Egyedül nekem sem ment volnaa 19 perc. Ketten dolgoztunk rajta úgy, hogy mindent előre odakészítettünk. Még egy vörör vizet is, mert le kellett önteni a kipufogókönyököt. Szerencsére hideg motorral indított egy utcával odébb, így nem volt forró a motor. Szerintem ment volna gyorsabban is csak alul a gumibaknál biciklizős volt a csavar, ott vesztettünk egy percet legalább. Az is segített, hogy nem volt karcmentes Trabant így nem kellett óvatosan dolgozni.
Volt időnk gyakorolni a Trabi szerelést, ez kb a 30. lehetett. Nekem is volt 3...jópárszor szét kellett kapni őket. A másodikat alátétekre szedve újítottam fel.
Nekem a 19 perc nem ment, el se hiszem:)))) de valami 1 óra alatt megvolt a kinyomócsapágynak csufolt széndarab cseréje úgy hogy a kedves ügyfél közben ott volt és az -ez mi -minek stb kérdések megvoltak.:)))))
Apámnak van egy suzuki swiftje. Most lesz benne 1000km, és engem ért a feladat, hogy elvigyem az első szervízbe.
A kormánya igen furcsa, nem tér vissza menet közben középre, simán lehet vele az M0 autópályán kanyarodni elengedett kormánnyal. Mintha középtájt szorulna.
Adott egy 2007-es Swift, autóba bejutottak és széttörték a gyujtáskapcsolót! Kérdésem az lenne, ha veszek egy ilyen komplett kapcsolót bontottan, akkor az ugyanúgy felismeri a régi távirányítót is?
Suzuki Swift gyári alufelni, 185/55 R16 Continental Premiumcontact 2 (3mm) 60.000.Ft, van meg egy garnitúra 5mm-es gumival 80.000.Ft. megkímélt állapotú.
Urak! Nem emlékeztek, hogy a 2005-2010 közötti Swift szériánál volt valaha is a felszereltség része az ESP? A gyártás elején nekem úgy rémlik, hogy tuti nem, de a vége felé szereltek bele vajon ESP-t? (Azt tudom, hogy a 2010 utáni szériánál alap).
Én az mondom, hogy vegyél egy új Swiftet, vagy Balenót, vagy várd meg az új Ignist. Én megvettem az új Swiftet a 2005-ös után. Mindjárt 40 ezer km lesz benne és a legtöbbet a benzinen spóroltam vele. A 2005-ös az én lábammal megette a 6.5-7.5 litert. Ha finomabbra vettem a vezetést akkor 6 alá is ment, ha durvábbra akkor 9 liter is megvolt.
Az újnál is megmaradt a lábnagyságom, a fogyasztás beáll 4.5-5.5 közé. Ha finomabbra veszem akkor 4 liter ha durvábbra akkor 5.7. Eddig még nem tudtam 6 literes fogyasztást elérni vele. 40 ezres futás alatt közel 220 ezer forinttal kellett kevesebbet költenem benzinre, a 2005-öshöz képest.
Remélem ehhez sem kell hozzányúlnom soha, bár hozzá kell tegyem, az olajcsere nálam max 8 ezer km-enként történik meg.
Nekem is nagyon sokszor segítettél már a swiftes témában! Remélem nem veszi el a kedved a fórumozástól ami néha itt van. Kitartást... Itt a helyed! :)
Amúgy lassan másik kocsit kellene nézni, de nem tudom mit tudnék venni ami hasonló minimális karbantartási igényű mint a Swift (volt régi is és arra is vonatkozik).Gyakorlatilag nem volt semmi a kopó alkatrészen kívül cserélve. Kuplung 175.000 km-tert bírt. A tárcsákat kb 70.000-80.000kmterenként cseréltem, de olyan is volt amit felszabályoztunk és 110.000-et ment el vele. Ha jól rémlik a betétek 40 körül bírtak. Egyszer kb 150.000 nél cseréltek szilenteket ami kb 20.000 forint volt más nem is rémlik, hogy elromlott/cserélni kellett volna.
Ja de most jut eszembe kellett hűtőkupakot cserélnem.:)
Ezen kívül autógáz miatt szelepbeállítás + szelepfedél tömítés kellett. Azt is az itt lévő instrukciók miatt saját magam meg tudtam csinálni/köszörültetni...