Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Donibcsi Creative Commons License 2014.09.06 0 0 50667

Ezt hivjak ugy, hogy tartalek.

 

meg a simsonon is volt

 

te az az ember vagy, akinek ha elfogy a tuzeloje, kiszedi az ablakokat es eltuzeli.

van ilyen csak akkor nem kell sirni. Mindenki vegyen olyan autot, hazat, mosogepet, amit fenn bir tartani.

Előzmény: kawabusa (50666)
kawabusa Creative Commons License 2014.09.06 0 0 50666

Magyar ember a legjobb peldaja hogy ez a mondas egy baromsag.:))

S raadasul ha osszegyujtesz egy millio forintot autora akkor te pl 500 e ert veszel merthogy ha porlasztocsucs beszarik vagycturbo, adagolo, szivattyu stb legyen mibol megcsinalni??

Ne mondjad mar.. 

Birom a kurva bolcs embereket;)

Előzmény: Donibcsi (50664)
Tánczi01 Creative Commons License 2014.09.06 0 0 50665

Igen,ezt köszönöm szépen. Miket cserél a hivatalos szervíz,és mennyi kilóméternél?

Erre lennék kíváncsi.

Előzmény: stevie-13 (50662)
Donibcsi Creative Commons License 2014.09.06 0 0 50664

....amíg a takaró ér.

Előzmény: kawabusa (50663)
kawabusa Creative Commons License 2014.09.06 0 0 50663

Megmondom neked oszinten en ha volt dpf-es kocsim hamar megoldottam a dolgot..s az atirasnal kapott egy kis chippelest is. Szerintetek egy 8-10 eves kocsival rendelkezo magyar embernek van evi szazezer forintja egy rohadt dpf-re regeneralasra stb. Van eleg kolteni valo egy autora..

Egyebkent nezzetek meg egy bkv buszt..ennyi;)

Előzmény: keresztl7227 (50657)
stevie-13 Creative Commons License 2014.09.06 0 0 50662

Mivel itt nem nagyon mond senki semmit sem,  ezért nem tudom mikor mit is kellene cserélni.

 

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=131578180&t=9116049

Előzmény: Tánczi01 (50661)
Tánczi01 Creative Commons License 2014.09.05 0 0 50661

145000-nél volt a longlife szervíz. Mivel itt nem nagyon mond senki semmit sem,  ezért nem tudom mikor mit is kellene cserélni.

Előzmény: Airbag. (50659)
kawabusa Creative Commons License 2014.09.05 0 0 50660

Sracok

 

Van vkinek otlete hogy hol kapok váltógombot 2004-es elegance-hoz? A femlapocska kopottas rajta..

Aztan olyan problemam van hogy fel perc utan max kidobja a tempomatot es a radio kijelzoje a muszerfalegyseg kozepen hol megy hol nem. S ha latszik, akkor tudom csak kezelni a multikormannyal a cds radiot..

Esetleg vkinek otlete mi a fax lehet a problem..

 

Elore is koszonettel

Airbag. Creative Commons License 2014.09.05 0 0 50659

a 145-ös nagy szerviz az hogyan jött ki?

Előzmény: Tánczi01 (50653)
Donibcsi Creative Commons License 2014.09.05 0 0 50658

Ebben valami sánta. Élőadatból bármikor megmondom, hogy van DPF vagy nincs. Egyébként a műszakin adnak egy nagy gázfröccsöt, oszt ha van füst, lesz gyanú.

Előzmény: keresztl7227 (50657)
keresztl7227 Creative Commons License 2014.09.05 0 0 50657

