Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

PowerZ Creative Commons License 2012.11.11 0 0 1637
Nekem az 1-sre mondtak h nyomasszabalyozo szelep. Szerelo volt.
Roadtrain Creative Commons License 2012.11.11 0 0 1636

Volt már olyan mikor a kuplung szett fos volt sajna :(

Előzmény: klaszlo74 (1633)
PowerZ Creative Commons License 2012.11.11 0 0 1635
De most mègis jobb lett :D öntöttem injektor tisztitot az alkatresz helyere.
delvan_dti Creative Commons License 2012.11.10 0 0 1634

Azt hiszem megfejtettem a probléma okát :D

 

Te az 1. számú alkatrészt szedted ki a 2. számú helyett.

Előzmény: PowerZ (1632)
klaszlo74 Creative Commons License 2012.11.09 0 0 1633

Sziasztok!

Minap szétugrott a kihúzó csapágyam ,de el is tört egy rugó a kuplung tárcsámban! ha már így jártam veszek egy szettet.SACHS..

na itt kezdődnek a problémák! hidegen minden ok,de pár km után,megálás után már nem tudom a rükvercet kapcsolni !annyira forog bent a váltó ! de előre minden okés ...mi lehet a gond ! szar a kuplung szett!?

A másik már zavaromban arra is gondoltam ,hogy a tárcsát fordítva tettem be, a tárcsán a kiálóbb rész megy a szerkezetbe és nem a lendkerék fele! erősítsetek meg !:)

 

PowerZ Creative Commons License 2012.11.09 0 0 1632

Megnéztem,az enyém cikkszáma: 0 928 400 365 Bosch

Törölt nick Creative Commons License 2012.11.04 0 0 1631

A hiba tipikus egr szabályzási hiba,mert az egr vezérlése 2000 fordulat felett szünetel,a turbónyomást meg az egr engedi el,ha nyitva van.Alapjáraton elméletileg nem működhet,de az önteszt miatt bekavarhat.Szerintem 3.0-ás a motor,de a 2,8-asokon is hasonló a megoldás.

Előzmény: delvan_dti (1628)
delvan_dti Creative Commons License 2012.11.04 0 0 1630

Ma megmértem a dupla kerék között a távolságot.

Üres autónál (9raklapos+hátfal) 195/75R16C guminál 3cm.

Előzmény: delvan_dti (1623)
delvan_dti Creative Commons License 2012.11.04 0 0 1629

Nekem is ezt csinálta mikor még működött,de már döglődött az abs-em :)

De mivel neked a javítás után jött elő így valószínű a valamelyik hátsó kerék érzékelője miatt van a hiba.

 

Előzmény: Törölt nick (1627)
delvan_dti Creative Commons License 2012.11.04 0 0 1628

Lehet én tudom rosszul de a 2.8-as 127ill147 le motorokon nincs Egr-szelep.

Javíts ki nyugodtan ha rosszul tudom.

(bár a 147le változatra nem vennék mérget) :)

 

Előzmény: Törölt nick (1626)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.04 0 0 1627

Sziasztok. Adott egy 2003-as 65c15 daily, amin most javították a hátsó féket. Új betétek(kézifék is), tárcsák szabályozva. Olyat produkál az autó, hogy amikor már majdnem megáll, kb 2-3km/óra a sebesség, visszarugdossa a fékpedált. Egyébként fog a fék, nagyobb tempónál ha fékezek hibátlan. Nem lehet hogy valami abs érzékelőt nem dugtak vissza, vagy nem jó helyre dugták?

Törölt nick Creative Commons License 2012.11.04 0 0 1626

Egr hiba.Az IVECO Egr vezérlérlését nem ismerem,a Ducato 3.0-ásoknál vákuum vezérli.A vákuumpumpákból volt gyárihibás széria,amiről a gyártó tud,viszont nem tartotta szükségesnek a kicserélésüket.A keleti parasztoknak jó így is.A MINIMUM VÁKUUM ÉRTÉK: –0,8 bár,az Egr-nél:-0,69 bar kell!A hibakereséshez iktasd ki az EGR elektromos vezetékét.

Előzmény: platform boots (1624)
delvan_dti Creative Commons License 2012.11.04 0 0 1625

Hali!

 

Hogy mennyit forog azt nem tudom a miénk 35C15 2250 fordulaton megy 90-et.

Én megnézném turbót ill annak a nyomásszabályzóját.

Esetleg a vákuumcsövek vagy turbó geometria szorulás.

Mérni kéne t.nyomást nyomásmérő órával + megnézni diaggal h map szenzor mennyit lát közben.

 

 

Szerintem a miénknél sem  ok minden ,de az már 1500-től megy viszont 2500 körül már az is lomha még üresen is.

