Hülye kérdés, de nem lehet hogy egyszerűen lefulladtál?
Nekem igaz benzinesem van amivel nyilvánvalóan könnyebb lefulladni, de nekem ugyan ez volt egy túl lassan bevett kanyarnál kettesben, amikor nem volt utána megfelelő a kuplung-gáz kombóm.... OIL-OIL-OIL, leállt, fél perc és indult mintha mi sem történt volna.
Két hete volt vezérlés, szumma szűrő és olajcsere (5.3l 5w40), még prolongot is kapott. Az említett dolgok miatt nem néztem meg az olajszintet, nemsoká lemegyek és meglesem...gondoltam álljon eg kicsit. Amúgy ez a sztori 3 órája volt, hogy magátol megállt a motor.
Az olajszint rendben van? Mikor indítasz persze hogy rendben lesz hisz lefolyik és eléri a minimumot. Menet közben pedig a pumpa nyomja mindenhová és akkor elfogy a teknyőből. Ekkor kezd kiabálni.
Ha így folytatódik eggyel több eladó 407 SW 2.0 136le lesz a piacon. Ma pl. lassan haladtam, 2, vagy 3-as sebességi fokozatban aztán az autó fogta magát és megállt. Jogos a kérdés, hogy mi van akkor amikor ugyanez egy forgalmas útszakaszon van a belvárosban, vagy épp az autópályán. Hibaüzenet semmi, kp zár be...megvártam még áramtalanít aztán indítottam...mert ugye előtte amíg nem áramtalanított addig nem indult el. Ezt követően indításkor az villogott a kijelzőn, hogy OIL OIL OIL. Ezt követő indításkor meg OIL ok...érti ezt?!
Szia! A potkerek alatt egy negyszogletu vaslemez van annak a szelein jott be nekem. A szeleit nyomd ki sziloval es a csatlakozot is erdemes ami a fenykepeden is latszik. En is ezt csinaltam nekem azota nem jon be viz.
Ja igen :-) na azt elfelejtettem írni, hogy benzines 1,8 -as érdekel. Most akarok venni egyet, és megmondom őszintén a dízelektől félek. A benzinest megjavítom ha kell, mindig is az volt. Csak nem tudom melyik 1,8-as a jobb, vagy van-e fogyasztás felépítés eltérés?
Ha kell bluetooth-os Elm 327 OBD2 hibaolvasó 2,1 -es verzió cd-vel, küldök én neked 3500 -ért, ebben benne van már a posta is belföldre, ajánlott levélben, új.
Egyelőre ott tartok, hogy beszereztem egy ilyen interfészt (kigondolná, hogy 4000-ért hozzám vágják )
keddre talán meg is érkezik.
Ám lehet hogy hamarabb a végére érek a problémának, hiszen a Data szerint a vízhőfok jeladónak 20°c-on 5000-6000 ohm az ellenálása 80°c on pedig 500-600 ohm ,na ez nálam hibádzik mert 80°c fölött sem esik 3500 ohm alá tehát hétfőn csere...így remélem 9000 ft-ból megúszom a történetet
(itt azért jelezném hogy a szervíz azzal küldött haza, hogy vizes/ rossz minőségű üzemanyag lesz probléma hiszen nincs hibakód)
Csere alap érdekel,adok 2 nem túl ratyit,ez van most a járgányban ,de már kristályosodik,,elhozok 2 javítottat,,,ez megoldható,,,?Persze fizetnék is valami jelképes összeget plusszban . :))
Szia ! Hol vetted... 3500-ért? Most akarok beruházni egyre,.A másik ,esetleg valaki nem próbálta összehozni GPS navigációval is ,a bluetooth-on keresztül,mondjuk fogalmam nincs az androidos vagy mi a rák,?,de ha nem muszáj ne legyen 3 kijelző a perifériámban, :))
Azt szeretném megtudni,hogy mi a különbség az 1.8-as motor, 115 és 125 le változat között? Melyik a jobb, megbízhatóbb ? Tud valaki valamit erről a motorról, tapasztalat esetleg?
Ja és jó hozzá az elm 327? Mert én is most vettem egyet, usb kábeles 3500 ért. Remélem működik majd.
Ledadogásnál szagolj bele a kipufogó gázba. Ha erősen benzinszagú, akkor túldúsít hidegen a rendszer. Arra keresgéld a hibát. Szerintem is hűtővízhőmérséklet jeladó hiba lesz, vagy valamelyik kábele nem érintkezik rendesen. Én a te helyedben a következőképpen állnék neki a dolognak: letölteném a Torque progit az okostelómra, majd egy ELM 237 eszközt dugnék a diagnosztikai csatira. Ezek ketten lebeszélik a dolgot bluetoothon át, és a Torque progi képes fokonként kiolvasni és megjeleníteni a hűtőközeg hőmérsékletét akár mutatósan, akár számokkal is. Ha ez ingadozik, pontatlan vagy nyilvánvalóan szar értéket mutat, akkor ott a baj.