Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tjbrian Creative Commons License 2018.07.16 0 0 40188

Szia,

 

Írtam egy e-mailt.

Előzmény: Zonat (40163)
hoandras Creative Commons License 2018.07.16 0 0 40187

Sziasztok,

 

EWS modul nélkül működik a központi zár? Ha nem, akkor E61-nél hogy tudom bezárni a csomagtérajtót kulccsal? Köszi!

rlnd13 Creative Commons License 2018.07.16 0 0 40186

Sziasztok!

 

e61- hez kerenésk vonóhorgot, elektornikával együtt (2004-es évjárat a kocsi).

Esetleg valakinek van-e , vagy lenne e javaslata?

 

Előre is köszönöm

efuka Creative Commons License 2018.07.14 0 0 40185

 

 

Köszönöm a segítséget.

A 163 ló nekem elég, a mostani autóm is annyi, csak ez egy régi szerelem, amit talán most megvalósíthatok.

Zonat Creative Commons License 2018.07.14 0 0 40184

Ez a motor nagyon jó, nem a legerősebb, de jó. Amit érdemes megcsinálni, ha nem volt meg, az a swirlflaps- kiszerelés. Nem tudom magyarul miként hívják,pillangószelepek a szívócsonkban. Ezeket ki kell szedni és ledugózni a helyüket,így nem okozhatnak gondot. :) Vezérléssel nincs gond,az a 2007 közepe utáni motor már, az N47. 

Előzmény: efuka (40180)
HG. Creative Commons License 2018.07.14 0 0 40183

Ha 2006-os, akkor M47 kódú, 163 lóerős, és annak nincsenek még vezérlés gondjai.

 

Előzmény: efuka (40180)
gabesz977 Creative Commons License 2018.07.14 0 0 40182

Hello!

 

E60 530D Webasto-hoz keresek tápszivattyút és váltószelepet esetleg kipufogó dobot ha van valakinek.

fine1 Creative Commons License 2018.07.13 0 0 40181

30d-re van optimalizálva minden szerintem, a 35d is ugyanaz a blokk csak azon 2 db turbó van. Ezekhez szerintem jobban van alkatrész is, a szerelők is jobban ismerik ezt a blokkot mivel elterjedtebb. Ez saját vélemény.

Előzmény: efuka (40180)
efuka Creative Commons License 2018.07.12 0 0 40180

Sziasztok!

 

Egy kis segítséget szeretnék a hozzáértőktől kérni.

Adott egy 2006-os BMW 520D amit szeretnék megvenni, de nem igazán értek a márkához. Próbáltam átnézni a topikot, de nem igazán találtam róla semmit.

Az autó jól karbantartott, és dokumentált, de hallottam olyat, hogy ez a motor nem igazán vált be, mivel vezérlés gondok szoktak nála előfordulni.

Szerintetek érdemes vele foglalkozni, vagy keressek inkább más motorral.

Előre is köszi a segítséget.

Üdv:

fine1 Creative Commons License 2018.07.09 0 0 40179

Szia!

 

 

Bocsánat, de a bevizsgálást darabonként értettem (lehet azóta változtak az árak).

Előzmény: kishoffi96 (40177)
fine1 Creative Commons License 2018.07.09 0 0 40178

szia!

 

Injektoroshoz kell vinni,  mert az nem autószerelés, hogy találomra mindent kicserélgetnek, és ráköltöd egy autó árát feleslegesen, lesz úgyis mit még javítani, kb. 3500-4000-ért bevizsgálják mindet, a ki és beszerelés kb. 20-25 ezer. Sok jó műhely van akik csak ezzel foglalkoznak, ne érdeklődj minél többet, Én is innen tudom ezeket. Így megtudhatod, hogy melyikkel van baj hozzák e a gyári értéket, melyik cserés vagy javítós. Nem eszik olyan forrón ezt a mindent ki kell cserélni dolgot nézesd meg és lehet csak 1-2-őt kell cserélni vagy felújítani. Szerencsés mert ez a régebbi BOSCH injektor ez még nem a piezzos azokat nem is biztos hogy jelenlegi technikai állás mellett fel tudják újítani (nekem ezt mondták). Ha felújítják próbapad ad új kódot. Ezzel kell feltanítani a kocsihoz. Elvileg ritkán van, hogy mindet fullra fel kell újítani, de előfordulhat. Szerintem ha mind rossz ki és beszereléssel olyan ha csak felújítást (nem a cserét) 250 ezer alatt meg lehet úszni. Ilyenkor leszerelik a szívósort is ehhez lehet kell egy új tömítés garnitúra is (kb 15 ezer). Ingadozás sok dolog miatt lehet, azt is nézd meg, hogy a szívósor alatt van egy vízcső ami ha ereszt ráfolyik a hűtővíz és tönkreteszi az izzító relét ez kb. 25 ezres játék ettől és az izzógyertyák (szett kb. 8-30 ezerig márkafüggő)miatt is járhat egyenetlenül. Cserél gyakran az üzemanyagszűrőt is, és legalább félig legyen a tankod üzemanyaggal mindig. Érdeklődj minél több helyen és vidd jó szervízbe, ahol ezzel foglalkoznak, mert nem mindig a legolcsóbb megoldás a legolcsóbb.

