Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Piet 52 Creative Commons License 2010.07.20 0 0 37411
A csikokat nem inkább a belekerülü kosz, homok, kavics okozza??
Előzmény: vidi313 (37410)
vidi313 Creative Commons License 2010.07.20 0 0 37410
A rozsdásodás természetes jelenség ennél az összetételű anyagnál. A csíkozódás más kérdés szerintem, bár nem látszik tisztán, eléggé homályos a kép. Úgy vélem az enyém 60.000 km után nem csíkozódott még be, a jövő héten lefényképezem, és teszek fel róla képet.
A csíkozódást a fékbetét anyaga, minősége is okozhatja, meg persze a vezetési stílus, az erős fékezések.
Előzmény: Jazz_1.2_09 (37408)
Sepety Creative Commons License 2010.07.20 0 0 37409

Bp-en vettem nyugdijas nénitől 26e km-rel.

2150e volt, első lökháríton kis parkolási sérüléssel, de sok kiegészítő cuccal.

Képet kicsit késöbb teszek fel róla.

Előzmény: Ptom71 (37391)
Jazz_1.2_09 Creative Commons License 2010.07.20 0 0 37408
Ezen a képen jól látszik, hogy nem csak a fékbetéttel érintkező felület rozsdás, hanem a tárcsa többi része is. A csíkozódást is túlzottnak tartom a 4000 km -hez képest.
Előzmény: Wicked Belzebub (37406)
Labdacs Creative Commons License 2010.07.20 0 0 37407
nálam csak a hátsók ilyen barázdáltak. nem ennyire, de azért majdnem. rákérdeztem a húszezres szerviznél, hogy mit lehetne vele kezdeni. azt mondták, ez ilyen, semmi baja.
Előzmény: Jazz_1.2_09 (37405)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2010.07.20 0 0 37406
Miért, miben különbözik egy 3-4000 km-t futott féktárcsa egy 80000-et futottól?
Pár száz km alatt bekopik, onnantól már csak a válla nő, de ugyanolyan csíkos mindvégig.
Előzmény: Jazz_1.2_09 (37405)
Jazz_1.2_09 Creative Commons License 2010.07.20 0 0 37405
Köszönöm az elméleti infókat, de én elsősorban gyakorlati tapasztalatokra lennék kiváncsi. Ugyanis elég igénytelenül néznek ki ezek a féktárcsák, mintha nem is újak lennének hanem vagy 6-8 évesek.
Jazzig Creative Commons License 2010.07.20 0 0 37404

Ön jav.:

"A lemezgrafitos öntöttvas leginkább jó siklási, megmunkálhatósági és rezgéscsillapítási jellemzői miatt alkalmas többek között motorhenger, dugattyúgyűrű, illetve fékdob, féktárcsa előállítására."

Előzmény: Jazzig (37403)
Jazzig Creative Commons License 2010.07.20 0 0 37403
Jazzig Creative Commons License 2010.07.20 0 0 37402

A szénacél az ilyen, erős, de rozsdásodik. Esetleg, ha karbosszálból lenne...

Előzmény: Jazz_1.2_09 (37401)
Jazz_1.2_09 Creative Commons License 2010.07.20 0 0 37401
tárcsa
Jazz_1.2_09 Creative Commons License 2010.07.20 0 0 37400
Íme a kép.
Jazz_1.2_09 Creative Commons License 2010.07.20 0 0 37399
Sziasztok!

Szerintetek normális hogy pár óra esőzés után így néznek ki a 4000 km -t futott féktárcsák? Igaz az első fékezés után a rozsda eltűnik, a barázdák persze nem.
Jazz_1.2_09 Creative Commons License 2010.07.19 0 0 37398
Sziasztok!

Hétvégén voltunk egy viszonylag hosszabb túrán. Oda-vissza 390 km. Kényelmes volt, de azért 190 km (3 óra) vezetés után már jó érzés volt kiszállni. Először volt beavatva hegyi utakon. Itt igencsak érződött a nyomatékhiány, sokszor 2-3 -at is vissza kellett kapcsolgatni. Viszont meglepett hogy mennyire intelligens a váltásokra figyelmeztető rendszer. Volt hogy 2 -őt kapcsoltam vissza, de jelezte hogy még kapcsoljak lejjebb és "neki" lett igaza.
A fogyasztás odafele végig klímával 4,8 lett, vissza klíma nélkül 4,6 (kijelzője szerint), 4 fővel + csomagokkal.

Meglepett hogy pár óra ázás után tiszta rozsdásak lettek a féktárcsák, igaz az első fékezés után nyoma se lett neki. Jobban megnézve számomra eléggé barázdáltnak tűnik, így 4400 km után meg főleg.
kifli Creative Commons License 2010.07.19 0 0 37397
ezt a hibát ingyen és automatikuasan javítják jobb honda szervízekben, nem nekiállnak szétszedni a kocsit...
Előzmény: Kalmuk (37386)
kifli Creative Commons License 2010.07.19 0 0 37396
mennyiért?
Előzmény: Sepety (37387)
prs Creative Commons License 2010.07.19 0 0 37395
Nekem van egy Szatuna első légterelőm eladó. Alig használt, sérülés nélkül leszedett, egy rakás extra rögzítővel.

Mondjuk 4e irányáron.

