végre tök egyedül vagyok az irodában, tudok rádiót hallgatni, meg a hírek:
megint füstölt a metró, fizessünk 10e-t havonta a BKV finanszírozására mert csak, eszem megáll.
most önként odafáradnék a kasszához, befizetnék 100 ezret, ebben benne lenne a gépjárműadó, autópályahasználat, BKV-adó, minden baromság csak hagyjanak már békén az évre...
nézd meg, mindig valami bazi nagy számot szoktak belökni, hogy aztán átszámolták és nem is annyi jön ki hanem kevesebb. így nem havi 10 ezer lesz hanem mondjuk éves 15 és a sok birka meg megy ünnepelni...
ha ez kormányszervo akkor nem csak nyikorognia kellett, hanem a kormányzás is nehéz kellett, hogy legyen
azt nem tudom mennyi egy szervo szelep, de szerintem 60k-ért böven kapsz bontottat
persze lehet, hogy ennek is olyan gondja volt, mint apósom r19-esének, hogy a szervo fogaskereke bedarált egy direkt hajtó tengelyt, abból gépmühely lett
A problémám az alábbi lenne, ha valki találokozott már vele az kérem segítsen:
Adott egy 2002-es évjáratú Renault Megane, amely élesebb kanyarokban (kb 90 fokos és annál nagyobb szögben) nyikorgó hangot ad. Mint később kiderült elfolyt a szervó olaja... A szervízben azt mondták, hogy valamilyen tömítő gyűrű vagy szelep adta meg magát, amelynek a javításával az országban csak egy helyen, Csepelen foglalkoznak és a javítás ára 60 ezer Ft! Ezt úgy lehet megoldani, hogy vagy odaviszi az ember az autót, vagy pedig kiszerelik ezt az alkatrészt (elmondás szerint kb 5 kg és 1 méter). Sajnos több infót nem tudok, mert nem én vittem az autót a szervízbe.
Létezik, hogy csak egy helyen javítják ezt az alkatrészt és, hogy ennyiért???
ingatlan: van hol lakni
deviza: na ezen lehetett most egy laza 10%-ot nyerni
értékpapír, takarékjegy: ezzel is lehet nyerni, most olyan 9-10%-ot
ékszer: ha kommersz is bevághatod a zaciba, valutaválság esetén is jól jöhet
nem vqgyonokról beszélek, mindig csak egy kicsi, de sok kicsi sokra megy ám, ha van