Igen Neked, azért írtam ,hogy akár maga az alkatrész beszerzésben is, vagy ha tudok valamiben segíteni.
Az a baj igazából, hogy benne van a lutri. Csak egy-két pl. Tavaly cseréltek bal első kerékcsapágyat. 3-4 hónap múlva megszólalt, és skf vagy valami "jó" márka volt. Vettem bele febi vagy fag, valami ilyet, kicseréltem...egy fél éve lassan, semmi baja(kopp-kopp).
Tesla elvileg elektromos dolgokban nem a legalja. Elsőnek bontottam ki a dobozt, 4 kábelből 1 rossz volt.
Fiat Ducato lánc csere...járt alapjáraton egy 15 percet, majd ment egy 5km-t, enyhén meghajtva, majd motorféknél egy csattanás, csörgés. Bontatlan dobozból lett kivéve a feszítő, és annyit tudott, és conti vagy valami hasonló "nagy" márka.
Igazából vezérlésből, az Ina is jó, egy-két típusnál gyárilag ina dolgok vannak. Gates is jó szokott lenni, Conti is, Bosch is. Van akinek már szakadt el Gates szíj, ezért csak Dayco-t vesz. Van akinek szakadt Dayco szíj el, csak Contit vesz....stb.
Futóműnél, Delphi is jó lehet, Trw-t sokan dícsérik, Monro ugye futóművezik. Sidem-swag, nekem annyira nem tetszik, de van akinek beváltak...szóval.
Ken Block ha a 13875-ös hozzászólást nekem szántad akkor annyi volna a kérdés,hogy a Kovács autónál a 4-5 csillagosnak írt termékek a valós használatba menyit bírnak mert ha rákerestem a gyártó magyar nyelvű weboldalára akkor jókat írtak mindegyikről mert vezérmű és hossz bordás szíjnál ugye az volna a lényeg,hogy kibírja biztosan a csereperiódust kormánymű alkatrészeknél meg az,hogy ne csak 1-2 évet bírjanak természetesen normális használat mellett
1.4-es. De ahogy már írtam is, elfogadta a 7 OHM-os ellenállást. Még most is csak a betett ellenállással üzemel. Majd hétvégén akarom kicserélni a szondát.
Ha bekapcsolod a klímát akkor sem indul? Olyankor egy lassúbb fordulaton szokott járni. Egyébként elég sokáig kell járatni motort, hogy annyira felmelegedjen a hűtővíz, hogy a ventilátor beinduljon. Legalább 20 perc kell.
Hello. Az lenne a kérdésem, hogy hengerfej tömítés cserénél összerakáskor, a hengerfej visszahelyezésekor a vezérmű házat úgy vissza lehet e tenni, hogy a vezérmű tengely a helyén van? Azt tudom hogy a hidrotőkék visszanyomnák, de ha a csavarjával vissza lenne húzatva, nem sérülne a hidrotőke?
Így, "látatlanul", meg hogy nincs szétszedve nehéz. Függ, hogy 8 szelepes vagy 16, mennyit járt még miután szakadt a szíj. Lehet csak egy 30-40e, de lehet 90-100.
Sziasztok! Faternak van egy 10 éves 1.4-es Kalosa, elszakadt benne a vezérműszíj autózás közben. Beállt a motor, szerelő nem tudta átforgatni, bár még nem lett szétszedve. Anyagiakban mire lehet számítani szerintetek? Munkadíj nem érdekes, csak anyagár.
Hali! Én két évig jártam check lámpával. Megpróbáltam becsapni a computert, a fűtőszál helyébe beraktam egy 68 ohm-os ellenállást (nem jött be) aztán vittem lefelé az értéket. 28 ohm körül már elfogadta a computer. Mindez csak ideiglenes kísérlet volt, megoldásnak nem szabad alkalmazni mert nagy áramok szaladgálnak és baj lehet. A szondát sajnos ki kell cserélni ha rossz.
