Keresés

Részletes keresés

hegyaljai2 Creative Commons License 2012.06.10 0 0 25598

Aminek örülök, hogy se ütemezés, se határidő nincs hozzá, így legalább nem fog senkit sem csalódás érni. :)

Aminek nem örülök, hogy ez a Kecskemét Békéscsaba motívum (M44) megerősítésre került. A romániai tervekben nem látom a folytatását, úgy látszik ők kevesebb cujkát ittak, mint a mi honfitarsaink. Elkerülő utakra, vasúti felüljárókra valóban nagy szükség van erre felé is, de ez újabb szallampályának látszik.

Előzmény: T-boy01 (25597)
T-boy01 Creative Commons License 2012.06.09 0 0 25597

nagyobb képért katt a képre

 

hosszútávú tervek: piros - autópálya, sárga - autóút

Előzmény: T-boy01 (25596)
T-boy01 Creative Commons License 2012.06.09 0 0 25596
Előzmény: Aladár46 (25585)
Fradista Utazó Creative Commons License 2012.06.09 0 0 25595

Olyanra emlékszem, hogy 80-as volt a száma a mai 1-es útnak, ezért is zavaró a 802-es szám, mert az ugye így egy környékbeli, alacsonyabb rendű útra utalna. 

Előzmény: BBCápa (25594)
BBCápa Creative Commons License 2012.06.09 0 0 25594

Elsőre én sem találtam. Lehet, hogy az OSZk-ban kellene régi (legfeljebb 1960 előtti) autóatlaszok között keresgélni. Viszont rábukkantam egy érdekes cikkre.

 

http://193.224.76.4/download/konyvtar/digitgy/20022/hadtud/horvath.html

Előzmény: Törölt nick (25593)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.08 0 0 25593

 

Távolról rémlik, hogy valaha ez volt a 100-as / 1-es út számozása. Most nem tudom netes találattal alátámasztani, de majd valaki kisegít, aki nálam okosabb :)

Előzmény: Fradista Utazó (25592)
Fradista Utazó Creative Commons License 2012.06.08 0 0 25592

Az első megoldásom nekem is ez volt (pontosabban a Marx Károly király utca sarka), de a 802-es útszám elbizonytalanított. 

Előzmény: Törölt nick (25591)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.08 0 0 25591

Szerintem Budaörs belterületén a Templom téren. Onnan teljesül, hogy Bia(-Torbágy)ig a távolság 13 km, és el lehet kanyarodni a régi országútról Törökbálint felé. Érdemes ránézni Budaörsnek erre a régi térképére, amikor még volt Hév, de nem volt autópálya.

Előzmény: Fradista Utazó (25590)
Fradista Utazó Creative Commons License 2012.06.08 0 0 25590
BBCápa Creative Commons License 2012.06.07 0 0 25589

Ha nem, hát nem :(

Előzmény: BBCápa (25546)
Jared- Creative Commons License 2012.06.07 0 0 25588

na a lengyel A2-est viszont tegnap tényleg átadták varsóig.

én ugy tudom a belgrádi gyürüt még nem adták át teljes félkör minőségében...

Előzmény: BBCápa (25587)
BBCápa Creative Commons License 2012.06.07 0 0 25587

Viszont az exitlists szerint a Belgrád keleti és déli elkerülőt végig átadták (részünkről az M22 és az M1 Nis felé vezető szakaszának összekötése lehet érdekes), bár néztem, és a térképek még nem jelölik. Pedig nem is rendeznek EB-t.

BBCápa Creative Commons License 2012.06.06 0 0 25586

34. oldal ("1. sz. melléklet") - elkeserítő.

Előzmény: Aladár46 (25585)
Aladár46 Creative Commons License 2012.06.05 0 0 25585

Friss! 2012.06.01 törvény tervezet.

 

 

Forrás:http://www.parlament.hu/irom39/07416/07416.pdf

mzdude Creative Commons License 2012.06.05 0 0 25584

Ne komolytalankodjunk. Nézz már rá a térképre... Az úgy kerülő, ha kimész a pályáig.

