Keresés

Részletes keresés

szani Creative Commons License 2005.01.11 0 0 2116

ez a one-two-go.hu nagyon átverés szagú.. Ki hallott már 10-12 órás FAPADOS járatokról??? :)
 
csak a belföldi járatok mennek az one-two-go -val, a nemzetközieket az anyacégük az Orient Thai Airlines üzemelteti

http://www.planepictures.net/netshow.php?id=256863

persze ettől még lehet átverés a magyarországi megjelenés , de nem hiszem.

viszont érdekes, hogy sem az OTA sem az O-T-G honlapján nincs info a tevezett európai(magyarországi) járatokról

Előzmény: adeak (2114)
szani Creative Commons License 2005.01.11 0 0 2115

ez a legutóbbi lemondott útjakor felmerült, de a reptéri hozzáértők akkor is határozottan cáfolták :)

végülis, ha a 124-es elfér akkor a 225 is el kell, hogy férjen :)

Előzmény: adeak (2114)
adeak Creative Commons License 2005.01.11 0 0 2114

álítólag kicsi neki a taxiway, de ne vegyétek 100%-ra amit mondok!

ez a one-two-go.hu nagyon átverés szagú.. Ki hallott már 10-12 órás FAPADOS járatokról??? :) Szóval a domain egy BB Cops Travel Bt nevére van bejegyezve 2004-11-09 óta... a baj csak az, hogy a kijelőlt képvisselő is ez a cég, tehát én az esélyét annak, hogy ez az oldal reális minimálisnak ítélem :) Bár csak ne lenne igazam....

Előzmény: Gregor83 (2109)
kiskockas Creative Commons License 2005.01.10 0 0 2113
Igen, az a 46-os állóhely, ami a Ferihegyre üzemelő típusok közül, tulképpen csak B767-esre jó. Ha abból egyik sincs itthon, és a China Hainan sem boldogít minket, akkor szoktak oda tervezni crj-t, vagy Fokkert, de mindenképp csak buszos kiszállítással, függetlenül az utasok számától.
Előzmény: alfalima (2112)
alfalima Creative Commons License 2005.01.10 0 0 2112
December 24-én, amikor Krakkóból jöttem haza CRJ-vel, mi gépünk is csáphoz állt. (Az A terminálon jobbra a legszélsöhöz). Igaz, onnan (mivel ketten voltunk utasok)kis busszal jöttünk be...
Előzmény: kiskockas (2110)
kiskockas Creative Commons License 2005.01.10 0 0 2111
Szia! Le tudna szállni. Az ősszel 2szer is "beijesztett" azzal, hogy jön, az egész reptér rá volt kattanva, aztán mégse jött. Nekünk minden esetre készült eljárásrend arra az esetre, ha jön, szó sincs arról, hogy nem tudna leszállni, vagy nem férne el, vagy hasonlók.
Előzmény: Müllner (2108)
kiskockas Creative Commons License 2005.01.10 0 0 2110
Ez mostmár itt elég OFF, de az ops-ot megvédem, mert ők "társszolgálat". Gondolom Te is tisztában vagy vele, milyen állapotok voltak az elmúlt hónapokban Ferihegyen. (most kicsit lazult a dolog) Tényleg, szinte már a hangár tetejére is gépeket állítottunk. De a hajtóművezőre, a kompenzáló helyre, uhmb-re, műszaki előterekre, mindenhova. És mindennapos volt, - a 2A-B-n most is az - hogy gépek akár 20 percet is vártak állóhelyre, hogy ki tudjanak szállítani. Ilyen körülmények között lehet állóhelyet szervezni, és működhet is a dolog, egészen addig, míg az első kis porszem be nem kerül a gépezetbe (pl. késés, műszaki hiba miatt itt ragad stb.) Onnantól kezdve borul minden, és nem egyszer volt olyan, hogy szépen álltak sorban Limán az érkezők, és ha felszabadult 1 hely, oda beraktuk az éppen aktuálisat. A Lufi Airbus külsőre került, a Carpatair Saab pedig csápra. Persze mindenki hüttyögött, de nem volt más megoldás. Az a FedEx is nyilván azért állt ott akkor, mert mikor jött, nem volt más hely neki. Ráadásul az iljuskák rendszeresen megcsinálták, hogy jelezték, hogy jönnek, terveztek neki helyet, aztán mégsem jött. Vagy jelezte, hogy megy, kalkuláltak a felszabaduló hellyel, aztán nem ment, csak 2 nap múlva. Ezt egy bizonyos zsúfoltsági szint fölött nem lehet bekalkulálni. Amúgy, persze, hogy fizet a parkolásért, de messze nem annyit, mintha a pár nap alatt, adott állóhelyen meg lehetett volna fordítani 4-5 gépet. Ciao
Előzmény: IL-96 (2107)
Gregor83 Creative Commons License 2005.01.10 0 0 2109
Szerintem le tudna szállni (annyi keréken jó a súlyelosztás). Még nem járt Ferihegyen a gép.
Előzmény: Müllner (2108)
Müllner Creative Commons License 2005.01.10 0 0 2108
Sziasztok!

