2008.V.-havi.Én 2010.VII.-ben vettem,KM 92590(márkaszervíz lekérésnél +50e:-),fekete metál,Dynamiqe,1.5dci,106 LE,digi klima,6 sebbeséges,törve nem volt(a cascós mogorva bácsi minden négyzet centit müszerezett),megvétel után komplet vezérlés,szűrők,olaj csere volt a Nemes utcában Imiéknél,nemrég új hátsó féktárcsák+betétek lettek cerélve.Az új nyári gumik 1nyarat + az új téliek 1 telet mentek(idén ápr-tól áll a pinyóban).
Ha jól sajdítom, akkor ez az egyes széria, mi itt a kettesel foglalkozunk inkább, de ennek ellenére megpróbálok válaszolni neked.
Motorolaj: Elf 5W-40-es olajjal nem fogsz mellé, természetesen más nagynevű márka hasonló olaját megveheted, csak ne a madarasteszkó és társaitól. Szűrőket szinte fillérekért megveheted a Filtercentrum boltjaiban, itt a zöld-kék dobozos MECA, illetve a Pruflux terméket érdemes elhozni.
A keresztmerevítő tárgyában sajnos nem tudok segíteni, ilyenről itt még szerintem nem volt szó, a kettes széria teljesen más autó az egyeshez képest.
E tárgyban, talán a Megane fórumon többet tudnak segíteni.
Nemrég vettem egy Scenic 1.6 privilege autót (2001) és a hátsó futómű előtt lévő keresztmerevítő szét van rohadva. Próbáltam bontóból de állítólag ez mindegyik autón kirohad. honnét tudnék ilyet szerezni és mi a szerepe, illetve milyen motorolaj kell ebbe a motorba?
Eldugult a kondenzvízlefolyó. Ki kell takarítani, aztán annyi. Leírásról a Cartárs már adott egy linket.
Ha nincsen időd kitakarítani, akkor ne klímázz, és nem lehet baj. Egyébként az UHC beázhat, az meg nagyon-nagy gáz, mert egy garmada jó magyar forintot kell érte kiadni.
Sziasztok! Segítségeteket kérném! Rémlik hogy korábban volt szó róla, de nem találtam meg keresővel, tegyétek meg hogy pár szóban válaszoltok!
Bp-n belül ma délután kb. 60 km-t autóztam, s amikor hazaértem párom jelezte hogy az anyósülés előtt a szőnyegen víz van. A kesztyűtartó alatt annak bal belső sarka alá eső részren némi víz csöpögés nyomait talátam, s kezemmel a kesztyűtartó alá hátra benyúlva a csövek külsejénél nedvességet éreztem. Ugye jól sejtem hogy a légkondival/kondenzvízzel van összefüggésben? Mi a vizesedés oka, az hogyan orvosolható és házilag is elvégezhető-e? Okozhatott-e bajt az elektronikában ez az egyszeri csekély vízmennyiség?
Sajnos szerdáig esélyem sincs a szervizt meglátogatni, viszont így félek használni az autót pláne klímával!
A saját szememmel láttam, hogy MOL fagyálló folyadékot töltöttek bele a 4 évenként esedékes hűtőfolyadék csere alkalmával, természetesen 1,5-és szorzó áron. Mivel a tied is márka szervizben karbantartott, szerintem menj be és vegyél egy gyári palackot (szín egyezőség miatt csak) és tölts rá. A gyári folyadék rózsaszínes, a MOL-os amit kaptam (4 évre, mert ez a gyári előírás nekem) zöld. Szerintem ebben is különbözik a kettő, dermedési foka és kenése valószínű ugyan az.
Üdv,
T.
Off: a gazdaságos áruháznál mindig van aki valamilyen nemes cél érdekében próbálja átcsoportosítani a pénzedet magához? On