üdv segítséget szeretnék kérni van egy 35c13-as2004-es évjáratu dally-m és központi zárat akarok belerakni a kábelek bennt vannak az ajtóban csak mind a két oldalt 2 vezeték van ha minden igaz !nos ha én belerakom a motorokat akkor csak távirányítóval tudom nyitni zárni az ajtókat vagy kulcsal is? mert akkor 3vagy 5 vezetékes motor kéne a bal oldalra!vagy valamit át kéne kötnöm hogy müködjön???
Itt a mi kis falunkba van egy család akik fékbetétekre raknak ferodolt,meg kuplung tárcsa és hasonló nyalánkságok.Elég jó minőségbe készítik.Esetleg azt tudnám javasolni.Vagy a környékeden körbe nézni ez ügyben.
Hátul duplakerekes dobfékes Dailyhez keresnék fékpofákat. A Delphi kb 2 évet és 10000 km-t bírt. 1988-as évjárat, de ezzel szerelték az összeset ami hátul duplakerekes és dobfékes.Most éppen van fékem, de 60% az eltérésem. Ami szinte biztos abból adódik, hogy a bal oldalon agyat, dobot és fékpofákat kellett cserélni. Egy jó állapotú bontottat kapott, ami érdekes jobban fog mint a 10ezer km-t futott jobb oldali. Most műszakira menne és el szeretném érni, hogy az eltérés a megengedett alatt maradjon. Dobokat felszabályoztatnám azonos méretre és kapna két új pofát. Bár az előző műszakin is az új pofákkal és dobokkal éppen a határon volt az eltérés.
Dobátmérő 254 mm
Szélesség 89-90 mm
Esetleg ha valaki tud jó áron tárcsafékes hátsó hídat az is érdekelne.
A következő sorrend állt fent nálam !: ksb ,majd alu ház ,tartó konzol,majd aluház : ezekben alátét! : (fekete ami hiányzik)majd még egy nyomo alátét a rugóknak és rugó...
tehát rugó,rugótányér,még egy alátét ami beilleszkedik a rugótányérba ..hogy minek passz ..de így ha nincs benne akkor már az egész nem oda áll vissza ahova kellene :(
Szia. ha már szétszedted / a fénykép szerint/ akkor az aluminium résznek "-" a fekete rész végén lévő 5-ös csavarra pedig "+" polaritást kapcsolsz 12 volton. vársz vele kb 2 percet és láss csodát az alurész közepében lévő rúd kb 1-1.5 centit kitüremkedik, közben az egész kütyü szépen felmelegszik kb: 40 celsiusra.
Ha beépítve ellenőrzöd akkor csak simán gyújtásra teszed a kocsit és vársz, majd azt tapasztalod, hogy a bovden fellazúl, a bovden által húzott kar visszatár alap helyzetébe / motor- kocsi eleje felé/.
Fekete szinű nyomóalátát altt nem tudom mit értesz? A szerkezet felépítése /hátúlról/ a fekete tekercs betekerve aluházba /ahogy lefényképezted/ , tartó vaslemez, első alu ház. A két aluház között taláható 2 db spirálrugó 1 db alu rugótányér, mejnek a közepébe van beakasztva a bovdenre sajtolt fém csatlakozóelem. Ezt a csatlakozóelemet tolja a hőre kijövő rúd közvetlenűl a két spirálrugó ellenében.
Szia,hogyan tudnám le ellenőrizni,hogy jó!? nálam semmit nem reagált !!!bár sokáig nem adtam pozitívot!
A másik.....keresnék alá tartozó fekete szinű nyomóalátétet megvenném ,leesett a motortérben ,egy nap alatt sem találtam meg!akinek van bontáson lévő adagolója segítsen ..ilyen is csak velem történhet meg ......
Ma döntöttem össztömeg csucsot a Dynával,nemrég mérlegeltem a hidmérlegen szólóba 7680 kg volt a bruttóm(reggel 5 kor megyek Encsre a fejeskáposztával),de úgy néz ki hogy a kényelem,valamint a trmbózisos lábam miatt-meg azért mert tetszik-megalkudunk az euro 5 3.0 Iveco Dailyre-kék szinbe szeretném,technikailag 5 tonna össztömegre.(a Toyota üresen 2080kg)
Ha valakit érintene ,és a kérdésemre szeretné tudni a választ !csak annyi ,hogy egy babszemnyi zsír kellett a nyelestengelyre...nem volt hajlandó a lendkeréktől elmászni..de levéve se mondta volna meg senki ,hogy ez lett volna a baja mert csúszott !...ez van és vannak csodák !
Hallottam olyat ,hogy 5 másodpercig fel kell húzni a kuplungpedált az alap helyzetről ! (mert egy picit felugrik)erről írna valaki bővebbet ha ismeri ..ha már így kell beállítani "valahogy" :)
Minap szétugrott a kihúzó csapágyam ,de el is tört egy rugó a kuplung tárcsámban! ha már így jártam veszek egy szettet.SACHS..
na itt kezdődnek a problémák! hidegen minden ok,de pár km után,megálás után már nem tudom a rükvercet kapcsolni !annyira forog bent a váltó ! de előre minden okés ...mi lehet a gond ! szar a kuplung szett!?
A másik már zavaromban arra is gondoltam ,hogy a tárcsát fordítva tettem be, a tárcsán a kiálóbb rész megy a szerkezetbe és nem a lendkerék fele! erősítsetek meg !:)
A hiba tipikus egr szabályzási hiba,mert az egr vezérlése 2000 fordulat felett szünetel,a turbónyomást meg az egr engedi el,ha nyitva van.Alapjáraton elméletileg nem működhet,de az önteszt miatt bekavarhat.Szerintem 3.0-ás a motor,de a 2,8-asokon is hasonló a megoldás.