Elsőre köszi a tippeket, bár ebben a hidegben molyolni vele a szabadban nem kellemes, de lehet, hogy ez lesz. Valamit kell csinálnom mert ez így nem maradhat.
Elviekben ha kerekeken áll a motor és a kézifékek húzva vannak, akkor indulnia kell...de ezt nem teszi
És a menetközbeni leállás pl. a Petőfi híd közepén nem kellemes, és nem biztonságos...
Aham ertem. Hat akkor megkell nezni h gumicsovek jok e es rendesen tomitenek e. A kabeleket is ellenorizni kell mar mind a bloknal. Sajnos latatlanba igy en tobbet nem tudok mondani de valami kis bizbasz lesz az biztos.
Na ebbol nem tudtam meg semmit. Szoval akkor teker az indito es nem indul a motor. Igy erted? Az inditomotorod jol tekeri a motort? Eleg gyorsnak talalod vagy olyan mind a lassitott felvetel de teri. Mert az is lehet a gond h nem teker eleg gyorsan. Az a gond igy latatlanba marha nehez megmondani mi a franc van vele.
A hiba egy 20km szakasz alatt van hogy soha és van hogy 5-6 alkalommal előfordul. Nekem az a furcsa, hogy korábban nem kellett sztendertre tenni a gépes és lehetett indítani most nem lehet.
Zoli ?! igen es melyik a sok kozul mert itt van par zoli. Lehet elektromos hiba is de lehet h egy cso van megtorve. Es ezt a hibbat alandoan csinalja vagy szakasosan?
Drz 400-as a minimum. Ne baszd el a pénzt. Motort vegyél, ne szart. Yamaha is jó, de igazi vasat 650-felé kapsz. Jó a 400, de kicsi, hidd el, hogy hamar, széthajtod, ha ráérzel az ízére. Mondja egy szarrátört versenyző. Na igen, a mocim 125-ös volt, de 6-ezernél nyitott a power-szelep. 43-ló, de bezabált rengeteg benzint, és olajat, ami 16-ezres fordulaton kell, de nagyon. Gondolkozz. Bazi jó motorozni, de sok kategória van.