Egy kérdés a hozzáértőkhöz! AN225 le tudna szállni Ferihegyen? Ha igen, esetleg várható 1x Ferihegyre vagy volt már itt?

Előre is köszi a választ!
IL-96 Creative Commons License 2005.01.10 0 0 2107

Bálás ruhákat még Rigába szerettek vinni... Az említett "gumis" gép az ER-IBP volt, az Airline Transport cégé. A Ferihegyre járó IL76-ok közül talán ök voltak a "legveszélyesebb csapat" Egyébként én szinte alig láttam olyat, amelyiken a gumik 100%-ig rendben lettek volna. Nem véletlenül, ui ezzel lehet pénzt spórolni (pedig nem szabadna!), nem is keveset, hiszen van belöle 20db. 

Ezeknél a járatoknál pedig a ops-nak bele kell kalkuláni hogy az ETD helyén egy "?" van, eleve olyan állóhelyet kellett volna kiosztani ahol nem fog senkit zavarni, ha mégis marad. (mondjuk a Zitoransot azért rakták 16-ra mert a FDX ATR foglalta a 2-est...ilyenekre kellene figyelni) Mellesleg a parkolásért is fizet. Üdv

Előzmény: kiskockas (2104)
szani Creative Commons License 2005.01.10 0 0 2106

igen , én is így értelmeztem

a Bud-Bangkok árakat viszont még nem találtam az oldalon

Előzmény: HL7538 (2105)
HL7538 Creative Commons License 2005.01.10 0 0 2105

Szerintem azok az árak thai baht-ban vannak feltüntetve, csak egy irányban, illeték nélkül. És persze mind Bangkok-ból egy belföldi célállomásra. Lehet, hogy tévedek, de szerintem ez lenne reális. (Ha jól emlékszem, 1 THB kb. 6 forint.)

Előzmény: szani (2080)
kiskockas Creative Commons License 2005.01.09 0 0 2104
Nem védeni akarom a handling cégeket, enkünk is van bajunk miattuk bőven, de azért az is nem egyszer előfordult, hogy kipakolás után a személyzet napokra eltűnt, a gép pedig foglalta az állóhelyet, amiből amúgy is elég szűkös a kínálat. És volt olyan madárka is, amelyik azért vesztegelt itt 1 hétig, mert a gumijain kilátszott a textil és a PLH nem engedte felszállni. És az is elég ritka, hogy a papírjaikkal minden rendben legyen. Ráadásul ugyebár csak kézzel rakodhatók, szóval amellett, hogy bevételt jelentenek gond is van velük bőven. Tudom, hogy járnak még néhány helyre az eu-n belül, de asszem, azok amik eddig ide jöttek, azoknak a nagyrésze ezután is ide fog, ha engedik neki, mert a bálás ruhának nem annyira kell állat eü állomás, mégse vitték Pozsonyba, v. Bronba eddig sem. Vagy lehet, hogy vittek oda is, ezt nem tudom. Ez persze nem változtat azon, hogy a handling egy vicc - bár most folyik az rt. handling kiszervezése - ez azonban jelenleg egy adottság, amin se Te se én nem tudunk változtatni, viszont aki idejön, az is nagyjából tisztában van vele. (vagy ha nem, majd megtudja) Ezen változtatni már most is marhára késő lenne elkezdeni, de akiknek kéne, még most sem kapkodnak.
Előzmény: IL-96 (2102)
IL-96 Creative Commons License 2005.01.09 0 0 2103
GAZ#34 Tashkent.
Előzmény: IL-96 (2101)
IL-96 Creative Commons License 2005.01.09 0 0 2102
Vhol irtad lentebb, hogy itt sincs lefutva a dolog. Ui járnak pl Franciaországba, Brnoba, Pozsonyba annak ellenére hogy az is EU. Itt megint arról a magyar történetröl van szó hogy sz@r törvényeket hoztak, nem veszik figyelembe az EU kedvezményeket. Azért jöttek ide mert ahová ezelött jártak ott nem volt állateü. állomás, valamint földrajzi okokból. A kiszolgálásuk BA Rt részéröl híg f@s volt, a Malév részéröl 1 fokkal jobb, de még kritikán aluli. Persze nehéz volt összehozni a késések miatt  a rakodókat de olyan helyen ahol -EU direktivával teljesen ellentétes módon- a handling a legnagyobb reptér használótól, valamint a reptér üzemeltetöjétöl függ ez nem is csoda ott mindenki le van kakizva magasról (ld utasgépekkel kapcsolatos panaszokat a forumban föleg Sky&Wizz) . Persze a többszázmillio Ft bevétel az jól jött, de az kit érdekelt hogy a Berkut State Co. gépét 2 napig nem volt hajlandó egyik cég se kipakolni, és el is buktak egy Coyne-s fuvart a franciáktól emiatt.
Előzmény: kiskockas (2094)
IL-96 Creative Commons License 2005.01.09 0 0 2101
1994-ig kb 750db lett legyártva, de ekkor még javában folyt a termelés a GAZ#34-ben Tashenten, tehát a 900 feletti szám abszolut reális. A ferihegyi rekord valóban 6 vagy 7 db gép volt egyszerre.
Előzmény: kiskockas (2100)
kiskockas Creative Commons License 2005.01.09 0 0 2100
Hát, egyiket sem én találtam ki. http://www.airliners.net/info/stats.main?id=251 A 60-at egyébként én is keveseltem. Valahol a 2 között lehet az igazság.... ....szerintem....
Előzmény: Gregor83 (2099)
Gregor83 Creative Commons License 2005.01.09 0 0 2099
900-at? Az meg egy kicsit túl sok!
Előzmény: kiskockas (2098)
kiskockas Creative Commons License 2005.01.09 0 0 2098
ok, valami nyugati repülős újságban azt írták, hogy összesen 60-at gyártottak belőle. Most megnéztem az airliners-en. Szerintük 900-at. Bocsi
Előzmény: VAG (2097)
VAG Creative Commons License 2005.01.09 0 0 2097
10 %-a ???
Előzmény: kiskockas (2096)
kiskockas Creative Commons License 2005.01.09 0 0 2096
Gondolom ezek már tavaly is megvoltak, ha megvoltak, mégis hozzánk jöttek. Volt, hogy egyszerre 6 il76os táborozott Ferihegyen. Ez az összes legyártott példány 10%-a.
Előzmény: Utas2 (2095)
Utas2 Creative Commons License 2005.01.09 0 0 2095
Hogy miért mehetnek máshova?