Helo, igen ez így van... már csak az a kérdés, hogy leszerelik a kipufogó rendszert és átnéznek rajta, benne van-e a kerámia betét a dpf dobban... nem hiszem... Anno én úgy szívtam be, hogy elvileg dpf-el vettem az autót, skoda márkaszervizben, porsche-nál megnézettem az autót, a komputeres vizsgálat semmit nem tudott kimutatni, csak azt, hogy megfelelő a nyomás a két szenzornál, a dpf 27% töltöttségű. Káros-anyag kibocsátás a gyári érték volt.... Ezután 2 hónapra, amikor a leömlő alatti flex csövet ki kellett cserélni és le kellett kapni a teljes rendszert, akkor mondták, a kipufogós szakik, hogy kerámia betét az nincs... Vettem egy új DPF-et, méregdrága pénzért, feltöltettem az additiv tartályt (kell a regeneráláshoz, 23eFt/l = 4 liter kell) és újraszoftverezték az autómat porsche-ban... Az eredmény az lett, hogy városi használatban 100km megtétele után regenerált állandóan, gyakrabban kellett cseréljem az olajat is... Ráadásul a 2006-2007 évjáratú 2.0 PDTI autókhoz 2012-ban jan végén adtak ki új szoftvert ami a CR-ekben is van, az ütemezetten regenerálja a DPF-eket, nem az eltömődés 100%-át nézte. Egy év szívás után a Porscheban árulták el a titkot, vissza a baltához című fejezet, DPF le, üres dob vissza, szoftver módosít... ha ne adj isten de valaki olyan elvetemült lesz, hogy tényleg le akarja szedni és átnézni, ám legyen, vizsga előtt visszarakom az új sértetlen DPF-et arra az egy napra... két-három óra szívás a le-felszerelés...

Előzmény: 409 (50644)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.05 0 0 50656

Alig rosszabbul viszi a 130-as 1.9PD, mint a 2.5....

Előzmény: Tánczi01 (50654)
yotti Creative Commons License 2014.09.05 0 0 50655
Az "állítólag"az mit jelent pontosan?
Előzmény: Tánczi01 (50653)
Tánczi01 Creative Commons License 2014.09.05 0 0 50654

Van esetleg még valakinek 2.5 tdi?

Tánczi01 Creative Commons License 2014.09.05 0 0 50653

A kiszemelt autón most volt meg a 145000-es nagyszervíz. Mindig a skodánál szervízelték,és nem volt még semmi baja sem. Legtöbbet osztrák pályán ment. Természetesen átnézetném saját szerelővel is.

Állítólag az 1.9 nem viszi olyan könnyen ezt a kasznit.

Előzmény: 409 (50652)
409 Creative Commons License 2014.09.04 0 0 50652

"Ha jól értem,lebeszélnél róla?"

 

 Én aztán soha, senkit....Elvből nem szólok bele senki autóvásárlásába. Nem egy hálás dolog.

 

 "Melyik a jobbik diesel motor? 

2.0  vagy 2.5 ?"

 

 Az 1.9-es.  (van belőle 130lovas is)

 

 "Sajnos az autókhoz nem értek. :)"

 

 Ez esetben a megnézésre szervezz be valakit, aki ért hozzá és megbízol benne. De azt senkitől se várd el, hogy belelásson pl a motorba, váltóba.

 

Előzmény: Tánczi01 (50647)
Donibcsi Creative Commons License 2014.09.04 0 0 50651

A ket motor teljesitmenyleadasa teljesen mas. Marhasag osszehasonlitani ket olyan motort, amiben az egyetlen kozos dolog az uzemanyag fajtaja.

Előzmény: Tánczi01 (50649)
yotti Creative Commons License 2014.09.04 0 0 50650
Az"egykilencesnek"is érzésre van olyan ereje mint a 2.5-nek.Szerintem!De majd a többiek megerősítik ezt az állítást.(vagy nem).
Előzmény: Tánczi01 (50649)
Tánczi01 Creative Commons License 2014.09.04 0 0 50649

Legjobb barátomnak van 2.5 tdi,és az ereje győzött meg. Ha azt mondjátok,hogy biztosan megjárom vele, lehet más autóban gondolkodom tovább.

Előzmény: yotti (50648)
yotti Creative Commons License 2014.09.04 0 0 50648
Az 1.9 Pdtdi-ben nem gondolkodól?
Előzmény: Tánczi01 (50647)
Tánczi01 Creative Commons License 2014.09.04 0 0 50647

Ha jól értem,lebeszélnél róla?

Melyik a jobbik diesel motor? 

2.0  vagy 2.5 ? 

Minden autónál van egy leírás, ahol leírják, 

Mennyi kilóméternél mit kell cserélni. 

