hát ez az,hogy szerintem is :( francba, tuti a dugó van oda, még jó, hogy, megkérdeztem többször is a szakit, biztos rendben van, nem lóg nagyon, ne cseréljük a dugókat is? "ááá semmmi baja"
98'-as évjáratú opel astra g autóm fűtőventillátora beráz. Ahhoz hogy megoldjam ezt a problémát le kell szednem az egész műszerfalat vagy van más megoldási lehetőség? melcsi805@gmail.com emailcímre megköszönnném ha valaki segítene.
A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 1998-as évjáratú Opel Astra G 2.0 diesel autóm. A fűtésrendszerét szeretném szétszedni. Van valami leírási útmutató erre? Nagyon jó lenne mert nem tudom hogy álljak neki.
Akár ide belinkelni vagy emailben elküldeni az hatalmas segítség volna. melcsi805@gmail.com
A szakértők véleményét kérném! X20XEV, valszeg sok km-el (óra szerint természetesen 200 ezer alatt). Hidegen csattogott, olajat is fogyasztotta. KApott egy gyűrűsort+szelepszár szimeringeket + hajtókarcsapágyakat, biztos, ami biztos alapon, illetve egy alapos hidrotőke pucolást. Összeszerelés után teljes csend, semmi csattogás, kopogás úgy 4000 km-ig, majd most 6000 km után már úgy csattog hidegen terhelésre, mint előtte. Nem tudom eldönteni, hogy alulról, vagy felülről. Melegen szinte teljesen abbamarad. Kompresszió tökéletes, erős mint a bajnok, olajat nem eszi már. Csak ez a csattogás maradt, hidegen, főleg 2000-es fordulattól terhelésre, motorfékre elkussol. Vélemény???
Én vagy a hidrotőkékre tippelek, vagy a dugattyú kóvályog a hengerben. Szabályosan kelepelő hangja van hidegen. Szerintetek?
Logikusan ilyen évjáratú autóknál ezek a km vicc kategóriába tartoznak. De igazából nem is érdekel hány km van benne. Nincs jelentősége. Az állapot a lényeg nem km állása. Ettől függetlenül a képek alapján elég szépek ezek a gépek. A Rozsda foltok jobban érdekelnek mint a km óra állása.
Köszi a tippeket. Jó mert élősszőr én nézem át a gépeket. Ha vásárlás gyanús akkor megnézi egy szerelő. Ha ő is rábólint akkor ok. A kombi nekem és páromnak is tetszik. De egy sima 5 ajtós is jó lenne. Haver jó mert sokat tud segíteni ha meglesz. Opel márkaszerviz azért nem rossz ha van haver. :) Ezeket néztem ki hétvégére vagy a jövőhét elejére.
1.2.3.4. 5. De persze még addig változhat a sorrend és a kinálat. Majd felhívom őket. Kiváncsi leszek milyenek lesznek a Swiftek után. Azokból szinte csak roncsokat találtam. :( Mondjuk ha egy mód van rá, kereskedésből nem igazan szeretnek autót venni. Nem rugalmasak és alkudni sem lehet igazan...
300-ért már találsz jó F Astrát, családinak a kombit ajánlom (befér a babakocsi is meg a babaágy is simán), nagyobb belőle a választék is mint a szedánból. A kasztnit kell nagyon átnézni alul-felül, mert szeret rohadni (mondjuk háromszázért valószínűleg fog is) de ez jó alkualap:)
A motorjuk félmillió kilométert is elmegy, ezért előszeretettel visszapörgetik az órát, akár többször is élettartama során. Tehát a kilométeróra-állásra rá se nézz:) Ne füstöljön, induljon 3-4 fordulat után, járjon minden henger.
Az egyhatos erősebb, de nem feltétlenül eszik többet.
A karambolos előéletet a pótkeréktartón (semmi deformáció nem lehet benne, karambol után ezt szinte sosem javítják) és az első nyúlványokon (megvannak-e egyáltalán) tudod ellenőrizni.
A csomagtértakaró jó ha benne van, mert drága, és macerás beszerezni.
F Astra vásárlása előtt állok. Vagyis kezd érdekelni a típus. Eddig Swifteket nézegettem. De sajnos abban az ár kategóriában amiket nézek főleg roncsokkal találkoztam. 300e kategória. Kezdek rájönni ,hogy valószínűleg egy normális Swift inkább 400e. De ez alkuval, papírozással kb 500e lenne. Ennyit nem biztos ,hogy ér nekem egy Swift. Ekkor jött képbe a F Astra. 97 utáni 1.4 vagy 1.6 8v verziókat nézegettek. Haver Opel márkaszervizben dolgozik és ő is ajánlotta a gépet. Főleg ,hogy családi autó lenne picit gyerek mellé.
