Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

w201d Creative Commons License 2015.01.25 0 0 349677

Mégis kimaradt valami,mielőtt teletankoltam,szerintem 1-2 liter lötyöghetett a tartályban.

w201d Creative Commons License 2015.01.25 0 0 349676

A 190-be már több mint 10 éve használom a spurit a mai napig,a 210-be egy éve gond nélkül. 3000km-en ként töltök egy flakonnal 1 tankhoz.Titok az nincs,miért is tenném,hisz ha tényleg segítséget akarok tőletek akkor teljesen leírom a hibajelenséget.

Így átgondolva én is valami elektromos hibára gondolok,mert ha üzemanyag ellátási hiba lenne,akkor gondolom rángatna mielőtt leáll,nem pedig úgy állna le mint amikor  elfordítom a kulcsot.Leállt egyből  a szervó,fékrásegítő,sőt még az indexem sem működött,hogy jelezzem,hogy félrehúzódom,és még az ablaktörlő is középállásban maradt,csak műszerefal világított mint a karácsonyfa.

Előzmény: Gubal (349666)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.01.25 0 0 349675

Előzmény: amdkiller007 (349669)
Szivacstalpú_Rocky Creative Commons License 2015.01.25 0 0 349673

:-)

 

 

Előzmény: csabais (349671)
HaZsolti Creative Commons License 2015.01.25 0 0 349672

Nem akarlak megsérteni de ennyiért autót lehet venni. :)

Előzmény: amdkiller007 (349669)
csabais Creative Commons License 2015.01.25 0 0 349671

Előzmény: amdkiller007 (349669)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.01.25 0 0 349670

Nem hiszem... :)

Előzmény: amdkiller007 (349669)
amdkiller007 Creative Commons License 2015.01.25 0 0 349669

Hátha valaki váltani szeretne... :)

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=132976344&t=9101070

 

Smafu.w126 Creative Commons License 2015.01.25 0 0 349668

Tankszellőztetés ugrott be hirtelen, hátha nem tudja elengedni a vákuumot és olykor megszűnik az üzemanyag áramlás.

Teletanknál nagyobb lehet az esélye az ilyen jelenségnek.

Előzmény: Gubal (349666)
csabais Creative Commons License 2015.01.25 0 0 349667

:-)

 

Előzmény: Gubal (349666)
Gubal Creative Commons License 2015.01.25 0 0 349666

" Köszönöm,ránézek,szétkapom. "

 

Mielőtt bármihez is nyúlsz, mond még el amiket titkolsz, mert ha tankolás, Spurizás után kezdődött az nem biztos, hogy véletlen. 

Előzmény: w201d (349665)
w201d Creative Commons License 2015.01.25 0 0 349665

Köszönöm,ránézek,szétkapom.

 

ZULFICAR:Mielőtt történt akkor tankoltam tele a mol-nál.egy spurit adtam hozzá,ami elvileg a vizet semlegesíti.

 

Köszönöm a válaszokat.

Előzmény: Gubal (349663)
Zulficar Creative Commons License 2015.01.25 0 0 349664

 Igaz nem típus azonos,nekem a 115 D csinált ilyet,akkor üzemanyag szűrő betét csere kellett neki.  Vizes volt,pedig nem pancsoltam. :-)

Előzmény: w201d (349644)
Gubal Creative Commons License 2015.01.24 0 0 349663

 

így néz ki.

Előzmény: w201d (349662)
w201d Creative Commons License 2015.01.24 0 0 349662

w210 "96

Előzmény: Gubal (349661)
Gubal Creative Commons License 2015.01.24 0 0 349661

210 vagy 202?

Előzmény: w201d (349660)
w201d Creative Commons License 2015.01.24 0 0 349660

Melyik a túlfesz relé?A motorvezérlő elektronika a fém dobozos,a középső gőzöm nincs mi,az első dobozos amin biztosítékok vannak az az ABS relé.Akkor a középsőre gondoltál?Köszi

Előzmény: Gubal (349657)
Gubal Creative Commons License 2015.01.24 0 0 349659

Jő hogy mondod:-))))))))) 

Előzmény: Smafu.w126 (349658)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.01.24 0 0 349658

202-ben is ott van.

Előzmény: Gubal (349657)
Gubal Creative Commons License 2015.01.24 0 0 349657

Ha w210 akkor a motortér jobboldalán a vezérlő elektronikáknál a túlfesz relét megnézném, átforrasztanám, vagy bepróbálnék egy másikat.

Előzmény: w201d (349644)
w201d Creative Commons License 2015.01.24 0 0 349656

Köszönöm a válaszod!Átnézem,azzal kezdem.Minden hónapra jut valami,abs/ets problémám megoldotta egy féklámpakapcsoló csere,remélem ez is ilyen egyszerű lesz.

Előzmény: Smafu.w126 (349654)
Gubal Creative Commons License 2015.01.24 0 0 349655

Az aktív szénszűrő regenerálása időközönként megtörténik,  akkor a szelep sűrűn kattog. Ha nem szűnik meg olvassátok ki, mert sok mindentől függ, hogy mikor kell dolgoznia, a mot vezérlő ad neki jelet.

Előzmény: Janitorok (349647)
Smafu.w126 Creative Commons License 2015.01.24 0 0 349654

Ez elektromos hibának hat így elsőre, nem gondolom, hogy adagoló hiba.

Motor testelését nézzétek át, meg van e rendesen, meg úgy minden kábelt, csatlakozást.

Előzmény: w201d (349644)
csabais Creative Commons License 2015.01.24 0 0 349653

4-6 hengeres benzines különbözik, de a dieselek egyformák.

Előzmény: bobby6killer (349652)
bobby6killer Creative Commons License 2015.01.24 0 0 349652

És benzin-benzinnel, dizel-dizelle megy? Megállt a fordulatszámméröm, es van itthon pár műszerfalam. Van ezeknek esetleg valami tipushibája? 

Előzmény: csabais (349651)
csabais Creative Commons License 2015.01.24 0 0 349651

Benzines a diesellel nem!

Előzmény: bobby6killer (349650)
bobby6killer Creative Commons License 2015.01.24 0 0 349650

Sziasztok, lenne egy kérdésem. 190 ben a fordulatszámmérök kompatibilisek egymással (csak az óra, nem az egész műszeregység)? Konkrétan 190d 2.5td-röl es 190e-röl lenne szó. Előre is köszönöm segitséget. 

Tomcsiee Creative Commons License 2015.01.24 0 0 349649

Elfogadnám, aztán el is adnám :D Önbecsapás ez a c43 optikás 200as...

Előzmény: Kacsa C 180 (349648)
Kacsa C 180 Creative Commons License 2015.01.24 0 0 349648
Janitorok Creative Commons License 2015.01.24 0 0 349647

Helló!

Közben megtaláltam az alkatrészkatalógusban, tényleg az, aminek mondtad (Fuel Regeneration Valve A0004702093).

De nem tudom, mitől kezdett el most folyamatosan kapcsolgatni? Mitől lehet?

Ha lenne valami jó ötletetek mit kezdjek vele, azt nagyon megköszönném!

 

 

 

Előzmény: Gubal (349630)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!