 

Ezzel szemben pl. Fehérvárnál a 7-es út csinál egy nagy U betűt, és ennek a két szárát köti össze a pálya. Teljesen más helyzet.

 

 

Az tény, hogy a nyugati szakasz hiányzik. Kb. 15-20 éve toldozgatják Pécs elkerülését, mindig félmegoldásokat szülve. Persze, lehet, hogy előbb ki kellene találni, hogy valójában mit is akarunk elkerülni? A belvárost? A teljes várost? Honnan és hova megy az a forgalom, aminek elkerülőt akarunk biztosítani?

Előzmény: bruce20x (25583)
bruce20x Creative Commons License 2012.06.05 0 0 25583

Újhegy - Kertváros viszonylatában most is lehet létjogosultsága a dolognak reggeli-délutáni csúcsban, bár kétségkívül hiányzik a jó előre beígért Pécs-Nyugat harmadik csomópont is. Bizonyára ezen túl is van létjogosultsága az autópályák városmenti elkerülő jellegének, valami okkal csak díjmentes lett az M1 Tatabányánál, M7 Székesfehérvárnál, M5-nél Kecskemétnél és Szegednél.

Előzmény: mzdude (25580)
bruce20x Creative Commons License 2012.06.05 0 0 25582

"ezt honnan veszed?

a forgalom már most indokolja a 2x2-őt (igaz erőst szezonálisan)."

 

(alábbi linken részletezik a tervet)

"Die bestehende Röhre wird zum Fluchtweg umfunktioniert."

 

 

azonáltal igazad van, szezonális, főleg nyári megnyitásról itt is beszélnek.

 


 


Előzmény: StaKes (25579)
StaKes Creative Commons License 2012.06.05 0 0 25581

M6/M60 egyre kevésbé szellempálya, és még kevésbé lesz az, ha lesz valamilyen értelemben folytatása horvát és dél-baranyai irányban egyaránt.

 

jelenleg 4-6e Ej/n közötti a forgalom, ami brutálkevés, és van folytatása főutak elég gyér forgalommal...

 

További forgalomcsökkentő tényező, hogy Pécs az egyetlen a hazai megyeszékhelyek között, amelynek elkerülő útként is funkcionáló autópálya szakasza (Pécs-Dél - Pécs-Kelet között) nem díjmentes.

 

meg M43 szöged...

 

de mi jelentősége van ennek?

az, hogy díjmentességgel megnöveled ennek a szakasznak a forgalmát a többi részen 1 db autóval nem lesz több...

 

 

A szellempályázást és a nyomvonal kikeredett szemmel kritizálását máig nem értem, neten 2001-ig visszamenőleg találtam nyomvonalterveket, akkor is Budapest - Mohács - Pécs irányban gondolkodtak.

 

 

igen, ebben a Pompásan Pénzt Pazarló prodzsektbe mindkét cerkófcsürhe mancsa bennevolt...

Előzmény: bruce20x (25578)
mzdude Creative Commons License 2012.06.05 0 0 25580

Ki az a marha, aki Pécsen belüli közlekedés esetén kimenne a pályára? Becsorogsz a temető mellett, ipari út, aztán máris ott vagy keleten. :) Esetleg ki lehet menni az elkerülőre, ami ingyenes.

Előzmény: bruce20x (25578)
StaKes Creative Commons License 2012.06.05 0 0 25579

ezt honnan veszed?

a forgalom már most indokolja a 2x2-őt (igaz erőst szezonálisan).

 

egy komplett 2sávos alagutat menekülőnek fenntartani elég nagy luxus lenne, arra a két főcső között futó pilot-tuneleket szokták fenntartani...

Előzmény: bruce20x (25577)
bruce20x Creative Commons License 2012.06.05 0 0 25578

M6/M60 egyre kevésbé szellempálya, és még kevésbé lesz az, ha lesz valamilyen értelemben folytatása horvát és dél-baranyai irányban egyaránt. További forgalomcsökkentő tényező, hogy Pécs az egyetlen a hazai megyeszékhelyek között, amelynek elkerülő útként is funkcionáló autópálya szakasza (Pécs-Dél - Pécs-Kelet között) nem díjmentes.

