Írtam én olyat, hogy mit csináljon a buszával? Ő írta, hogy szeretné gyári állapotúra helyreállítani, ehhez próbáltam én a magam nagyon szerény eszközeivel hozzájárulni. Reméljük a topiktárs majd annak értelmezi, aminek én szántam: jóindulatú megjegyzésnek.
(Arról pedig nem én tehetek, hogy ezt te bármire is felszólításnak értelemezted, ez inkább rólad mesél...)
Azért engedjük meg a busz tulajdonosának, hogy azt csináljon a buszával amit akar. Ha neki 250.59 felirat tetszik, akkor tegye azt. Ha díszlécet szeretne a két lámpa közé, akkor rakjon rá azt. Elvégre az övé.
Hamarosan lehet hasonló (és jobb) képeket csinálni, az esztergomi vonali vonatpótlózáson. A klotildi vonalra nem jöhet csuklós a képen látható szűk kanyar miatt, valamint az út is nagyon szűk és rossz állapotú, úgyhogy itt IK256-ra számítok most is.
Mondom, hogy rossz helyen focizol. :) A Hotel busz a 365-ösből épült anno, ez van a képen is. Az általad emlegetett 396-osoknak semmi közük ehhez, azok "busz" buszként voltak használva a HC Travels-nél.
Jelenleg ennél nagyobb a baj, mert a bűrokrácia miatt nem tudom átíratni, és az Önkormányzat hivatalból kivonja a forgalomból. A gond csak oktoberre vagy novemberre oldodik meg. Ha ezen túl vagyok csak akkor tudok tovább lépni minden más ügyben.
Csak annyi a baj, hogy ha D10 van benne, akkor nem nagyon fogják OT-n elfogadni. Nem akarlak most elszomorítani, de ha OT-ra akarod vinni, akkor 220 LE-s szívómotor kell bele.
Hát így jártam! De jót röhögtem az egészen! Azért tényleg örülök, mert valamikor el kel kezdeni senki nem úgy szülatik, hogy tud mindent. Majd az IFA motort is meg tudja külömböztetni a kávédarálotól.
Gratulálók! Tiszta szívemből örülök tudom, hogy milyen érzés mert márciusban vettem egy 250.59-est. Aranyos a géped tetszik az ajtaja. Milyen célból vetted?
A motor kifogástalanul dolgozik, fólyamatossan figyelem az olajat és nem eszi, 23l a fogyasztása 100-on. Egy alkalommal 105km/ó-ig engedtük, de még huzott volna tovább. Szerintam bőven elég ez is, hogy fejbe löjenek egy 70-es szakaszon. A váltó, futómű, kormány jó. Csepel 069-es kormánya van. A gumik már kopottak. A fék is jó. A volt gazdálya 2009 óta rendszeresen ideglenesen kivonta a forgalomból.
A mobilos képeket meg (ne vedd sértésnek) nem kéne erőltetni, mert a mozgó jármű alakja iszonyatosan torzul, mint a 7917x-ben a 211-es is. Másrészt egy fényképezőgép gyakran sokkal többet tud egy mobilnál. Érdemes gyűjteni rá, ha megtanulsz használni egy ilyet, hidd el, megtérül. Ha meg van, akkor már nem is kell gyűjteni rá:)