Előzmény: kishoffi96 (40177)
kishoffi96 Creative Commons License 2018.07.06 0 0 40177

Sziasztok!

535d 272lovas kocsim olyan tüneteket produkál hogy egy erőteljesebb menet vagy nagyobb előzés után 1500as fordulat alatt ingadozik a ford szám mérő. Ha 1500 föle pörgetem szépen kisimul picit ha visszaesik újra elkezd ingadozni. Es ilyenkor az alapjarat sem egyenletes. Egyébként a kocsi ilyen korrekciós értékeket produkál. Ebből kiderül hogy konkrétan melyik porlaszto rossz vagy csak a sötétben tapogatózom? 

1.henger -0.4mg/löket 

2.henger -0.3mg/löket

3.henger +1.2mg/löket 

4.henger -0.2mg/löket 

5.henger +0.2mg/löket 

6.henger -0.5mg/löket

Kérem csak olyan válaszoljon aki tudja is a választ, azt hogy a 3as kilóg a sorból egyértelmű, a kérdés az hogy ez konkrétan azt jelenti hogy eleg lenne a 3ast cserelnem? A legtöbb szerelő azonnal 6 porlaszto és magasnyomású szivattyú cserével ijesztget. De azért remélem nem ekkora a gond :/

3.d Creative Commons License 2018.07.04 0 0 40176

Szia! Hidegen tekerd le a hűtősapkát, majd indítsd el az autót. Ha buborékokat látsz folyamatosan előjönni, akkor szerintem kezdődő hengerfejes.

De valahonnan levegőt nyom a vízkörbe.Vagy a hűtőnél vagy utánna  dugulásod van.Ennyi ötletem volna a témában.

Előzmény: kaya ibrahimi (40162)
Zonat Creative Commons License 2018.07.02 0 0 40175

87000 volt az. :) 

Előzmény: Zonat (40174)
Zonat Creative Commons License 2018.07.02 0 0 40174

Meglepő,de elég sok eladó volt itt. Írország. A 2008-utáni autók éves adója jelentősen alacsonyabb,így mikor a korábbi évjáratúak elérték az 5-6 éves kort,mindenki cserélte őket,aki tehette. Nem csak adott márka adója alacsonyabb,hanem az összes típus. Egy 2 literes autónál ez kb 710 euro - vs 280 euro / év . Így sikerült egy alig 67 ezret futott példányt kifognom,a tulaja majdnem kizárólag a Francia és az Írországi háza között ingázott vele. Minden tökéletes állapotban, azóta bele ugrott 100 ezer és olaj és filtereken kívül még semmi nem kellett cserélni. 

Előzmény: HG. (40171)
sibsze69 Creative Commons License 2018.07.02 0 0 40173

Sziasztok!

 

Van egy E60 525xi /2006/- os Bmw-m. Segítsetek légyszi!

 

Menet közben megáltl a motor.Egyből nem indúlt ujra. Vártam pár percet, akkor beröffent. A diagnosztika kiírta mindkét vanos kerék hibát. Szétszedtük, megmértük a láncot, rendben, kicseréltük a vezérműtengely gyűrűket.Átmosattam és felsíkoltattam a hengert. Vettem két bontott vanos kereket, ami a bontós szerint tuti jó és alig futott....

Elindul a motor, minden ok és ahogy kezd felmelegedni, ismét leáll. A diagnosztika előszőr szívó vanos hibát ír, aztán egy idő után már írja mindegyiket. Már ezer helyen érdeklődtem, de nincs nagyon válasz a jelenségre.

