Keresés

Részletes keresés

Firestone1980 Creative Commons License 2010.09.07 0 0 1318
Sziasztok! Találtam egy oldalt, és felvettem a kapcsolatot az illetővel aki munkát kínált az usába. Kicsit féle, mi van ha kamu, esetleg van valakinek tapasztalata ezzel a közvetítővel? Légyszi írjatok szerintetek mennyire megbízható.

http://5mp.eu/web.php?a=usamunka&o=_mexllug6f
Slampixxx Creative Commons License 2010.09.02 0 0 1316
Ezzel a társassággal van valakinek tapasztala?

Most fogant meg bennem, hogy külföldön szeretnék dolgozni, így abszolút kezdő vagyok.
Előzmény: denes (1295)
D.a.C.o.o.l. Creative Commons License 2010.08.25 0 0 1314

Koszonom az infot!

 

 

Tehat csak a munkaltatot kell rabirni, ha minden mas rendben.

Előzmény: Rob_ (1312)
Rob_ Creative Commons License 2010.08.25 0 0 1313

Nem a kovetseg oldalan lehet jelentkezni, de ott megvan vhol a cim.

A fenykepet ha nem tudod magadnak elkesziteni, akkor el kell menni barmelyik fenykepeszhez, megmutatni neki a rajzos leirast es kesz, vagy, en volt, hogy azt mondtam olyat csinaljon amiben melltol benne vagyok es utanna en meretre vagtam es a minoseget is lerontottam a megadott pixelre, Eleg jol le van irva milyen legyen.

Kozvetitonek nem fizess, csak ha nem tudod kitolteni magadnak. De van a kovetseg oldalan fotos lista is.

Előzmény: Mrray (1311)
Rob_ Creative Commons License 2010.08.25 0 0 1312

Nehezen lehet munkat kapni, szerintem. Es nem azert mert nem vesznek a cegek fel ujakat hanem mert neked olyan ceg kell aki bevallalja a visa procedurat anyagiakban es idoben is, es ilyet nem konnyu talalni.

Minden attol fugg mihez ertesz es arra itt van-e kereslet, ha van akkor csak azt a ceget kell megtalalnod aki bevallalja...

 

Előzmény: D.a.C.o.o.l. (1310)
Mrray Creative Commons License 2010.08.25 0 0 1311
Mivel külön topikot nem találtam ennek a témának ezért ide írom....

A zöldkártyalottóval kapcsolatban lennének kérdéseim: