Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sprinter CDI Creative Commons License 2015.03.20 0 0 5638

Pont te ajánlottad ezt az ATP-s rugót, én meg azt hittem van vele tapasztalat. Amikor meg már itt volt, az autó meg a műhelyben felbakolva, akkor meg már muszáj volt belefaragni. Semmi jelentőssége nincs, hogy le van belőle flexelve. Így is hatalmas felületen fekszik fel. Mit kellett volna akkor már csinálni? Visszatenni a rosszat és visszapostázni egy vagyonért az ATP-st Németországba?

 

Tulajdonképp semmi baja, csak ha előre tudom, hogy nem mértepontos, akkor nem kell kétszer szerelni, hanem rögtön ment volna a flex alá.

 

Most meg már öröm van és boldogság: jó a magasság és jól rugózik. Az meg, hogy le van vágva a vége köztünk marad :-)))

Előzmény: Törölt nick (5636)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.20 0 0 5637

Szép az autó!

Előzmény: YURA ua (5634)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.20 0 0 5636

Zoli!Azt nem értem,hogy az ívelés nem lett volna jobb megoldás?

Előzmény: Sprinter CDI (5635)
Sprinter CDI Creative Commons License 2015.03.20 0 0 5635

Némi flexelés után az enyém is jó lett. Most jó a magassága is és kényelmes is lett, bár a 21x műanyag laprugójának kényelmét még így sem éri utól.

Előzmény: YURA ua (5634)
YURA ua Creative Commons License 2015.03.14 0 0 5634

Én a héten cseréltem ki.

Előzmény: Sprinter CDI (5624)
takacsek.hu Creative Commons License 2015.03.07 0 0 5633

MB100-soknak egy induló félben lévő facobookos oldal:
https://www.facebook.com/groups/666956993420366/

GSprinter Creative Commons License 2015.03.02 0 0 5632

Sziasztok

Sprinter elektromos rajz vagy segítség FONTOS lenne.....előre is köszönöm!

 

312d Laprugót keresek hátsó tengelyre 1rugós

GSprinter Creative Commons License 2015.02.25 0 0 5630

312 sprinterre raktam mechanikus adagolót és indítanám de sötét a műszerfalam :( ???

rádió jó kormánykapcsolók nem működnek, 

 valaki valami tipp

karimax Creative Commons License 2015.02.25 0 0 5629

Az olajválasztók szerint 11 liter MB229.31, vagy MB 229.51 minősítésű kell bele a DPF miatt.

 

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web.nsf/id/pa_eng_oil_guide.html

 

http://www.motul.com/hu/hu/products/recommendation

 

http://www.olajwebshop.hu/oldal/olaj_valaszto/

Előzmény: Boti777 (5628)
Boti777 Creative Commons License 2015.02.25 0 0 5628

Üdv Urak!

Sprinter 315 Cdi be milyen és mennyi olaj való?

GSprinter Creative Commons License 2015.02.24 0 0 5627

Tiszteletem

 

312 97es sprinter elektromos rajzot keresek.

 

Sprinter CDI Creative Commons License 2015.02.18 0 0 5626

100 körüli az új.

Előzmény: Surci126 (5625)
Surci126 Creative Commons License 2015.02.18 0 0 5625

Sajnálom. Az utángyártott alkatrészekkel én is csak szívtam. A gyári gondolom 4x annyi.

Előzmény: Sprinter CDI (5624)
Sprinter CDI Creative Commons License 2015.02.18 0 0 5624

Sprinteresek, ha jót akartok magatoknak, ilyet nem vesztek:

 

http://www.ebay.de/itm/371149667649?_trksid=p2060778.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

Ha mégis, akkor legyen otthon flexkorong a méretre vágáshoz! A gyárinak V alakú a vége a gumi alatt, hogy beférjen a lengőkar szintén V alakú mélyedésébe, ennek az utángyártottnak meg egyenes. Persze, ha valaki beszerelés előtt nem szedi szét az új alkatrészt, akkor nem jön rá, csak akkor amikor a teljesen összerakott futóműbe a két utolsó csavart nem lehet bekapatni. Ilyenkor van nagy öröm, holnap lehet megint teljesen szétszedni.

 

Kicsit félek a lábra állítás pillanatától is, mert jóval vastagabbak és szélesebbek is a lapok. Akkor aztán lehet majd harmadszor is szétszedni, kidobni a kukába és megvenni a gyárit. Nagy öröm ez...

Andor Misi Creative Commons License 2015.02.18 0 0 5623

Üdv!

Van egy 6 fős, 91-es, Merci 208 d típusú, T1-esem. Szeretnék egy nagyobb 2,5 vagy nagyobb (csak turbós) motort belerakni. Természetesen váltóval együtt. Németországból jön be az autó, amiből a motor és a váltó a buszomba kerül. Bármilyet bele tudok rakni? Bármelyik belefér? 

Sprinter CDI Creative Commons License 2015.02.16 0 0 5622

A távolsági, az index, és az olajnyomás visszajelző lámpája azonos a T1-el.

Előzmény: Surci126 (5621)
Surci126 Creative Commons License 2015.02.16 0 0 5621

Elsőre én is gondoltam hogy ott lehet a megoldás de aztán jobban megnézve nem találtam semmi ismerős alkatrészt, legalábbis T1 tulaj szemmel.

Előzmény: Sprinter CDI (5620)
Sprinter CDI Creative Commons License 2015.02.16 0 0 5620

Segítek:

Előzmény: Surci126 (5619)
Surci126 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 5619

Nekem nem sikerült:(

Előzmény: Sprinter CDI (5617)
joe1984 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 5618

Üdv.

811D utasteréhez keresnék pár dolgot+20cm átmérőjű Mercedes jelet az elejére.

