Szia. ha már szétszedted / a fénykép szerint/ akkor az aluminium résznek "-" a fekete rész végén lévő 5-ös csavarra pedig "+" polaritást kapcsolsz 12 volton. vársz vele kb 2 percet és láss csodát az alurész közepében lévő rúd kb 1-1.5 centit kitüremkedik, közben az egész kütyü szépen felmelegszik kb: 40 celsiusra.
Ha beépítve ellenőrzöd akkor csak simán gyújtásra teszed a kocsit és vársz, majd azt tapasztalod, hogy a bovden fellazúl, a bovden által húzott kar visszatár alap helyzetébe / motor- kocsi eleje felé/.
Fekete szinű nyomóalátát altt nem tudom mit értesz? A szerkezet felépítése /hátúlról/ a fekete tekercs betekerve aluházba /ahogy lefényképezted/ , tartó vaslemez, első alu ház. A két aluház között taláható 2 db spirálrugó 1 db alu rugótányér, mejnek a közepébe van beakasztva a bovdenre sajtolt fém csatlakozóelem. Ezt a csatlakozóelemet tolja a hőre kijövő rúd közvetlenűl a két spirálrugó ellenében.
Szia,hogyan tudnám le ellenőrizni,hogy jó!? nálam semmit nem reagált !!!bár sokáig nem adtam pozitívot!
A másik.....keresnék alá tartozó fekete szinű nyomóalátétet megvenném ,leesett a motortérben ,egy nap alatt sem találtam meg!akinek van bontáson lévő adagolója segítsen ..ilyen is csak velem történhet meg ......
Ma döntöttem össztömeg csucsot a Dynával,nemrég mérlegeltem a hidmérlegen szólóba 7680 kg volt a bruttóm(reggel 5 kor megyek Encsre a fejeskáposztával),de úgy néz ki hogy a kényelem,valamint a trmbózisos lábam miatt-meg azért mert tetszik-megalkudunk az euro 5 3.0 Iveco Dailyre-kék szinbe szeretném,technikailag 5 tonna össztömegre.(a Toyota üresen 2080kg)
Ha valakit érintene ,és a kérdésemre szeretné tudni a választ !csak annyi ,hogy egy babszemnyi zsír kellett a nyelestengelyre...nem volt hajlandó a lendkeréktől elmászni..de levéve se mondta volna meg senki ,hogy ez lett volna a baja mert csúszott !...ez van és vannak csodák !
Hallottam olyat ,hogy 5 másodpercig fel kell húzni a kuplungpedált az alap helyzetről ! (mert egy picit felugrik)erről írna valaki bővebbet ha ismeri ..ha már így kell beállítani "valahogy" :)
Minap szétugrott a kihúzó csapágyam ,de el is tört egy rugó a kuplung tárcsámban! ha már így jártam veszek egy szettet.SACHS..
na itt kezdődnek a problémák! hidegen minden ok,de pár km után,megálás után már nem tudom a rükvercet kapcsolni !annyira forog bent a váltó ! de előre minden okés ...mi lehet a gond ! szar a kuplung szett!?
A másik már zavaromban arra is gondoltam ,hogy a tárcsát fordítva tettem be, a tárcsán a kiálóbb rész megy a szerkezetbe és nem a lendkerék fele! erősítsetek meg !:)
A hiba tipikus egr szabályzási hiba,mert az egr vezérlése 2000 fordulat felett szünetel,a turbónyomást meg az egr engedi el,ha nyitva van.Alapjáraton elméletileg nem működhet,de az önteszt miatt bekavarhat.Szerintem 3.0-ás a motor,de a 2,8-asokon is hasonló a megoldás.
Sziasztok. Adott egy 2003-as 65c15 daily, amin most javították a hátsó féket. Új betétek(kézifék is), tárcsák szabályozva. Olyat produkál az autó, hogy amikor már majdnem megáll, kb 2-3km/óra a sebesség, visszarugdossa a fékpedált. Egyébként fog a fék, nagyobb tempónál ha fékezek hibátlan. Nem lehet hogy valami abs érzékelőt nem dugtak vissza, vagy nem jó helyre dugták?
Egr hiba.Az IVECO Egr vezérlérlését nem ismerem,a Ducato 3.0-ásoknál vákuum vezérli.A vákuumpumpákból volt gyárihibás széria,amiről a gyártó tud,viszont nem tartotta szükségesnek a kicserélésüket.A keleti parasztoknak jó így is.A MINIMUM VÁKUUM ÉRTÉK: –0,8 bár,az Egr-nél:-0,69 bar kell!A hibakereséshez iktasd ki az EGR elektromos vezetékét.