Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

verebész1 Creative Commons License 2016.06.01 0 0 13871

Szia!

 

Én betettem ideiglenesen egy 7 OHM-os ellenállást a  fűtőkörbe. Nincs hibajelzés, így be fogom tenni a DENSO univerzális szondát.

Majd meglátom hogy mennyit fogyaszt vele. Most nem rossz a fogyasztás. Gázzal 7,7 liter, benzinnel szerintem 1 literrel kevesebb, de ezt nem mértem.

 

Üdv

 

Előzmény: stevegel (13864)
DelSonar Creative Commons License 2016.05.31 0 0 13870

Lekötöd az ECM-ről a 'LO' és 'HI' reléket, kapcsolót teszel a relékre és máris manuálisan vezérelheted.

Relék jók? Az ECM jó hőfokértéket kap?

Előzmény: Gebe 2 (13868)
Ken_Block Creative Commons License 2016.05.30 0 0 13869

Nem teljesen tiszta a dolog, kérdés. De miért, hogy lehetne még?

 

Gebe: Eddig ment, vagy most miért szeretnéd, hogy menjen?

Volt már meleg egyszer-kétszer, TDi-n nem indult el még, pedig lehet melegebb motor....csak a klímáé szokott menni.

Előzmény: dani9228 (13867)
Gebe 2 Creative Commons License 2016.05.30 0 0 13868

Tisztelt Fórumozók!

Egy kis segítség kellene! 1.2 kalozom hűtő ventilátora nem kapcsol be,esetleg direktre tudom-e kötni valami okossággal. Biztosíték jó.

Köszi:

További szép napot!

dani9228 Creative Commons License 2016.05.30 0 0 13867

Hello. Az lenne a kérdésem, hogy hengerfej tömítés cserénél összerakáskor, a hengerfej visszahelyezésekor a vezérmű házat úgy vissza lehet e tenni, hogy a vezérmű tengely a helyén van?  Azt tudom hogy a hidrotőkék visszanyomnák, de ha a csavarjával vissza lenne húzatva, nem sérülne a hidrotőke?

Köszi!

Ken_Block Creative Commons License 2016.05.30 0 0 13866

Üdv.

 

Így, "látatlanul", meg hogy nincs szétszedve nehéz. Függ, hogy 8 szelepes vagy 16, mennyit járt még miután szakadt a szíj. Lehet csak egy 30-40e, de lehet 90-100.

Előzmény: kalapala (13865)
kalapala Creative Commons License 2016.05.30 0 0 13865

Sziasztok! Faternak van egy 10 éves 1.4-es Kalosa, elszakadt benne a vezérműszíj autózás közben. Beállt a motor, szerelő nem tudta átforgatni, bár még nem lett szétszedve. Anyagiakban mire lehet számítani szerintetek? Munkadíj nem érdekes, csak anyagár.

stevegel Creative Commons License 2016.05.27 0 0 13864

Hali! Én két évig jártam check lámpával. Megpróbáltam becsapni a computert, a fűtőszál helyébe beraktam egy 68 ohm-os ellenállást (nem jött be) aztán vittem lefelé az értéket. 28 ohm körül már elfogadta a computer. Mindez csak ideiglenes kísérlet volt, megoldásnak nem szabad alkalmazni mert nagy áramok szaladgálnak és baj lehet. A szondát sajnos ki kell cserélni ha rossz.

Előzmény: verebész1 (13862)
almaata66 Creative Commons License 2016.05.27 0 0 13863

Szia! Melyik motoros a kalózód?

Előzmény: verebész1 (13862)
verebész1 Creative Commons License 2016.05.27 0 0 13862

Szia!

 

 

Köszönöm! Az enyém hátul szintén 16 OHM körül van, de az első, a szabályzó oxigénszenzor fűtőszála szakadt.

Vettem egy OBD hibaolvasót, de érdekes módon törli a jelet, de nem írja ki hogy mi a hiba. Talán azért, mert nem rossz a kipufogógáz összetétele. Most gázból 7.7 litert fogyaszt, ez még elfogadható. Benzinnel nem mértem. Egy éve amikor vettem, még nem világított a CHECK lámpa. Most vettem egy univerzális oxigénszenzort, ennek az ellenállása 7 OHM. Denso

gyártmány. Ez nem gagyi. Majd meglátom, ha beszerelem mit mond a gép. 

 

 

Üdv!

