Keresés

Részletes keresés

Scaniás Creative Commons License 2013.05.14 0 0 8965

Csak Fényszaruig megy. Az az egy 256-os van rajta. Nem tudom milyen vállalkozóé, mert nincs rajta semmi.

Előzmény: gvm-408 (8964)
gvm-408 Creative Commons License 2013.05.14 0 0 8964

Melyik cég végzi a vonatpótlást a Hatvan-Szolnok vonalon? Ma reggel FIX-623 hozta az embereket.

Scaniás Creative Commons License 2013.05.13 0 0 8963

Annyira nem láttam közelről. De, ha legközelebb arra járok, megpróbálom közelebbről szemügyre venni ;)

Előzmény: 266-60 (8957)
gvm-408 Creative Commons License 2013.05.13 0 0 8962

Mindkettőtökkel egyetértek! Utasmaximalizálás, és rugalmatlanság és együttműködésre képtelebnség hatásos combója! Am nem lennék meglepve, ha a Jászkun mondjuk decembertől a 11:15-ös fényszaruit áttennék mondjuk 10:55-re, h visszahalásszák az utasokat. Ez azért is nagyon bosszantó, mert 10:45 és 12:15 között eddig pontban félóránként indultak haza a járatok, ami tök jól jött ki sok embernek.

Racilaci Creative Commons License 2013.05.13 0 0 8961

Jellemző ez az egyik hibázik, a másik meg nem csinál semmit - effektus. Igen, az első pontban hibázott ez, a másodikban meg az, aki nem akadályozta meg / csinálta vissza / igazodott a változáshoz.

Előzmény: Törölt nick (8960)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.13 0 0 8960

Alapból a Kunság tolta el a dolgot, ő úgy tolta el az időpontot, hogy nem követte a többi érintett jártnál korrekció.

 

Ha a jászberényi érkezéseket nézzük, akkor 9.55-10.40 között 4 járat érkezett Szolnok felől, miközben van olyan időszak, amikor 1,5 óra alatt 1 járat.

 

Eger Budapest ütemesítéskor a kilométerteljesítmény kis mértékben változott, inkább egyenletesebb lett a követés.

 

Ennek áldozata lett pár járat így pl a 10.15 ös Eger Hatvan járat is.

 

Most a emelt színtű járatokon pótjegyet kell fizetni, ezért a sima pótjegy nélküli járatokat keresik az utasok,már ahol van ilyen járat, így azokon kis mértékben megnőtt a forgalom átterelődött a pótjegyes járatok forgalma.

Előzmény: Racilaci (8959)
Racilaci Creative Commons License 2013.05.12 0 0 8959

Az a probléma, hogy egy-egy változtatást egész egyszerűen képtelen errefelé rendszerben végigvinni. Oké, hogy a Kunságnak kell +20 perc, de akkor miért nem rakosgatnak körülötte is mindent. Elég lenne 10-15 perc tologatás és kész. Vagy oké, hogy ütemesítik az Eger-Bp-et, de akkor nézzenek már szét, hogy ez mire hogyan hat.

 

Írom mindezt abszolút közvetlen érintettként, mivel a Miskolc-Debrecen ütemesítés közzétételének a napján láttam, hogy mit hol mulasztottak el tologatni. Ezeknek 10-20%-át aztán műsoron kívül, a következő 3 hónapban módosították, a többit úgy hagyták. Kérdem én, hogy miért csak ennyit? Illetve hogy ha én december 1-én egy órán belül átláttam a helyzetet, akkor a tisztelt közlekedésmérnökök miért nem - akiket ezért is fizetnek? Pláne úgy, hogy az utána következő foltozgatás egyértelműen igazolta, hogy nem lett volna eredetileg sem akadálya az átfogóbb módosításnak.

 

Amit írsz, az nem feltétlenül csak a bevételmaximálásról szól. Hanem az odafigyelés hiányáról, a rugalmatlanságról, az együttműködésre való képtelenségről is.

