Kézben tartva a deformációk mutatták az eredeti alakját, szerintem a csavarok között egyenes volt anno. A 2 széle pedig enyhén hajlik a kaszni felé. Nem volt rajta olyan sok koccanás, ami miatt túl sokat torzult volna. Ívbe hajtva a felső és alsó ráhajtás ki- vagy befordult volna, ebből is gondoltam. Mondjuk nem nagy kunszt olyanra görbíteni, ahogy szimpatikus.
Csapagy kellene sosbe.mert kifogytam elegge es csinalgatnanak par kisautot.akinek van ne tartsa vissza es kerlek jelezzetek.Jelenleg20dbra gondoltam.ha lenne vkinek...
igen a gömbi szerelés is macerás ha van rajta első lökő, na de semmi egy olyan ladához képest amin meg vannak a műanyag lökisarkak.... azt aztán semelyik irányba sem lehet borítani mert valami biztosan törik.
Én hirdettem, hogy keresek ilyesmit, jó , hogy beszéljük, mert leveszem a hirdetést. Erre jött egy srác, képeken szép volt a cucc, és becsülettel el is postázta.
Majd teszek be fotót.
A gömbivel tényleg nekem is van olyan bajom, hogy nem akarom se az orrát, se a hátulját letámasztani, mert a lökik szépen ki vannak simítva, a lámpák meg törékenyek.
Bizony okádék, próbáltam megragasztani, de lehetetlen..... hát igen ez már a 90-es évek. Ugyanilyen undorító még az első lámpakeret is, nem is merem leszedni.
Én szeretem a 3-as moszkvicsokat úgy szerelni, hogy az orrára állítom, mert nagyon stabilan megáll és nem nyomódik sehol, festéket se éri sehol a föld. De ez a fajta löki azt se bírná ki.
Grat a gömböc cuccokhoz. Löki volt hirdetve??? Nem is láttam.
Minőségi csere, grat a piroshoz. Mondjuk az a legutolsó egycsavaros löki az gyárilag okádék, gyenge és csúnya.
Nálam is van haladás: Harmónia jóvoltából lett egy 72-es rendszámom meg motortérre korona, mindkettő gyári, meg a jófogáson a vakszerencsének köszönhetően egy gyári löki is. Most már a gömbim is komplett, egy kürtöt leszámítva. Mondjuk az zavar a legkevésbé. Lenne is épp egy hasonló alu itthon.