Egy kis segítséget szeretnék kérni Tőletek! A cégem autókereskedések átvizsgálásával foglalkozik, az értékesítés és a szervíz területén. Megpróbáljuk javítani a kiszolgálás és a javítás minőségét. A vizsgálatainkból a tulajdonos és az ügyfél egyaránt profitál.
Tehát. Arra kérnélek Benneteket, hogy küldjetek egy 10 pontos listát, ami a Ti szempontrendszereteket tartalmazza. Írjátok le címszavakban, hogy mi a legfontosabb Nektek egy javítás/autóvásárlás során, melyek azok a tényezők, amelyek a legjobban befolyásolják a véleményeteket. Ha csak öt jön össze, az se baj!
Az email cím:info@propert.hu
Öööö, ja nem, a nép, meg a szenátus... tudod!? Na, mostmár érted?:) Bár beküldhetek egy havert is, hogy vegye meg:) Mondjuk minek venne egy Golfos Fiat-os rencámtartót? :)))
Ahol vetted az autót, ott biztosan ingyé felnyomnak 2keretet..legalábbis nekem anno, míg nem jött meg a matrica de már le volt szedve a rendszám, akkor rögtön akartak adni egyet, hogy látják leesett, tesznek fel egy másikat...áá..mondom, köszi inkább ne...nem lesz rá szükség!;o))
Nem. Olaszos. Érted?! :)) Szal nem az eladáskor akarom elhallgatni, hanem a szervízben, mikor a fék miatt beviszem a gépet, nem akarom, hogy erre fogják a hibát. Mint azt említettem volt, már a kocc előtt is ilyen volt, de nyílván ezt nem hinnék el... (Gondolom.)
Nem, persze. Csak vicc volt. Kidobtam már. Hazafelé veszek egyet, nehogy a yard cikizzen. Bár így az első noname, a hátsó márkakereskedős lesz, de sebaj... (El akartam hallgatni a malőrt:)) Bár vehetek két noname-et is:) Vagy krómosat, az úgyis divi most. Stleg még 1kis UV fény?:)) Na jó, abbafejezem.
Készen lett, ma reggel felrakta a muki. Úgy tűnik eltalálták a színt (persze megadtam a kódját), de ez majd a mosás után fog kiderülni.
Köszi a tippet.
Most már vihetem a szervízbe:( Menet közben nyikorog a fék, de nagyon zavaróan és időnként keményen "befog", a pedál meg felkeményedik. Mi lehet ez??? Az autó 4-5 hónapos és 7200 km van benne.
s5l
Más: Hol lehet rendszámtábla-keretet venni? Azt nem ragasztattam meg ugyanis:) Autósbolt?
Nekem 17e-nél cserélték és amíg megvolt (~37e km) nem volt vele gond, ugyanolyanra sikerült mint újkorában.
Egyébként nem is értelek, mert ha garis minek vársz vele? Ha elromlik a gari alatt még 10x akkor cseréljék ki ingyen 10x! De ha 1x cserélteted és a gari lejár, utána az esetleges többi 9-et (nem szeretném, h így legyen, gondolom Te még annyira sem) Te akarod fizetni?
Persze tudom kellemetlen annyiszor eljönni a mh-ről, mert ez jó esetben "csak" 1 nap szabadság és akkor még nem is beszéltünk arról, h vhol nem is örülnek neki. Nekem a végén már nem akarták elhinni, h szervizbe viszem az autóm, mondván h "Te most vetted az autód újonnan nem? Ennyiszer nem járhatsz szervizbe vele!"
Hja, optam is vele, mert hétvégén sehol nem találtunk H7-est, végül a Tesco-ban volt. Nekiállok kicserélni és anyázok, h ez nem H7, hanem H1!!! De szerencsére volt a "gyári tartozékok" közt izzókészlet, amiben láss csodát H1-es volt. :-))
Ez még mindig jobb annál, mint amikor az enyémhez H4-est kaptam. :-(((
Tegnap egyfelől kellemesen csalódtam a Puntoban (barátnőmé), másfelől (sajnos) mindig megerősít vmi abban, h de jó, h nekem már nem kell küszködnöm vele.
A kellemes csalódás:
Anno az enyémben még amikor kiégett a bal fényszóró izzója H7-est cseréltem, a mostaniban H1-es van. Nem tudom miért, és ráadásul a gyári izzóra ez volt írva: "GE Made in Hungary". De nem ez volt a kellemes csalódás, hanem az izzócsere 15 perces ideje!!! Az enyémmel több órát szívtunk, de gondolom a gyárban is érzékelték (no nem az enyémet) hogy vmit módosítani kellene. A lámpatest 2 csavarját és a biztosíték doboz 3 csavarját kellett kiszedni és a csere hipp-hopp megvolt. Ezért a márkaszerviz 3500Ft-ot kért volna el, megkérdeztük. Persze ez sem az az "országútszéléngyorsankicserélem" móka, de elegalább egyszerűbb lett.
A kellemetlen dolog, h (nem túlzok, miért is tenném) orrán-száján olajos a blokk, azaz veri ki az olajat a hengerfej tömítésnél úgy, h !!!7000km van az autóban és kb. 2x volt 3000 fölé pörgetve, ekkor is én vezettem. :-(
Visszük szervizbe a héten, ja és az indítás utáni 2-3 percig tartó DIESEL-eket megszégyenítő hangról, kuplungszettről nem is beszélek már.
Üdv,
Testa
u.i.: Ütöm az "asszony" fejét, h cseréljük le, de imádja és anyaoroszlánként védi a Punto-ját...