- Alacsonyabb leszállási illeték
- Olcsóbb helyi munkaerő
- Nagyobb repülőtéri kapacitás
- Gyorsabb vámügyintézés
- stb.

Például ezekért......
Előzmény: kiskockas (2094)
kiskockas Creative Commons License 2005.01.09 0 0 2094
Cseho. és Szlovákia ugyanúgy eu tag mint mi, vagyis ott elvileg ugyanazok a szabályok vonatkoznak rájuk mint nálunk. Valószínűleg, ha ott annyival jobb fejek lennének, már eddig sem hozzánk jártak volna. Horváto. más tészta, mert ugye nem eu tag, de valószínűleg nekik az a buli, ha egy eu-n belüli reptérre mehetnek, és nem kamionnal kell átlépni az unios határt a cihával. Egyébként az itteni kiszolgálás valószínűleg nagyságrendekkel jobb, mint amit "otthon" megszoktak, de ez csak tipp, nem ismerem a kinti viszonyokat, csak a gépek állapotából, meg a személyzeteket elnézve következtetek.
Előzmény: IL-96 (2091)
IL-96 Creative Commons License 2005.01.09 0 0 2093

Az Il-76 a saját kategóriájában majdnem tökéletes alkotás. Ami miatt nem az, az a hajtómöve. Nem elég hogy a 4db lenyel óránként 8-9t kerót, még zajos is. A megoldás tehát új hajtómü lenne, ám az Il76-ot üzemeltetö cégek nem arról hiresek hogy baromi gazdagok lennének.  Az orosz repülögépipar helyzete sem éppen rózsás. PS-90A hajtómüveket szerettek volna felrakni 2 db Volga Dnepr Il-76-ra ám ez a projekt nem tudni éppen hol tart.

Előzmény: Gregor83 (2092)
Gregor83 Creative Commons License 2005.01.09 0 0 2092
Lehetséges az Il-76-os felszerelése ún. Hush-kittel? Mint a 737-200-asok vagy a DC-8-asok esetében. Vagy ez meg sem érné a tulajdonosaiknak?
IL-96 Creative Commons License 2005.01.09 0 0 2091
Nem. Ahogy itt kiszolgálta öket a Malev és a Ba Rt jó messzire elkerülik az országot. Horvátországba, csehekhez szlovákokhoz mennek majd.
Előzmény: Hülyesamu (2090)
Hülyesamu Creative Commons License 2005.01.09 0 0 2090
De Magyarországra? Pl. Debrecen stb.
IL-96 Creative Commons License 2005.01.09 0 0 2089
Más reptérre üzemelnek már.
Előzmény: Hülyesamu (2088)
Hülyesamu Creative Commons License 2005.01.09 0 0 2088
Télleg, az Il-76-osokat mi váltja ki? A planes.cz szerint már menetrend szerint jártak ide, gondolom van igény tehergépekre bőven, és semmi hír nincsen a váltógépekről. Nem hinném, hogy csak úgy eltűnnének :)
Gregor83 Creative Commons License 2005.01.09 0 0 2087
Igazad van. Ritkán látni MD-11-est nálunk (World), bár a Tristar és a 757-300-as látványát sem lehet megunni.
Előzmény: kiskockas (2086)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!