Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2012.09.03 0 0 29950

A Turbó technológia divízió a Honeywell Gépjármű technológia üzletág részeként a világ egyik legelismertebb motorteljesítmény-növelő gyártója személy- és tehergépkocsikhoz. A vállalat globális partneri viszonyt alakított ki az autóipari gyártókkal, a jól ismert Garrett® márkanév alatt szállítva a turbófeltöltőket.

 

Nekem Garrett ez még mindig, nevezhetjük akár AiResearch-nak, vagy AlliedSignal-nak...

Előzmény: Törölt nick (29946)
Lacika 1.9 Dci Creative Commons License 2012.09.03 0 0 29949
A vegen meg karcos lenne a fenyezesem:-)
Előzmény: Don_Quijote_de_la_Mancha (29948)
Don_Quijote_de_la_Mancha Creative Commons License 2012.09.03 0 0 29948

Ha nekimész a falnak 40-el.  Az a leggyorsabb. :)

Előzmény: Lacika 1.9 Dci (29944)
Lacika 1.9 Dci Creative Commons License 2012.09.03 0 0 29947
Igazad van olvastam, most mar emlekszem ra.

Koszi!
Előzmény: Trotter66 (29945)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.03 0 0 29946
az se Garrett, Honeywellnek hívják már egy ideje...
Előzmény: Törölt nick (29943)
Trotter66 Creative Commons License 2012.09.03 0 0 29945

Keress rá a Meganeklub honlapján a tippek-trükkük rovatban, az általam jegyzett ablakmosószivattyú csere szösszenetben részletesen le van írva minden.  Ha nem találod, röviden leirom ide is.

Előzmény: Lacika 1.9 Dci (29944)
Lacika 1.9 Dci Creative Commons License 2012.09.03 0 0 29944
Mai fejlemeny.
Az intercooler mozog:(

Ezek szerint Weboldal utan en is tisztitom a hutot..
Az elso lokost le kell szednem. Leirja valaki hogy jon le gyorsan?

Ezer hala...

Lac
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.03 0 0 29943

Nekem Garett van, azt veszek ha kell:)

Előzmény: Törölt nick (29938)
Zsuppim Creative Commons License 2012.09.03 0 0 29942
Volt a haveromnak egy facelift előtti Laguna II 1.9dci - s kuncsaftja. Egy év alatt 4 turbót cserélt az autón, mert valaki mindig okosba tudott olcsó felujított darabot szerzni a tulajnak. Aztán a haver megunta a folyamatos cserélgetést és elhajtotta a zembert a turbojával együtt. Hol fémtörmelék volt a rendszerbe, hol a motorolaj tűnt el rendszeresen a blokkbol.
Előzmény: Törölt nick (29941)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.03 0 0 29941

persze, csak megjegyeztem. Én is rühellem alapból az összes kínai sz*rt...

Előzmény: Zsuppim (29940)
Zsuppim Creative Commons License 2012.09.03 0 0 29940
Nézd meg magad is az említett turbót, a hiba nem bennem van, keresd a Kínaiaknál.
Tengelyt, rotor, tömítést, szinte bármit megcsinálnak kínában.
Előzmény: Törölt nick (29939)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.03 0 0 29939

itt a szöveg és a kép szerinti gyártó nem stimmel...

Előzmény: Zsuppim (29928)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.03 0 0 29938

amúgy, ugye, nem sokan rendeltek már innen a fórumról tőlük? Remélem...:-DDD

Előzmény: Zsuppim (29937)
Zsuppim Creative Commons License 2012.09.03 0 0 29937

Ott a pont az alibabára :)

Előzmény: Törölt nick (29935)
Zsuppim Creative Commons License 2012.09.03 0 0 29936

Turbó felrakása után lefutatta a motordiagnosztikát, azt mondja neki ugyanaz van mint a márkaszervízbe. Szerinte semmi hibakód.   - A diagnosztika egyenlőre semmit sem fog mutatni, de a befecskendezési és töltési adatokat megnézhette volna, mert a program hozza a motorvezérlő által kért és a turbó által szállított mennyiségeket is!   

