Keresés

Részletes keresés

rm40 Creative Commons License 2007.01.05 0 0 5279
> A 10-33, 20-33-as kocsik amikor a GySEV-hez kerültek mechanikus ajtónyitással rendelkeztek (az utas kilinccsel nyitotta), és szerintem ezen a mai napig nincs változtatva Bevallom elég rég találkoztam velük, ezért elég régi információ ez.

 

Nincs, ezek már szvsz. így maradnak, ezekhez a kocsikhoz nagyon már nem fognak nyúlni. Így maradnak a menetközben kicsapódó ajtók. Amúgy ereetileg a homlokajtók is kéziek voltak, ezeket utólag levegősítették (sajnos nem tűnik oly' jól működőnek, mint a -67-esekéi.

Előzmény: k.novotny (5257)
k.novotny Creative Commons License 2007.01.05 0 0 5278

k.novotny kolléga figyelmébe ajánlom ezt a személykocsis oldalt.

 

 

k.novotny

válasz | megnéz | könyvjelző

2007.01.05 12:05:19 (5260)

Hmmmm!

 

Igen, csak az a dolognak a pikantériája, hogy elfogadnám az érvedet, hogyha az összes ily kocsi Wulkás állomásítással létezne, de összesen (habár ezt fejből írom), és semmi kedvem turkálni, a majdnem húsz kocsiból, talán 3 vagy 4 ilyen állomásítással rendelkezik, a többi Soproni. (De mint mondottam utána nézek, és megmondom melyik).

Előzmény: cs1014 (5259)

 

 

Utána néztem, igaz nem az általad belinkelt lapon, hanem a saját adataim közt, lényegében ezért írtam be az elöző hozzászólást:-))))

Előzmény: Cheew (5277)
Cheew Creative Commons License 2007.01.05 0 0 5277

 

k.novotny kolléga figyelmébe ajánlom ezt a személykocsis oldalt.

 

http://szemelykocsi.toth-maros.hu/gysev.htm 

 

Ők is úgy tudják, hogy wulkás állomásításúak a Hallberstadtiak.

 

Üdv.

Előzmény: k.novotny (5275)
Distván Creative Commons License 2007.01.05 0 0 5276

Látom szomszédban az ingázóknak nagyon nem tetszik a Talent. Nagyon hiányolják a menyétkéket. :D 

A kismartoni vonalon az 5022-esekkel valószínüleg megvannak elégedve, ott nincs panasz. Majd itt is nyugi lesz. 

k.novotny Creative Commons License 2007.01.05 0 0 5275

Én úgy tudom, hogy az összes Hallberstadti wulkapordányi állomásítású

 

 

Az az igazság, hogy amik nekem van képek, igaz nem sok, azok is Wulkás állomásítással vannak, igy biztos hogy a korábbi hozzászólásaimban tévedések vannak e téren

Előzmény: Cheew (5269)
Distván Creative Commons License 2007.01.05 0 0 5274
Meg miért venné át ezt a két vonalat? Itt a 21-es épp elég nyüg lesz ezt is rendberakni.
Előzmény: D55 (5271)
Cheew Creative Commons License 2007.01.05 0 0 5273

 

Találtam még  20-67-esről is.

 

51 43 20-67 302-3 Bp

 

 

 

Üdv

Előzmény: Cheew (5272)
Cheew Creative Commons License 2007.01.05 0 0 5272

 

Szia!

 

Íme a kérés: 51 43 10-67 300-9 Ap

 

 

Előzmény: k.novotny (5262)
D55 Creative Commons License 2007.01.05 0 0 5271

Tehát a SzeSza nem éri meg? Gondolom, sok pénzt nem hoz, de talán 0-ra ki lehet hozni.

Előzmény: Distván (5270)
Distván Creative Commons License 2007.01.05 0 0 5270

Ezt a szóbeszédet hol hallottad?

 

A GYSEV-nél az élőáruszállítás csak nyüg, itt a tehervonat a fontos. :)

Előzmény: D55 (5268)
Cheew Creative Commons License 2007.01.05 0 0 5269

 

Sziasztok!

 

"A Halberstadt-i kocsikból van egy pár darab Wulkaprodersdorf-i állomásítással felcimkézve"

 

Én úgy tudom, hogy az összes Hallberstadti wulkapordányi állomásítású.

 

Üdv.

 

 

D55 Creative Commons License 2007.01.05 0 0 5268

Én pécsi vagyok és azt hallottam, hogy a GYSEV meg kívánja venni a 17-es és a 60-as vonalat. Én úgy látom logikusnak, ha így nem csak Pécsig, hanem Magyarbólyig is megvennék. Én örülnék neki. De mikorra tervezik ezt?

