Keresés

Részletes keresés

htibor Creative Commons License 2006.03.02 0 0 65

Szia!

 

Stimmel a 7 is, és stimmel a 10 is.

A 7 darab az HELYI üzembe szánt példányra vonatkozott, a 10 darab, pedig hogy ennyi érkezett ÖSSZESEN.

Ebből tehát jön, hogy 3 helyközi vonalra fog kerülni, egyébként le is vannak már eszerint fényezve, ott áll glédában a telepen mind.

Az a tavaly szeptemberben átadott Volvo szintén közlekedik, csak nem éppen ott, ahol be lett harangozva, meg nem is azonnal állt munkába.

Helyközizik, egyébként 6, általam készített fotóval megszemlélheted a honlapomon.

(Múlt heti frissítésben szerepel pont)

 

Sokan kíváncsiak már mikor állnak végre forgalomba, köztük gépkocsivezetők, forgalmisták, stb...

 

Előzmény: fishi_ (64)
fishi_ Creative Commons License 2006.03.01 0 0 64
És hogy stimmel a 10, ha Tóth úr 7-ről beszélt, vagy ő sem tudta? Egyébként a tavaly szeptemberben átadott alacsonypadlós volvót sem láttam egyszer sem... Kíváncsi leszek rájuk, meg arra is, hogy mikor állnak végre forgalomba...
htibor Creative Commons License 2006.02.17 0 0 63
Stimmel a 10 darab Fehérváron is :)
Előzmény: lala0210 (62)
Alkaa Creative Commons License 2006.01.15 0 0 61
Ex-berliniek?
Előzmény: htibor (59)
Törölt nick Creative Commons License 2006.01.15 0 0 60

egész jók.

ez vajon "tökig" volvó, vagy csak "valami" volvó alvázon?

Előzmény: htibor (59)
htibor Creative Commons License 2006.01.15 0 0 59

Megérkeztek a fehérvári telepre a valószínűsíthetőleg Ik260-asokat váltó használt Volvo alacsonypadlós szóló kocsik.

8 db érkezett, 6 már le van fényezve helyi fényezésre, még le kell vizsgáztatni őket.
Az érkezett Volvokkal megegyező típusú kocsi pl.:

http://www.kepfeltoltes.hu/060115/U1997_0969_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

dani1 Creative Commons License 2005.11.27 0 0 58
 A DUD-382-öt már hónapok óta nem láttam , utoljára júniusba utaztam rajta Velencéröl Stékesfehérvárra a rokonommal együttés Augusztus végén már az AOA-223-as busz kezdett helyette üzemelni
drobee[] Creative Commons License 2005.11.21 0 0 57
Tervezzük azt is, de elöbb az összes helyit lencsevégre kapjuk. Sajnos az időnk csak néhány napot engedett. Ha befejezzük a helyieket, akkor jöhetnek a távolságiak. Viszont azokat nehezebb elkapni és több is van belőlük. De a helyieknél is sokat segített a rendszámlista. Vonatokat is tervezünk, de természetesen a teljesség igénye nélkül. Az maximum egy évtized alatt sikerülne.
dani1 Creative Commons License 2005.11.20 0 0 56
 Nagyon jólett ez az új MEGÁLLÓS buszos oldal gratulésön!!!!!  LESSZ majd még helykőzi viszonylatú buszokról is oldal??
dani1 Creative Commons License 2005.11.19 0 0 55
 Szerintem az az ALBÁS alacsonypadlós VOLVO busz már 16-os járatba közlekedik Dunaújvárosba mert a VOLVO buszok már eléggé hiresek ott azthiszem!!!!!
drobee[] Creative Commons License 2005.11.18 0 0 54
Sziasztok!
Fehérvári tömegközlekedési fórum, ez a paradicsom! :D
Egy órája indítottuk el az oldalunk, ami néhány hete készült. A háttéranyagok pedig sok év tapasztalatai :)
Ha van kedvetek hozzá, bármilyen segítséget szívesen veszünk, akár cikkek, hírek, vagy képek.


Megálló
dani1 Creative Commons License 2005.11.16 0 0 53
 Bocsi rosszul irtam le az elöbbi infórmációt a busz ajtajáról !  Az ajtaja azért nem nyílott ki mert a vezetéke elromlott és nem volt benne levegö!!
dani1 Creative Commons License 2005.11.16 0 0 52
Ma reggel a szegény IDZ-477-es IKARUS CLASSIC C56-os busszal utaztam VELENCÉRE és szerencsétlennek nem nyíltak ki az ajtajai mert az vezetékei megteltek levegővel amikor leakartam szállni az Iskolánál és csak a fél ajtó nyilt ki elöl ja és SZÉKESFEHÉRVÁRON szálltám fől ahol szoktam! Nem nagyon szerencsés a Busz!!!!
htibor Creative Commons License 2005.11.02 0 0 51

Sziasztok!

 

Látta már vki forgalomban a pár hete beharangozott alacsonypadlós Volvo buszt?

