyferi Creative Commons License 2010.11.02 0 0 6492
Szia Tomi!
Én is szívesen fogadnám a kézikönyvet. Előre is köszönöm!
Előzmény: t. tomi (6405)
tulipan68 Creative Commons License 2010.11.02 0 0 6491
Luki1980 Creative Commons License 2010.11.02 0 0 6490
Szia köszönöm a segítséget az olajszivattyút elöl fogom eldugni , ugy tűnik hogy az indítómotor lesz a hibás.
Előzmény: FügeGLX (6486)
Nagybali Creative Commons License 2010.11.02 0 0 6489


Célszerű bele nézni mert több oka is lehet a hibának.

Amit az előzőekben leírtak az mind hasznos megoldás lehet, de mivel nem nagy szerelés csak egy kicsit nehéz a tömb célszerű bele nézni.
Ülés ki, 6db 14 anya le, és egy erős legény aki leemeli a tömböt.
Mivel a szivattyú a dif műből kap meghajtást ezért a szivattyú körüli olaj az bele folyik a dif műbe, váltóba ha valami gond van.
Ha az emeléssel nincs baj akkor valószínű hogy a nyomó oldalon a csőnél vagy a szivattyúban lehet a hiba. Szerencsés esetben egy tömítő alátét vagy lyuka cső de lehet a szivattyú is.
Nézzetek bele.
Üdv: Nagybali
Előzmény: kiralyferi (6473)
Nagybali Creative Commons License 2010.11.02 0 0 6488

Szia Géza!

Teljesen igazad van! csak az a probléma hogy ahány felújító bázis volt annyi féle adat tábla is de ezen már diskuráltunk egyet korábban.
Ahogy azt Gyufa 1973 is írja a mázsa mindig mást mutat mint amit kellene.
A kétszáz kg körüli folyadék sem áll messze a valóságtól ha bele veszed amit írtál meg 55 liternyi üzemanyagot meg 15-20 l vizet meg egy nagyobb aksit máris 150 kg-t nyom.
Tehát ha valaki nagyon pontosat akar az álljon föl egy mázsára és annyi amennyi. Az adattáblák meg nyilván mondanak valamit, és pontos adatok az adott kiépítésben, de nem egy másikban ami eltér attól.
Inkább mondjuk azt hogy 28 q körül + - 150 kg?

Üdv: Nagybali
Nagybali Creative Commons License 2010.11.02 0 0 6487

 

Szia Apus!

 

Éppen írni akartam Neked hogy az elő befecsendezés beszabályozásának van e valami tudományos mérhető mikéntje, vagy minden szaki az adagolótól, az  elemektől függően a saját szeme, hallása érzése alapján állít be egy dutrát.

Ezen agyaltunk a hét végén a gyermekkel, mer nem akartam elhinni hogy ez így működik. Bár ha bele gondolok van a fiókba három féle adagoló elem két fajta fejszelep és két fajta adagoló és a Cseh verziókat még nem is számoltam, meg ahogy írta valaki akár lehet IFA is..... be kell ismerni ezt másként nem is lehet?

De gondoltam megkérdezek egy nagytudásu szakit is csak a lelkem megnyugtatásaként. 

 

Egyébként ha az ember magától megcsinál egy ilyent, amiben gyakorlatilag semmi sem gyári, szerintem azután már bármiből képes össze rakni, felújítani egy adagolót.

Fogasléc ház kitisztítva, léc polírozva, fogas ívek jó helyre rakva, adagoló elem alapon, könnyen mozgó szerkezet!!!, (egy újjal könnyen billegőnek kell lennie), új fejszelep, akkor már csak az emelőtőke beállításán múlik hogy milyen könnyen indul milyen a hangja stb.

 

Üdv: Nagybali

Előzmény: dutrancs (6467)
FügeGLX Creative Commons License 2010.11.02 0 0 6486
Hát ennél a tipusnál az egyetlen megoldás az ha előre viszed a szivattyút a motorhoz egy tartóbakra mint a generátort ugyanis a kuplung benyomásával minden kapcsolat megszűnik a motor és az előtétház között!
Előzmény: Luki1980 (6483)
DutrásRicsi16 Creative Commons License 2010.11.01 0 0 6485
Üdv mindenkinek. Felszereltem az új kipufogómat. Mutatok képeket. Itt van a videóm is:http://www.youtube.com/watch?v=lcuuWKMiEs4
Mtz fan Creative Commons License 2010.11.01 0 0 6484
Köszi a válaszokat! Akkor nem csoda hogy a kategóriájában az ue 28 as vonóerő szempontjából a legjobb:)
Luki1980 Creative Commons License 2010.11.01 0 0 6483
Szia még nem próbáztuk az inditót ez lesz a következő lépés.Ugy látom több tipusu olajszivattyú is szóbajöhet .köszönöm az infót és a segítséget !!!