Előzmény: Ken_Block (13859)
kalos1 Creative Commons License 2016.05.26 0 1 13861

Mivel ide írtál gondolom neked is kalos-od van ebbe elméletileg gyárilag van visszajelző ha rajta hagyod a világítást leállított motornál vagy benne hagyod az indító kulcsot a zárba de van akit ez idegesít és lekötteti de ez nem végleges mert csak egy csatlakozót kell visszadugnod ami a műszerfal alatt van az obd csatlakozó körül de pontosan nem tudom mert nekem a vásárláskor  derült ki,hogy a szalonba húzták szét de kérésemre újból összedugták lehet el kellene menned egy olyan márka szervizbe ahol régebben árultak Daewoo-kat ott lehet tudják mit kell visszadugni.

kaito83 Creative Commons License 2016.05.26 0 0 13860

Sziasztok!

Kérdésem lenne hol találok valami segédletet a fényszóró lekapcsolási visszajelző speaker bekötésére.

 

Üdv, Tamás

Ken_Block Creative Commons License 2016.05.25 0 0 13859

Sikerült jutni valamire?

Előzmény: kalos1 (13840)
stevegel Creative Commons License 2016.05.25 0 0 13858

Kb. 16 Ohm-ot mértem hidegen a hátsón. Az elsőnél jelenleg 28 Ohm-ot mérek és működik :)

Előzmény: verebész1 (13856)
guriga55 Creative Commons License 2016.05.22 0 0 13857

A fütőbetét ellenállása szondatipusonként változik.Ahőmérséklet emelkedésével az ellenállás jelentősen változik.

verebész1 Creative Commons License 2016.05.21 0 0 13856

Sziasztok mégegyszer!

 

Meg tudja valaki mondani hogy mekkora a lambdaszonda fűtőszálának az ellenállása? 

 

Köszi.

verebész1 Creative Commons License 2016.05.21 0 0 13855

Sziasztok! 

 

Megoldódott a légzsák probléma. Ki lett ütve, és nem jött vissza a hiba. Én azt hittem a kormánynál az átvezető szalag a hibás, de nm az volt. 

 

 

Üdv

Előzmény: verebész1 (13843)
guriga55 Creative Commons License 2016.05.18 0 0 13854

DelSonar!Köszönöm.Közben kiderült órahibás volt.A ventilátor bekapcsolása után meg azért fulladt le a motor mert a kompresszor tengelye szorúlt.Szép napot mindenkinek!

DelSonar Creative Commons License 2016.05.17 0 0 13853
Előzmény: Neti69 (13852)
Neti69 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 13852

Szevasztok.

 

Gyors kérdés  lehet  téma volt már bocsi érte 2004 es  1.2  es Kalos  check lámpa ég. Az EGR szelep egyszer lett pucolva....  autószerelő csinálta  utána két napig  jó volt majd újra  ég a check lámpa. Nem tudom  valóban  a EGR szelep hibája e  nem láttam a szerelő kódolvasóját ő azt mondta  EGER  hiba.

 

Próbáltam egy olcsó ELM 327 kódolvasóval  az  P1403- erőátvitel   hibát  jelzett de ilyen kódot sehol nem találok  semmilyen listában sehol sem.  Törölni engedte többször is   de másnapra  újra ég  a lámpa . 

 

Új EGR szelep  30  ezertől van,

Felújitott  vagy bontott 15-18 ezer....vagy   lefalazás?

 

Ha lefalazom akkor  jár  valamilyen károsodással  ez a művelet a motor szempontjából?

 

Köszönöm  a választ.

 

Üdv

DelSonar Creative Commons License 2016.05.17 0 0 13851

Az óra 4 vezetékkel kapcsolódik az elektromos rendszerhez. Kap egy fix akku feszültséget az Ef7 biztosíték - C204 csatlakozó - F23 biztosíték körön keresztül. Gondolom ez biztosítja az órának, hogy megjegyezze az időt akkor is, ha áll a rendszer. Ha levesszük az akku sarukat és visszatesszük, 1:00-ra áll az óra. (nálam pl ilyen szokott lenni teljesen rendszertelenül, ezért gyanakszom kontakt hibára)
A másik "+" feszültséget a 15C vonalon kapja, amikor elfordítjuk a kulcsot de még nem adunk gyújtást. Ez a vonal lehet felelős a világításért, ilyenkor jelennek meg a számok.
Majd bekapcsoljuk a világítást és az 58-as vezeték feszültség alá kerül, aminek hatására az órában meghúz egy relé és a világítással sorba kapcsol egy ellenállást. Ekkor lesz csökkentett fényű a számlap.
Ez alapján szerintem, ha 1:00-ra áll be az óra időnként, az feszkimaradás eredménye lehet, csatlakozási probléma.
Ha össze-vissza változik az idő a kijelzőn, akkor az vagy elektronika hiba az órában, vagy még esetleg az óra és percállító nyomógombok adnak kontaktust a rezonancia miatt ami fellép a karosszériában.

