Ha beindul akkor nem akku, szerintem üza, vagy levegő gond. - mind1 melyikre indul be, de beindul - Akksi amúgy is csak fél évet birna már kb, cseréld, ne érjen meglepi azzal is.
Az auto eloelete makulatlan, 1,9-et vettem volna de nem volt lehetosegem. Mar mindegy mert nem csak a motort a kasztnit is kinottem. Ugy meg voltunk pakolva hogy 6 alatt nem volt a pillanatyi folyamatosan csekkoltam, kulonbozo terepviszonyok kozott. Terheletlen allapotaban en is elvezetgetem hegyen-volgyon 5 liter korul, csakhogy itt menni kellett normalis tempoban. Fordulat sosem volt magas, es mar emlitettem a 160 valojaban 150, amit nem kell padlogazzal nyerni kihasznaltam a lejtoket stb. nem forgattam mint a barom a relative "nagy" sebesseg nem ezt jelenti... Ha pedig ezt nem birja akkor ennyit is er. De birta es ezert halas vagyok. Papasan akkor lehet menni ha kifizetek meg plussz ket ejszakai szallast az pedig jobban fajt volna. Nem azert mert dragabbra jonne ki az altalad emlitett extra tankolasnal hanem mert elveszitek ket napot a magyarorszagi nyaralasombol...
1.9 dci, nagyon érintőleg kb 1 literrel kevesebbel beérte volna,
Na ja. De Ő a -saját bevallása szerint- 150-160 km/h val vigéckedett a belső sávban. Tetőboxal. Sok csomaggal. Szegény kis egyötdüdi megkapta a magáét! Csoda, hogy kért érte cserébe valamit? Én ezt az 5000 km es túrát kb 80 liter gázolajjal kevesebből jártam volna meg. "Normálisan" közlekedve az autópályán 5,5-5,6 litert fogyaszt az 1.5 dci. Ezt tavasszal kipróbáltuk a Francia Riviérára menet-jövet.
> A jeladó nem ad folyamatosan jelet, csak ha forog a kerék. Tehát a sok km-t futott autók jeladója több jelet adott életében.
Ezt tök jó tudni, egyáltalán nem gondoltam volna. Hogy oldották meg vajon? Pusztán kiváncsiság.
>A lagunások tapasztalata, hogy 6 évet minden körülmények között elmennek a jeladók.
Az esetleg nincs meg, hogy ez a "minden" körülmény között 6 év mégis mennyi km-mel párosult. Csak azért kérdezem, mert van ismerősöm, aki éves szinten átlag 150E-t tesz az éppen aktuális autójába (taxi, személyszállítás), ami 6 év alatt 900E (!!!) km.
Gondolom ezeknek a kis LiOn gombelemek is önkisülnek azért, tehát ha nem is forog a kerék (nem kell jelet adnia), azért még apránként fogy belőle a szufla.
Azt irtam kevesen tudják, nem azt, hogy te, vagy más oktondi:)
hideg az akkumulátor első számú ellensége
Erre googlizz rá olvashatod a megoldásokat számtalan irásban:)
deguuu
1.9 dci, nagyon érintőleg kb 1 literrel kevesebbel beérte volna, szerintem.
25 ezer km utan szep hibalistaval: kezifek, elso hatso fek javitas,
Korábbi karbantartás, illetve az esedékes csere elmulasztásának hiánya.
Nem olvastuk a kocsi előéletéről volt e tuti adatod?
klima kompresszor,
más típusnál is elromlik
kuszob fenyezes, rugo tores, persze voltak user problemak is egyszer lehuzva hagytam az ablakot kapott kis esot nem lehetett felhuzni, most a hatso ablaktorlo nem muxik lecsukat de nem vettem eszre hogy a hatso ablak resze nyitva volt csattant nyilvan az olte meg.
Igen ezek a használatból adódnak.
Az ablaktörlőnél próbáld meg a gyerekzár bekapcsolása után leállítani a motort, majd ujra indításkor kapcsold ki a gyerekzárat. Igy hátha működni fog ujra:), ne kérdezd miért.