Arra lenne megoldás hogy a kuplung benyomása után is menjen az olajszivttyu?
FügeGLX Creative Commons License 2010.11.01 0 0 6482
Hát akkor azért annyira nem jó az az indító. Terhelőpadon járt már?
Előzmény: Luki1980 (6479)
Frakk82 Creative Commons License 2010.11.01 0 0 6481
Szia!A miénk is belső szivattyús,a helyére ifa billentő szivattú pont befér,szállítási teljesítménye ua,csak a forgásiránya ellentétes,de azt megfordíthatod,(szétszereled,és fordítottan rakod össze)és mehet a gép!!
Előzmény: Luki1980 (6477)
Kiss_Gabi28 Creative Commons License 2010.11.01 0 0 6480

Tiszteletem Pléhúsz mester!

Most olvastam a mailed a változásról. Mivel most hétvége van és a szabimat módosítanom kell, a főnökkel pedig csak holnap tudok beszélni szeretnélek megkérni hogy a telefonszámod írd már be vagy küldd át és rád szólnék hétközben. A géphez nem biztos hogy idekerülök mert hetelős munkám van.

Köszönettel: Gábor

Előzmény: pléhúsz (6442)
Luki1980 Creative Commons License 2010.11.01 0 0 6479
Üdv köszönöm a választ a motorral az a gond hogy nem bírja tekerni kiengedem a dekompeszort és megáll a motor pedig jó az inditó az akku is jó még 24v-rol is pedig 4LE az indító! ha sikerül megforgatni akkor kb 3-4 et fordit és jár a motor. Belső szivattyus a gép mtz szivattyú nem fér el ? Mert könnyebben hozzá tudók jutni!
FügeGLX Creative Commons License 2010.11.01 0 0 6478
Üdv! Hát ha ilyen jó feszes motorod van és szerinted a kompresszió sem hiányzik belőle akkor mi lenne ha átnéznéd az üzemanyagellátást. Nagy valószínűséggel az adagolód nem tud elég gyorsan nyomást előállítani vagy a fejszelep engedi el. A hidraulikára első körben a szivattyúra gondolnék. Ha külsős akkor faraghatsz rá bármit, ha belsős akkor a tömbben pl pont elfér némi csőátalakítással egy Vlagyimirec szivattyú.
Előzmény: Luki1980 (6477)
Luki1980 Creative Commons License 2010.10.31 0 0 6477
Üdv mindenkinek!
Nekem is sikerült hozzájutni nemrég egy UE-28as géphez minden működik rajta de messze van a tökéletestöl,a motor jó erős 3,5 az olajnyomás melegen,és nem fűstől de nehéz betekerni 12v- rol szinte esélytelen csak bikázva,24v-os indítóval tűrhető de így is 2 aksi kell.A váltókar gyakran kiakad, a hidraulika hidegen jó de melegen 50kg se emel meg vajon mért? de így is örülök hogy egy ilyen gépem van bár télen nem fogunk unatkozni a fateromal aki most fejezihttp://imgfrm.index.hu/imgfrm/5/2/0/1/THM_0008285201.jpg be az RS 09-e felújítását
Gyufa 1973 Creative Commons License 2010.10.31 0 0 6476
Szia!

Az enyém fülkével, de keréksúlyok nélkül 2860kg.
Előzmény: Mtz fan (6459)
Dencsi Dutrás Creative Commons License 2010.10.31 0 0 6475

Ez a jó megoldás mester ur . Az én ue 28 asomon  motorpal adagoló IFA elemmel tökéletes. A galléra itt is figyelni kell mert gubanc lehet a+ - állitással.

Előzmény: dutrancs (6467)
FügeGLX Creative Commons License 2010.10.31 0 0 6474
Üdv! Én már jártam így az egyik 28-assal. Feltételezem, hogy belső szivattyús, nekem akkor az egyik közcsavarral volt gond a szivattyú környékén! Mivel maga a hidraulika dugattyú zárt rendszerű ott lehet baj, máshol nagyon nem tud belefolyni. Másik eshetőség ha külső szivattyús akkor meg az előtétházban a szivattyúlehajtásnál, de ezt nem igazán tartom valószínűnek.
Előzmény: kiralyferi (6473)
kiralyferi Creative Commons License 2010.10.31 0 0 6473
Üdv minden dutra tulajnak!
A közelmúltban vásároltam én is egy ilyen kis gépet…és akad néhány hiányossága. Kis segítséget szeretnék kérni tőletek.
Szükségem lenne, egy javítási útmutatóra, mert a hidraulika tartályból belefolyik a váltóba az olaj egy idő után.
Ha valaki esetleg találkozott már ezzel vagy ehhez hasonló problémával szívesen fogadom az ötleteket.
Köszönettel
Király Feri
FügeGLX Creative Commons License 2010.10.31 0 0 6472
Hát bevallom az elmúlt héten nagyon sokat szívtam meg játszottam az egyik adagolóval mire jó lett, de egy dolog legalább végleg bebizonyosodott, hogy van vagy 4-5 féle magyar elem az biztos, de még as motorpalból is van néhány választás, viszont megfelelő (adagolóház-elem-fejszelep) párosításból szinte bármilyen adagoló összeállítható. pl a magyar(nagyobb) adagolóházba át lehet építeni egy az egyben a 4 hengeres elemeit, hátránya az, hogy ugye vinned kell a nagyobb fejszelepet házzal együtt ami nem derékszögű hanem egyenes plusz a tollak rövidsége miatt rettentően ki kell állítani az előtöltést.
Előzmény: dutrancs (6467)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!