 

Ha megkapom a pontos típust akkor megírom és konzultálunk, hogy lehet-e vmit csinálni.   - rendben.  

Előzmény: zolszi (29924)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.03 0 0 29935

kép lemaradt

 

Általánosságban: a BorgWarner-es gyárak beszállítói bázisa a gyárhoz közeli, kínaiaké nyilván kínai és ázsiai, de pl. a mi (magyar) gyárunk nagy részét az alkatrészeknek Európából szerezzük be. A tengelyt pedig helyben munkáljuk meg, dörzs v. EB-hegesztéssel.

Az alibaba cuccok lehetnek simán hamisítványok is, gondolj bele, ha a töltőt hamisítják, mennyibe tart egy típustáblát hamisítani??? :-D

 

Amúgy Kínában Ningbo-ban van a gyárunk, nem is értem az általad feltüntett helyet...amúgy az alibaba meg rabló volt...:-DDD

Előzmény: Törölt nick (29931)
Zsuppim Creative Commons License 2012.09.03 0 0 29934

Van itt mindeféle finomság:

 

Tenzu

Baoturbo

E&E

Mz turbo

tanboress

JINGTIAN

Zsuppim Creative Commons License 2012.09.03 0 0 29933

Háát nem tom, legyen igazad.

 

Én most innen szemezgettem: http://www.alibaba.com/showroom/borgwarner-kkk-turbocharger.html

Előzmény: Törölt nick (29931)
Zsuppim Creative Commons License 2012.09.03 0 0 29932

Most jön a lényeg:  106 lovas dci-hez 

 

Type: Turbochargers

Car Make: Audi,Seat ,Skoda,Volkswagen

OE NO.: 038253016L 038253014A

Place of Origin: Jiangsu China (Mainland)

Model Number: BV39

Turbocharger kit BV39 5439 988 0017   


Törölt nick Creative Commons License 2012.09.03 0 0 29931

ez biztos német turbó viszont, saját maguknak gyártják Kirchheimbolandenben (Germany) az EB-hegesztett tengelyt.

:-)

 

 

Előzmény: Zsuppim (29929)
Zsuppim Creative Commons License 2012.09.03 0 0 29930

101 lovasnál a kp39-hez:

 

Bearing housing for KP39 turbochargers Price:US $ 9 - 28 / Piece 
Place of Origin: Jiangsu China (Mainland)

Minimum Order Quantity:50 Piece/Pieces

Zsuppim Creative Commons License 2012.09.03 0 0 29929

Type: Turbochargers

Car Make: Renault

OE NO.: 8200022735, 8200351439,8200400430

Place of Origin: Zhejiang China (Mainland)

Brand Name: Borgwarner(KKK)

Model Number: 54359880000

Borgwarner(KKK): KP35 Series


Előzmény: Törölt nick (29925)
Zsuppim Creative Commons License 2012.09.03 0 0 29928

Hát legyen igazad.

 

 

Type: Turbochargers

Car Make: Renault

OE NO.: 8200110519,7701474960,8200683855

Place of Origin: Zhejiang China (Mainland)

Brand Name: Borgwarner(KKK)

Model Number: BV43-0154

Packaging Detail:Standard export package, 36pcs/pallet

Delivery Detail:2 weeks

For Renault,F9Q756/800/820

Original and genuine turbocharger

  

Előzmény: Törölt nick (29925)
Trotter66 Creative Commons License 2012.09.03 0 0 29927

Kösz, ez lesz az!

 

Előzmény: Törölt nick (29918)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.03 0 0 29926

mi a pontos cikkszám?

