Gallo nagymester egy svájci billentyűzeten irkálok amin neked lövésed sem lenne,hogy hol milyen ékezetek találhatók.Majd akkor javits ki engem ha te irsz ékezeteket és azokat is helyesen!
itt(is) finoman szólava nagy illetlenség kioktatni valakit,- aki ugyan a muszájon kívül még öt helyesírási hibát vétett az utóbbi két beírásában,-de legalább ékezetes billentyűzetet használ...
Muszály volt beszolnom neked mert a nap 24 órájában kötözködős a hangulatod.Elégitsd ki magad valami máson!:):) Mit zavar téged,hogy nincs elérhetőség a honlapon?!Úgy jó ahogy van!
Nálam ez már a második javitás de nem lepödtem volna meg ha váltószerkezetben az 1-2-3 sebességet kell műteni.Nem is mertem máshová vinni mert azonnal Valve Body csere 250e huf-ért.Robi tényleg nem lehúzós mert azt mondta 60e körül megúszom munkadij nélkül. Az majd kiderül,hogy mennyi lesz.:) Azt mondta,hogy nagyon szépen fog váltani ez után mert rendesen meg volt kopva a teflon meg valami nyomásérték is 19 helyett 26 volt a vezérlésben ami miatt rugdosott melegen.
Remélem,hogy nem lesz gondod.Olcsare mindenképpen fontos mert azt szerintem szereteik ha friss van benne.:)
Igaz! Itt ahol lakom a faluba 2 BMW váltót is ő csinált pedig 150km tölünk.Az egyik csoda,hogy birja mert a csaj gyilkolja rendesen.A Szolnoki Robi tényleg vérprofi a váltók terén.
Vényolc az már részletkérdés.Az oldal igényesen van megcsinálva.Az én szerelőmet megtalálod az arany oldalakban valahol.:)Még e-mail cime sincs szerintem.:) Kedden hozom a vasat.Kiváncsi vagyok.Teljesen ujra kellett teflonozni a vezérlést.
Szolnoki Róbert 06209529091 Azonnal ne várj semmit mert 2-3 hónapja vártam,hogy hozzá tud nyulni az autóhoz.Ahogy mentünk egy kört azonnal megmondta,hogy vezérléshiba.A váltóbol tiszta normális olaj jött le 70e km után.
Szerdán bemérték a váltom és full veszteséges a vezérlés.Azért rugdosott melegen.Már szólt a váltószerelő,hogy gépműhelyben van és húzzák bele a javitószettet és mindent tökéletesen beállit a gyári paraméterek szerint.Mondja,hogy ezt máshol cserébe csinálják ami bőven 200e huf felett van.Igaz mert néztem a jf506e VALVE Body sehol nem olcsó.
Majd beszámolok,hogy milyen lett.
Ha meg valaki még mindig aban a hittben él,hogy a multitronic javitása horror az nem igaz. Mindszenten ott állt 3 darab 2.5 A6 ami olyan volt.Meg sem tudott mozdulni velük a Szolnoki Robert.Max 400e körül van a felujitása.Nem lehet hülyeség mert a Német ebeyen sem kérnek komplett felujitott multitronic váltóért 2000-2500€ többet.
Esetleg ha valakinek vezérlési probléma van kicsit érdemes utánajárni a dolgoknak mert sok váltószerviz szereti azonnal cserélni.Vannak olyan tipusok amit padon egy ujitószettel meg lehet csinálni.Az én tiptronic váltómhoz 35e szett hozzá a felujitás plusz kb 15 körül csinálja meg a szaki meg a váltószerelő munkálya.
Nincs szabaly, egyeni dontes, vki soha nem teszi N-be, vki meg minden piros lampanal...utobbit semmikeppen nem javaslom...
En max akkor, ha pl. Vasuti atjaronal lathatoan hosszu percekig kell allni...vagy dugo van baleset miatt es all a sor helyben...de ekkor a motor is ki, kiveve, ha kell a klima...
Ugy ahogy mondod!200-250e szoktak már gondok lenni.Ne vedd a Savállo példályát mert neki egy ZF váltó van ami strapabirób.A szerelőm mondja,hogy naponta küldik meg hozzák tréleren az újabbnál újabb automatákat szerelésre.
Nekem kapásbol 3 ismerösöm van akiknek gond volt az automatával 200e km alatt voltak.Nem biztos,hogy komplett generál de pl van amelyiknek az R ment el van akinek más kis hiba ami szinteén váltó-le föl és én sem jártam még egészen 200e km-nál.
Természetesen ez függ attól,hogy az autót újkora óta ki vezeti.Azért ha nem kimélik a váltót akkor korábban lehet baj. Nálam a váltószerkezet tökéletes de a vezérlésével gond lett.Nem lesz nagy pénz de akkor is szét kell szedni.