Az ajtónyitást jelző kontaktok a visszajelző izzón keresztül kapcsolódnak a pozitív ághoz, így azoknak nem sok köze van az órához.

Előzmény: guriga55 (13850)
guriga55 Creative Commons License 2016.05.16 0 0 13850

DelSonar!Köszi a választ,de nekem nem áll be.Járó motornál akárhányszor kinyitom az ajtót mindig mást mutat.Autóvilles is csak a fejét vakarta.

DelSonar Creative Commons License 2016.05.16 0 0 13849

Kontakt hiba. Néha nekem is beáll 1:00-ra, de mivel nem tudtam konkrét eseményhez kötni eddig így marad a kontakt hiba. Még nem vitt rá a jó lélek, hogy szétbombázzam a középkonzolt. 

Előzmény: guriga55 (13845)
DelSonar Creative Commons License 2016.05.16 0 0 13848

Ez igen érdekes, mert pl a Valeo kuplungszettből van a 826631-es cikkszám és a legolcsóbb és legdrágább között van 26942 Ft különbség. Ahhoz képest, hogy ugyanaz a termék, az eltérés cseppet sem minimális. Szóval nem nagyon vágom, miért jó ez nekik.

Előzmény: 598 (13844)
Ken_Block Creative Commons License 2016.05.16 0 0 13847

Nincs ismerős, aki által lenne kedvezmény Bardi vagy Unixhoz?

Előzmény: kalos1 (13840)
guriga55 Creative Commons License 2016.05.16 0 0 13846

Üdv!Újra én.Még egy kérdés.Álló helyzetben alapjáraton a ventilátor bekapcsolása után lefullad a motor.Menet közben motorfordulatvisszaesést nem vettem észre.Köszönöm!Lajos.

 

 

 

 

guriga55 Creative Commons License 2016.05.16 0 0 13845

Üdvözlök mindenkit!  Daewoo Kalos 1200 őtajtós 2004-esem van.A digitális időmérőórám minden újrainditáskor ajtónyitáskor mást mutat. Van valakinek ötlete,vagy óracsere amegoldás?Köszönettel Lajos

598 Creative Commons License 2016.05.16 0 0 13844

Ezt írják a honlapon:

Mit jelent a termékek cikkszáma (cikk-kód) után szereplő /LA, /SZ, /S, /P, /KO, /I stb jelölés?
Ezek belső jelölések, segítenek nekünk a termékek rendszerezésében. Ha / karakter előtt a cikkszám megegyezik, akkor ugyanarról a termékről van szó.
Ebben az esetben az árakban minimális eltérés lehetséges.

Előzmény: DelSonar (13841)
verebész1 Creative Commons License 2016.05.16 0 0 13843

Szevasztok!

 

Azt szeretném kérdezni, hogy adott e már hibajelzést valakinek a vezetőoldali légzsák. Hol fordulhat elő csatlakozási  hiba? 

Már vagy két hónapja világít, kiütni nem lehet, mert visszajön. Az utasoldali csatiját ellenőriztem, az nem szakadt.

A vezető felőli lehet hibás.

A kormánynál nincs valami csúszóérintkező ami KH-s lehet?

 

Előre is köszi!

kalos1 Creative Commons License 2016.05.16 0 0 13842

Az érdekes amit írsz habár én a cikkszámokat nem nézegettem inkább azt néztem,hogy mindegyik termék csillagozva van 3-5 csillag-ig de igazából a leírásba természetesen mindegyikhez az van írva,hogy milyen kiváló minőségű termék de személyes tapasztalat volna jó ,hogy például valaki beépített egy lemförder kormány gömbfejet és normál használatba mondjuk kibírt 4 évet vagy csak 1.5 évet mert nem mindegy vagy egy ruville vízpumpa kibírta a csereperiódust vagy menet közbe azt már cserélni kellet vagy a gates szíjjak is bírjak  vagy hamarabb kell őket cserélni mint a csere periódus az árra meg igazán nem tudok mit mondani mert ahogy számolgattam és az előző hozzászólásba is írtam itt Vácon ha mindent megvennék az autóhoz a bárdi-nál vagy az unix-nál akkor olyan bő 100e ft-ra jönne ki a kovács autó meg olyan 70e plusz posta még ha mindegyik termék olyan volna is ami 5 csillagos és ezeknél a termékeknél a leírásba mindnél az van írva ,hogy 50-60 éve az autóiparba vannak tehát ebből ki indulva nem lehetnek rosszak én inkább attól félek ,hogy megveszem a drágább 4-5 csillagos alkatrészt és ugyan úgy 1-2 év múlva cserélhetném mint ha a 3 csillagos kicsit ismeretlen nevű alkatrészt venném meg  mert megennék ezt is azt is a kiváló minőségű magyar utak.  

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!