Előre is köszönet

Sprinter CDI Creative Commons License 2015.02.15 0 0 5617
BmwMisi Creative Commons License 2015.02.08 0 0 5616

Üdv.

 

Lenne egy megfejtetlen hibám. Sprinter 312D 1995-ös

Hibajelenség: elmegy belőle az erő mintha lekapcsolna a turbó. Eleinte bemelegedve egy-két padlógáznál minden rendben majd egyszer csak következő gázadásnál már erőtlen mintha turbó nélküli lenne.ha újraindítom általában megjavul de csak egy-két nagyobb gázadásig.Mostanába sűrűn csinálja de volt olyan időszak hogy hónapokig nem csinálta.

Jeladós porlasztócsúcs? Szívócső nyomás érzékelő? Adagolón belüli probléma?

 

Előre is köszönöm

Surci126 Creative Commons License 2015.01.28 0 0 5615

Szia!

 

Nem hiszem hogy jelentősen többet fogyasztana a 3000-es mint a 2.9-es. Nem kell hozzá semmit bontani hogy megnézd a rohadási pontokat. Sajnos nem tudok senkit Debrecenbe de neked olyan ember kell aki tudja a rohadási pontokat, olyan lakatos aki még nem csinált T1-est azzal nem érsz semmit. Küldök egy mailt.

Előzmény: tom39 (5614)
tom39 Creative Commons License 2015.01.28 0 0 5614

Szia!

 

Köszönöm a segítséget!

Azt mondta egy szerelő, hogy a 3000-es hidegben nehezen indul ha már kopott és iszákosabb is mint a 95-ös.

Akkor a nyúlvány rohadását csak bontás után látni?

Ezt már olvastam itt, hogy a nyúlvány, laprugó felfüggesztésénél is megáll a sár, tolóajtónál, doblemez tetején rohadnak.

Jómagam laikusként nem sokat fogok látni:-(

Debrecen mellett nem tudsz egy szerelőt, aki holnap ránézne egy T1-re?

 

Üdv:

Tamás

Előzmény: Surci126 (5613)
Surci126 Creative Commons License 2015.01.27 0 0 5613

Szia!

 

Szerintem csak 5 hengeres motorral vedd meg. A régebbi 3000-es 88lóerős motor és az újabb 2.9-es 95lóerős motor is nagyon jó, ha figyelsz rá, hidegen nem pörgeted megadod neki az olajcseréket akkor örök életű. T1-esnél a rozsdára kell egyedül figyelni ugyanis nagyon szemét módon rohad, ha nem ismered a rohadási pontokat akkor azt hiszed milyen jó állapotban van közbe meg szét van rohadva az egész. A nyúlványokra különösen igaz ez mert belülről rohadnak szét.

Persze ki lehet fogni jót is.

Előzmény: tom39 (5612)
tom39 Creative Commons License 2015.01.27 0 0 5612

Sziasztok!

 

Volt már egy 124-es Mercim, de VW-re váltottam, majd cégeseket használtam.

Most lakóautót keresek és felmerült a 207, 307, 310 tipusokra épített James Cook felépítmény.

80-as évjáratok zöme 65, 72, és néhány 88, 95 Le-s.

A 65 Le nagyon gyenge, amit a hozzászólások is megerősítenek. A 72 sem sokkal jobb. A 88 ?, 95 Le már talán használható, bevállalható.

Kamionos tempó a nagyobbakkal már talán tartható, hogy ne dudáljanak le a pályán? Nem akarok száguldozni (90 km/h), de a partokon sem szeretnék 50-60-al felkapaszkodni.

Ha találok megfelelőt akkor mire kell figyelnem (már olvasgattam a fórumot, de minden hasznos tanácsot szívesen veszek). Kit tudtok ajánlani  (Debrecen környékén is van most kiszemelt vagy Bp. környékén) vonalon.

A segítségeteket előre is köszönöm!

 

Üdv.

Tamás

 

MB100most Creative Commons License 2015.01.21 0 0 5611

Üdv Mindenkinek! MB100-hoz oldalajtó üveg rögzítő gumit hol keressek szerintetek? Kösz!

tailor13 Creative Commons License 2015.01.15 0 0 5610

Van valakinek kéznél normális user manualja, vagy service manualja 208D-hez?

 

Ez, amit mindenhol pénzért lehet letölteni, a Peter Russek-féle egy kalap szamócát nem ér, szerinte a 711.110 váltó négysebességes, bár az őt nem zavarja, hogy benne van a kódjában, hogy ötsebességes.

 

További zöldségek a PDF 49. oldalán, a könyv oldalszáma szerint a 94. oldalon.

Ha valakinek mégis kéne, itt a link: https://www.dropbox.com/s/haxg48ck2bixp7l/Mercedes%20207%2C208%2C210%2C307%2C308%2C310%2C408%2C410D-service_manual_EN.pdf?dl=0

 

Köszönöm.

tailor13 Creative Commons License 2015.01.15 0 0 5609

Köszönöm, de én is a gyorsítós áttétel miatt vettem. Egyelőre beépítésre vár, de nemsokára sorra kerül.

Előzmény: kela62 (5607)
kela62 Creative Commons License 2015.01.15 0 0 5608

A kapcsolása miatt még előnyös is terepen,mivel ha elakadsz és hintáztatni kell az egyes és a rükverc egymással szemben van..

Előre - hátra gyorsan lehet kapcsolni,nem kell kevergetni a váltókarral...Felhúzom-lenyomom-jobb hátulról-bal előre-addig kiesel a ritmusból..Azért volt jó a kis Gaz 3+1 seb.váltója is mert szemben volt az egyes és a rükverc.

Előzmény: tailor13 (5605)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!