Hello. Az lenne a kérdésem, hogy hengerfej tömítés cserénél összerakáskor, a hengerfej visszahelyezésekor a vezérmű házat úgy vissza lehet e tenni, hogy a vezérmű tengely a helyén van? Azt tudom hogy a hidrotőkék visszanyomnák, de ha a csavarjával vissza lenne húzatva, nem sérülne a hidrotőke?
Így, "látatlanul", meg hogy nincs szétszedve nehéz. Függ, hogy 8 szelepes vagy 16, mennyit járt még miután szakadt a szíj. Lehet csak egy 30-40e, de lehet 90-100.
Sziasztok! Faternak van egy 10 éves 1.4-es Kalosa, elszakadt benne a vezérműszíj autózás közben. Beállt a motor, szerelő nem tudta átforgatni, bár még nem lett szétszedve. Anyagiakban mire lehet számítani szerintetek? Munkadíj nem érdekes, csak anyagár.
Hali! Én két évig jártam check lámpával. Megpróbáltam becsapni a computert, a fűtőszál helyébe beraktam egy 68 ohm-os ellenállást (nem jött be) aztán vittem lefelé az értéket. 28 ohm körül már elfogadta a computer. Mindez csak ideiglenes kísérlet volt, megoldásnak nem szabad alkalmazni mert nagy áramok szaladgálnak és baj lehet. A szondát sajnos ki kell cserélni ha rossz.
Köszönöm! Az enyém hátul szintén 16 OHM körül van, de az első, a szabályzó oxigénszenzor fűtőszála szakadt.
Vettem egy OBD hibaolvasót, de érdekes módon törli a jelet, de nem írja ki hogy mi a hiba. Talán azért, mert nem rossz a kipufogógáz összetétele. Most gázból 7.7 litert fogyaszt, ez még elfogadható. Benzinnel nem mértem. Egy éve amikor vettem, még nem világított a CHECK lámpa. Most vettem egy univerzális oxigénszenzort, ennek az ellenállása 7 OHM. Denso
gyártmány. Ez nem gagyi. Majd meglátom, ha beszerelem mit mond a gép.
Mivel ide írtál gondolom neked is kalos-od van ebbe elméletileg gyárilag van visszajelző ha rajta hagyod a világítást leállított motornál vagy benne hagyod az indító kulcsot a zárba de van akit ez idegesít és lekötteti de ez nem végleges mert csak egy csatlakozót kell visszadugnod ami a műszerfal alatt van az obd csatlakozó körül de pontosan nem tudom mert nekem a vásárláskor derült ki,hogy a szalonba húzták szét de kérésemre újból összedugták lehet el kellene menned egy olyan márka szervizbe ahol régebben árultak Daewoo-kat ott lehet tudják mit kell visszadugni.
DelSonar!Köszönöm.Közben kiderült órahibás volt.A ventilátor bekapcsolása után meg azért fulladt le a motor mert a kompresszor tengelye szorúlt.Szép napot mindenkinek!
Gyors kérdés lehet téma volt már bocsi érte 2004 es 1.2 es Kalos check lámpa ég. Az EGR szelep egyszer lett pucolva.... autószerelő csinálta utána két napig jó volt majd újra ég a check lámpa. Nem tudom valóban a EGR szelep hibája e nem láttam a szerelő kódolvasóját ő azt mondta EGER hiba.
Próbáltam egy olcsó ELM 327 kódolvasóval az P1403- erőátvitel hibát jelzett de ilyen kódot sehol nem találok semmilyen listában sehol sem. Törölni engedte többször is de másnapra újra ég a lámpa .
Új EGR szelep 30 ezertől van,
Felújitott vagy bontott 15-18 ezer....vagy lefalazás?
Ha lefalazom akkor jár valamilyen károsodással ez a művelet a motor szempontjából?
