Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MÖTÖZÖ Creative Commons License 2012.11.02 0 0 1622

Ezt a megrakást hogy kell érteni-1-2 tonnával,vagy 5-6 tonnával 5.5 bar nyomással nem fog összeérni...

Előzmény: delvan_dti (1605)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.31 0 0 1621
babu881 Creative Commons License 2012.10.30 0 0 1620
Akkor az enyem szetvan esve. Nekek csak a vekony tu jon ki. Az a vastagabb resz benne maradhat.gondolom.
PowerZ Creative Commons License 2012.10.30 0 0 1619
Akkor az enyem szetvan esve. Nekek csak a vekony tu jon ki. Az a vastagabb resz benne maradhat.gondolom.
delvan_dti Creative Commons License 2012.10.29 0 0 1618
Előzmény: PowerZ (1614)
delvan_dti Creative Commons License 2012.10.29 0 0 1617

Felrakás nélkül a 2,5cm is nagyon kevésnek tűnik ezt is megnézem majd valamikor.

Másik felnivel tuti megoldható.

Arra kell figyelni h a 65-ös daily felninek már sokkal nagyobb az "agy" rész.

Így a 35-50 nem jó.

Viszont láttam már 2006 utáni 35 vagy 50C-n de tuti h nem 65 volt hátul is 215/75 gumi volt rajta,sajnos a felni méret nem látszott a dupla kerék miatt ill elől a dísztárcsa miatt.

 

Ha sikerül másik felnit szerezned jelezd.

 

 

 

Előzmény: sonyka007 (1615)
delvan_dti Creative Commons License 2012.10.29 0 0 1616

Megnézem a minénken most már kíváncsi vagyok.

 

Előzmény: PowerZ (1614)
sonyka007 Creative Commons License 2012.10.29 0 0 1615

Üdv

 

Felpróbáltuk a gumit de sajnos nem lett jó rá a 205/75/R16. A két gumi között az ikerkereken felrakás nélkül kb 1 cm volt, a 195-ös ön a kocsin pedig felrakva 2-2,5 cm van. Így fel se próbáltuk a kocsira mivel sztem az kevés. talán szélesebb felnivel ha van. A gumi az michelin agilis téli gumi lett volna. 

Előzmény: delvan_dti (1605)
PowerZ Creative Commons License 2012.10.28 0 0 1614
A szelep 3 csavaros es pont felfele all.
Előzmény: delvan_dti (1612)
babu881 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 1613
A szelep 3 csavaros es pont felfele all.
Előzmény: delvan_dti (1612)
delvan_dti Creative Commons License 2012.10.28 0 0 1612

Vagy még az is lehet h nem a nyomásszabályzót szedted ki ,mert van a közelébe is egy szintén 2 csavaron + elektromos csatlakozós valami.

Előzmény: delvan_dti (1611)
delvan_dti Creative Commons License 2012.10.28 0 0 1611

csinálj róla képet.

Lyukakat nem nagyon látni rajta olyan apróak:)

 

Szerintem a szűrőt nézted tűnek :)

 

Mikor 1x láttam én sem gondoltam volna h az egy szűrő.

 

Előzmény: PowerZ (1609)
PowerZ Creative Commons License 2012.10.28 0 0 1610
Ezt a szelepet kivettem. De nemteljesen olyan mint amit te linkelsz. Nekem csk egy tü all ki belole. Es ahogy kiveszem bent a helyen marad valami szuro. Nem csak a szelepet kell kiszereljem hanem amibe rogzitve van kockat is vegyem ki?
Előzmény: delvan_dti (1606)
PowerZ Creative Commons License 2012.10.28 0 0 1609
En ugy emlekszem ninvs rajta lyuk. Es nem ilyen. De holnap kiszedem ujra.
delvan_dti Creative Commons License 2012.10.28 0 0 1608

Ivecoból nem szedtem még ki de elvileg annak is ilyennek kell lennie.

 

Az a tű ami ki áll elvileg az a szűrő amit takarítani lehet.

 

Bejelöltem a képen a :

Előzmény: PowerZ (1607)
PowerZ Creative Commons License 2012.10.28 0 0 1607
Ezt a szelepet kivettem. De nemteljesen olyan mint amit te linkelsz. Nekem csk egy tü all ki belole. Es ahogy kiveszem bent a helyen marad valami szuro. Nem csak a szelepet kell kiszereljem hanem amibe rogzitve van kockat is vegyem ki?
Előzmény: delvan_dti (1606)
delvan_dti Creative Commons License 2012.10.28 0 0 1606

Nagynyomású pumpát a vezérmű szíj hajtja és a motor,szemből nézve jobb oldalán van.

Ebbe van egy nyomásszabályzó ami egy micro szűrő is egyben.

Ez szokott eltömődni és akkor van az említett jelenség.

 

itt írtam már róla:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=117241285&t=9161073

 

 

A tankba a kisnyomású szivattyú van.