 

Valaki meg tudná magyarázni, hogy a GYSEV-nek miért éri meg a bezárásra ítélt mellékvonalat megvenni? Ha nekik megéri, akkor a MÁV-nak miért nem? A GYSEV-nél a személyszállítás is gazdaságos?

fgts Creative Commons License 2007.01.05 0 0 5267
Mi van? Én 3 napja írtam a fórumba utóljára?!
Előzmény: Én-1 (5233)
wiesel Creative Commons License 2007.01.05 0 0 5266

Nos, mint korábban említettem, szórakozásból gyűjtögettem a pályaszámokat honállomással. Tehát a következők wulkaprodersdorfiak:

 

    2033-100

    2033-101

    2033-102

    2033-103

 

Valóban csak négy kocsi, a többi mind soproni illetőségű. Legalábbis a 13 kocsi közül, mellyel tavaly április-májusban találkoztam.

Előzmény: k.novotny (5260)
cs1014 Creative Commons License 2007.01.05 0 0 5265
Azt hazai (állami eredetű) kölcsönből (is) vették, nem lehetett osztrák. Volt is vele sok-sok gond a vámon. Sokáig állt az udvaron...
Előzmény: k.novotny (5264)
k.novotny Creative Commons License 2007.01.05 0 0 5264
Nem tudom, valójában lehet a valós helyzeten tőrni a fejünket, hogy mi is volt akkor, de ennyi erővel ez érvényes lenne a GySEV 1047-re is (Direkt igy írtam) :-)))
Előzmény: cs1014 (5263)
cs1014 Creative Commons License 2007.01.05 0 0 5263
Még játszhat az is, hogy az osztrák típusengedély megszerzése egszerűbb volt egy ott honos járműre...

Az ok biztosan adminisztratív, nincsenek itt ilyen gesztusok, ennél ez azért praktikusabb dolog.
Előzmény: cs1014 (5261)
k.novotny Creative Commons License 2007.01.05 0 0 5262
Az az igazság, hogy én nem fotozóm, és nálam e kocsiról csak Cheew olvtárs képe van, igy ezáltal, mivel 100%-an tudom, hogy fogja olvasni ezen irányú kérésedet biztos befogja neked tenni.
Előzmény: wiesel (5258)
cs1014 Creative Commons License 2007.01.05 0 0 5261
Két turnusban jöttek. Az első garnitúra tuti pordányi.
Előzmény: k.novotny (5260)
k.novotny Creative Commons License 2007.01.05 0 0 5260

Hmmmm!

 

Igen, csak az a dolognak a pikantériája, hogy elfogadnám az érvedet, hogyha az összes ily kocsi Wulkás állomásítással létezne, de összesen (habár ezt fejből írom), és semmi kedvem turkálni, a majdnem húsz kocsiból, talán 3 vagy 4 ilyen állomásítással rendelkezik, a többi Soproni. (De mint mondottam utána nézek, és megmondom melyik).

Előzmény: cs1014 (5259)
cs1014 Creative Commons License 2007.01.05 0 0 5259
ennek azonban nagy jelentősége nincs, inkább én a sogorék felé jóindulatú gesztusként tekintem

Ez még pre-EU beszerzés volt, nagyon is indokolt a pordányi állomásítás, így ugyanis nem kellett vámot fizetni.
Előzmény: k.novotny (5257)
wiesel Creative Commons License 2007.01.05 0 0 5258

Hopsza! Jól látok a szememtől? 51-43_1067??? Ezek szerint van automatikus ajtóval rendelkező zöld-sárgában első osztályú IC-kocsi? Nocsak, miket meg nem tud az ember kölke! Eddig én még nem is találkoztam vele... Eööömm, most teljes bele éléssel játszom a Hitetlen Tamás szerepét, ezért kérdem.... esetleg egy fotót kérhetnék róla?

Üdv!

Előzmény: k.novotny (5257)
k.novotny Creative Commons License 2007.01.05 0 0 5257

Apropó, még valami!

 

Időnként volt szerencsém dekkolni a Keletiben, ilyenkor mindig az IC kocsik pályaszámainak "gyűjtögetésével" csaptam agyon az unalmas órákat. Na már most a kérdés: jelen pillanatban mennyi x067-es van a GySEV állományában (hova vannak állomásítva), illeteve a 2033_000-4-es mechanikus, vagy automatikus ajtóval rendelkezik?