Az óra 4 vezetékkel kapcsolódik az elektromos rendszerhez. Kap egy fix akku feszültséget az Ef7 biztosíték - C204 csatlakozó - F23 biztosíték körön keresztül. Gondolom ez biztosítja az órának, hogy megjegyezze az időt akkor is, ha áll a rendszer. Ha levesszük az akku sarukat és visszatesszük, 1:00-ra áll az óra. (nálam pl ilyen szokott lenni teljesen rendszertelenül, ezért gyanakszom kontakt hibára) A másik "+" feszültséget a 15C vonalon kapja, amikor elfordítjuk a kulcsot de még nem adunk gyújtást. Ez a vonal lehet felelős a világításért, ilyenkor jelennek meg a számok. Majd bekapcsoljuk a világítást és az 58-as vezeték feszültség alá kerül, aminek hatására az órában meghúz egy relé és a világítással sorba kapcsol egy ellenállást. Ekkor lesz csökkentett fényű a számlap. Ez alapján szerintem, ha 1:00-ra áll be az óra időnként, az feszkimaradás eredménye lehet, csatlakozási probléma. Ha össze-vissza változik az idő a kijelzőn, akkor az vagy elektronika hiba az órában, vagy még esetleg az óra és percállító nyomógombok adnak kontaktust a rezonancia miatt ami fellép a karosszériában.
Az ajtónyitást jelző kontaktok a visszajelző izzón keresztül kapcsolódnak a pozitív ághoz, így azoknak nem sok köze van az órához.
Kontakt hiba. Néha nekem is beáll 1:00-ra, de mivel nem tudtam konkrét eseményhez kötni eddig így marad a kontakt hiba. Még nem vitt rá a jó lélek, hogy szétbombázzam a középkonzolt.
Ez igen érdekes, mert pl a Valeo kuplungszettből van a 826631-es cikkszám és a legolcsóbb és legdrágább között van 26942 Ft különbség. Ahhoz képest, hogy ugyanaz a termék, az eltérés cseppet sem minimális. Szóval nem nagyon vágom, miért jó ez nekik.
Üdv!Újra én.Még egy kérdés.Álló helyzetben alapjáraton a ventilátor bekapcsolása után lefullad a motor.Menet közben motorfordulatvisszaesést nem vettem észre.Köszönöm!Lajos.
Mit jelent a termékek cikkszáma (cikk-kód) után szereplő /LA, /SZ, /S, /P, /KO, /I stb jelölés? Ezek belső jelölések, segítenek nekünk a termékek rendszerezésében. Ha / karakter előtt a cikkszám megegyezik, akkor ugyanarról a termékről van szó. Ebben az esetben az árakban minimális eltérés lehetséges.
Az érdekes amit írsz habár én a cikkszámokat nem nézegettem inkább azt néztem,hogy mindegyik termék csillagozva van 3-5 csillag-ig de igazából a leírásba természetesen mindegyikhez az van írva,hogy milyen kiváló minőségű termék de személyes tapasztalat volna jó ,hogy például valaki beépített egy lemförder kormány gömbfejet és normál használatba mondjuk kibírt 4 évet vagy csak 1.5 évet mert nem mindegy vagy egy ruville vízpumpa kibírta a csereperiódust vagy menet közbe azt már cserélni kellet vagy a gates szíjjak is bírjak vagy hamarabb kell őket cserélni mint a csere periódus az árra meg igazán nem tudok mit mondani mert ahogy számolgattam és az előző hozzászólásba is írtam itt Vácon ha mindent megvennék az autóhoz a bárdi-nál vagy az unix-nál akkor olyan bő 100e ft-ra jönne ki a kovács autó meg olyan 70e plusz posta még ha mindegyik termék olyan volna is ami 5 csillagos és ezeknél a termékeknél a leírásba mindnél az van írva ,hogy 50-60 éve az autóiparba vannak tehát ebből ki indulva nem lehetnek rosszak én inkább attól félek ,hogy megveszem a drágább 4-5 csillagos alkatrészt és ugyan úgy 1-2 év múlva cserélhetném mint ha a 3 csillagos kicsit ismeretlen nevű alkatrészt venném meg mert megennék ezt is azt is a kiváló minőségű magyar utak.