Mert kiváncsi lennék már rá Fehérvár helyi fényezéssel ;-)

Makettostomi Creative Commons License 2005.07.05 0 0 50
Hát a minőségét nem tudom, de a kialakítások eléggé fura. Például a Locallo-k belseje igen el lett tervezve (finoman kifejezve). A kapaszkodók ugyanis olyan magasan vannak, hogy én a 187cm-el sem érem el őket, nemhogy egy alacsony nyugdíjas. Az ülések pedig 1 embernek nagyok, 2-nek kicsik. Arról nem is beszélve, hogy dobogóra szerelték őket, és csak a fél szék alatt van dobogó, így az ember egyik lába a levegőben lóg. Ha pedig leghátul leül valaki, annak a lába egymagasságban van azokkal, akik lent állnak. A Dunaújváros-i utasok nem nagyon vannak elragadtatva tőlük. Kíváncsi lennék a Budapest-i utasok véleményére.
dzsoamenyet Creative Commons License 2005.07.01 0 0 49

http://www.szekesfehervar.hu/hir.php?id=4076

buszok:-)

minosege milyen lehet az Alfáknak?:-)

 

Hpr-725 Creative Commons License 2005.05.04 0 0 48
Ma Eoh-819-el utaztam reggel! :-) Jó kis gép!
Hpr-725 Creative Commons License 2005.05.02 0 0 47

Igazad van, de ezt én nem itt írtam volna be.

  1. Ezt a topicot rajtam kívül alig olvassa valaki.
  2. Ez itt OFF. 
Előzmény: dzsoamenyet (46)
dzsoamenyet Creative Commons License 2005.04.29 0 0 46


Mekkora szégyen már tényleg ez az ország???!!!  Sose lesz itt rend, mert ebben a kis szaros kupiban mindenki megveheto és megkapható...
A MOL bejelentése szerint a világpiaci árak a benzin esetében literenként mintegy 20 forintos, a gázolaj esetében pedig 12 forintos emelést indokolnának. Mivel azonban egy ekkora emelés kedvezotlenül befolyásolná a fogyasztást, a MOL csak fokozatosan emeli az üzemanyagok árát.

A nagykereskedelmi árak változása következtében a 2005. április 9-én 0 órától érvényes fogyasztói árak az alábbiak:
ESZ 95 ólmozatlan benzin 258.50 Ft/l
ESZ 95 keverék benzin 261.50 Ft/l
ESZ 98 ólmozatlan benzin 267.50 Ft/l
Diesel gázolaj 252.00 Ft/l


Továbbá:


A kormány nem kíván kompenzációs eszközöket alkalmazni
a benzinár-változások kapcsán - jelentette ma be László Boglár kormányszóvivo sajtótájékoztatóján az MTI tudósítása szerint.

A szóvivo emlékeztetett arra, hogy 2004. december 31-én hatályukat vesztették a jövedéki törvénynek a benzinár-emelés kompenzációjára vonatkozó rendelkezései, s hozzátette: a kormány most ne m kíván hasonló kompenzációval élni, a jövedékiadó-többletet inkább az árvíz elleni védekezésre fordítja, hiszen annak éves kerete már most kimerüloben van.
A Magyar Autóklub próbapert indított a Gazdasági Versenyhivatal ellen a MOL árképzése miatt.

A per során a tisztességes gazdálkodás és ármegállapítás kérdését boncolgatták.
A MAK keresete azon a tényen alapult, hogy a MOL üzemanyag forgalmazása során olyan árakat állapít meg a nagy- és kiskereskedelemben egyaránt, melyeknek valódi ráfordításaihoz bevallottan semmi köze.

Azaz vasúti költséget számol vezetéken érkezett benzinért (koolajért!), amit nem a nyugati tozsdén vásárolt, de annak árával számolt.

Nem kész benzint, hanem olcsóbb orosz vagy hazai koolajból - a nyugati munkabérköltség 1/5-é-ért itthon eloállított termékeket forgalmaz. Ezt úgy számítja, mintha a nyugat i tozsdén kész benzint venne és vasúton szállítaná haza. A MOL ebben a földrajzi környezetben kizárólagos koolaj lepárlási lehetoséggel rendelkezik, ezért nem mindegy, hogyan alakítja ki árait saját hasznára és a fogyasztók kárára.

A pert az Autóklub megnyerte!