Előzmény: Törölt nick (8958)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.12 0 0 8958

A Hatvan Szolnok autóbuszvonal 1995 ben indult akkor még nem 1467 es vonalként hanem "hazai" 3620" as vonalként.

 

A Jászberényi indulás akkor a 6.27 es Mátra Volán Gyöngyös Jászberény Szolnok után 23 perccel volt.

A Hatvani a Gyöngyös-Karácsond-Jásztelek-Szolnok járattól tudott elvenni utast mert Jásztelek-Szolnok között az volt utána (Jásztelek 7.23, Szolnok érk, 8.10) Jásztelek,

Magyarul a 2 Mátra járat közé került be 1995 ben a Hatvanis járat.

 

Visszafelé:

 

Szolnokról, 8.35 Jászkun Jászberényig, 8.55 Tisza Volán Szeged Szolnok Jászberény-Parádfürdő,utána a Kunság 9.15 kor a Kiskunhalas-Szolnok Jászberény Gyöngyös,  majd munkanap 9.35 kor újszászi betéréssel a Hatvani Volán. Utána a köv járat Jászkun 10.20 kor.

 

 

A Hatvani 9.35 ről 9.40 re módosított a újszászi betérés megszünetésével, de a Kunság 9.15 ös időpontját a vezetési pihenőidőre való hivatkozással 9.30 ra tolta.

 

Így maradt a Hatvanis járatnak, 10 perc utasgyűjtésre, meg Jászberényből 10.35 ös után 10 perc, mert a következő meg 11.15 ös Jászberény-Jászfényszaru között.

 

Néztem párszor érkezőben a 11.45 re érkező járatot, és siralmas volt 3-6 utas volt csak.

 

Gyakorlatilag a Kunság időpionteltolása miatt nem volt utas Szolnok -Jászverény között, mert még a 25 perces követés helyetti 10 perc az nagyon kevés.

 

11.45 után 13.20 kor megy járat Hatvanból Budapestre:

 

Anno a ütemes 1040-1050 es gyöngyösi egri vonalcsoprt átalakítása előtt ment 12.45 kor egy járat Hatvanból Budapestre, sőt a 1990 es évek közepén, volt a 11.45 ös után egy 12.156 ös Ecséd-Hatvan Budapest gyors, majd 12.25 kor egy (Heves)-Gyöngyös-Hatvan Gödöllő Budapest, 12.25 kor kor majd a Hatvanis 12.45, utána 13.35 ös lassú Gödöllőn át.

 

Az hogy dél körül miáértz szüntek meg a járatok Budapestről Hatvanba nehéz ügy.

12.45 ös buszon a Kossuth térről kb 20 utas biztos utazott ehhez hozzájön még a Zöldfa vendéglő.

a 10.15 ös Eger Hatvan járaton is volt utas, igaz lehet most a 10.301 Eger Gyöngyös meg a 12.15 ös Gyöngyös M3 Budapesten lehet dupla ennyi utas és bevétel van.

 

Utasszemmel más , mint a bevétel szempontjából, ezért időnként áldozatul esnek járatok a bevétel maximalizálásnak....

Előzmény: gvm-408 (8955)
266-60 Creative Commons License 2013.05.11 0 0 8957

Nem is olyan messze ide (direkt nem írom le hogy hol) tavaly télen láttam egy OT-s rendszámú 255-öst, de gondolom, ez nem az. Rendszámot nem láttál véletlenül, ha volt rajta egyáltálán?

Előzmény: Scaniás (8953)
Racilaci Creative Commons License 2013.05.10 0 0 8956

Tegnap valami gikszer volt a Nyíregyháza-Gyöngyös járaton: EEM-669 Tiszaújvárosban félre lett állítva, s mentesítő járat vitte el az utasait és a sofőrt is. Pusztán 40 perces késéssel folytatták az útjukat, tehát már hamarabb értesülhettek Gyöngyösön a problémáról.