Amiket írtál,mennyire jellemző hibák? Tudnál konkrét 

árakat linkelni valahonnan?  

Az általános dolgokon kívül mit kell megnézni egy Superb-n 

vásárlás előtt?

Előre is köszönöm a segítséget.

Sajnos az autókhoz nem értek. :)

Előzmény: 409 (50645)
gsis Creative Commons License 2014.09.03 0 0 50646

Akkor majd a DPF " kiherélők " áttérnek az " okosba " / biztos kitalálják a leleményes emberkék / történő

visszaszerelésre .De jó is ez az olcsón fenntartható dízel technika !!

Előzmény: 409 (50644)
409 Creative Commons License 2014.09.03 0 0 50645

"Van valamilyen széria hibája?"

 

 A VP44-es adagoló.

Előfordulnak gondok a szelephimbákkal/hidrotőkékkel/veztengelyekkel.

 

Vezszíjak 120ekm/4év cserélendőek.

Szervizeket/olajcserét kijelzi a műszerfalon, max 2év/30ekm (longlife)

Normál szerviz/olajcsereperiódus, 15ezrente, ha ezt akarod.

Előzmény: Tánczi01 (50642)
409 Creative Commons License 2014.09.03 0 0 50644

 

  2015 január 01.-től a műszaki vizsgán kötelezően ellenőrizni kell a DPF meglétét és működőképességét, azon járműveken, amik gyárilag DPF-el készültek.  (2010-től minden diesel)........

Előzmény: keresztl7227 (50643)
keresztl7227 Creative Commons License 2014.09.03 0 0 50643

Hello,

 

Nekem egy 2007 2.0 PDTDI van, a DPF kiiktatás miatt, a következőket csinálta egy vérprofi emberke....

- gyári, eredeti szoftver lementve

- gyári program módosítva, dpf ellenőrzés - működés kiiktatva

- gyári szoftver teljesítménygörbék változtatva...

 

- az eddigi 140LE helyett az autó 170LE-s durván... autópályán is normálisan közlekedve 5.2-el elmegy, a motor erős mint egy bivaly...., városban is bírja gond nélkül 50-nél az 5-st...

 

Kb egy éve a Porsche-nál adták meg az elérjetőségeit, miután sokszázezer elköltése, illetve részecskeszűrő regenerálás szíváson túl voltam és már baráti a viszony a szervizvezetővel... Nem kellett chiptuning meg PB-box, ők is ennél az embernél dolgoztatnak.... ja és nem is fájt nagyon, mert 50eFt-ből megvolt...

Főleg WV - csoport autóival foglalkozik az ember, 2 óra alatt oda vissza teszteléssel.

 

Ha érdekes a priviben bárkinek megadom az elérhetőségét

Előzmény: kawabusa (50622)
Tánczi01 Creative Commons License 2014.09.03 0 0 50642

Sziasztok!

 

Kinéztem magamnak egy Superb-t. 

2006.12. 2.5 V6 TDI 158000km-el. 

A vásárlásnál mikre kell odafigyelnem???

Van valamilyen széria hibája?

Le tudná nekem valaki írni a szerviz intervallumokat, és

azt hogy miket mikor kell rajta cserélni?

 

Előre is köszönöm szépen a segítséget.

frelandersanyi Creative Commons License 2014.09.01 0 0 50641

Elnezest kerek o nagy nyelvesz UR, de egesznapi munka utan ejszaka gyors netezes mellet enyire futotta. Nem tudtam hogy ennyire fontos kriterium a helyes iras itt, szlovakiai magyarkent es hulla faradtan enyire futotta. Segitseg helyett fenhejazas enyire futotta neked. Megegyszer kossz.

Előzmény: Törölt nick (50633)
kawabusa Creative Commons License 2014.09.01 0 0 50640

Koszonom Mindkettotoknek..

Előzmény: Varshi (50627)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.31 0 0 50639

2005. 5 hó Business felszereltség és nem lehet.

Előzmény: superbfanatic (50635)
superbfanatic Creative Commons License 2014.08.31 0 0 50638

Üdv!

Ja a CHF hitellel együtt ! :)

Előzmény: Airbag. (50637)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!