 

Előzmény: platform boots (1624)
platform boots Creative Commons License 2012.11.04 0 0 1624

sziasztok!65c15 iveco 90-es temponál mennyit forog? 1000-2000-es fordulatig lomha,egyenletes gázadás mellett a turbó hangja "ingadózó" ?????

delvan_dti Creative Commons License 2012.11.02 0 0 1623

Ezzel az 5" felnivel már sanszos h üresen is összeérhet.

Minden képen széllesebb és vagy más ET-számú felni kell a dupla kerékhez.

 

Azt írta a kolléga h 195 gumival felrakás nélkül 2-2.5 cm távolság a 2 gumi között.

205-nél már csak 1 cm .

Ergo 215 nél még kevesebb.

 

 

Előzmény: MÖTÖZÖ (1622)
MÖTÖZÖ Creative Commons License 2012.11.02 0 0 1622

Ezt a megrakást hogy kell érteni-1-2 tonnával,vagy 5-6 tonnával 5.5 bar nyomással nem fog összeérni...

Előzmény: delvan_dti (1605)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.31 0 0 1621
babu881 Creative Commons License 2012.10.30 0 0 1620
Akkor az enyem szetvan esve. Nekek csak a vekony tu jon ki. Az a vastagabb resz benne maradhat.gondolom.
PowerZ Creative Commons License 2012.10.30 0 0 1619
Akkor az enyem szetvan esve. Nekek csak a vekony tu jon ki. Az a vastagabb resz benne maradhat.gondolom.
delvan_dti Creative Commons License 2012.10.29 0 0 1618
Előzmény: PowerZ (1614)
delvan_dti Creative Commons License 2012.10.29 0 0 1617

Felrakás nélkül a 2,5cm is nagyon kevésnek tűnik ezt is megnézem majd valamikor.

Másik felnivel tuti megoldható.

Arra kell figyelni h a 65-ös daily felninek már sokkal nagyobb az "agy" rész.

Így a 35-50 nem jó.

Viszont láttam már 2006 utáni 35 vagy 50C-n de tuti h nem 65 volt hátul is 215/75 gumi volt rajta,sajnos a felni méret nem látszott a dupla kerék miatt ill elől a dísztárcsa miatt.

 

Ha sikerül másik felnit szerezned jelezd.

 

 

 

Előzmény: sonyka007 (1615)
delvan_dti Creative Commons License 2012.10.29 0 0 1616

Megnézem a minénken most már kíváncsi vagyok.

 

Előzmény: PowerZ (1614)
sonyka007 Creative Commons License 2012.10.29 0 0 1615

Üdv

 

Felpróbáltuk a gumit de sajnos nem lett jó rá a 205/75/R16. A két gumi között az ikerkereken felrakás nélkül kb 1 cm volt, a 195-ös ön a kocsin pedig felrakva 2-2,5 cm van. Így fel se próbáltuk a kocsira mivel sztem az kevés. talán szélesebb felnivel ha van. A gumi az michelin agilis téli gumi lett volna. 

Előzmény: delvan_dti (1605)
PowerZ Creative Commons License 2012.10.28 0 0 1614
A szelep 3 csavaros es pont felfele all.
Előzmény: delvan_dti (1612)
babu881 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 1613
A szelep 3 csavaros es pont felfele all.
Előzmény: delvan_dti (1612)
delvan_dti Creative Commons License 2012.10.28 0 0 1612

Vagy még az is lehet h nem a nyomásszabályzót szedted ki ,mert van a közelébe is egy szintén 2 csavaron + elektromos csatlakozós valami.

Előzmény: delvan_dti (1611)
delvan_dti Creative Commons License 2012.10.28 0 0 1611

csinálj róla képet.

Lyukakat nem nagyon látni rajta olyan apróak:)

 

Szerintem a szűrőt nézted tűnek :)

 

Mikor 1x láttam én sem gondoltam volna h az egy szűrő.

 

Előzmény: PowerZ (1609)
PowerZ Creative Commons License 2012.10.28 0 0 1610
Ezt a szelepet kivettem. De nemteljesen olyan mint amit te linkelsz. Nekem csk egy tü all ki belole. Es ahogy kiveszem bent a helyen marad valami szuro. Nem csak a szelepet kell kiszereljem hanem amibe rogzitve van kockat is vegyem ki?
Előzmény: delvan_dti (1606)
PowerZ Creative Commons License 2012.10.28 0 0 1609
En ugy emlekszem ninvs rajta lyuk. Es nem ilyen. De holnap kiszedem ujra.
delvan_dti Creative Commons License 2012.10.28 0 0 1608

Ivecoból nem szedtem még ki de elvileg annak is ilyennek kell lennie.

 

Az a tű ami ki áll elvileg az a szűrő amit takarítani lehet.

 

Bejelöltem a képen a :

Előzmény: PowerZ (1607)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!