Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zgi521 Creative Commons License 2013.09.05 0 0 136680
Előzmény: denil (136659)
denil Creative Commons License 2013.09.05 0 0 136679

Túlnyomórészt itt benzines cartársak vannak szóval really welcome :)

A gumiharangot pedig nagyon hamar cseréltesd ki mert ha oda bemegy a por akkor x10 az alkatrészköltség :)

Előzmény: Ludovicus (136678)
Ludovicus Creative Commons License 2013.09.05 0 0 136678

Köszi, akkor nem piszkálom.

 

A motor 1,9 mjet 16V, ami elég nagy váltás az 1,2-es benzines Punto után. Emiatt nagy erőkkel készkültem a - számomra új - karakterisztikára, így nem ért akkora meglepetés. Az azért szokatlan volt, hogy 2 személlyel, teli csomagtartóval 6-osban szépen húzott az M3 Gödöllő előtti emelkedőjén... :-) Állapota valóban megkímélt, a futóműves egyedül a féltengelyek végénél a gumiszilenteket javasolta cserélni.

Előzmény: denil (136677)
denil Creative Commons License 2013.09.05 0 0 136677

Üdv a klubban!

Mit lehet tudni a vasról?:)

 

Az AUX az elvileg bemenet és arra tippelek ( nem néztem még meg ), hogy mivel elöl nincs bemenet így csak a hátulján lehet. Biztosan nem külső CD-tár.

Előzmény: Ludovicus (136675)
denil Creative Commons License 2013.09.05 0 0 136676

Egyetértek veled sajna tényleg rányomja a bélyegét az autók teljesítményére és karakterisztikájára az EURO norma de azt is hozzá kell tenni, hogy ugyanezek a szabályok igaza a Bravora is :)

Egyébként ahol a legjobban érezhető ezeknek a hatása szerintem a motorok. Gyári motorok jönnek ki olyan nulla hanggal hogy szinte botrány.

Én azt mondom egy motoron inkább legyen hangosabb a dörrentő és így észrevesznek minthogy legyen halk mint a gyáriak és gyakorlatilag még ha ráhúzod a gázt akkor sem hallani szinte semmi...megöli az élményt az egész. A nem gyári dörrentővel meg - legálisan - nem megy át semmilyen kétkerekű a vizsgán.

 

Btw: Épp a fiat szabónál ülök. 120K-s szervíz zajlik. Mivel minden olyan ami komolyabb dolog már kicseréltettem 90k-nál így most csak olaj,olajszűrő,légszűrő,pollenszűrő és 4 gyertya van terítéken. Na meg egy jobb hátsó kerékagycsapágy. Sajna nem tudtam már Vinjótol beszerezni mert több idő kellett vna hozzá így 26-ért hoztak alkatrészt ( full gyári listaára 40K ). Plusz vizsgáztatni is kellett az autót de mondanom sem kell hibátlan:)

Most feltöltötték olajjal az autót és 1000km múlva visszajövök aztán lehet találgatni, hogy hova megy el az olaj.

Előzmény: bajan122 (136672)
Ludovicus Creative Commons License 2013.09.05 0 0 136675

Sziasztok! Bő egy hete én is klubtag vagyok - igaz eleinte 156-os Alfára fókuszáltam, de eddig nem bántam meg a döntést... :-)

 

És van egy konkrét kérdésem is: gyári cd-s rádióm van és a source gomb nyomogatására a cd és tuner után aux bemenetet is látok. De hol keressem fizikailag a bemenetet? Vagy ez alatt a nem létező cd-tárat kellene érteni?

czollnerg Creative Commons License 2013.09.05 0 0 136674

 

 

Ez sajnos igaz... az euro normák minden tekintetben megölik az autózást. Kevés új/újabb autó van amit élvezet vezetni, természetesen most a hétköznapi autókra gondolok, nem sportautókra. Otthoni autók közül még így is a bravo a legélvezhetőbb, pedig nem az a legerősebb, sőt, a legkönnyebb se.

Előzmény: bajan122 (136672)
cega Creative Commons License 2013.09.04 0 0 136673

16-osak,  én is kb 50 körülre gondoltam az árat!

Előzmény: bajan122 (136671)
bajan122 Creative Commons License 2013.09.04 0 0 136672

Megfojtja a motorok élénkségét az euroX besorolás. Össze vissza el van barmolva a keverék képzésük. Így hiába van meg a lóerő mégsem megy úgy.

Előzmény: denil (136659)
bajan122 Creative Commons License 2013.09.04 0 0 136671

15,16,17-es a méretük?

 

Én 80-ért vettem szereléssel 15-ös téligumit (másodvonal belit). Ha ehhez hozzá adjuk agyári dísztárcsákat, legyen mondjuk 90 ezer egy új szett. Na akkor szerintem állapottól függően max 50 ezer (tekintve, hogy a gumik már nem fiatalok).

Előzmény: cega (136670)
cega Creative Commons License 2013.09.04 0 0 136670

Természetesen lóerőt szerettem volna írni :)

Még egy kérdés: az autó előző tulajánál maradt 4darab gyári pirelli téligumi lemezfelnire szerelve Fiat dísztárcsákkal(4 évesek, de szinte újak, télen nem nagyon használták az autót).

Szeretném őket megvenni.

Szerintetek mennyit szabad fizetni értük, illetve mennyit érhetnek?

denil Creative Commons License 2013.09.04 0 0 136669

2 csere között 150L olaj?

