99,9%, hogy a féltengelycsillag kopott el. Én nemrég csináltattam meg.
Érdekes egyébként, hogy csak bizonyos sebességtartományban csinálja (nekem 70-80 közt volt), kiváncsi lennék a dolog fizikájára. A szimpla agyammal végiggondolva folyamatosan kellene ráznia, ha rossz a csillag.
Régi punto sportingomnal 90 körül rázott a kormány, az más volt, most az egész kocsinal érzem és tényleg olyan mintha murvas úton mennek. Én is feltengelyre gyanakszom amúgy, de ma reggel érdekes volt hogy a tegnapi felemelés után meg nem rázott, toronycsapagy esetleg?
Olajfolyas: a szervo ebben nem elektromos?
Rázás, ha nem a gumi (nem tudom mennyire jó az a gumis aki megnézte), akkor a féltengelyt érdemes megnézetni.
Az olajfolyást mindenképp nézesd meg, mert bármiből folyik (motorolaj, szervo olaj, fékfolyadék) az baj. Cseppet a kocsi alatt azért sem láthatsz mert a motorvédő műanyag burkolat felfogja (már ha nem sok a kifolyt mennyiség). A burkolaton is van lyuk hogy kifolyjon belőle a víz, de ettől még valamennyit meg tud fogni.
Van valami tippetek? Bravo 1,4 T-jet 2008, 78000 km.
100-110 km/h felett autópályán gázadásra, gyorsításnál ráz, olyan a kocsi mintha macskakövön mennék. Tegnap elvittem gumishoz, szerinte nem a gumiktól van. A furcsaság az egészben, hogy ma reggel jöttem vele dolgozni (autópályán 20 km) és most nem rázott semmit 180 km/h ig toltam neki. lehet azért mert fel lett emelve az eleje? Annyit figyeltem még, hogy erős fékezés után el kezd e újra rázni, de utána már lejöttem a pályáról)
Van némi olaj folyás az olajteknőnél jobbra, arra se mondott még egyenlőre senki semmit. Ahol a kocsival állok sosincs olajcsepp meg semmi.