Magyar ember a legjobb peldaja hogy ez a mondas egy baromsag.:))
S raadasul ha osszegyujtesz egy millio forintot autora akkor te pl 500 e ert veszel merthogy ha porlasztocsucs beszarik vagycturbo, adagolo, szivattyu stb legyen mibol megcsinalni??
Megmondom neked oszinten en ha volt dpf-es kocsim hamar megoldottam a dolgot..s az atirasnal kapott egy kis chippelest is. Szerintetek egy 8-10 eves kocsival rendelkezo magyar embernek van evi szazezer forintja egy rohadt dpf-re regeneralasra stb. Van eleg kolteni valo egy autora..
Van vkinek otlete hogy hol kapok váltógombot 2004-es elegance-hoz? A femlapocska kopottas rajta..
Aztan olyan problemam van hogy fel perc utan max kidobja a tempomatot es a radio kijelzoje a muszerfalegyseg kozepen hol megy hol nem. S ha latszik, akkor tudom csak kezelni a multikormannyal a cds radiot..
Ebben valami sánta. Élőadatból bármikor megmondom, hogy van DPF vagy nincs. Egyébként a műszakin adnak egy nagy gázfröccsöt, oszt ha van füst, lesz gyanú.
Helo, igen ez így van... már csak az a kérdés, hogy leszerelik a kipufogó rendszert és átnéznek rajta, benne van-e a kerámia betét a dpf dobban... nem hiszem... Anno én úgy szívtam be, hogy elvileg dpf-el vettem az autót, skoda márkaszervizben, porsche-nál megnézettem az autót, a komputeres vizsgálat semmit nem tudott kimutatni, csak azt, hogy megfelelő a nyomás a két szenzornál, a dpf 27% töltöttségű. Káros-anyag kibocsátás a gyári érték volt.... Ezután 2 hónapra, amikor a leömlő alatti flex csövet ki kellett cserélni és le kellett kapni a teljes rendszert, akkor mondták, a kipufogós szakik, hogy kerámia betét az nincs... Vettem egy új DPF-et, méregdrága pénzért, feltöltettem az additiv tartályt (kell a regeneráláshoz, 23eFt/l = 4 liter kell) és újraszoftverezték az autómat porsche-ban... Az eredmény az lett, hogy városi használatban 100km megtétele után regenerált állandóan, gyakrabban kellett cseréljem az olajat is... Ráadásul a 2006-2007 évjáratú 2.0 PDTI autókhoz 2012-ban jan végén adtak ki új szoftvert ami a CR-ekben is van, az ütemezetten regenerálja a DPF-eket, nem az eltömődés 100%-át nézte. Egy év szívás után a Porscheban árulták el a titkot, vissza a baltához című fejezet, DPF le, üres dob vissza, szoftver módosít... ha ne adj isten de valaki olyan elvetemült lesz, hogy tényleg le akarja szedni és átnézni, ám legyen, vizsga előtt visszarakom az új sértetlen DPF-et arra az egy napra... két-három óra szívás a le-felszerelés...
A kiszemelt autón most volt meg a 145000-es nagyszervíz. Mindig a skodánál szervízelték,és nem volt még semmi baja sem. Legtöbbet osztrák pályán ment. Természetesen átnézetném saját szerelővel is.
Állítólag az 1.9 nem viszi olyan könnyen ezt a kasznit.
2015 január 01.-től a műszaki vizsgán kötelezően ellenőrizni kell a DPF meglétét és működőképességét, azon járműveken, amik gyárilag DPF-el készültek. (2010-től minden diesel)........
- az eddigi 140LE helyett az autó 170LE-s durván... autópályán is normálisan közlekedve 5.2-el elmegy, a motor erős mint egy bivaly...., városban is bírja gond nélkül 50-nél az 5-st...
Kb egy éve a Porsche-nál adták meg az elérjetőségeit, miután sokszázezer elköltése, illetve részecskeszűrő regenerálás szíváson túl voltam és már baráti a viszony a szervizvezetővel... Nem kellett chiptuning meg PB-box, ők is ennél az embernél dolgoztatnak.... ja és nem is fájt nagyon, mert 50eFt-ből megvolt...
Főleg WV - csoport autóival foglalkozik az ember, 2 óra alatt oda vissza teszteléssel.
Ha érdekes a priviben bárkinek megadom az elérhetőségét
Elnezest kerek o nagy nyelvesz UR, de egesznapi munka utan ejszaka gyors netezes mellet enyire futotta. Nem tudtam hogy ennyire fontos kriterium a helyes iras itt, szlovakiai magyarkent es hulla faradtan enyire futotta. Segitseg helyett fenhejazas enyire futotta neked. Megegyszer kossz.