MZC-880 homlokfali kijelzőjével kezdhetnének valamit. Napközben bizonyos távolságból olvashatatlan, ami rá van írva (konkrétan olyan, mintha nem lenne rajta semmi, a világítás kiment borért, ellenben a többi külső kijelző olvasható).
Azért az utasok is megérik a pénzüket. Még be se csukódott az ajtó, de már kapaszkodik bele, aztán csodálkozik, ha visszanyílik. Egyébként becsukódik a tömött buszon is, csak mozdulatlanul kell maradni. A mozdulatlan akadályt nem érzékeli.
Mától jövő péntekig mérnek az 58-ason. Hétvégén 4 db MAN kell, addig a 150-esen jár 4 db Localo. Hétköznap 6 db MAN kell, addig a 250/250B-n jár 6 db Localo (a 150-es pedig ismét tisztán MAN).
Az okt. 16-ai héten hétköznap mérnek a 101B/101E-n. Oda 9 db MAN kell, addig a 250/250B-n jár 8 db Localo vagy Citaro, a 150-esen pedig 1 db Localo vagy Citaro.
Az utolsó soraidat mire írtad? Én is szoktam hajtani, meg időbe is lenni, és a km miatt cserélgetik a buszokat. Amúgy lehet már az irányítóm is voltál. :D
Ettől függetlenül van, aki a Fehérvári úton is végig tud menni normál tempóban, teljesen időben, van aki meg hajt a busszal a Művelődési ház környékén is, mint az állat. Az okát nem igazán tudom, értem.