Én a (felni+szenzor+dísztárcsa)x4 eladásban vagyok érdekelt. Külön nem vacakolok vele. Nyilván mondanom kell árat, és küldenem kell fényképet. Kis türelmet kérek, mert macerás felhozni a pincéből, lent meg szerintem nincs elég fény a fényképezéshez. Ámbár a vaku lehet, hogy elég...
A 7,2L elsore valoban soknak tunik de ha lattad volna az autot(mint egy vasarosromancigdacsia+ 4 fo) meg a tempot(150+-) akkor hidd el te is elismerted volna :) szep nagy europai kor volt amit eddig csak joval komolyabb fogyasztassal sikerult lezavarnom. 8 honapja van meg a 2006-os GSII. 25 ezer km utan szep hibalistaval: kezifek, elso hatso fek javitas, klima kompresszor, kuszob fenyezes, rugo tores, persze voltak user problemak is egyszer lehuzva hagytam az ablakot kapott kis esot nem lehetett felhuzni, most a hatso ablaktorlo nem muxik lecsukat de nem vettem eszre hogy a hatso ablak resze nyitva volt csattant nyilvan az olte meg. Visszaut elott lattam hogy az "alu" felni repedt az egyik csavar menten mivel kellett meg az extra frasz a hajtokarcsapagy-para melle. Halstennek 90%-at gariba megcsinaltak de rajottem hogy nagyobb s erosebb verdara lesz szuksegem pl caravell. Szeretem az autot de mar torom a fejem...(sajna lehetoseg jo ideig nem lesz az atallasra) https://picasaweb.google.com/108498258865340780728/2012Augusztus10?feat=directlink#5777543646811252994 https://picasaweb.google.com/lh/photo/yYhIB03ITm1WfiFhpj0e4NMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink
Egy VARGAMUNKA matricával ellátott fehér Renault Traffic nagyon udvarias módon maga elé engedett tegnap délután a Dohány u. - Kertész u. keresztőzésben, én a jó öreg fehér R19-cel voltam. Nem tudom, hogy a fórumozó car-társ vezette-e az autót, vagy valaki más a cégből.
Köszi, ezzel sokat segítettél! Az én autóm 1.9 dci, úgyhogy ezek szerint 4x100-as lesz a felni.
A 6-10 év azért jó nagy szórás... gondolom amelyik autó telente kint parkol a zimankóban, ott hamarabb elpusztulnak a beépített akkuk. Az enyém mindig langymeleg garázsban parkol éjszakára, úgyhogy nálam biztos 10 év lesz az élettartam ;-)
Pontosan ez a lényeg, mert ha nem nézted meg miért esett ki csak visszatetted az én értelmezésemben, semmit nem szedtél szét, pl kárpitot stb. Szerintem megint le fog esni. Van pár kép leírás a kilincsről keresd ki hátha :)
Ez egy fogós, ravasz kérdés... így kapásból fogalmam sincs hogy hányszor hányas a felni. Az biztos, hogy 205/60R16-os gumi van rajtuk. Meg fogom nézni a pontos méretet, és jelentkezem. Amúgy ha a nyomás szenzor számodra nem extra, akkor szerintem nem Te leszel az én vevőm.
A szenzor élettartamával kapcsolatos kijelentésed némiképp meglep. Ellenőrizni fogom a rönós emberemnél. Ha igazad van, akkor nem fogom eladni a szenzorokat, hanem megtartom őket tartalék alkatrésznek.
Milyen felnik? 4x100 vagy 5x108? Ha utóbbi, akkor érdekel, de a keréknyomás érzékelő számomra nem extra (mondjuk 7 évesen élettartamuk végen vannak szerintem), mert a mienkben nincs vevő... Szóval ha 5x108, akkor úgy írd meg az árát, mail címem látható a profitot alatt.
Jó pár éve nem jártam ezen a topikon, örülök, hogy még mindig megvan és virul.
Érdekel valakit keréknyomás jeladóval felszerelt acélfelni garnitúra gyári dísztárcsákkal? (Gumi nélkül, csak a felnik és és a dísztárcsák, amelyek a normál használat nyomait viselik, vagyis nem karcmentesek, de nincsenek lezúzva sem. A garnitúra az autómmal együtt októberben lesz 7 éves, és ezt a felni garnitúrát csak a téli szezonban használtam novembertől márciusig/áprilisig.)