Köszönöm! Az enyém hátul szintén 16 OHM körül van, de az első, a szabályzó oxigénszenzor fűtőszála szakadt.
Vettem egy OBD hibaolvasót, de érdekes módon törli a jelet, de nem írja ki hogy mi a hiba. Talán azért, mert nem rossz a kipufogógáz összetétele. Most gázból 7.7 litert fogyaszt, ez még elfogadható. Benzinnel nem mértem. Egy éve amikor vettem, még nem világított a CHECK lámpa. Most vettem egy univerzális oxigénszenzort, ennek az ellenállása 7 OHM. Denso
gyártmány. Ez nem gagyi. Majd meglátom, ha beszerelem mit mond a gép.
Mivel ide írtál gondolom neked is kalos-od van ebbe elméletileg gyárilag van visszajelző ha rajta hagyod a világítást leállított motornál vagy benne hagyod az indító kulcsot a zárba de van akit ez idegesít és lekötteti de ez nem végleges mert csak egy csatlakozót kell visszadugnod ami a műszerfal alatt van az obd csatlakozó körül de pontosan nem tudom mert nekem a vásárláskor derült ki,hogy a szalonba húzták szét de kérésemre újból összedugták lehet el kellene menned egy olyan márka szervizbe ahol régebben árultak Daewoo-kat ott lehet tudják mit kell visszadugni.
DelSonar!Köszönöm.Közben kiderült órahibás volt.A ventilátor bekapcsolása után meg azért fulladt le a motor mert a kompresszor tengelye szorúlt.Szép napot mindenkinek!
Gyors kérdés lehet téma volt már bocsi érte 2004 es 1.2 es Kalos check lámpa ég. Az EGR szelep egyszer lett pucolva.... autószerelő csinálta utána két napig jó volt majd újra ég a check lámpa. Nem tudom valóban a EGR szelep hibája e nem láttam a szerelő kódolvasóját ő azt mondta EGER hiba.
Próbáltam egy olcsó ELM 327 kódolvasóval az P1403- erőátvitel hibát jelzett de ilyen kódot sehol nem találok semmilyen listában sehol sem. Törölni engedte többször is de másnapra újra ég a lámpa .
Új EGR szelep 30 ezertől van,
Felújitott vagy bontott 15-18 ezer....vagy lefalazás?
Ha lefalazom akkor jár valamilyen károsodással ez a művelet a motor szempontjából?
Az óra 4 vezetékkel kapcsolódik az elektromos rendszerhez. Kap egy fix akku feszültséget az Ef7 biztosíték - C204 csatlakozó - F23 biztosíték körön keresztül. Gondolom ez biztosítja az órának, hogy megjegyezze az időt akkor is, ha áll a rendszer. Ha levesszük az akku sarukat és visszatesszük, 1:00-ra áll az óra. (nálam pl ilyen szokott lenni teljesen rendszertelenül, ezért gyanakszom kontakt hibára) A másik "+" feszültséget a 15C vonalon kapja, amikor elfordítjuk a kulcsot de még nem adunk gyújtást. Ez a vonal lehet felelős a világításért, ilyenkor jelennek meg a számok. Majd bekapcsoljuk a világítást és az 58-as vezeték feszültség alá kerül, aminek hatására az órában meghúz egy relé és a világítással sorba kapcsol egy ellenállást. Ekkor lesz csökkentett fényű a számlap. Ez alapján szerintem, ha 1:00-ra áll be az óra időnként, az feszkimaradás eredménye lehet, csatlakozási probléma. Ha össze-vissza változik az idő a kijelzőn, akkor az vagy elektronika hiba az órában, vagy még esetleg az óra és percállító nyomógombok adnak kontaktust a rezonancia miatt ami fellép a karosszériában.
Az ajtónyitást jelző kontaktok a visszajelző izzón keresztül kapcsolódnak a pozitív ághoz, így azoknak nem sok köze van az órához.