Köszi a tanácsot és megfogadom. Egyébként pont egy futóművestől hoztam el és bizti, hogy nem volt kedve foglalkozni a "drágámmal". Egyébként a kétküllős kormány is eredeti kacsa, - csak talán az évjárat régebbi. Semmi olyan átalakítást nem tervezek és csinálok ami visszafordíthatatlan. Ami az én (mi) veterántagságunkat illeti adig bőven van idő, 1988-ban születet a drágám és már utángyártott alváza van. Mint tudod elég komoly kaszni munkát is kellett végeznem. Szóval marad kacsának, - csak igazitgatom a kedvemnek és elképzelésemnek megfelelően. Tervezem, hogy leugrom Hozzád valamikor (- ha zavarhatlak!) egy órára valahogy kedvem támadt autózgatni. Ja a téliesítésemet sem próbáltam még ki igaziból.
Először vidd el egy futómű beállító műhelybe és állítasd be a gyári értékre: Középállás, összetartás, végállás határolás.
Utána kell a kormányrudat hozzáigazítani, vagyis le kell húzni a kormánymű ricnis csonkjáról (a szorító csavart előtte ki kell ütni) és olyan pozícióba kell visszatenni, hogy a küllők jól álljanak.
De én nem javaslom, hogy csereberéld az alkatrészeket, átalakítsd a gépet, mert így egy nem tipusazonos értéktelen öszvér keletkezik és majd nem fog átmenni a veteránvizsgán. Minden apró részlet maradjon eredeti.
Gondom van! Szereztem egy két küllös kormányt és felraktam a régi helyére szinte föggölegesen áll. A régi egy küllösnél nem érdekelt, hogy egy kicsit csálé. Ezt azonban szeretnémy szépen beállítani, azt mondják hozzáértök, hogy ne próbálkozzan a kormányösszekötök állítgatásával mert lehet, hogy nem tudok befordulni a kapun. Inkább a kormánykerék agyat farigcsáljam! Mi a megoldás szerintetek? Köszi! Tibor
Az, hogy nem reagálok nem jelenti azt, hogy nem is olvasom a COCH-t.
Én is köszönettel vettem a 2346 COCH tájékoztatást (köszi Balázs) és utána is járta egy kicsit a biztosítási dolognak. Igaz ma már éjféltől tán nem is aktuális. Szóval a lényeg, (25 év alatti hobby autó) hogy megoldható a dolog ha beviszek min. mégegy autót a biztósíttársasághóz aminek a bonuszára működik a "hobby" célból tartott kedvenc. Ez az én esetemben ráfizetést jelentett volna, igy aztán maradtam a régi megoldásoknál. Kb. ennyi.
A legutóbbi klubgyűlésünkön ott volt BK és korrekten válaszolt minden kérdésre.
Azt mondta, hogy a Mavamsz nem szállt ki a veterán biztosításból, akinek volt ilyen, az rendben meg fogja kapni a csekkeket, minden megy tovább. 25 év felett mindenki csináltassa meg a minősítést és ők megkötik a biztosítást.
25 év alatt nekik nincs kedvezményes ajánlatuk, azt a pár évet vagy a forgalomból való kivonással (Trabi), vagy normál rendszerben mindenki valahogy vészelje át.
Én is ide tartozom és úgy döntöttem, hogy egyelőre maradok a normál biztosításnál, nem kockáztatom felmondani a nagy bónuszomat, hogy új biztosítást kössek a Keleteurópai, vagy a Bogár klubbon keresztül. Csak párezer Ft lenne a differencia és nem lehet tudni, hogy ennek az új biztosításnak a kondíciói mennyire stabilak (a sok megélhetési veterános miatt szerintem bizonytalanok) De majd 1 év múlva többet tudunk
Támogatom én is az "összevont rendelést" !
Jó lenne még ez évben egy nagyobbat realizálni !
Ez ügyben is akartam veled "Pierre" beszélni,
csak hamar elmentél a taggyülésről !
Tisztelt Veterán-, nosztalgia-, és hobbiautó tulajdonosok!
FIGYELEM! Közeleg a biztosítási évforduló! Érdemes elolvasni az egyesületünk ajánlatát!
Egy hete felrakott ajánlatunkra sokan jelentkeztek, de hátha még van akihez nem jutott el a hír.
Egyesületünk a Kelet-európai Járműipar Gyöngyszemei Nosztalgiaautós és Motoros Klub a 2005-ös évre a jelenlegi legkedvezőbb kedvezményes kötelező biztosítási szerződéseket tudja kínálni 25 évesnél idősebb veterán ill. nosztalgia járművekre, egy a legnagyobb biztosítóval kötött közvetlen együttműködési szerződés alapján.
A kategória díjak minden eddiginél kedvezőbbek, és nem terheli MAVAMSZ díj
.Bejegyzett más autós motoros klubok tagjainak, amennyiben klubvezetőjük tagságukat igazolja, nem kell klubunk tagdíját kifizetnie, csak 1000 Ft éves kezelési díjat.
Újdonság nálunk továbbá hogy a 25 évesnél fiatalabb, hobbi célból tartott második járművek is biztosíthatók a kedvezményes rendszerben egyedi feltételek és tarifák szerint.
Amennyiben érdekel benneteket a lehetőség akkor még a biztosítási évforduló alatt, lehetőleg nov. 28.-ig jelentkezzetek a 06 30 924 11 29-es telefonon.