Amolyan vak vezet világtalant eset volt egyébként, mert a DZL-065 se úgy szólt, amelyik garantáltan kibírja hazáig (a motorháztetőt pl. nem is lehetett rajta bezárni).

gvm-408 Creative Commons License 2013.05.10 0 0 8955

Előre is elnézést kérek minden fantól! De úgy gondoltam, ezt megosztom veletek. Április 1-jétől ismét módosított a HV a menetrendeken. A szolnoki járat vissza 60ba eddig 9:40-kor indult Szolnokról, Berényből 10:45-kor, vagyis 10 perccel a 10:35-ös fényszarui járat után. Ez azt eredményezte, h a 10:45-ön nem sokan mentek Fényszarura. 60ba pont beért 11:45 előtt, vagyis kiváló csatlakozást nyújtott az akkor induló pesti járathoz. 1-jétől Szolnokról 9:40 helyett 10-kor indul, ami azt jelenti, h Berényből 11:05-kor, tehát 10 perccel a 11:15-ös fényszarui előtt startol. 60ban így nem éri el a pestit, a következő 11:45 utáni, pedig csak 13:20-kor indul. Eddig sem igazán tetszett a HV policy, de most már kínomban nevetek. Hogy lehetnek azok után, h ritkították a már amúgy is nevetségesen ritka járatainkat 60ba és haza, Fényszarura, ilyen pofátlanok. Arra megy ki, ugyanis a játék, h utasokat happoljanak el a Jászkun elől, ami a negyed 12-es járatot üzemelteti. Nem elég nekik az a bevétel, amit azzal akasztanak, mikor Szolnok felé megy a busz, majd vissza Berényig, még erre is ráakaszkodnak! Igaz, hogy egy jó pesti csatlakozásunkat barmolták szét vele, meg megbontották a nagyjából óránkénti járatokat Fényszaruról és Berényből 60 felé, de hát, ugye mindennek ára van! Csak azt nem értem, h miért mindig velünk, jászságiakkal kell kib*szniuk ilyen szépen! (és most nem csak menetrendi dolgokra gondolok) Attól még, h rivalizál a két volán, rá kéne döbbenni, hogy mi is egy volántársaság igazi feladata.

Még egyszer elnézést mindenkitől, akit ez a komment sért, vagy nem ért egyet vele, de nekem ez a véleményem.

Az irányelv: az utas van a volánért, és nem fordítva.... :P

BPO-105 Creative Commons License 2013.05.09 0 0 8954

Gondolom, valaki megegyezett a volánnal és kibérelt egy férőhelyet a buszának.

Előzmény: Scaniás (8953)
Scaniás Creative Commons License 2013.05.07 0 0 8953

Akkor egy ilyen szépségről van szó?
Vajon mi célból tárolhatják ott...

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=366043360173071&set=o.231712766924514&type=1&theater

 

 

Előzmény: hatvanifiu (8952)
hatvanifiu Creative Commons License 2013.05.07 0 0 8952

Kijavítanálak:piros-fehér 255 !!!

Előzmény: 266-60 (8949)
Scaniás Creative Commons License 2013.05.06 0 0 8951

Üdv!

Köszöntem szépen a válaszokat!
Akkor most már így összeraktam mit láthattam. Leginkább a piros-fehér 256 nem fért a képbe, de most már értem.

 

Nem mondjátok, hogy GBG-t felújítják :)) Szeretjük a Hatvani Volánt :) 
Milyen perverz lenne már 6kék csíkosan :P Lehet tudni mikorra várható az elkészülte? És IAW-ot fogják javítani?

RAN 19-77 Creative Commons License 2013.05.05 0 0 8950

úgy fest a káli illetőségű DUD-567 fordája elkaszálásra kerül

 

a 84-es vonal pótlására létrejött 3459-es számú autóbuszvonal 2013-ig húzta

http://www.agriavolan.hu/docs/értesites20130501.pdf

266-60 Creative Commons License 2013.05.03 0 0 8949

Szia!