Ez nem megy ha beüt a fenti hiba:)

Előzmény: PowerZ (1604)
delvan_dti Creative Commons License 2012.10.28 0 0 1605

hali!

 

195/75 helyett nekünk elől 215/75 van és teljesen ok.(5" széles csak a felni)

Hátul még 195/75 ,de szerintem a 205/75R16C  90% h nem fog összeérni.

(a 215/75 már valószínű összeérhet rakottan)

 

Én tavaszig akarok rá szerezni valami szélesebb más et számú felnit és akkor mehet rá a 215/75 is.

 

 

 

Előzmény: sonyka007 (1603)
PowerZ Creative Commons License 2012.10.28 0 0 1604
Ez a hibajelenseg nekem van :/ nagynyomasu pumpa a tankba van? Vagy az az adagol helyen van?
Előzmény: delvan_dti (1599)
sonyka007 Creative Commons License 2012.10.27 0 0 1603

üdv

2003-as 50C13-n most 195/70/R16 gumi van de szeretnék alá  205/70/R16-os gumit tenni. Van e valakinek ilyen rajta, vagy alá fér-e? Szemre nekem úgy néz ki, hogy igen, (dupla rugó hátul így elég magas.) de nem tudom hogy a dupla kerék nem e ér  össze megrakottan.

Liviati Creative Commons License 2012.10.26 0 0 1602

Jakabszálláson 2 helyen, Szekszárdon és Tolnán próbáld meg. Vagy ha nem gond a lakatolás akkor furgonból is lehet csinálni, furgonom van kettő is.

Előzmény: mindaricsi (1600)
Roadtrain Creative Commons License 2012.10.26 0 0 1601

Liviati mintha tudna ilyeneket,keresd meg hátha :D

Előzmény: mindaricsi (1600)
mindaricsi Creative Commons License 2012.10.26 0 0 1600

Sziasztok! keresek 2000 előtti kockalámpás duplafülkés 3 vagy 4 ajtós kasznit.

Ha valaki tud kérem jelezze: 70 harminchárom 57478.

Üdv: mindaricsi

delvan_dti Creative Commons License 2012.10.23 0 0 1599

Hali!

 

Mi történik ha 1000-1500 fölé mész?

Leáll a motor? és letiltja a kisnyomású pumpát?

Esetleg ha egyből indítani akarod nem megy csak pár másodperc után?

 

 

Mert ha igen akkor a nyomásszabályzó lehet a hibás.

(ami a nagynyomású pumpában van)

 

 

Előzmény: zente1234 (1598)
zente1234 Creative Commons License 2012.10.22 0 0 1598

Üdv!

 

Talán tudnátok nekem segíteni abban mi lehet a gond ha az iveco-m (daily35c11) műszerfalán a porlasztócsúcs formájú hiba visszajelző pirosan villog és ezzel egy időben torpan is a kocsi.A hibafeltárás után a hibásnak jelzett porlasztót koplett kicseréltem de a hiba nem szűnt meg csak mérséklődött mégpedig ugy hogy ez a jelenség már csak 2500-3000 -es fordulat után jelentkezett egy napja petig ismét erősödött és már csak 2-3-ba tudok vele menni max 1000-1500-ös fordulaton.Előre is köszönöm.

Liviati Creative Commons License 2012.10.20 0 0 1597

Meg lehet, de nincs értelme, inkább egy normális sofőrt kell keresni. Mi van akkor mikor pl vész esetén szükség van a fordulatra? Törjön össze inkább  az autó?

Előzmény: Törölt nick (1596)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.19 0 0 1596

Üdv. Az megoldható egy 65c15 2800cm3 dailyn, hogy kb 2800-as fordulatnál ne tudja jobban kihúzatni az aktuális sofőr? Szóval valahogy szeretném leszabályozni a max fordulatszámot.

Sbamar Creative Commons License 2012.10.12 0 0 1595

Csak infóként közlöm, hogy megnéztem szétszedve is a két hátsó ajtót, és nem teljesen egyformák. Apróbb átalakításokkal szerintem megoldható a csere, de egy az egyben nem lehet őket átcserélni.

Az új ajtóban van egy plusz merevítés belülről (nem tudom, h mekkora jelentősége van), de a fő különbség a zárszerkezetek körül van, itt sajnos vágni kell a lemezből, hogy a régi ajtót az új kasznira fel lehessen rakni...

Előzmény: Roadtrain (1592)
Roadtrain Creative Commons License 2012.10.09 0 0 1594

Személyes véleményem,hogy azért érezni kéne annyira ezt a vasat,hogy tudj vele tolatni :)

De ha már annyira biztosra szeretnél menni akkor a legbiztosabb akksiról levenni egy szálat és hátra vinni,persze biztin keresztül.

Előzmény: Whoisdaddy (1591)
Roadtrain Creative Commons License 2012.10.09 0 0 1593

Nem tudom,de manapság már annyi mindent legyártanak,hogy egy próbát megér,gondoltma én :D

Előzmény: Liviati (1585)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!