Tekintsétek meg honlapunkon a díjtáblázatot és a tájékoztatónkat, a főoldalon bal oldalt, a tudnivalók rovatban. Töltsétek le a kedvezményes biztosítási rendszerbe lépéshez szükséges regisztrációs adatlapot és meghatalmazást. Honlapunk címe: http://www.trabantklub.hu,
Nemrég vettem egy kacsát. Sajnos felújításra szorul, de a véleményem az, ha már nekifogok, persze szép lassan (láttam itt a jó szakemberek lassan dolgoznak :)), akkor legyen tuti a gép meg külsőre is mutasson. Szóval kilakatoltatom, majd le szeretném újra fújatni. Bordós színűt képzeltem el. Ehhez viszont szeretnék egy hasonló színű tetőt, (ponyvát). Lehet e Mo.-on venni hozzá? Ha nem akkor ismeritek a következő oldalt?:
Biztos nem olcsó, de legalább van minden féle színből. Rendelt már valaki így külföldről? Tapasztalatok? Nekem tetszik az oldal, hogy végül is nem is annyira horribilis összegért mindent bigyulát meg lehet venni. Kérdés, hogy mennyi a szállítási idő meg a postázási díj?
Na, eljuttattam a címeket tegnap, de éppen ott volt az asztalon a kormányrúd - most sikerült szerezni a szerelőnek is egyet (10e FT).
Kérdeztem, hogy mi ment tönkre ? Állítólag a csö belsejében a ricni kopott el, mert azt igazából egy bilincs szorítja a kormánymű megfelelő részéhez. Namármost ha ez a bilincs meglazul, akkor elugrik a rúd és elkopik ez fogazás.
Hát én is csak kisúttörő módjára próbálok segíteni, úgyhogy nem is én foglak keresni, hanem a közvetlen érdekelt. Fáj a szívem, hogy nem szalad az a Kacsa az utakon, Győrben van egy pár darab.
Szombathelyen olyan kevés van, hogy általában a gyerekek mutogatnak rá, a felnőttek meg tátott szájjal lesik.
Köszi a biztatást, de eddig sem mentem a "szomszédságba támogatást kérni" !
Tudom, hogy sokakat zavar, ha valakinek kronkrét elképzelése van és azt ráadásul a nyilvánosság elé tárja !
Én már csak ilyen vagyok a születésem óta, mert az átlag család legkisebb fiaként, már eddig is "nagyon sokakkal meg kellett küzdenem" a szó átvitt értelmében is"!
Ráadásul még "kettős keresztem is van", amit viszont szivesen viselek,
mert július 14.-én a franciák SZABADSÁG NAPJÁN születtem és a keresztségben a Gábor nevet kaptam, ami viszont valamire kötelez !
Erről csak annyit, hogy ne nagyon untassalak: hírvivőt is jelent többek között !
Az új elérhetőségemet már közöltem azaz g.cit.kukac.citromail.hu
Ugyanis én nem vagyok az a "bujkálós fajta", sőt az érdekeim is azt kivánják, hogy elérhető legyek !?!
Különben napközben elérhető vagyok a 2091099 vonalas telefonon, amely a budai SKÁLA környékén van, a közelebbit majd személyesen .
Beviszem magammal a "kormányoszlopot", hogy minél előbb lehessen kormányozni !
A francia nyelvtudásom csekély, éppen most kezdem lassan levetkeznem a francia nyelv iránti ellenszenvemet, mely TRIANON miatt nehezedett reám !
Bár még 1987-ben "megköpködtem a TRIANON palotát", mikor PÁRIZS-ban jártam !
De túl az ötvenen már megváltozhat az ember gyerekének a véleménye föleg, ha több infora tesz szert a különféle dolgokban !
Várom a jelentkezésedet, mert úgy tünik számomra, hogy "egy húron pendülünk", mert én is mint a "cserkészek" ahol tudok segítek, bár én csak "kisdobos és úttörő, majd KISZ tag sőt vezető is" voltam, de ez ma már nem sokat változtat a dolgokon !
Elnézést, de kicsit hosszabbra sikeredett mint én is gondoltam, de nem árt rólam ezeket tudni !
Tisztelt Veterán-, nosztalgia-, és hobbiautó tulajdonosok!
Egyesületünk a Kelet-európai Járműipar Gyöngyszemei Nosztalgiaautós és Motoros Klub a 2005-ös évre a jelenlegi legkedvezőbb kedvezményes kötelező biztosítási szerződéseket tudja kínálni egy a legnagyobb biztosítóval kötött közvetlen együttműködési szerződés alapján.
A kategória díjak minden eddiginél kedvezőbbek, és nem terheli MAVAMSZ díj
.Bejegyzett más autós motoros klubok tagjainak, amennyiben klubvezetőjük tagságukat igazolja, nem kell klubunk tagdíját kifizetnie, csak 1000 Ft éves kezelési díjat.
Újdonság nálunk továbbá hogy a 25 évesnél fiatalabb, hobbi célból tartott második járművek is biztosíthatók a kedvezményes rendszerben egyedi feltételek és tarifák szerint.
Amennyiben érdekel benneteket a lehetőség akkor még a biztosítási évforduló alatt, lehetőleg nov. 20.-ig jelentkezzetek a 06 30 924 11 29-es telefonon.
Tekintsétek meg honlapunkon a díjtáblázatot és a tájékoztatónkat, a főoldalon bal oldalt, a tudnivalók rovatban. Honlapunk címe: http://www.trabantklub.hu,