Tudnátok segíteni? Meta system riasztó van a kocsiban, és egyik pillanatról a másikra nem érzékeli a kulcsot, nem zárja az ajtókat, stb. Ami már csak azért is kínos, mert az előző tulaj ledugózta a zárakat, így zárhatatlan a kocsim.
A távirányítót leellenőriztem, rendesen működik, nem azzal van a baj!
Mi lehet a gond? Elfelejtették egymást a kulccsal? Vagy mi?
Letöltöttem az általad adott linkről a használati útmutatókat, valamennyire sikerült beállítanom a hangadást a leírtak alapján. Ezalatt azt értem, záráskor ad hangot a riasztó, viszont nyitáskor csak úgy hajlandó jelezni, ha előtte megnyomom a felső gombot a távirányítón. Pedig a felsőgomb benyomására pont elenkezően kellene viselkednie, ekkor kellene némítania a hangjelzést. Nem értem, miért dolgozik nyitásnál fordítva.
Én a riasztókhoz nem értek (mikro elektronikához még értek valamelyest), azonban ha jól láttam a magyar nyelvű doksiban le van írva egy AS-80 esetében hogyan lehet ezt beállítani.
Emlékeim szerint gyári alapbeállítás hogy legyen hang.
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem. Van egy spal autóriasztó, és beszeretném kapcsplni hogy le, illetve kinyitáskor hangjelzést adjon. Valaki tudna segíteni hogyan kell bekapcsolni ezt a funkciót. Előre is köszönöm a segítséget.
Persze értelek, megzavart engem az, hogy "Saját fejlesztéses cucc".
Én is használtam ezt a "kifejezést" amikor elektronikai műszerészként dolgoztam, és építettem egy quartz órát.
Az is saját fejlesztés, mivel az osztillátor kapcsolását, a komplett óra kapcsolását én terveztem, én terveztem meg a nyomtatott áramkört kétoldalas lapra, (egyik oldalon a táp, másikon a logika vezetékelése). Én marattam ki a nyák.-ot, én ültettem be az alkatrészeket, ill. üzemeltem be, a dobozt is megcsináltam hozzá aluminiumból, a feliratozással együtt.
Ez nagyon rég volt 1985 környékén. Ráadásul egy elég hosszú osztóláncot építettem, mivel egy 1Mhz-es viszonylag pontos quartz kristállyal építettem meg az oszcillátort, és ugyebár tudjuk mennyi 7490-es IC kell ahoz hogy megkapjuk az 1Hz-es időalapot a nagyobb pontosság érdekében. (no persze ennek megfelelően termisztálni is kelett)
Számos kapcsolási rajzot megépítettem, beüzemeltem stb. ami nem saját fejlesztésű, mivel semmi olyan kiegészítést nem tettem hozzá amitől is csak részben saját fejlesztésű lehetne. Én a saját fejlesztésű alatt kizárólag elektrotechnikai szempontból a tényleg saját általam tervezett/fejlesztett és kivitelezett dolgokra gondoltam. (de már kb. 20 éve nem ezzel foglalkozom)
De ez szerepel ahogy mondod csak nem tudom ezt most hogy akkor hova is kössem.mert az uch-nál csak 2 vezeték van 1 nyitó és és záró sőt középen is csak 3 vezeték van ugyan ez nyitó+záró + test.Akkor az ajtóban keressem meg a 3 vezetéknek megfelelőket?
Egy kis segítséget szeretnék kérni.nekem egy Reault thália tipusú gépjárművem van 2005-ös és most vásároltam egy ceasar CT-204UR tipusú riasztót de a központi zárra valahogy nem sikerül bekötnöm.Elvileg rajz alapján a központi zárat az uch vezérli 2 kábelen 1 nyitás és egy zárás.de ennek a risztónak 3-3 vezetéke van.Valaki tudja hogy van ez?
Az hogy az autó CAN rendszerű avagy nem, biztonsági szempontból mindegy.
Jelen esetünkben ez csak annyit jelent, hogy egy analóg riasztó, csak egy CAN modul segítségével építhető be.
Az általad felsorolt készülékek közt egyetlen egy, ami a mi részünkről fontos lehet..
A Magicar távirányítós készülék, míg a többit, az autó a gyári távirányítója kezeli.
Az előbbi jobb megoldás, az utóbbiak gyengék, -legalábbis védelmi szempontból.
Viszont,
Az általad nézett Magicar távindításos,
VW konszernnél ezt a funkciót tessék elfelejteni!
-és ráadásul nem CAN rendszerű..... :-)
Persze van neki Can típusa is…… ;-)
A Magicar egy relatív jó készülék, annak akinek, az általa nyújtott többlet szolgáltatásokra szüksége van.
Ezek olyanok mint pl a jármű belső hőmérséklete, az akku feszültségének távolról való ellenőrzése, parkolási idő kijelzése, netán közeledésre nyíló központi zár kezelése..
El kellene dönteni, hogy riasztót szeretnél, távirányításút avagy RFID-s, avagy indításgátlót.
Míg a riasztók általában az utastérben a műszerfal alá vannak beszerelve, addig bizonyos indításgátlók akár a motortérbe is beszerelhetőek, így ezek védelmi értéke nagyságrendileg több / jobb…
Csak egy amatőr kérdésem lenne. 1998-as Honda Civicembe valamiféle META System riasztó van indításgátlóval. Többet nem tudok róla, így vettem az autót. Távirányítós ami zárja a központi zárat és élesíti a riasztót. A műszerfal tetején a szélvédő tövében van egy saját kis visszajelző LEDje is és a kesztyűtartó mögött valami központi egysége (kis fekete doboz) rengeteg ki-be kábellel. Na most tudom hogy ez így hülye kérdés lesz, de eddig 2 éven át jól működött és egyszer csak nem reagált a távirányítóra, azóta semmi. Cseréltem elemet a táv-ban, de semmi. Most kulccsal tudom nyitni a központi zárat, de a riasztót nem tudom bekapcsolni soha. Mi romolhat el ilyenkor egyik napról a másikra? Van valami tipikus amire rá tudnék nézni vagy tudna valaki segíteni valamiben?