Akkor az enyém tényleg nem eszik sokat:))))

Előzmény: exrészletjankó (136666)
exrészletjankó Creative Commons License 2013.09.04 0 0 136668

Tudom, de nem tudtam kihagyni. :-D

Előzmény: zgi521 (136667)
zgi521 Creative Commons License 2013.09.04 0 0 136667

az a LE akart lenni? :)

Előzmény: exrészletjankó (136666)
exrészletjankó Creative Commons License 2013.09.04 0 0 136666

150l kb 50 cserére elég. :-D

Előzmény: cega (136661)
vinjo Creative Commons License 2013.09.04 0 0 136665
Az itteni mailcímedre írtam.
Előzmény: cega (136661)
vinjo Creative Commons License 2013.09.04 0 0 136664
Nem tudtam mailre nézni tegnap, most szólt egy cartárs sms - ben, hogy nézzek ide, ha tudok.
Dobtam egy gyors mailt mobilról.
Előzmény: cega (136660)
-carcass- Creative Commons License 2013.09.04 0 0 136663

Melózik.

Előzmény: cega (136660)
zgi521 Creative Commons License 2013.09.04 0 0 136662

Selenia a preferált..

Előzmény: cega (136661)
cega Creative Commons License 2013.09.04 0 0 136661

Egyébként milyen és mennyi olajat vegyek az 1.4 t-jet motorba (150l)?

cega Creative Commons License 2013.09.04 0 0 136660

Tudtok valamit vinjo cartársról??

Írtam neki privát e-mail-t is, de még nem kaptam választ.

Sürgősbe kellenének szervízalkatrészek olaj és szűrők cseréjéhez.

denil Creative Commons License 2013.09.04 0 0 136659

Valahogy nekem is az volt az érzésem mikor a teszteket olvastam a turbós astráról, hogy 180LE-sek és közben az értékek kísértetiesen hasonlítanak a Bravo által hozott értékekhez. Ahogy emlékszem kicsit negatívan említették is a TC-s cikkekben, hogy hát erős meg húz de olyan sima és egyenletes, hogy hiányzik a hátbavágós érzés ( megjegyzem 180LE-nél azért már illene ).

Ettől függetlenül, hogy ha egy mód lesz rá, egy Opel Astra J GTC OPC-re benevezek:))

Előzmény: mcI_2.0 (136657)
zgi521 Creative Commons License 2013.09.04 0 0 136658

elfogultság nélkül mondom ,pedig tizenévig több Adam Opel termékben ültem, vehetem volna Astrát is... én próbáltam turbó-benzinest, nem rosszak, de nem éreztem, amit a Bravós próbaút után.. :)   ui: mondjuk nálam az olajkályhák kizártak! tudom Te még a Renault-t favorizálod, nálam az Opel mögött lenne, biztos.  :)

Előzmény: mcI_2.0 (136657)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.09.03 0 0 136657
Csodálatos, új fejlesztésű opel motorok. A benzines turbós, 170 lóval, 280 Nm igen jól megy, már 8,6 alatt 100-on van. :-D Ha minden igaz, egy astra... Pfff.

http://totalcar.hu/tesztek/2013/09/03/opel_new_cdti_sidi_engine/
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.09.03 0 0 136656
Nem tudom, hogy a nap e a ludas, csak keresem az okot, vagyis, csak gondolkodtam rajta egy kicsit. Ha nem az, akkor nem tudom... Nem csöpög rá izzadság. ;-)
Előzmény: -carcass- (136653)
cega Creative Commons License 2013.09.03 0 0 136655

Szia!

Írtam e-mail-t szervíz alkatrészekkel kapcsolatosan!

Előzmény: vinjo (136383)
bajan122 Creative Commons License 2013.09.03 0 0 136654

off


Rápörögtem egy kicsit erre az olajszűrő dologra. :-) Szóval most nézem a ford 1.0-as motorjáról a cikket:(http://totalcar.hu/magazin/technika/2013/09/03/ford_ecoboost/?utm_source=tc_topic&utm_medium=vezeto_cim&utm_campaign=Forum
)

és bármilyen egyszerű is a motor, a szűrőt nekik meg sikerült a tűzfal felé fordítani. Sajnos alulnézeti képet nem találtam a beszerelt változatról, de van egy gyanúm hogy nem csak a bravo szerelésekor szentségel az ember.

-carcass- Creative Commons License 2013.09.02 0 0 136653

Nekem a Skodán 6 év alatt nyomot nem hagyott a Nap. Pedig abban is ilyen volt a váltó.

Előzmény: mcI_2.0 (136652)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.09.02 0 0 136652

Pff. Az enyém talán még nem lyukas. S bár az igaz, hogy az utóbbi időben nem vittem túlzásba, azért nem egyszer volt bőrápolóval kezelve a hosszú évek alatt. A mérleg másik serpenyőjében pedig az, hogy a cégnél elég régóta nem árnyékban parkolok, tehát a nap minden nap rátalál, ha máskor nem, akkor délutánonként az oldalüvegen keresztül...

Előzmény: -carcass- (136647)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.09.02 0 0 136651

Néha azért már elgondolkodtam rajta... Mikor próbáltam kiporszívózni a morzsát, tollpihe darabot, miegymást a lyukacskát közül.... S nem sikerült, pedig püföltem, dorzsöltem, fejre állítottam (:-D), stb. :-))

Előzmény: vinjo (136644)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!