Keresés

Részletes keresés

LMS-640 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 79283
Köszi a képeket, jók a beállítások, rajta van ami nekem fontos.
Előzmény: ocsibusz (79274)
Dante001 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 79282

Vajmi keveset, de azért ott van :)

Előzmény: suraki1 (79279)
1-es Tátra Creative Commons License 2012.05.30 0 0 79281

Sziasztok!

Ez volt már? http://transit.toronto.on.ca/bus/8602.shtml

 

Üdv!

Ikarus 260.03 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 79280

Köszi,akkor a bal oldalon keresem.  :)  El vagyok kényelmesedve,mert csak "újabbakkal" jártam.

 

Nem kell alászedni teljesen,elég csak egy 360,aztán kicsit visszatekered,és már adja a hangot,de a meg nem akad,csak olyan zavaró,mert sajnálom a kicsikét. Imádom a régi gépeket. 250.59-es típus,de hogy milyen kormánymű van benne,meg nem mondom.

 

Gondolom a servotartály elöl van benne??  Akkor holnap próbálok bele való olajat kérni.

Előzmény: ocsibusz (79272)
suraki1 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 79279
Ez eddig rendben is volt amit írtatok, kár, hogy a turbósról van szó, és az vajmi keveset bubuzik. Bandi, esetleg a kérdésekre tudsz válaszolni? Még mindig kíváncsi vagyok.
Előzmény: Dante001 (79276)
beka777 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 79278

Köszi az infót. Ha jól látom a képeden / http://boz-021.extra.hu/ik365/ghl-..... / akkor ezt már  sajnos átalakították.

Előzmény: boz-021 (79119)
miskolci_munkacsoport Creative Commons License 2012.05.30 0 0 79277

IKARUS 260.09-10-11 és IKARUS 280.09-10 altípusú járművekről van egy eredeti alkatrészjegyzékem .

 

 

A kiadvány új állapotú .

 

 

 

Az alkatrészjegyzéket elcserélném KEZELÉSI - KARBANTARTÁSI  UTASÍTÁS-ra vagy JAVÍTÁSI UTASÍTÁS-ra .

 

 

A vevő összes költségét állom .

 

 

 

 

Pénzre nem akarom cserélni a kiadványt , csak könyvre vagy pedig 2 darab JAVÍTÁSI UTASÍTÁS mappára .

 

 

 

Előzmény: suraki1 (79270)
Dante001 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 79276

Úgy tudtam bubuval is le lehet fulasztani, de akkor kösz a helyreigazítást.

Előzmény: bandikaikarus (79275)
bandikaikarus Creative Commons License 2012.05.30 0 0 79275

Bocs, h belevau, de nem azzal állítják le.  A leállításhoz a töltéslehúzó munkahengernek van köze, az pedig az adagoló töltéskarjára megyen rája, akárcsak a gázrudazat.

Előzmény: Dante001 (79271)
ocsibusz Creative Commons License 2012.05.30 0 0 79274

A hiányzó képek megvannak, ha más beállitás kelenne, kérlek szólj. Az első ajtonál a burkolaton a lépcső lémpa nem gyári azt utolag szerkeztettké rá.            

 

Előzmény: LMS-640 (79220)
beka777 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 79273

Köszi az infót. Tudsz esetleg róla többet is átalakították-e? netán még mindig fut, va valakinek esetlek képe róla? . . .  stb 

Előzmény: BP-02-25 (79121)
ocsibusz Creative Commons License 2012.05.30 0 0 79272

Elöször is a 250-nek a bel oldalt a "B" tengely előtt a negyedik láda után van közvetlenül.

A másik a szervó, nekem nem csinált ilyen jelenséget, csak olyan szokott néha elő fordulni mikor nagyon alá szedem ütközésíg, hogy visit mert megnő a szervó fólyadék nyomássa. A jelenségre csak tippelni tudok. Mindig csinálja vagy sem? Ilyenkor a kormány akad-e vagy sem? Meg kellene nézni a szervó szintet. A kormény rudakat át kellene vizsgálni. Minyen kormánymű van benne? ZF vagy CSEPEL, nekem CS. 069-es van az bonyolúltabb, lehet hogy a golyó miatt ad fémes hangot, de nem tudom.  

Előzmény: Ikarus 260.03 (79262)
Dante001 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 79271

Az a munkahenger a kipufogófék,  de egyébként igen, azzal is állítják le.

Előzmény: suraki1 (79270)
suraki1 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 79270

Már korábban is kérdezni próbáltam, de eddig még nem jártam sikerrel, de újabb próbát teszek, mert utánanézve sem lettem sokkal okosabb. Leginkább a D2156HM6UT és MT6U motorok közti különbség érdekelne.

