Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mindaricsi Creative Commons License 2012.11.23 0 0 1649

Szia. ha már szétszedted / a fénykép szerint/ akkor az aluminium résznek "-" a fekete rész végén lévő 5-ös csavarra pedig "+" polaritást kapcsolsz 12 volton. vársz vele kb 2 percet és láss csodát az alurész közepében lévő rúd kb 1-1.5 centit kitüremkedik, közben az egész kütyü szépen felmelegszik kb: 40 celsiusra.

 

Ha beépítve ellenőrzöd akkor csak simán gyújtásra teszed a kocsit és vársz, majd azt tapasztalod, hogy a bovden fellazúl, a bovden által húzott kar visszatár alap helyzetébe / motor- kocsi eleje felé/.

 

Fekete szinű nyomóalátát altt nem tudom mit értesz? A szerkezet felépítése /hátúlról/ a fekete tekercs betekerve aluházba /ahogy lefényképezted/ , tartó vaslemez, első alu ház. A két aluház között taláható 2 db spirálrugó 1 db alu rugótányér, mejnek a közepébe van beakasztva a bovdenre sajtolt fém csatlakozóelem. Ezt a csatlakozóelemet tolja a hőre kijövő rúd közvetlenűl a két spirálrugó ellenében.

üdv: mindaricsi

Előzmény: klaszlo74 (1648)
klaszlo74 Creative Commons License 2012.11.22 0 0 1648

Szia,hogyan tudnám le ellenőrizni,hogy jó!? nálam semmit nem reagált !!!bár sokáig nem adtam pozitívot! 

A másik.....keresnék alá tartozó fekete szinű nyomóalátétet megvenném ,leesett a motortérben ,egy nap alatt sem találtam meg!akinek van bontáson lévő adagolója segítsen ..ilyen is csak velem történhet meg ......

Előzmény: mindaricsi (1646)
PowerZ Creative Commons License 2012.11.22 0 0 1647
A Kpm-s legyen a legjobb baratod :D
mindaricsi Creative Commons License 2012.11.22 0 0 1646

Szia, a Ksb nem mágnesszelep, hanem egy tekercs a mi fűti a közepében található anyagot, ami meleg hatására tágul.

A tekercs kapcsolt pozitívot kap.

 

Üdv:mindaricsi

Előzmény: klaszlo74 (1640)
lautnermark Creative Commons License 2012.11.21 0 0 1645

7680kg...............................Bezzeg a becsületes és felelősséggel gondolkozó fuvarozó.......................

Előzmény: MÖTÖZÖ (1641)
klaszlo74 Creative Commons License 2012.11.19 0 0 1644

beillesztés lemaradt ...

klaszlo74 Creative Commons License 2012.11.19 0 0 1643

Keresek ilyen K.S.B mágnesszelepet és alá tartozó fekete nyomóalátétet

Titina23 Creative Commons License 2012.11.19 0 0 1642

Nagy tisztelettel üdvözlök mindenkit!

MÖTÖZÖ Creative Commons License 2012.11.19 0 0 1641

Ma döntöttem össztömeg csucsot a Dynával,nemrég mérlegeltem a hidmérlegen szólóba 7680 kg volt a bruttóm(reggel 5 kor megyek Encsre a fejeskáposztával),de úgy néz ki hogy a kényelem,valamint a trmbózisos lábam miatt-meg azért mert tetszik-megalkudunk az euro 5 3.0 Iveco Dailyre-kék szinbe szeretném,technikailag 5 tonna össztömegre.(a Toyota üresen 2080kg)

klaszlo74 Creative Commons License 2012.11.16 0 0 1640

K.S.B hídegindítoról kérdeznék mikor kap áramot !?Pl:gyújtás ,+hőmérséklet stb..

 

meg szeretném nézni rendeltetésszerűen működik-e

klaszlo74 Creative Commons License 2012.11.16 0 0 1639

Ha valakit érintene ,és a kérdésemre szeretné tudni a választ !csak annyi ,hogy egy babszemnyi zsír kellett a nyelestengelyre...nem volt hajlandó a lendkeréktől elmászni..de levéve se mondta volna meg senki ,hogy ez lett volna a baja mert csúszott !...ez van és vannak csodák !

klaszlo74 Creative Commons License 2012.11.11 0 0 1638

Hallottam olyat ,hogy 5 másodpercig fel kell húzni a kuplungpedált az alap helyzetről ! (mert egy picit felugrik)erről írna valaki bővebbet ha ismeri ..ha már így kell beállítani "valahogy" :)

PowerZ Creative Commons License 2012.11.11 0 0 1637
Nekem az 1-sre mondtak h nyomasszabalyozo szelep. Szerelo volt.
Roadtrain Creative Commons License 2012.11.11 0 0 1636

Volt már olyan mikor a kuplung szett fos volt sajna :(

Előzmény: klaszlo74 (1633)
PowerZ Creative Commons License 2012.11.11 0 0 1635
De most mègis jobb lett :D öntöttem injektor tisztitot az alkatresz helyere.
delvan_dti Creative Commons License 2012.11.10 0 0 1634

Azt hiszem megfejtettem a probléma okát :D

 

Te az 1. számú alkatrészt szedted ki a 2. számú helyett.

