Csak én nem 'valami helyett' vettem. Ez volt az alap terv, hogy olcsón venni egy rönó dieselt, és lassacskán rendbetenni. Akkor is inkább ez, mint 3-400-ért egy szétrohadt suzuki.
Helyedben inkább a gázt választanám. Az ismert autód viszonylag tervezhető kiadást jelent. Tudod, hogy mit kell rajta sürgősen javítani, és mit lehet csúsztatni.
Igen, mert te a saját, ismert autódat alakítottad át, nem volt benne egy halom meglepi-javítani való. Egy öreg dieselt azért adnak el párszázezerért, mert foglalkozni kell vele, költeni kell rá.
ez ami visszatántorít, na meg a gázt ki lehet menteni ha boci megy a bontóba, mert ha most belerakatom 4-5 évet még húznia kell az igát utána mehet a bontóba
Ezért nem értem, hogy milyen előnyt látsz a cserében? Amit veszel 3-4-500e-ért, arra is kell költened. Az átíráson kívül simán rámegy 100-150e Ft, ha kicsit rendbe akarod tenni. A clióra is majd 100 ráment, úgy, hogy csak szűrők, olajak, kuplung, meg pár apróságok lettek cserélve. Kell még vezérszíjat, féltengelyeket, összes szilentet, és még sok apróságot cserélni. Kb. még egy 100as, mire olyan lesz, mint szeretném.