Honnan pl. a plusz 30 lóerő, eltérő a keverékképzés? A betett két képen a fenti sorrendben látható ezen motorok turbójának környéke. Látszólag egyezik, viszont az elsőnek van egy munkahenger a kipufogócsőben. Az a leállításhoz ("lefullasztáshoz") kell?

buszosjocó Creative Commons License 2012.05.30 0 0 79269

Láttam olyan változatot, amelyen mindkét oldalon volt. Hogy miért, nem tudom.

 

Volt, amelyiket dupla tankkal gyártottak, lehet hogy ezért.

 


Előzmény: Tector (79266)
kristoof Creative Commons License 2012.05.30 0 0 79268

Megint lesz ikarusa a BKV-nak! :-)

 

Új Ikarusa lesz a BKV-nak

Több mint hat éve már, hogy az utolsó ötven új Volvo 7700A -t forgalomba állította a főváros közlekedési vállalata. Néhány nap múlva ismét új autóbuszt vehetnek birtokukba az utasok.  [...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

Ikarus 260.03 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 79267

Köszi,csak nem tudom,lesz e valaki majd,aki ott lesz,mert nem szeretnék minden ajtót az oldalán kinyitogatni.

Előzmény: Tector (79266)
Tector Creative Commons License 2012.05.30 0 0 79266

Láttam olyan változatot, amelyen mindkét oldalon volt. Hogy miért, nem tudom.

De azon a kocsin, amelyiket "közelebbről" láttam, a jobb oldalt volt.

Előzmény: Ikarus 260.03 (79263)
BP-02-25 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 79265

Rengeteg helyen járt annó sok sok jó képet és mást köszönhetünk neki!

 

Nyugodjék békében.

Előzmény: kikó (79256)
BP-02-25 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 79264

Már tíz éve,hogy elkezdték felújítani de abbamaradt,hát szo-szo van rajta bőven munka és nem is adják olcsóért.

Előzmény: Törölt nick (79245)
Ikarus 260.03 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 79263

Nem használják a 2. ajtót.  :))

 

Jobb vagy bal oldalon van? Még nem mentem ilyennel,azért kérdem,mert csak bal oldalon láttam ilyen tank ajtót,mint ami a 260-asokon van.

Előzmény: Tector (79261)
Ikarus 260.03 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 79262

Látom,te szakavatott vagy a témában.

 

Szokott a szervó olyat csinálni,hogy alászeded jobbra,és mikor kicsit visszatekered balra,akkor ad egy ilyen fémes hangot,mintha fém a fémmel menne. Ennek nem tudod mi lehet az oka?

Előzmény: ocsibusz (79217)
Tector Creative Commons License 2012.05.30 0 0 79261

Hát ha lecsavarod a tank szájáról a bajonettzáras sapkát, és leteszed a hátsó ajtó lépcsőjére, akkor igen. :D

 

Komolyra fordítva a szót: Nem, előtte van.

Előzmény: Ikarus 260.03 (79260)
Ikarus 260.03 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 79260

Azt szeretném megkérdezni,hogy a 250-eseknek a tanksapkája a B tengely után található?

Dtomesz Creative Commons License 2012.05.30 0 0 79259

RIP

Még anno én is leveleztem vele...

Előzmény: P.stephenson (79258)
P.stephenson Creative Commons License 2012.05.30 0 0 79258

Miért ne lenne megfelelő topik? Michael igen sokat tett a német Ikarus kultusz ápolásáért.

Nyugodják békében!

 

P.s

Előzmény: kikó (79256)
FAV 20 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 79257

Nem tudom ki volt, de nyugodjék békében.

Előzmény: kikó (79256)
kikó Creative Commons License 2012.05.30 0 0 79256

Ikarus barátok!

Tudom hogy ez nem a megfelelő topic de mégis itt írom meg.

Michael Küster barátunk múlt hónapba elhunyt hosszú betegség után.

Nyugodjék békében!

BPO-105 Creative Commons License 2012.05.28 0 0 79255

Ó, tényleg, ki is felejtettem.

Más cég, más kivitel, más kor, más eredet, más széria, hiába, sohasem tudok a kettőről együtt gondolkodni...

Előzmény: Csoki bácsi (79253)
Irisbus Creative Commons License 2012.05.28 0 0 79254

Láttunk már ilyet mástól is, de ezt a vasat itt jópáran ismerik testközeből, ezért vagyok biztos benne, hogy '668.

Előzmény: suraki1 (79246)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!