Megvettem életem első saját Mercijét egy első generációs SLK-t, konkrétan ezt az ölstop kábel hibásat, van vkinek tapasztalata a javításában? Meg a hátsó lámpában, hogyan tudok ízzót cserélni, mert hazafele észrevettem, hogy az egyik kiégett, de az út szélén hirtelen nem jöttem rá a sötétben. Köln mellől haza Stuttgart alá problémamentes, tényleg élmény vezetni.
Mentőknél dolgozom 10 eve,szóval tudom mit bír a cdi 2.2 :) Az egyik ,amiben 400000 pesti km van ,bír mindent ,pedig itt nincs lehűtve hajtás után:( nincs idő rá! Ez egyszer csak elkezdte inni a vizet,kapta utantoltesre a bp-i csapvizet -hűtőfolyadékra nincs pénz- aztán megelégelte. Ket hónap szervíz ,900000ft. Ment két hétig,aztán újra szervíz,akkor mar uj motort kapott . De ezt leszámítva csodálatos teljesítmény egy dieseltől. A benzinesekkel (2300ccm,314) soha semmi baj nem volt! Ennyit tudok a cdi 2.2-ről! ;)
Én gondoltam rá meg is járattam kb 10 percet és egy jó hete tüdőgyulladással küzdök pedig ki van tisztíttatva meg átvizsgálva de mégis megszívtam igaz nem kelett volna annyira hideget csinálni de már mindegy máskor ink kiszállok belőle és hagyom ugy járni kicsit.
Utoljára C osztályból C180-unk volt, de mostanában megfogott a kerregés ls csak dízelben gondolkodom. Kb 4 liter előnye van a dízelnek a bengás ellen a két fenti típust összehasonlítva.
Mivel nekem is halott a sofőr oldali, ezért gondoltam, ha már azt csináltatom, akkor kellene a hátsó ülésbe is rakatni a két szélre.
Ez mennyire kivitelezhető, és van-e Budapesten valaki, aki ki tudná vitelezni? Úgy tervezzük, május végén tennénk egy kis európai körutat, akkor megcsináltatnám (azt is).
Én még túl sok nagy "bajt" nem hallottam, ami belenyúlós lett volna, szembe más CR-ekkel. Na, ott már volt sírás, hogy többe kerül megcsináltatni, mint amennyit ér az autó!:-)
Igazából bármiből bele lehet nyúlni, sajna ez ilyen.