Előzmény: PowerZ (1632)
klaszlo74 Creative Commons License 2012.11.09 0 0 1633

Sziasztok!

Minap szétugrott a kihúzó csapágyam ,de el is tört egy rugó a kuplung tárcsámban! ha már így jártam veszek egy szettet.SACHS..

na itt kezdődnek a problémák! hidegen minden ok,de pár km után,megálás után már nem tudom a rükvercet kapcsolni !annyira forog bent a váltó ! de előre minden okés ...mi lehet a gond ! szar a kuplung szett!?

A másik már zavaromban arra is gondoltam ,hogy a tárcsát fordítva tettem be, a tárcsán a kiálóbb rész megy a szerkezetbe és nem a lendkerék fele! erősítsetek meg !:)

 

PowerZ Creative Commons License 2012.11.09 0 0 1632

Megnéztem,az enyém cikkszáma: 0 928 400 365 Bosch

Törölt nick Creative Commons License 2012.11.04 0 0 1631

A hiba tipikus egr szabályzási hiba,mert az egr vezérlése 2000 fordulat felett szünetel,a turbónyomást meg az egr engedi el,ha nyitva van.Alapjáraton elméletileg nem működhet,de az önteszt miatt bekavarhat.Szerintem 3.0-ás a motor,de a 2,8-asokon is hasonló a megoldás.

Előzmény: delvan_dti (1628)
delvan_dti Creative Commons License 2012.11.04 0 0 1630

Ma megmértem a dupla kerék között a távolságot.

Üres autónál (9raklapos+hátfal) 195/75R16C guminál 3cm.

Előzmény: delvan_dti (1623)
delvan_dti Creative Commons License 2012.11.04 0 0 1629

Nekem is ezt csinálta mikor még működött,de már döglődött az abs-em :)

De mivel neked a javítás után jött elő így valószínű a valamelyik hátsó kerék érzékelője miatt van a hiba.

 

Előzmény: Törölt nick (1627)
delvan_dti Creative Commons License 2012.11.04 0 0 1628

Lehet én tudom rosszul de a 2.8-as 127ill147 le motorokon nincs Egr-szelep.

Javíts ki nyugodtan ha rosszul tudom.

(bár a 147le változatra nem vennék mérget) :)

 

Előzmény: Törölt nick (1626)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.04 0 0 1627

Sziasztok. Adott egy 2003-as 65c15 daily, amin most javították a hátsó féket. Új betétek(kézifék is), tárcsák szabályozva. Olyat produkál az autó, hogy amikor már majdnem megáll, kb 2-3km/óra a sebesség, visszarugdossa a fékpedált. Egyébként fog a fék, nagyobb tempónál ha fékezek hibátlan. Nem lehet hogy valami abs érzékelőt nem dugtak vissza, vagy nem jó helyre dugták?

Törölt nick Creative Commons License 2012.11.04 0 0 1626

Egr hiba.Az IVECO Egr vezérlérlését nem ismerem,a Ducato 3.0-ásoknál vákuum vezérli.A vákuumpumpákból volt gyárihibás széria,amiről a gyártó tud,viszont nem tartotta szükségesnek a kicserélésüket.A keleti parasztoknak jó így is.A MINIMUM VÁKUUM ÉRTÉK: –0,8 bár,az Egr-nél:-0,69 bar kell!A hibakereséshez iktasd ki az EGR elektromos vezetékét.

Előzmény: platform boots (1624)
delvan_dti Creative Commons License 2012.11.04 0 0 1625

Hali!

 

Hogy mennyit forog azt nem tudom a miénk 35C15 2250 fordulaton megy 90-et.

Én megnézném turbót ill annak a nyomásszabályzóját.

Esetleg a vákuumcsövek vagy turbó geometria szorulás.

Mérni kéne t.nyomást nyomásmérő órával + megnézni diaggal h map szenzor mennyit lát közben.

 

 

Szerintem a miénknél sem  ok minden ,de az már 1500-től megy viszont 2500 körül már az is lomha még üresen is.

 

Előzmény: platform boots (1624)
platform boots Creative Commons License 2012.11.04 0 0 1624

sziasztok!65c15 iveco 90-es temponál mennyit forog? 1000-2000-es fordulatig lomha,egyenletes gázadás mellett a turbó hangja "ingadózó" ?????

delvan_dti Creative Commons License 2012.11.02 0 0 1623

Ezzel az 5" felnivel már sanszos h üresen is összeérhet.

Minden képen széllesebb és vagy más ET-számú felni kell a dupla kerékhez.

 

Azt írta a kolléga h 195 gumival felrakás nélkül 2-2.5 cm távolság a 2 gumi között.

205-nél már csak 1 cm .

Ergo 215 nél még kevesebb.

 

 

Előzmény: MÖTÖZÖ (1622)
MÖTÖZÖ Creative Commons License 2012.11.02 0 0 1622

Ezt a megrakást hogy kell érteni-1-2 tonnával,vagy 5-6 tonnával 5.5 bar nyomással nem fog összeérni...

Előzmény: delvan_dti (1605)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.31 0 0 1621
babu881 Creative Commons License 2012.10.30 0 0 1620
Akkor az enyem szetvan esve. Nekek csak a vekony tu jon ki. Az a vastagabb resz benne maradhat.gondolom.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!