Valószínű egyről beszélünk. Egy fekete kupak van a végén. Az alatta lévő szelepet kell kitekerni egy hagyományos fém szelepsapkával,aminek a végén van egy fül. A kerékből is ezzel kell kitekerni. a többi ahogy írtam.
Mutass légyszi egy fényképet erről a szelepről, mert én nem szedtem még szét az injektort, de amit így tudok elképzelni, mint amit leírtál kerékszelephez hasonlónak, az szerintem az a csonk amiről én beszélek.
Írtam választ 409 hozzászólásáról. Ennél egyszerűbb megoldás nincs kb.2 perces munka. Elfelejtettem leírni neki hogy arról a szelepről beszélek ami olyan mint a kerék szelep. Csak ki kell tekerni, egy csövet ráhúzni, rózsaszin relé ki, ha szemben állunk az autóval 12 és 6 óra közötti két lukat dróttal összekötni és kész. Gyújtást ráadni (nem beindítani) és kész. Lehet másnak is az igét hirdetni, ki van próbálva, H Astrán is így működik.
Astra H (2008)-as ablaklégterelő, első ajtóra eladó (Szatuna). Egy szezont volt használva. 3 pár van belőle. Jó lenne ha valaki egyben elvinné. (Új ára 8600Ft) Egy pár ára 5000Ft. De megedjezünk ha valakit érdekel egyben.
Csak arra lettem volna kiváncsi hogy az injektoron lévő szelepet hol találom, de már meg van. Úgyan is ha azt kitekered és a szivattyú reléjét kiveszed, egy drótot a két megfelő lyukba bedugsz, akkor nem kell semmi féle csöveket megbontani. Csak ráadod a gyújtást és folyik a kánaán. Csak ehhez a motorhoz 3 különféle helyre tették ezt a szelepet. Az enyém van a legrosszabb helyen. Körülbelül ennyit értek hozzá.
Nekem a nyomásmérő csonkja ugrott be. Elvben ott is lehetne csapolni, nem? Bár nyilván 0 főtengely fordulattal nem fog neki jönni semmi sem, illetve csak a zárt rendszerben lévő nyomás amit kilő pár ml-t.
Válaszra van szükségem az ügyben, hogy okozhat-e a stabilizátor szilent kopottsága ilyen problémákat?
-Gödrökbe erősen kopog a futómű -Lendületesebb kanyarvételnél szintén kopog (függetlenül a gödröktől) - ezt érezni a sebváltón is, olyan mintha valamivel kocogtatnák. Kanyarokba ezek a kopogások szabálytalanok, hol 1-et, 2-őt, vagy 3-at koppan.
Szerelő aknán nézte, sajnos úgy tökéletesen nem lehet előidézni, valamint a toronycsapágyat is cserélni kell, de gondolom annak nincs köze hozzá.
Sziasztok! Megtudná valaki mondani, hogy b vectránál mi húzza vissza a kulcsot önindító állásból gyújtásra? Valami kattant egyet azóta kézzel kell vissza tekerni, ki vettem a zárbetétet de ott nem látok hibát.
Koszonom szepen! Kulonben meg nemis latom a felnin az Et szamot,csak a pasi mondta...azt latom,hogy 5jx13..nemtudom,hogy az jo e!? Most csiszolgatom,rozsdamarozom,rendbe teszem, szepen keruljon fel a kocsimra:)
Sziasztok! Opel corsa C-m van,13as 15580 gumikkal,Et 49. Ma vettem ra gumit ,felnivel,talan B-s corsae volt, 13-as 16580 Et 45. Ez jo az en corsamra? Koszonom a valaszokat! Udv: Heni
Csak úgy, hogy megbontod az üzemanyagcsövet és valamilyen módon működteted a tankban lévő üzemanyagpumpát. A kérdésből nekem az jön le, hogy ez nem egy neked való feladat.
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Adott egy 2000-es 1.6 16V EcoTech motoros G Astra. Azt szeretném megtudni, hogy a motortérből hogy hol tudnék,és hogyan üzemanyagot leereszteni,minimális szereléssel? Köszönöm ha valaki segítene. Esetleg rajzot vagy képet mellékelne. Köszönöm