 

A szellempályázást és a nyomvonal kikeredett szemmel kritizálását máig nem értem, neten 2001-ig visszamenőleg találtam nyomvonalterveket, akkor is Budapest - Mohács - Pécs irányban gondolkodtak.

Előzmény: StaKes (25576)
bruce20x Creative Commons License 2012.06.05 0 0 25577

Szellemutak építésében osztrák szomszédaink is jók, ha a hírek igazak, a szlovén-osztrák határátjáró Karawankentunnelt 21 év után kétcsövesre bővítik. Ezt követően semmi sem fog változni, mivel a forgalmat 2x1 sávon átterelik az új alagútba, a régit pedig bezárják, és menekülőalagútként hasznosítják. Később, ha a forgalom szükségessé teszi, esetleg megnyitják 2x2-őn. 235 millió eurós ez a játék.

StaKes Creative Commons License 2012.06.05 0 0 25576

nem, én szellempálya fóbiás vagyok, betűzéstől és számozástól függetlenül...

 

persze a 6áron túli szellempályák kevésbé izgatnak, az legyen az ottani benyadófizetők problémája, én legfeljebb csak röhögök rajtuk, a mi benyadónk szelleMpályákra tékozlásán már kevésbé...

Előzmény: Aladár46 (25575)
Aladár46 Creative Commons License 2012.06.05 0 0 25575

Nem, nem erőlködök. Mégha, Te M6 fóbiás is vagy. De én csak mosolygok ezen... :D

 

1. Valahogy én is sejtettem, hogy nem lesz rajta 100 ezer Ej/nap.

2. Attól még Boszniában ez a PRIO1. Attól függtelenül, hogy akár A3-n nyugatra fordulva, Zágrábot veszik célba.

3. A Balkánon szép lassan azért épülgetnek a gyorsforgalmik.

Előzmény: StaKes (25574)
StaKes Creative Commons License 2012.06.05 0 0 25574

ne erőlködj ali, a sohaelnemkészülő bosnyák szelleMsztráda nem fog érdemi forgalmat hozni a szelleM6odra...

 

 

gondold már végig reálisan:

 

ha a délnyugat ajrópába (olasz, délfrancia, spanyol, portugál - 100-150M-ós zsíros piachoz) vezető M7/70 útvonal 6árkeresztyén van xaros 9e Ej/n...

 

...akkor a totálisan súlytalan bosnyákiába és a szerencsétlen kis plocséba vezető szelleM6od határkeresztyén mennyi lesz?

 

az V/c egy qrva nagy tévedés: egy zsákucca

Előzmény: Aladár46 (25571)
Aladár46 Creative Commons License 2012.06.05 0 0 25573

Na mégegyszer, olvasható méretben. :)

 

http://img849.imageshack.us/img849/5893/autoput.png

Előzmény: Aladár46 (25572)
Aladár46 Creative Commons License 2012.06.05 0 0 25572

Ex-Jugoszlávia gyorsforgalmi fejlsztései. (2012.04.20.)

 

Előzmény: Aladár46 (25571)
Aladár46 Creative Commons License 2012.06.05 0 0 25571

Akkor továbbra is BiH gyorforgalmi.

 

Zöld: átadva

Sárga: építés alatt

Piros: forrás biztosítva

 

Forrás: http://i47.tinypic.com/16gbeqe.png

 

Előzmény: Aladár46 (25530)
v_peti Creative Commons License 2012.06.05 0 0 25570

Nem akarok annyit OFF-olni, de azért még beugrott:

 

Belgium: Flamand-Vallon ellentét. Ott sem szeretik nagyon a másikat.

 

Előzmény: v_peti (25568)
Hanzi13 Creative Commons License 2012.06.04 0 0 25569

Ma az M0-51 csomópontban megláttam az első olyan táblát, amire már ki volt írva az M51. Szóval tényleg ez lesz a régi M0 száma.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!