Ha érdekel, keress rá, biztos írtam róla. (Amúgy meg írj emailt.)
Előzmény: Csabás (37392)
mugler Creative Commons License 2010.07.19 0 0 37394
További balesetmentes, hibamentes kilométereket!
Előzmény: Labdacs (37385)
Csabás Creative Commons License 2010.07.18 0 0 37393
Bocsi..nem Hoka,hanem Heko..oly régen voltam,h már gépelni se tudok..bocs még 1x!
Csabás Creative Commons License 2010.07.18 0 0 37392
Üdv mindenkinek,már régen voltam!Szval egy gyors körkérdés,Hoka vagy Szatuna légterelő,esetleg vmi más?Kinek milyen tapasztalat van?Köszi előre is pá!
Ptom71 Creative Commons License 2010.07.17 0 0 37391
Gratula!
Hol és mennyiért vetted? Esetleg kép?
Előzmény: Sepety (37387)
Ptom71 Creative Commons License 2010.07.17 0 0 37390
Ezért szoktam javasolni az etanol használatát, mert azzal az ilyen jellegű problémák kiküszöbölhetők.
Előzmény: Kalmuk (37386)
Labdacs Creative Commons License 2010.07.17 0 0 37389
nem lehet elég korán kezdeni:
Labdacs Creative Commons License 2010.07.17 0 0 37388
gratulálok az autódhoz, sok közös km-t!

igen, országúton elmegy simán öt liter alatt.
Előzmény: Sepety (37387)
Sepety Creative Commons License 2010.07.17 0 0 37387

Sziasztok!

Tegnaptól én is Honda Jazz tulajdonos lettem! Egy szép ezüstmetál 2006-os 1.4ES-t vettem. Köszönöm a tanácsaitokat, javaslataitokat!

A fogyasztása tényleg nem semmi, ha lehet hinni a fogyasztásmérőjének.

Gyöngyös-Miskolc távon a 3-as úton nem hajszolva 4.8l átlag. Nem akartam hinni a szememnek.

Kalmuk Creative Commons License 2010.07.17 0 0 37386
Szervusztok,

215ezer kilométer van az 1,4 CVT-ben (2005-ös, új kora óta nálam van). Pár hónapja volt a kocsinak egy problémája, ami azóta megoldódott. Itt, a fórumon is kértem segítséget, de végül szervizben oldották meg.

A hiba a következő volt: 1800-2500 fordulat környékén a kocsi rángatott, kihagyott a motor, néha menet közben egyszerűen leállt a kocsi. A motordiagnosztika főtengely jeladó hibát jelzett, amit kicseréltettem (nem olcsón). A csere felesleges volt, a hiba maradt változatlan...

Utána utánaolvastam a neten. Mindenhol azt írták, bár nem a Jazz kapcsán, hogy hasonló hibát az EGR szelep elkoszolódása idéz elő.

A hibát végül a Honda M&M szervizben oldották meg, akiket egyébként csak ajánlani tudok. Elmondták, hogy ismerik a hibajelenséget, és először ők is úgy kezdtek neki (más autóknál) hogy hittek a motordiagnosztikának, és cseréltek mindenfélét... Aztán amikor a csere rendre nem hozott javulást, megbontották a motort, és kiderült, hogy vészesen el van koszolódva (kokszolódva) egy vékony furatokból álló öntvény/alkatrész (nem ismerem a nevét, kb. 5-6 cs mély, 10 cm széles, 30-40 cm hosszú öntvény furatokkal, amiben a furatok a sok koksztól szinte átjárhatatlanok - mutattak egy CRV-ből, ami éppen ott állt megbontva).

Jazz-t motort megbontották, alkatrészt kitisztították, szelephézagot állítottak, és a kocsi bármiféle újabb alkatrész cseréje nélkül újra a régi lett.

Úgyhogy ha rángat a kocsi, és viszonylag magas a futásteljesítménye, akkor nem biztos, hogy főtengely jeladót vagy EGR szelepet kell cserélni.

Elnézést, ha hosszú lettem volna, remélem, tudtam vkinek segíteni. Ha bárkinek részletesebb kárdáse van írjon: roszolkukacgmail.com
Labdacs Creative Commons License 2010.07.17 0 0 37385
Előzmény: mugler (37382)
gyanta ati Creative Commons License 2010.07.16 0 0 37384
Egy régebbi hozzászólásom: Növelt fényerejű Tungsram Megalight tapasztalat 25 nap használat után:
Kb. 7000km-t bírt, azaz max. 130 üzemóra után kiégett! Az előző GE izzóm már a 90ekm-t taposta, de világított.
Annyira túlizzik a wolfram szál, hogy egy helyen gömbbé olvadt össze.
Nincs okom feltételezni, hogy más, hasonló izzó többet bírna, úgyhogy abbahagyom a kísérletezést. Kicsit durva a 30 Ft/óra izzóköltség.
Előzmény: zozomax (37383)
zozomax Creative Commons License 2010.07.16 0 0 37383
Ma kiégett a bal első izzóm. Még egy éve sincs hogy cseréltem. A gyári előtte 5 évet bírt.
+30% fényerejű Philips volt most benne.

Most egy egyszerű Norauto H4-et kapott, meglátjuk mit mutat.

A csere viszont nem egészen húsz perc alatt megvolt. Elsőre sokkal tovább tartott.
mugler Creative Commons License 2010.07.16 0 0 37382
Az szép! Felér egy élettársi kapcsolattal! :-)
Nálunk második autó, mióta megkaptam a cégest.
Előzmény: Labdacs (37378)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!