Beszéltem a Honda Dream-mel. 4000-5000 között mondták a kezelési könyvet, de lehet, hogy a 2003-ashoz már nem is tudnak szerezni. Én viszont nagyon sokallom a 4-5000 Ft-ot.
Szóval még mindig él a kérelmem, ha tud valaki olcsón, akkor szóljon.
Ne haragudj, de sztem több dolog nem fedi az igazságot a mondandódban.
Egyrészt innovával igenis _lehet_ kuplungolni, csak lábbal. Tudsz vele finoman csúsztatni hármasban, tudsz vele üresben gurulni, tudsz finoman váltani, sőt, még úgy is tudsz több sebességet váltani, hogy közben ne kapcsolódjon össze a hajtáslánc (pl gurulsz 4-ben, és finoman visszapakolsz kettőt, hogy mikor gyorsítani kell majd, akkor jó fokozatban legyen, de nem akarsz direkt motorfékkel lassítani).
Én pl kifejezetten rühellem, hogy a vario megpróbálja kitalálni helyettem, hogy mit akarok. Az innován nincs kuplungkar, városban ez így egy áldás, nem áll görcsbe a bal kezed, de tudsz váltani, szóval ha ki kell huzatni, később váltasz fel, ha lassan poroszkálsz, akkor hamar, és alig forog.
Más motorokban is szekvenciális a váltó, nem csak ebben.
Szuper kis motor,nekem is ilyen van,és nagyon szeretem! Nálad a kérdés az,hogy hány centi és kiló vagy? 80kg.felett és 2m.körül napi munkahasználatban már érdemes lenne megnézni a honda cb-125-öt,vagy a ybr 125-öt és ezekkel összehasonlítani. Hasonló fogyasztás,11 literes tank,és pár centivel hosszabb rugóút. Ha alacsonyabb vagy,és még megvan a versenysúlyod, akkor az Innova is tökéletes.Nekem kényelmesebb a kuplung nélküli vezetés városban. Viszont mindenképpen próbáld ki, ülj rá többre is (A Honda Dreamnál biztos megengedik,nagyon rendesek) és döntsd el,hogy elsősorban a testtartásodnak megfelelően melyik a nyerő. Talán munkában a kényelem nagyobb érv mint a menetteljesítmény.
birni birja de te biztos hulyet fox kapni az allando valtogatastol, foleg varosban. 4 utemu leven joval szukebb az a tartomany amin dolgozik ezert igenyli az allando valtogatast. raadasul nem tudsz jatszani a kuplungal mint egy kezi kuplungosnal ahol akar 3-ikban is siman elindulsz egy lassu gurulassal es gazzal valo jatekkal. a korvaltoval ezt nem csinalod meg. masik dolog hogy szekvencialis, azaz csak sorban tudod valtani a sebessegeket (nincs 1-esbol 3-ba es hasonlok), annyi trukk van meg hogy 4-ik utan at tudod tenni uresbe. de ezt is csak allo helyzetben (pl lampanal), ami engem borzasztora idegesit. de nem akarlak lebeszelni rola mert jo kis gepek, en azert vettem korvaltosat mert magam szeretem pakolni a sebessegeket ne egy variator talalja ki mit akarok (meg ugye 4t), de en egy kocamotoros vagyok nem hivatasos, melora tutter nem ezt vennem. sztem probalj ki egyet aztan meglatod (bar tom nem egyszeru kolcsibe szerezni)...
Sziasztok,, Futárkodom,olvasgatom,hogy milyen jó kis moci az Innova. Több tesztet is és véleményt is megnéztem,átrágtam,elolvastam, Mennyire birja a napi kb 100-150km /inkább város/? Ha van akkor a negatívumait,de nem olvastam:)):))))
szedett mar szet valaki blokkot? az a gyanum hogy ez az a bizbasz ami megakadalyozza a forgo kereknel a 4-bol uresbe valtast: http://images.cmsnl.com/img/products/arm-shift-drum-st_big24430GB4772-01_dc47.jpg