És hogy stimmel a 10, ha Tóth úr 7-ről beszélt, vagy ő sem tudta? Egyébként a tavaly szeptemberben átadott alacsonypadlós volvót sem láttam egyszer sem... Kíváncsi leszek rájuk, meg arra is, hogy mikor állnak végre forgalomba...
A DUD-382-öt már hónapok óta nem láttam , utoljára júniusba utaztam rajta Velencéröl Stékesfehérvárra a rokonommal együttés Augusztus végén már az AOA-223-as busz kezdett helyette üzemelni
Tervezzük azt is, de elöbb az összes helyit lencsevégre kapjuk. Sajnos az időnk csak néhány napot engedett. Ha befejezzük a helyieket, akkor jöhetnek a távolságiak. Viszont azokat nehezebb elkapni és több is van belőlük. De a helyieknél is sokat segített a rendszámlista. Vonatokat is tervezünk, de természetesen a teljesség igénye nélkül. Az maximum egy évtized alatt sikerülne.
Sziasztok! Fehérvári tömegközlekedési fórum, ez a paradicsom! :D Egy órája indítottuk el az oldalunk, ami néhány hete készült. A háttéranyagok pedig sok év tapasztalatai :) Ha van kedvetek hozzá, bármilyen segítséget szívesen veszünk, akár cikkek, hírek, vagy képek.
Ma reggel a szegény IDZ-477-es IKARUS CLASSIC C56-os busszal utaztam VELENCÉRE és szerencsétlennek nem nyíltak ki az ajtajai mert az vezetékei megteltek levegővel amikor leakartam szállni az Iskolánál és csak a fél ajtó nyilt ki elöl ja és SZÉKESFEHÉRVÁRON szálltám fől ahol szoktam! Nem nagyon szerencsés a Busz!!!!
Hát a minőségét nem tudom, de a kialakítások eléggé fura. Például a Locallo-k belseje igen el lett tervezve (finoman kifejezve). A kapaszkodók ugyanis olyan magasan vannak, hogy én a 187cm-el sem érem el őket, nemhogy egy alacsony nyugdíjas. Az ülések pedig 1 embernek nagyok, 2-nek kicsik. Arról nem is beszélve, hogy dobogóra szerelték őket, és csak a fél szék alatt van dobogó, így az ember egyik lába a levegőben lóg. Ha pedig leghátul leül valaki, annak a lába egymagasságban van azokkal, akik lent állnak. A Dunaújváros-i utasok nem nagyon vannak elragadtatva tőlük. Kíváncsi lennék a Budapest-i utasok véleményére.
Mekkora szégyen már tényleg ez az ország???!!! Sose lesz itt rend, mert ebben a kis szaros kupiban mindenki megveheto és megkapható... A MOL bejelentése szerint a világpiaci árak a benzin esetében literenként mintegy 20 forintos, a gázolaj esetében pedig 12 forintos emelést indokolnának. Mivel azonban egy ekkora emelés kedvezotlenül befolyásolná a fogyasztást, a MOL csak fokozatosan emeli az üzemanyagok árát.
A nagykereskedelmi árak változása következtében a 2005. április 9-én 0 órától érvényes fogyasztói árak az alábbiak: ESZ 95 ólmozatlan benzin 258.50 Ft/l ESZ 95 keverék benzin 261.50 Ft/l ESZ 98 ólmozatlan benzin 267.50 Ft/l Diesel gázolaj 252.00 Ft/l Továbbá:
A kormány nem kíván kompenzációs eszközöket alkalmazni a benzinár-változások kapcsán - jelentette ma be László Boglár kormányszóvivo sajtótájékoztatóján az MTI tudósítása szerint.
A szóvivo emlékeztetett arra, hogy 2004. december 31-én hatályukat vesztették a jövedéki törvénynek a benzinár-emelés kompenzációjára vonatkozó rendelkezései, s hozzátette: a kormány most ne m kíván hasonló kompenzációval élni, a jövedékiadó-többletet inkább az árvíz elleni védekezésre fordítja, hiszen annak éves kerete már most kimerüloben van. A Magyar Autóklub próbapert indított a Gazdasági Versenyhivatal ellen a MOL árképzése miatt.
A per során a tisztességes gazdálkodás és ármegállapítás kérdését boncolgatták. A MAK keresete azon a tényen alapult, hogy a MOL üzemanyag forgalmazása során olyan árakat állapít meg a nagy- és kiskereskedelemben egyaránt, melyeknek valódi ráfordításaihoz bevallottan semmi köze.