 

Elvileg ezek vannak még meg hátul:

 

BRF-829, CJX-423, DZB-567, +egy piros-fehér 256, ami maszek

 

Kb. három hete jártam utoljára arra, akkor még ez volt a helyzet.

Előzmény: Scaniás (8944)
Varga Papp József Creative Commons License 2013.05.02 0 0 8948

A 256 az szerintem CJX-426 vagy CJX-428 volt.(sok más lehetőség nincs).  A 260ast nem tudom így látatlanban.

 

GBG-902 felújításon van, ha valaki keresné. Helyette LXG-834 van

Előzmény: Scaniás (8944)
Scaniás Creative Commons License 2013.04.30 0 0 8947

KZX az fordagép volt apcin. Műszaki lehet vagy mi történt...

Előzmény: éjszakás tartalék (8945)
Irizar ranger Creative Commons License 2013.04.29 0 0 8946

Igaz is, elnézést. :)

Előzmény: éjszakás tartalék (8945)
éjszakás tartalék Creative Commons License 2013.04.29 0 0 8945

Nem egyről beszéltek. :) Amit kérdezett Scaniás, az 5.15-kor indul Hatvanból, 6.55-re ér Egerbe, majd 8.10-kor indul vissza Budapestre. Felváltva van rajta az IAW' meg az LSH'.

Amit te mondasz, az meg Apcról elindul 6-kor, Egerbe ér 8.25-re, majd 10.30-kor indul Parádsasvárra. 13.09-kor indul vissza, 14.10-re van Egerbe, majd indul Apcra 14.30-kor. Sokáig a KZX-002 volt rajta, aztán kb. 2 hónapig az FJG-425 járt rajta, legutóbb meg az FLJ-047-et láttam már.

Előzmény: Irizar ranger (8942)
Scaniás Creative Commons License 2013.04.29 0 0 8944

Ajaaaajj :S
Szegény, remélem meg fogják csinálni és akkor majd el akarom csípni, mert nagyon régen mentem már vele.

 

Kérdés:

Minap láttam a hatvani Volán telepen hátul egy sárga 260? és egy piros-fehér 256? gondolom rég leselejtezett gépet. Mit lehet ezekről tudni? 

Előzmény: Varga Papp József (8941)
LMB-706 Creative Commons License 2013.04.28 0 0 8943

Igen, szerintem az ugyanaz a forda. 

Előzmény: Irizar ranger (8942)
Irizar ranger Creative Commons License 2013.04.28 0 0 8942

Utána az megy Parádsasvárra? Mert azon vagy IC12, vagy vmi emelt(??)padlós credo szok lenni.

Előzmény: RAN 19-77 (8939)
Varga Papp József Creative Commons License 2013.04.28 0 0 8941

Két hétig Credo két hétig IAW-468... csak utóbbi-ha jól tudom- váztöréses szóval egy darabig biztosan nem lesz.

Előzmény: Scaniás (8938)
Scaniás Creative Commons License 2013.04.25 0 0 8940

Köcce!
Akkor kihagyós lesz :P 

Előzmény: RAN 19-77 (8939)
RAN 19-77 Creative Commons License 2013.04.25 0 0 8939
szerintem kredenc az esélyes
Előzmény: Scaniás (8938)
Scaniás Creative Commons License 2013.04.24 0 0 8938

Üdv!

Tudna valaki segíteni, hogy a 

 

1049/4 járat      Közlekedteti: Hatvani Volán

közlekedik: munkanap   

 

8:10 Eger - Bp. lassú

járaton milyen gép szokott közlekedni?

Törölt nick Creative Commons License 2013.04.12 0 0 8937

Most nézem, az valami klubba van, oda nem tudok írni. Mindegy, amilyen élet van ott, nem is nagyon érdekel. :)

Előzmény: EKM-765 (8936)
EKM-765 Creative Commons License 2013.04.12 0 0 8936

Van.

Előzmény: Törölt nick (8935)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!