Felrakás nélkül a 2,5cm is nagyon kevésnek tűnik ezt is megnézem majd valamikor.
Másik felnivel tuti megoldható.
Arra kell figyelni h a 65-ös daily felninek már sokkal nagyobb az "agy" rész.
Így a 35-50 nem jó.
Viszont láttam már 2006 utáni 35 vagy 50C-n de tuti h nem 65 volt hátul is 215/75 gumi volt rajta,sajnos a felni méret nem látszott a dupla kerék miatt ill elől a dísztárcsa miatt.
Felpróbáltuk a gumit de sajnos nem lett jó rá a 205/75/R16. A két gumi között az ikerkereken felrakás nélkül kb 1 cm volt, a 195-ös ön a kocsin pedig felrakva 2-2,5 cm van. Így fel se próbáltuk a kocsira mivel sztem az kevés. talán szélesebb felnivel ha van. A gumi az michelin agilis téli gumi lett volna.
Ezt a szelepet kivettem. De nemteljesen olyan mint amit te linkelsz. Nekem csk egy tü all ki belole. Es ahogy kiveszem bent a helyen marad valami szuro. Nem csak a szelepet kell kiszereljem hanem amibe rogzitve van kockat is vegyem ki?
Ezt a szelepet kivettem. De nemteljesen olyan mint amit te linkelsz. Nekem csk egy tü all ki belole. Es ahogy kiveszem bent a helyen marad valami szuro. Nem csak a szelepet kell kiszereljem hanem amibe rogzitve van kockat is vegyem ki?
2003-as 50C13-n most 195/70/R16 gumi van de szeretnék alá 205/70/R16-os gumit tenni. Van e valakinek ilyen rajta, vagy alá fér-e? Szemre nekem úgy néz ki, hogy igen, (dupla rugó hátul így elég magas.) de nem tudom hogy a dupla kerék nem e ér össze megrakottan.
Talán tudnátok nekem segíteni abban mi lehet a gond ha az iveco-m (daily35c11) műszerfalán a porlasztócsúcs formájú hiba visszajelző pirosan villog és ezzel egy időben torpan is a kocsi.A hibafeltárás után a hibásnak jelzett porlasztót koplett kicseréltem de a hiba nem szűnt meg csak mérséklődött mégpedig ugy hogy ez a jelenség már csak 2500-3000 -es fordulat után jelentkezett egy napja petig ismét erősödött és már csak 2-3-ba tudok vele menni max 1000-1500-ös fordulaton.Előre is köszönöm.
Meg lehet, de nincs értelme, inkább egy normális sofőrt kell keresni. Mi van akkor mikor pl vész esetén szükség van a fordulatra? Törjön össze inkább az autó?
Üdv. Az megoldható egy 65c15 2800cm3 dailyn, hogy kb 2800-as fordulatnál ne tudja jobban kihúzatni az aktuális sofőr? Szóval valahogy szeretném leszabályozni a max fordulatszámot.
Csak infóként közlöm, hogy megnéztem szétszedve is a két hátsó ajtót, és nem teljesen egyformák. Apróbb átalakításokkal szerintem megoldható a csere, de egy az egyben nem lehet őket átcserélni.
Az új ajtóban van egy plusz merevítés belülről (nem tudom, h mekkora jelentősége van), de a fő különbség a zárszerkezetek körül van, itt sajnos vágni kell a lemezből, hogy a régi ajtót az új kasznira fel lehessen rakni...