Itt vagyok, minden rendben, rendszeresen olvasom a fórumot, kicsit kezdek nehézkes lenni, ez már a korral jár! A W220-as megy de sok apró baja van amit halogatok, holnap felhivom a "mestert" kérek időpontot.
Volt itt már olyan is, ami 900e km után is jó volt még, az enyémben is bőven 700e felett van és 4 éve, mióta nálam van kutya baja. És hidd el vagyunk még sokan így...a kasztnitól félj inkább, a többi minden orvosolható egy fél légrúgó árából!!!
De tegyük hozzá,hogy 400.000 km-ig azok is problémamentesek !! Ezek alapján lehet következtetni a magyarországi 220D-k mennyire visszatekert km-esek..:)))
Ez egy elég rohadt dolog... :( A Lánglovagok.hu -n a képeket elnézve lehet, hogy a golfos volt a hunyó? Tudom ez már senkit nem hoz vissza de . . . . Mindegy is.
Viszont a C Mercibe meg ha netán hazamegyek látogatóba akkor tudok pakolni. Amúgy SLK-ba is találni rozsdásat. Az SLK meg kb 1000€-val drágábbak általában. Nekem elég lenne a 136LE-s is vagy a kompresszortól kell tartani esetleg? Illetve Dieselbe a 2.2-esek milyenek? Tudom a részecskeszűrő plussz hibaforrás, meg szeretik a prémium gázolajat is.
Első szériás SLK-t vagy 2000 utáni C merciket nézegetek. Max 2.3-as motorral vagy dieselbe. Van amelyik motor esetleg kerülendő. Eddig VW párti voltam, de itt úgy nézem ami 1.9 TDI van az nagyon drága, a 2.0TDI pedig konstrukciós hibás. Nézegettem ezt az árkategóriát és akkor találtam rá a C Mercire. Mondjuk elég rohadósak.
Nézd meg az elosztón a Bosch csatit is az is szokott szopatni. Nem csak az érintkezőnél hanem ahogy van a kábelköteg felé gumiboritás /alatt/ a csatlakozón.