Annyit tanácsoltak, hogy vegyek új vanos kerekeket, de a másik szaki szerint itt más baj lesz... Próbára több százezret nem dobnék ki.

 

Esetleg van ötlet? Előre is köszönöm!

 

Törölt nick Creative Commons License 2018.07.02 0 0 40172

Most is van fenn 11db a hahu-n.

Előzmény: HG. (40171)
HG. Creative Commons License 2018.07.02 0 0 40171

Nem lehetett könnyű találni, mert csak pár hónapig élt, és még csak a lóerő sem segít, mert sokáig volt 163 LE-s N47 a flottások miatt és/vagy adózási okokból.

Előzmény: Zonat (40163)
HG. Creative Commons License 2018.07.02 0 0 40170

Szeretnék egyet, de a facelift előtti beltér elég fapad sok példányban. Ezért inkább facelift utáni tetszene, de nem akarok egy másik kocsi árát költeni javításra.

 

Pont ezért nem vettem én sem soha E60-at...

 

A facelift előttieknél ki kéne cserélni a belső tér releváns elemeit (400e Ft körül), hogy ne legyen annyira szegényes belső és unpraktikus a kezelés. A facelift (N47, 20d) esetén meg a vezérlést (ami szintén megvan 400e).

Mindez természetesen a kötelező "strarter kit" szervizeken felül.

 

A facelift utáni benzines motorok már az N53 motorcsaládba tartoznak, ezek közvetlen befecskendezésesek, kokszolódnak, nagynyomású pumpát, injektorokat (egyben!!), Nox szenzorokat (4 db van ebből is), gyakran kell cserélni, ráadásul még csak nem is olyan szép a hangjuk...

 

Az N52 még nem közvetlen befecskendezéses, 2005-2007 között a 177, 218 (ezek 2,5 literesek) és a (3 literes) 258 LE változatok azok, azokban a fentiek nincsenek.

 

Igazság szerint E60-ból a legjobb vétel a kései M57, azaz a 197 / 235 LE-s sor6 dízelek, de nagyon nem olcsók, nem véletlenül. Azok árából már megvannak bőven a fenti átalakítások is.

 

 

Előzmény: tjbrian (40161)
fine1 Creative Commons License 2018.07.02 0 1 40169

Komplett szívósorból új vagy bontott létezik neked kell eldönteni melyik éri meg neked. Örvénycsappantyúból szerintem újat nem lehet venni csak bontottat. Értelemszerűen az újból is csak a gyári a jó, van biztosan utángyártott is.

Előzmény: leroyclub (40168)
leroyclub Creative Commons License 2018.07.02 0 0 40168

Köszi, de mindenképp újat szeretnék, hogy le legyen róla a gond.

Előzmény: fine1 (40165)
leroyclub Creative Commons License 2018.07.02 0 0 40167

Az örvénycsappantyúk amiknek a helyét ledugózták ha jól gondolom?! Ezt lehet külön is cserélni? Mintha azt olvastam volna, hogy csak egyben lehet a komplett szívósorral, mert nem gyártják külön. De ha igen és az is elég akkor jó lehet. Milyen költsége van?

Előzmény: fine1 (40166)
fine1 Creative Commons License 2018.07.02 0 0 40166

Szia!

 

Amennyiben nem akarsz komplett szívósort cserélni, plusz szívósortömítés készletet, akkor elég lesz bele örvénycsappantnyú csere.

Előzmény: leroyclub (40164)
fine1 Creative Commons License 2018.07.02 0 0 40165

Szia!

 

Van használt, de jó állapotú örvénycsappantyúm 535d-hez facelift előttihez.

leroyclub Creative Commons License 2018.07.02 0 0 40164

Sziasztok,

Sikerült szert tennem egy 535D-re ami még facelift előtti. A szívósor ledugózva, ami miatt egy kicsit aggódok. Mennyire jó ez így? Ha szeretném vissza alakíttatni gyárira akkor az kb milyen költségekkel járna? Gondolom gyári új szívósort lenne érdemes venni.

A másik kérdés, ha szeretnék elől-hátul teljes LCI lámpa szettet az kb mennyiből oldható meg, anyag és munkadíjjal együtt. Természetesn bontott anyagból.

