A 190-be már több mint 10 éve használom a spurit a mai napig,a 210-be egy éve gond nélkül. 3000km-en ként töltök egy flakonnal 1 tankhoz.Titok az nincs,miért is tenném,hisz ha tényleg segítséget akarok tőletek akkor teljesen leírom a hibajelenséget.
Így átgondolva én is valami elektromos hibára gondolok,mert ha üzemanyag ellátási hiba lenne,akkor gondolom rángatna mielőtt leáll,nem pedig úgy állna le mint amikor elfordítom a kulcsot.Leállt egyből a szervó,fékrásegítő,sőt még az indexem sem működött,hogy jelezzem,hogy félrehúzódom,és még az ablaktörlő is középállásban maradt,csak műszerefal világított mint a karácsonyfa.
Melyik a túlfesz relé?A motorvezérlő elektronika a fém dobozos,a középső gőzöm nincs mi,az első dobozos amin biztosítékok vannak az az ABS relé.Akkor a középsőre gondoltál?Köszi
Köszönöm a válaszod!Átnézem,azzal kezdem.Minden hónapra jut valami,abs/ets problémám megoldotta egy féklámpakapcsoló csere,remélem ez is ilyen egyszerű lesz.
Az aktív szénszűrő regenerálása időközönként megtörténik, akkor a szelep sűrűn kattog. Ha nem szűnik meg olvassátok ki, mert sok mindentől függ, hogy mikor kell dolgoznia, a mot vezérlő ad neki jelet.
Sziasztok, lenne egy kérdésem. 190 ben a fordulatszámmérök kompatibilisek egymással (csak az óra, nem az egész műszeregység)? Konkrétan 190d 2.5td-röl es 190e-röl lenne szó. Előre is köszönöm segitséget.