Előzmény: Zsuppim (29922)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.03 0 0 29925

ha közben a turbótengely ( amit szinte minden gyártó kínában készíttet )

 

Ez nem igaz. Sőt, ha tudnád, milyen kevés a BorgWarner-es (KKK a múlt évezred végéig (1997) volt csak, azóta megvette a Borg -más kérdés, hogy még ott a típustáblán a 3K) turbóink kínai anyaghányada... (szerencsére)

 

Előzmény: Zsuppim (29909)
zolszi Creative Commons License 2012.09.03 0 0 29924

Szia.

 

Beszéltem a szerelővel. A pontos típusát most nem tudja, de megkérdezi ahonnan rendelte. Az biztos, hogy nem kínai :-).

Turbó felrakása után lefutatta a motordiagnosztikát, azt mondja neki ugyanaz van mint a márkaszervízbe. Szerinte semmi hibakód.

Ha megkapom a pontos típust akkor megírom és konzultálunk, hogy lehet-e vmit csinálni.

 

Üdv

Előzmény: Zsuppim (29922)
real_geri Creative Commons License 2012.09.03 0 0 29923

én a wizardon keresztül kaptam felújítottat, 120-ért, de néha furcsa turbólyukakat és szabályzási hullámzást érzek. remélem nem azért, amit itt írsz, hogy majd szétesik. már 10.000km van benne kb

Előzmény: Zsuppim (29921)
Zsuppim Creative Commons License 2012.09.03 0 0 29922

Ha gyári KKK BV39-es turbót ( ~700Eur ) rakott fel neked a szerelőd akkor tudok segíteni, mert lehet ( sőt kell ) rajt állítani és bírni is fogja. Ha a második lehetőség ( vagy hasonló ikertestvére ) van fent az autódon ( ~450Eur a beszerzési ára) akkor sajnos nem tudok segíteni, mert bármilyen állítás jobb esetben tengelytöréshez, rosszabb esetben a kopresszorházban lévő turbinalapátok szétroncsolódásához ( utána meg a feltöltőrendszeren keresztül égéstérbe kerüléshez ) vezet. A kínai utángyártottak nagyon kicsit tűréshatáron dolgoznak, általában tilos eltérni a "gyári" ( azaz alap ) beállításoktól ( sajnos ilyenkor a 106 lovas úgy viselkedik mint egy dci 86 ).  Ezekhez egy komplett tömítéskészlet nevetséges 30 Eur, ami jellmezi a minőséget is. Egy új komplett középrész 250 Eur, ez nagyon veszélyes ár, mert az itthoni turbófelújítók nagy részét csábítja beszerzésre, aztán "felújítás" és beszerelés után rosszabb esetben vagy azonnal meghal, vagy pár nap alatt halálozik el a gyári házba bedobott kínai középrészes "felújított" turbó.  

 

Ezért érdemes elgondolkodni:

 

KKK BV39 gyári turbó 200000 huf ( márkaszervízben duplája )      vagy kínai másolat    450Eur~129000 huf-tól

Tömítéskészlet szigorúan gyári!!!!! vagy kínai csomag    30Eur~8550 huf-tól

Gyári középrész ~120-150000 huf vagy kínai középrész 250Eur~72000 huf-tól

 

Zsuppim Creative Commons License 2012.09.03 0 0 29921

Hát igen,  a márkaszervíz kicsit pofátlan áron kínálja a turbókat ( Márkakereskedésen keresztül 381000 pénz + beszerelés + olajcsere = 1 év garancia ), de meg lehet oldani ezt szinte féláron is :

 

http://www.wizardturbo.hu/52,gyari-eredeti-turbofeltolt%C5%91-kkk-bv39-renault-dacia-nissan-1.5-dci-106-le-motorhoz.html

 

ez az ár nagyon hasonlít  a te 155+áfa áradhoz, remélem ilyen turbót rakott fel neked a mestered és nem ezt a fajtát: 

Előzmény: zolszi (29912)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!