Zonat Creative Commons License 2018.06.30 0 0 40163

Az enyém 2007 májusi , LCI azaz facelift-es modell,de még M47 520d. Kimondottan ilyet kerestem anno,mikor megvettem. 

Előzmény: tjbrian (40158)
kaya ibrahimi Creative Commons License 2018.06.30 0 0 40162

Sziasztok! 

 

 

Egy olyan kérdéssel fordulok a közösséghez, amit még az autószerelők is találgatnak. 530d-t vezetek. Arra lettem figyelmes, hogy a gumi vízcsövek eléggé kemények. Ez önmagában még nem volna probléma, hiszen nyomás alatt lévő rendszer.

Viszont az én csöveim szerintem túl kemények és leállítás után hallom a hűtősapkában lévő szelepet sziszegni, a nyomást leengedni. Összehasonlítottam másik ugyanilyen autóval és nála a cső nem keményedett be ennyire, ebből gondoltam,hogy valami hiba mégis lehet. A benzineseknél 2Bar, a dizelnél 1,4Bar van a sapkára írva. Tehát a hűtőkör simán ennél többet kibír és nem is durrant még el soha. Nem megy olaj a vízbe, víz az olajba. Nem füstöl se kéken se fehéren. Sőt, a városi araszolás után a pályán az első gyorsításkor kilőtt pamacstól eltekintve semennyire. A szerviz menü szerint 83-86 C fokon jár a motor és nagyon 90 fölé sem megy. Én hengerfej hibára gyanakodtam de több szerelőt is kikérdezve szinte egyik sem hallott még hengerfejes 30d motorról. A vízpumpa forgatja a vizet mert a kupak alatt szépen pisil a kis cső és gázadáskor is rákeményít a csövekre. Azt mondják, hogy ha hengerfej hiba lenne, az égéstermék látszana a fagyálló folyadékon. Ez nálam olyan tiszta, ha elém raknák málnaszörpnek, meginnám. Tegnap szintén baráti tanácsra kikötöttem és egy csővel áthidaltam az egr hűtőt, hátha abban van egy hajszál repedés és ott mehet nyomás a vízkörbe. Hiába. Pár melegen megtett kilométer után ismét kőkemény csővel találtam magam szemben. A csövek reggelre sem engedik el a nyomást. Másik autónkkal ellentétben kemények maradnak. Cseréltem már két kölcsön hűtősapkát is. az egyiknél ami hibás is lehetett, nem autón volt, gejzír volt a végeredmény, a másik sapka pedig a puha csövű Bmw-ről származott, ugyanúgy keményedtünk. Már olyan ötletelések is voltak a baráti körben, hogy egy pici csőben dugulás lehet valahol és ott kiforr a víz ami megemeli a nyomást de ezt leszámítva minden rendben van.

 

Remélem nem toltam túl hosszúra.

 

Előre is köszönöm a válaszokat

tjbrian Creative Commons License 2018.06.29 0 0 40161

Ettől tartottam. Szeretnék egyet, de a facelift előtti beltér elég fapad sok példányban. Ezért inkább facelift utáni tetszene, de nem akarok egy másik kocsi árát költeni javításra. N-esekről elég sok rosszat hallani.

Az N52B25-re mondod, hogy két és évet szerelték vele és nem kell tőle félni?

Előzmény: HG. (40160)
HG. Creative Commons License 2018.06.28 0 0 40160

Konkrétan amikor az E60 belterét kb rendbe tették, akkor kúrták el a motorjait...

Facelift után létezett egy nagyon ritka állatfaj: az 540i, ami N62 kódú, tehát 8 hengeres, de még legalább nem közvetlen-, hanem hagyományos befecskendezéses.

(Önmagában az N kódtól nem kell félni, a 6 hengereseknél az M54-et váltó N52-t még meg szabad venni, de az is csak 2,5 évet volt az autóban, azaz goto 1. sor)

 

Előzmény: tjbrian (40158)
Törölt nick Creative Commons License 2018.06.28 0 0 40159

A 20d 2007.09-ig M47, problémamentesnek mondható.

A 25d 30d 35d M57, facelift után voltak láncproblémák, főleg a 35d-k szeretik szaggatni.

Benzineseknél 2005.02-nél véget érnek a M-es motorok.

Előzmény: tjbrian (40158)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!