Ezen ítéletnek rendkívüli a jelentosége. A Legfelsobb Bíróság ítéletében kihangsúlyozta, hogy a MOL árképzése mekkora hatást gyakorol az egész magyar gazdaságra. Mi magyar állampolgárok, autósok és autó nélküliek egyaránt azt hihetnénk, hogy a 2003. november 26-án hozott ítéle, melyrol az ország legnagyobb civil szervezetének lapjából, az Autósélet 2004. január számából vehettünk tudomást, megrengeti az országot. (Bizony meg kéne rengetnie gazdasági életünket!). Ezzel szemben - egyetlen tv-adó aznap esti híradóján kívül - sem az elektronikus, sem az írott sajtó egy szónyi, vonásnyi figyel emre sem méltatta a hírt mind a mai napig. Így a média hallgatásával maga is hozzájárul ahhoz, hogy az ügy elkendozodjön,  az eljárás elhúzódjon. Mi pedig tovább fizetjük a térség legmagasabb árát nem csak a benzinben, de a kenyérben, ruhában és minden másban. Kinek az érdeke ez? Vajon hány magyar nagy- és kisrészvényese lehet a MOL-nak és milyen százalékarányban, akik nyereséget könyvelhetnek el maguknak? Vajon megéri-e az orsz ág (tízmillió ember) gazdasági helyzetét akár a legcsekélyebb mértékben is rontani (hagyni) kevesek tisztességtelen hasznáért? 2003-ban a MOL története legnagyobb nyereségét érte el.

 

Meg kellene mozdulnia az autós társadalomnak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

EGYETLENEGY NAP!!!!! EZEN AZ EGYETLENEGY NAPON NE TANKOLJON SEHOL SENKI. ENNYIT MINDENKI KIBÍRNA!!!!!

SÚLYOS ÁRBERVÉTELKIESÉST OKOZNA A KERESKEDŐKNEK, AKIK MAGUK IS TALÁN SAJÁTJUKNAK ÉREZNÉK EZT A RENDKÍVÜL FONTOS ÜGYET!

LEGYEN EZ A NAP MÁJUS 2.

Hpr-725 Creative Commons License 2005.04.26 0 0 45
Idén lesz M.A.N beszerzés?
Hpr-725 Creative Commons License 2005.04.25 0 0 44

Nagy események vannak! Gpg-346 ma Fehérváron járt! Hhr-811 újra jár!

 

Hpr-725 Creative Commons License 2005.04.25 0 0 43
Ma reggel is Hzt-963-al utaztam, de nem tudtam a táblájához lehajolni, akkora tömeg volt. Még milyen szerencse, hogy azt már megnézted :-)
Hpr-725 Creative Commons License 2005.04.24 0 0 42

Még tegnapi dunaújvárosi képek: Izl-026, Aoa-452, Aoa-443, Aoa-448, Hhr-812 (ezúttal elölről)

Hpr-725 Creative Commons License 2005.04.23 0 0 41
Mindenki: ma jártam Dunaújvárosban!
Hpr-725 Creative Commons License 2005.04.23 0 0 40
De 2-szer már láttam Fehérváron is. Akkor milyen vonalon lehetett? # És mit gondolsz, kinek lehet ilyen táblázata? 
Előzmény: Alkaa (39)
Alkaa Creative Commons License 2005.04.23 0 0 39
Szerencséd van, mert ezt tudom, és már utaztam is vele, 2004. december 27-én. Gyúróról indul, 16.01-kor, munkanapokon ér Martonvásár, vasútállomáshoz (itt szálltam fel), befordul a Kutatóintézethez (felnyitják neki a sorompót!), majd visszafordul, felmegy az autópályára és meg sem áll a Déli pályaudvarig (itt szálltam le). Csak azt nem értem, miért nem lehet elintézni, hogy a Széna térre vagy az Etele térre menjen. (De most néztem a netes menetrendben, mintha már nem lenne meg a járat...) * Jó hír! HZT-963 megvan (0203), ma néztem meg a Népligetben. (962 a 0202.) Tehát vizslasd a következőket: HZT-858, a vérteses és kaposos HZT és IAW E95-ösök, IDZ-470 és 477, valamint az albás HIV C56-osok. Köszi! A listákat is. Ehhez hasonló, amiket küldtél, nincs nekem. * Nem tudsz Alba Volános régi rendszerű rendszámos infókat? Tehát amiket 1990 előtt osztottak. Speciel Albából nagyon kellenének az infók.
Előzmény: Hpr-725 (37)
Hpr-725 Creative Commons License 2005.04.23 0 0 38
Félve azt is megkérdezem (bár sejtem a választ), hogy ugyanilyen,de 2000-es, 2001-es táblázatod van-e?
Előzmény: Alkaa (35)
Hpr-725 Creative Commons License 2005.04.22 0 0 37
Akkor azonban lenne egy kérdésem. Szégyen, hogy ezt én, mint az Alba volán hatáskörében élő nem tudom, de ez van. Hiv-248 melyik vonalon jár, és milyen gyakran jön Fehérvárra?
Előzmény: Alkaa (35)
Hpr-725 Creative Commons License 2005.04.22 0 0 36
Ment a mail.
Előzmény: Alkaa (35)
Alkaa Creative Commons License 2005.04.22 0 0 35
Küldd mielőbb (lásd egri topic, ott már szóltam)... és arra kérlek, figyeld a HIV rendszámos C56-osokat is! Bár ott jobban kell figyelni, mert azokban még a kicsi tábla van... tehát a VIN-kód utolsó 4 számjegye. Elárulom, hogy 0114 és 0119 közé fognak esni. Csak a sorrend nem világos. Amelyiket tudod, kapd el. Előre is köszi!
Előzmény: Hpr-725 (34)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!