Azaz vasúti költséget számol vezetéken érkezett benzinért (koolajért!), amit nem a nyugati tozsdén vásárolt, de annak árával számolt.
Nem kész benzint, hanem olcsóbb orosz vagy hazai koolajból - a nyugati munkabérköltség 1/5-é-ért itthon eloállított termékeket forgalmaz. Ezt úgy számítja, mintha a nyugat i tozsdén kész benzint venne és vasúton szállítaná haza. A MOL ebben a földrajzi környezetben kizárólagos koolaj lepárlási lehetoséggel rendelkezik, ezért nem mindegy, hogyan alakítja ki árait saját hasznára és a fogyasztók kárára.
A pert az Autóklub megnyerte!
Ezen ítéletnek rendkívüli a jelentosége. A Legfelsobb Bíróság ítéletében kihangsúlyozta, hogy a MOL árképzése mekkora hatást gyakorol az egész magyar gazdaságra. Mi magyar állampolgárok, autósok és autó nélküliek egyaránt azt hihetnénk, hogy a 2003. november 26-án hozott ítéle, melyrol az ország legnagyobb civil szervezetének lapjából, az Autósélet 2004. január számából vehettünk tudomást, megrengeti az országot. (Bizony meg kéne rengetnie gazdasági életünket!). Ezzel szemben - egyetlen tv-adó aznap esti híradóján kívül - sem az elektronikus, sem az írott sajtó egy szónyi, vonásnyi figyel emre sem méltatta a hírt mind a mai napig. Így a média hallgatásával maga is hozzájárul ahhoz, hogy az ügy elkendozodjön, az eljárás elhúzódjon. Mi pedig tovább fizetjük a térség legmagasabb árát nem csak a benzinben, de a kenyérben, ruhában és minden másban. Kinek az érdeke ez? Vajon hány magyar nagy- és kisrészvényese lehet a MOL-nak és milyen százalékarányban, akik nyereséget könyvelhetnek el maguknak? Vajon megéri-e az orsz ág (tízmillió ember) gazdasági helyzetét akár a legcsekélyebb mértékben is rontani (hagyni) kevesek tisztességtelen hasznáért? 2003-ban a MOL története legnagyobb nyereségét érte el.
Meg kellene mozdulnia az autós társadalomnak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EGYETLENEGY NAP!!!!! EZEN AZ EGYETLENEGY NAPON NE TANKOLJON SEHOL SENKI. ENNYIT MINDENKI KIBÍRNA!!!!!
SÚLYOS ÁRBERVÉTELKIESÉST OKOZNA A KERESKEDŐKNEK, AKIK MAGUK IS TALÁN SAJÁTJUKNAK ÉREZNÉK EZT A RENDKÍVÜL FONTOS ÜGYET!
Szerencséd van, mert ezt tudom, és már utaztam is vele, 2004. december 27-én. Gyúróról indul, 16.01-kor, munkanapokon ér Martonvásár, vasútállomáshoz (itt szálltam fel), befordul a Kutatóintézethez (felnyitják neki a sorompót!), majd visszafordul, felmegy az autópályára és meg sem áll a Déli pályaudvarig (itt szálltam le). Csak azt nem értem, miért nem lehet elintézni, hogy a Széna térre vagy az Etele térre menjen. (De most néztem a netes menetrendben, mintha már nem lenne meg a járat...) * Jó hír! HZT-963 megvan (0203), ma néztem meg a Népligetben. (962 a 0202.) Tehát vizslasd a következőket: HZT-858, a vérteses és kaposos HZT és IAW E95-ösök, IDZ-470 és 477, valamint az albás HIV C56-osok. Köszi! A listákat is. Ehhez hasonló, amiket küldtél, nincs nekem. * Nem tudsz Alba Volános régi rendszerű rendszámos infókat? Tehát amiket 1990 előtt osztottak. Speciel Albából nagyon kellenének az infók.
Akkor azonban lenne egy kérdésem. Szégyen, hogy ezt én, mint az Alba volán hatáskörében élő nem tudom, de ez van. Hiv-248 melyik vonalon jár, és milyen gyakran jön Fehérvárra?
Küldd mielőbb (lásd egri topic, ott már szóltam)... és arra kérlek, figyeld a HIV rendszámos C56-osokat is! Bár ott jobban kell figyelni, mert azokban még a kicsi tábla van... tehát a VIN-kód utolsó 4 számjegye. Elárulom, hogy 0114 és 0119 közé fognak esni. Csak a sorrend nem világos. Amelyiket tudod, kapd el. Előre is köszi!