 

10-67 300

20-67 300-302

 

Tehát 4 db, tudomásom szerint Soproni állomásításuak,

 

A Halberstadt-i kocsikból van egy pár darab Wulkaprodersdorf-i állomásítással felcimkézve kocsi, ennek azonban nagy jelentősége nincs, inkább én a sogorék felé jóindulatú gesztusként tekintem, hamár van benne egy kis pénzük. A GySEV-nek a javítóbázisa Sopronban van, ettől még azért lehetne osztrák részen állomásítva kocsi, de pont ezek amelyek nem közlekednek menetrendszerüen arra, hiszen a személyforgalmat az ÖBB szerelvényei, és a GySEV-ÖBB motorkocsijai végzik. (Természetesen egy-egy különmenetben azért szerepelhetnek)

 

A 10-33, 20-33-as kocsik amikor a GySEV-hez kerültek mechanikus ajtónyitással rendelkeztek (az utas kilinccsel nyitotta), és szerintem ezen a mai napig nincs változtatva Bevallom elég rég találkoztam velük, ezért elég régi információ ez.

Előzmény: wiesel (5255)
Én-1 Creative Commons License 2007.01.05 0 0 5256
Volt szerencsém lefényképezni az első Sopronból indult és Keleti pu.-ra érkező IC szerelvény érkezését a Keletiben. V43-320 hozta (ekkor már zöld-sárga volt) és két MÁV IC kocsikkal jött. Sajnos nem voltak igazán jók akkor a fényviszonyok, nem lett igazán jó a kép.
wiesel Creative Commons License 2007.01.05 0 0 5255

Apropó, még valami!

 

Időnként volt szerencsém dekkolni a Keletiben, ilyenkor mindig az IC kocsik pályaszámainak "gyűjtögetésével" csaptam agyon az unalmas órákat. Na már most a kérdés: jelen pillanatban mennyi x067-es van a GySEV állományában (hova vannak állomásítva), illeteve a 2033_000-4-es mechanikus, vagy automatikus ajtóval rendelkezik?

wiesel Creative Commons License 2007.01.05 0 0 5254

Aham!

 

Válasz korrekt, amit köszönök szépen. Nos, az Y tipusok, tudomásom szerint a gyorsvonati forgalomban futó "A", "B", "Ao", "Bo", "Bko" stb fülkés kocsikat takarja. Ha így van, akkor... hehe! lol ;) Ha meg tévednék, akkor kijavításotokat szivesen veszem.

No, gyúccakát!

Előzmény: k.novotny (5253)
k.novotny Creative Commons License 2007.01.05 0 0 5253

esetleg át lettek alakítva valamiből

 

Igen ezek a kocsik átépítésekből keletkeztek

 

a

10-33 000 ex 19-47

10-33 001-002 ex 92-47

 

a 20-33 000-002 ex 19-47

20-33 003-004 ex 92-47

20-33 005 ex 95-80

 

a

20-33 100-103 ex 20-47-es kocsikból épültek

 

Sajnos nem vagyok modell építésben jártas, igy e témában nem tudok segítségedre lenni

Előzmény: wiesel (5252)
wiesel Creative Commons License 2007.01.05 0 0 5252

Aggyon Isten!

 

Ha jól látom, pont időben csöppentem ide (de lehet, lemaradtam valamiről, akkor meg bocsi), ugyanis pont GySEV-es IC kocsik érdekelnének. Pontosabban az, hogy a x033-as kocsik.... esetleg át lettek alakítva valamiből, vagy originálé jöttek le a gyártószalagról. (Tudat alatti filózás, hogy ezek modelljeit lehetséges volna-e Y tipusú kocsikból átépíteni, vagy nagy butaság-e?)

Üdv!

k.novotny Creative Commons License 2007.01.04 0 0 5251
Szokás szerint mindig kihagyok valamit, igy a 10-67-et amely 97.08.26-án lett forgalomba állítva
Előzmény: k.novotny (5250)
k.novotny Creative Commons License 2007.01.04 0 0 5250

Az első IC kocsikat a GySEV 95-ben szerezte be;

 

nevezetesen

 

10-33 000

20-33 000-002, 100-103 amelyeket már menetrend váltásra nem tudott beállítani, mivel a kocsik késő nyár, kora őszére érkeztek meg, de egyből forgalomba is állította

 

a második eresztés

 

20-33 003-004 96-ra érkeztek meg

 

97-re pedig

97.02.20-ra megjött 10-33 001-002, és a 20-33 005, majd egy picivel később 20-67 300-302

 

Olyanról már nem is beszélek, hogy kocsik futáskiegyenlitési okok miatt láthatóak voltak a Balaton környékén is

 

Előzmény: Cheew (5246)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!