Utazások,fotók,élmények-beszámolók,vasútgépészet,vasúttörténet Győrtől-Sopronig,Soprontól-Szombathelyig és majdan Szentgotthárdig,Soprontól-Ebenfurthig,Fertőszentmiklóstól-Neusiedl am See-ig és Celldömölktől-Fertőszentmiklósig (anno).
> A 10-33, 20-33-as kocsik amikor a GySEV-hez kerültek mechanikus ajtónyitással rendelkeztek (az utas kilinccsel nyitotta), és szerintem ezen a mai napig nincs változtatva Bevallom elég rég találkoztam velük, ezért elég régi információ ez.
Nincs, ezek már szvsz. így maradnak, ezekhez a kocsikhoz nagyon már nem fognak nyúlni. Így maradnak a menetközben kicsapódó ajtók. Amúgy ereetileg a homlokajtók is kéziek voltak, ezeket utólag levegősítették (sajnos nem tűnik oly' jól működőnek, mint a -67-esekéi.
válasz | megnéz | könyvjelző
2007.01.05 12:05:19 (5260)
Hmmmm!
Igen, csak az a dolognak a pikantériája, hogy elfogadnám az érvedet, hogyha az összes ily kocsi Wulkás állomásítással létezne, de összesen (habár ezt fejből írom), és semmi kedvem turkálni, a majdnem húsz kocsiból, talán 3 vagy 4 ilyen állomásítással rendelkezik, a többi Soproni. (De mint mondottam utána nézek, és megmondom melyik).
Előzmény:cs1014 (5259)
Utána néztem, igaz nem az általad belinkelt lapon, hanem a saját adataim közt, lényegében ezért írtam be az elöző hozzászólást:-))))
Én úgy tudom, hogy az összes Hallberstadti wulkapordányi állomásítású
Az az igazság, hogy amik nekem van képek, igaz nem sok, azok is Wulkás állomásítással vannak, igy biztos hogy a korábbi hozzászólásaimban tévedések vannak e téren
Én pécsi vagyok és azt hallottam, hogy a GYSEV meg kívánja venni a 17-es és a 60-as vonalat. Én úgy látom logikusnak, ha így nem csak Pécsig, hanem Magyarbólyig is megvennék. Én örülnék neki. De mikorra tervezik ezt?
Valaki meg tudná magyarázni, hogy a GYSEV-nek miért éri meg a bezárásra ítélt mellékvonalat megvenni? Ha nekik megéri, akkor a MÁV-nak miért nem? A GYSEV-nél a személyszállítás is gazdaságos?
Nem tudom, valójában lehet a valós helyzeten tőrni a fejünket, hogy mi is volt akkor, de ennyi erővel ez érvényes lenne a GySEV 1047-re is (Direkt igy írtam) :-)))
Az az igazság, hogy én nem fotozóm, és nálam e kocsiról csak Cheew olvtárs képe van, igy ezáltal, mivel 100%-an tudom, hogy fogja olvasni ezen irányú kérésedet biztos befogja neked tenni.
Igen, csak az a dolognak a pikantériája, hogy elfogadnám az érvedet, hogyha az összes ily kocsi Wulkás állomásítással létezne, de összesen (habár ezt fejből írom), és semmi kedvem turkálni, a majdnem húsz kocsiból, talán 3 vagy 4 ilyen állomásítással rendelkezik, a többi Soproni. (De mint mondottam utána nézek, és megmondom melyik).
Hopsza! Jól látok a szememtől? 51-43_1067??? Ezek szerint van automatikus ajtóval rendelkező zöld-sárgában első osztályú IC-kocsi? Nocsak, miket meg nem tud az ember kölke! Eddig én még nem is találkoztam vele... Eööömm, most teljes bele éléssel játszom a Hitetlen Tamás szerepét, ezért kérdem.... esetleg egy fotót kérhetnék róla?
Időnként volt szerencsém dekkolni a Keletiben, ilyenkor mindig az IC kocsik pályaszámainak "gyűjtögetésével" csaptam agyon az unalmas órákat. Na már most a kérdés: jelen pillanatban mennyi x067-es van a GySEV állományában (hova vannak állomásítva), illeteve a 2033_000-4-es mechanikus, vagy automatikus ajtóval rendelkezik?
10-67 300
20-67 300-302
Tehát 4 db, tudomásom szerint Soproni állomásításuak,
A Halberstadt-i kocsikból van egy pár darab Wulkaprodersdorf-i állomásítással felcimkézve kocsi, ennek azonban nagy jelentősége nincs, inkább én a sogorék felé jóindulatú gesztusként tekintem, hamár van benne egy kis pénzük. A GySEV-nek a javítóbázisa Sopronban van, ettől még azért lehetne osztrák részen állomásítva kocsi, de pont ezek amelyek nem közlekednek menetrendszerüen arra, hiszen a személyforgalmat az ÖBB szerelvényei, és a GySEV-ÖBB motorkocsijai végzik. (Természetesen egy-egy különmenetben azért szerepelhetnek)
A 10-33, 20-33-as kocsik amikor a GySEV-hez kerültek mechanikus ajtónyitással rendelkeztek (az utas kilinccsel nyitotta), és szerintem ezen a mai napig nincs változtatva Bevallom elég rég találkoztam velük, ezért elég régi információ ez.
Volt szerencsém lefényképezni az első Sopronból indult és Keleti pu.-ra érkező IC szerelvény érkezését a Keletiben. V43-320 hozta (ekkor már zöld-sárga volt) és két MÁV IC kocsikkal jött. Sajnos nem voltak igazán jók akkor a fényviszonyok, nem lett igazán jó a kép.
Időnként volt szerencsém dekkolni a Keletiben, ilyenkor mindig az IC kocsik pályaszámainak "gyűjtögetésével" csaptam agyon az unalmas órákat. Na már most a kérdés: jelen pillanatban mennyi x067-es van a GySEV állományában (hova vannak állomásítva), illeteve a 2033_000-4-es mechanikus, vagy automatikus ajtóval rendelkezik?
Válasz korrekt, amit köszönök szépen. Nos, az Y tipusok, tudomásom szerint a gyorsvonati forgalomban futó "A", "B", "Ao", "Bo", "Bko" stb fülkés kocsikat takarja. Ha így van, akkor... hehe! lol ;) Ha meg tévednék, akkor kijavításotokat szivesen veszem.
Ha jól látom, pont időben csöppentem ide (de lehet, lemaradtam valamiről, akkor meg bocsi), ugyanis pont GySEV-es IC kocsik érdekelnének. Pontosabban az, hogy a x033-as kocsik.... esetleg át lettek alakítva valamiből, vagy originálé jöttek le a gyártószalagról. (Tudat alatti filózás, hogy ezek modelljeit lehetséges volna-e Y tipusú kocsikból átépíteni, vagy nagy butaság-e?)
20-33 000-002, 100-103 amelyeket már menetrend váltásra nem tudott beállítani, mivel a kocsik késő nyár, kora őszére érkeztek meg, de egyből forgalomba is állította
a második eresztés
20-33 003-004 96-ra érkeztek meg
97-re pedig
97.02.20-ra megjött 10-33 001-002, és a 20-33 005, majd egy picivel később 20-67 300-302
Olyanról már nem is beszélek, hogy kocsik futáskiegyenlitési okok miatt láthatóak voltak a Balaton környékén is