Mondtam én, hogy hosszú volt a nap! :) Már értem lehet! Enyémen egyenes szár van, de ehhez az ablaktörlőhőz a 8 adapter lefedi az autótípusok 99%-át./rá is van írva/ :)
mondtam én, hogy hosszú volt a nap! :) Már értem lehet! Enyémen egyenes szár van, de ehhez az ablaktörlőhőz a 8 adapter lefedi az autótípusok 99%-át./rá is van írva/ :)
Rosszul irtam, vagy nem érted, többféle kar létezik, gondolom évjárat ( vagy ph1, ph2 függő, nem tom pontosan ) az egyik pl ilyen mint a linken a 3-4-5 -s képen a másik meg ilyen - ez nem SC csak az alak a lényeg.
A Scénicben ugyanaz a rádió van, mint a Mégane-ban.
Tegyél egy próbát: válts AM sávra (középhullám), keresd meg az 540 kHz-t. Ha szépen bejön a Kossuth Rádió, akkor jó az amntennád. Ha csak sustorgást hallasz, vagy nagyon erőtlen a vétel, akkor az antennával van a baj. Vagy ellopták, vagy leesett :-) vagy az erősítője romlott el.
Üdv Cartársak! Héten volt szerencsém egy ismerösöm Meganjat vezetni, és feltűnt hogy nála szépen jönnek a rádióadások, nálam viszont a helyi adón kívűl más nem igazán jön be. (Kecskeméten lakom) Másnak is van ilyen problémája? Ennyire gyenge a Scenic rádiója?
"Az EGR szelep meghibásodására utaló jelek:Motorfüstölés, hidegindítási problémák, motorteljesítmény csökkenés, motormegtorpanás, rángatás bizonyos motorterheléseknél"
Szoval lefalazas utan az egr mukodik a rendszerben, csak a visszaaramlo kipufogogazt szuntetjuk meg, ha jol olvasom.
Akkor nagyon szukseges a tisztitas:(
Weboldal, te irtad a hajtokarcsapagy arat. Mennyi is a mienkbe?
Szerintem nem, lefalazod oszt jónapot. Utánna nyitogat-zárogat ha működik, ha meg nem nem:) Teljesitmeny probléma sem lehet.
EME
bármilyen "szépek" is, hanem érdemes felkészülni egy új készlettel. A hajtókar csavarok (8db) és az olajteknő tömítés egyszer használatosak, ezeket cserélni kell!
Legfontosabb lépés: fotókat készíteni a kiszerelt csapágyakról és feltenni ide! :-))
Az olajteknőt kell leszerelni, tizenvalahány csavar eltávolítása után.
Ekkor már látható is a forgattyúsház, a főtengellyel és a hajtókarokkal. A csapágyakhoz a hajtókar csavarok kiszerelése után lehet hozzáférni.
Ha az ember már ennyire szétszedte, nem érdemes benne hagyni az eredeti csapágyakat, bármilyen "szépek" is, hanem érdemes felkészülni egy új készlettel. A hajtókar csavarok (8db) és az olajteknő tömítés egyszer használatosak, ezeket cserélni kell!
Legfontosabb lépés: fotókat készíteni a kiszerelt csapágyakról és feltenni ide! :-))
A multkori nem indulásom oka a kézi üa. pumpa volt.
A belső nem látható felén volt egy kis repedés amin hol farsot szívott, hol nem.
Ennek következtében hol beindult hol nem. Mivel nem vettük észre már elején azt hittük dugulág van a csöben valahol, mivel nem jött elöre a nafta.
Kifuvás után pumpa, nem jön káromkodás nem jön.
Többszöri pumpálás után vettük észre a kezünkön a gázolajszagot, így derült ki mi a baj.
Okulásként: én még nem olvatam, hogy a pumpa bárkinél is mgrepedt volna, üa. nem létekor ezt is érdemes megvizsgálni. Nem ért hozzá semmihez és nem is dörzsölte semmi.
Más:
Az elektromos kézifékem behúzáskor gyakran hangos kerrergó hangot ad.
Volt már leirás a tisztításáról, de a keresővel sehogy sem találom.
A hétvégén tervezzük a levételét, nagy segítség lenne ha megosztaná a tapasztalatát aki javította már.